Venables A situat a l'extrèm despunta nòrd del scenari de Madrie. Lo vilatge a bastit sus un belvédère #que lo ponch en culminant se'n situa a 124 mètres d'altitud. Lo luòc domina lo méandre #que forma la Seine.
Caserius : La Maire jos Venables, Lo Marge, Lormais, Lo Molin a Vent, Lo Val de Ailly, e Fontaine la Verda.
Venables est situé à l'extrême pointe nord du plateau de Madrie. Le village est construit sur un belvédère dont le point culminant se situe à 124 mètres d'altitude. Le site domine le méandre que forme la Seine.
Hameaux : La Mare sous Venables, La Rive, Lormais, Le Moulin à Vent, Le Val d'Ailly, et Fontaine la Verte.
Las originas del vilatge remontan segurament a la Préhistoire per l'aucupacion dels luòcs als environs de 7000 ans abans JC per de tribús nomadas. A l'epòca gallo-romaine, lo luòc #conéisser un essor a causa del passatge d'una via en connectant lo Neubourg al sud-oèst e los Andelys al nòrd-es e #que li caliá prene la granda via de circulacion romaine en connectant Lutèce (París) a Rotomagus (Roan).
1055 : lo fief de Venables, #qu'aperteniá a l'avesque de Beauvais, #venir vacant a la mòrt de Mauger de Venables. L'avesque #ofrir las tèrras de Venables a lo sieu neveu Gilbert #que se sona de fils del comte de Bles e de Chartres. Aquel jove senhor nascut entre 1030 e 1035 passarà pauc de temps sus las siás tèrras. A la crida de Guillaume pòrti de Normandie s'enrotlarà en 1066 en lo ost normande en companhiá de Guillaume e Hugues de la Maire pichona senhors de l'actual caseriu. Per los sieus bones e leiales servicis e seguent las promesas del pòrti auràn dotat de tèrras, dins lo comtat del Cheshire atribuit a Hugues de Avranches. Gilbert I farà soc e vendrà primièr baron de Kinderton. Hugues #Que lo fraire Guillaume ne morís pendent la Batalha de Hastings, i aurà nomenat Hugh of Delamere. La parròquia reagrupant las quatre fiefs de Venables, La Maire, Fontaine-la-Verda e lo Marge data d'aquela epòca.
Al sègle xviii, lo vignoble se desvolòpa e de las culturas en espaliers an implantat sul vessant sud dels coteaux de la Seine.
Les origines du village remontent certainement à la Préhistoire par l'occupation des lieux aux environs de 7000 ans avant JC par des tribus nomades. À l'époque gallo-romaine, le lieu connut un essor dû au passage d'une voie reliant le Neubourg au sud-ouest et les Andelys au nord-est et qui devait rejoindre la grande voie de circulation romaine reliant Lutèce (Paris) à Rotomagus (Rouen).
1055 : le fief de Venables, qui appartenait à l'évêque de Beauvais, devint vacant à la mort de Mauger de Venables. L'évêque offrit les terres de Venables à son neveu Gilbert que l'on dit fils du comte de Blois et de Chartres. Ce jeune seigneur né entre 1030 et 1035 passera peu de temps sur ses terres. A l'appel de Guillaume duc de Normandie il s'enrôlera en 1066 dans l'ost normande en compagnie de Guillaume et Hugues de la Mare petits seigneurs de l'actuel hameau. Pour leurs bons et loyaux services et suivant les promesses du duc ils seront dotés de terres, dans le comté du Cheshire attribué à Hugues d'Avranches. Gilbert y fera souche et deviendra premier baron de Kinderton. Hugues dont le frère Guillaume meurt durant la Bataille de Hastings, sera nommé Hugh of Delamere. La paroisse regroupant les quatre fiefs de Venables, La Mare, Fontaine-la-Verte et la Rive date de cette époque.
Au sègle xviii, le vignoble se développe et des cultures en espaliers sont implantées sur le versant sud des coteaux de la Seine.