Liffol-Çò de-Grand se situa a l'extrèm-oèst del departament - la municipalitat vesina de Liffol-lo-Pichon en essent en Anautita-Marna - a unitat|11|km de Neufchâteau e a unitat|46|km de Chaumont. Lo sieu territòri a vorejat al sud-es per las còstas de Harréville-los-Cantaires e de Bazoilles-sus-Meuse #que dominan la vallée de la Meuse. Es surplombé al nòrd-es pels coteaux dels Anautits-Bòsques #que l'altitud arribada a unitat|445|m e al nòrd-oèst pels coteaux del Beu-o-Comte #que la reünion se n'elèva a unitat|448|m}}. Lo territòri de Liffol a traversat per la Saônelle, pichon afluent esquèrra de la Meuse.
Lo sòl de la municipalitat a format de calcaire jurassique e de argila. Es un sòl pro fèrtil. S'i amassada tanben una marne jauna ocre, aperaquí pauc calcaire e fòrça fèrrerugineuse.
Liffol-le-Grand se situe à l'extrême-ouest du département - la commune voisine de Liffol-le-Petit étant en Haute-Marne - à 11 km de Neufchâteau et à 46 km de Chaumont. Son territoire est bordé au sud-est par les côtes d'Harréville-les-Chanteurs et de Bazoilles-sur-Meuse qui dominent la vallée de la Meuse. Il est surplombé au nord-est par les coteaux des Hauts-Bois dont l'altitude atteint 445 m et au nord-ouest par les coteaux du Bois-le-Comte dont le sommet s'élève à 448 m. Le territoire de Liffol est traversé par la Saônelle, petit affluent gauche de la Meuse.
Le sol de la commune est formé de calcaire jurassique et d'argile. C'est un sol assez fertile. On y rencontre aussi une marne jaune ocre, quelque peu calcaire et très ferrugineuse.
Liffol A totjorn #èsser un gròs bourg amb una cèrta activitat economica. A l'epòca romaine ja, existissiá un artisanat en produsint de forns a chaux, forns a tuiles, forns de potier e de forns séchoirs, en connexion amb l'activitat del luòc vesin de Grand.
Pendent la guèrra de Trenta Ans, las epidèmias, las pillages e los incendis arruïnen Liffol, e la comunitat dels abitants li cal realizar divèrses emprunts per far cara als impòstes destinats a manténer las armadas. Lo 26 d'agost 1642, lo pòrti de Lorraine Charles IV, après aver-i levat lo blocus de La Mothe, inflige en la plana de Liffol una importanta desbranda a l'armada francesa comandat pel maréchal Del Hallier. Après aqueles desastres, la populacion locala a redusit de gaireben la mitat.
Lo 21 de novembre 1725, lo pòrti Léopold Eer de Lorraine #erigir Liffol-çò de-Grand dins comtat amb prévôts, jol nom de Morvilliers. En 1778, lo comtat de Morvilliers i aguèt vendut al comte de Brunet-Neuilly #que #prene lo nom. Liffol-Lo-Grand #reprene lo sieu nom en 1790 e #venir cap de-luòc de costat. O #demorar fins en 1801.
L'activitat-phare #venir al fil dels sègles la manufacture del bòsc.
n'Es a Liffol-lo-Grand #que s'es establit n'en agost 2006 lo recòrd del mond de durada de Scrabble, una vintena de jogaires en avent agut mai de 33 oras[1] !
[[Fichièr:{{{imatge}}}|100px|Blason]]
Blasonament: «Écartelé Al 1° e 4° De azur a la crotz ancorada de sòus ; al 2° e 3° de caras a la banda de sòus cargats d'una ròsa del camp e vorejada de doas ròsas tanben de sòus. Sul tot de caras a doas bourdons d'aur en sautoir.»
Liffol a toujours été un gros bourg avec une certaine activité économique. À l'époque romaine déjà, il existait un artisanat produisant fours à chaux, fours à tuiles, fours de potier et fours séchoirs, en liaison avec l'activité du site voisin de Grand.
Pendant la guerre de Trente Ans, les épidémies, les pillages et les incendies ruinent Liffol, et la communauté des habitants doit réaliser plusieurs emprunts pour faire face aux impôts destinés à entretenir les armées. Le 26 août 1642, le duc de Lorraine Charles IV, après avoir levé le blocus de La Mothe, inflige dans la plaine de Liffol une importante défaite à l'armée française commandée par le maréchal Du Hallier. Après ces désastres, la population locale est réduite de presque la moitié.
Le 21 novembre 1725, le duc Léopold Ier de Lorraine érigea Liffol-le-Grand en comté avec prévôts, sous le nom de Morvilliers. En 1778, le comté de Morvilliers fut vendu au comte de Brunet-Neuilly dont il prit le nom. Liffol-le-Grand reprit son nom en 1790 et devint chef-lieu de canton. Il le resta jusqu'en 1801.
L'activité-phare devint au fil des siècles la manufacture du bois.
C'est à Liffol-le-Grand que s'est établi en août 2006 le record du monde de durée de Scrabble, une vingtaine de joueurs ayant tenu plus de 33 heures[1] !
[[Fichièr:{{{imatge}}}|100px|Blason]]
Blasonament: «Écartelé au 1° et 4° D’azur à la croix ancrée d’argent ; au 2° et 3° de gueules à la bande d’argent chargée d’une rose du champ et côtoyée de deux roses aussi d’argent. Sur le tout de gueules à deux bourdons d’or en sautoir.»