La vila protegís doas glèisas : la glèisa Santa-Germain, de la sègle XIV, e sustot la glèisa La nòstra-Madama-En mai de-L'Aiga, segurament anteriora a Modèl:La s- per una part de las siás segudas, considerada coma una de las mai ancianas glèisas de França.
Rugles I aguèt ocupat pels Angleses de 1417 a 1450. En 1590, #èsser un refugi pels Ligueurs e #èsser dévastée e saquejada.
La pèira metallica de lo sieu jos-sòl #permetre a Rugles d'èsser un centre fòrça important de l'indústria de las épingles de contunh de las agulhas. De nombrosas entrepresas (uèi barradas) la longitud del fleuve la Risle an contribuit a la produccion massiva d'aqueles dos articles.
Extrach del libre “LOS FORGES DE NORMANDIE, l'istòria del fèrre en Normandie”
"l'an 1857, a Rugles 2500 obrièrs trabalhavan a la fabricacion de las épingles e 3600 a la fabricacion dels claus, en particular
la punta de París, clau fòrça solid, en servint a la fabricacion de las charpentes de vaissèls. Rugles #Èsser
a aquela epòca la capitala de la Punta de París".(font bulletin municipal de Rugles 2009)
Uèi Rugles perpétue la tradicion de l'indústria dels metals en protegint doas entrepresas de transformacion del metal per laminage.
La ville abrite deux églises : l'église Saint-Germain, du sègle XIV, et surtout l'église Notre-Dame-Outre-L'Eau, certainement antérieure au sègle XI pour une partie de ses assises, considérée comme une des plus anciennes églises de France.
Rugles fut occupée par les Anglais de 1417 à 1450. En 1590, elle fut un refuge pour les Ligueurs et fut dévastée et pillée.
La pierre métallique de son sous-sol permit à Rugles d'être un centre très important de l'industrie des épingles puis des aiguilles. De nombreuses entreprises (aujourd'hui fermées) le long du fleuve la Risle ont contribué à la production massive de ces deux articles.
Extrait du livre “LES FORGES DE NORMANDIE, l’histoire du fer en Normandie”
"En 1857, à Rugles 2500 ouvriers travaillaient à la fabrication des épingles et 3600 à la fabrication des clous, en
particulier la pointe de Paris, clou très solide, servant à la fabrication des charpentes de bateaux. Rugles fut à
cette époque la capitale de la Pointe de Paris".(source bulletin municipal de Rugles 2009)
Aujourd'hui Rugles perpétue la tradition de l'industrie des métaux en abritant deux entreprises de transformation du métal par laminage.