La municipalitat existissiá dempuèi los primièrs sègles crestianes sus la via romaine #que connectava Évreux a Brionne.
En 1225, lo rei Louis VIII #ofrir lo vilatge e las tèrras a lo sieu servidor Simon de Poissy, en escambi de los sieus bones e leiales servicis.
La glèisa Sants-Martin sègle XVI (inscricha als Monuments istorics) : nef ample, chœur a tres pans, torn de 1517, pòrta oèst e vidrieres de la sègle XVI, retable de la sègle XVII.
Defunta sègle XVIII, una chaumière de Claville #èsser lo sojorn de Jacques Dupont (nascut al Neubourg l'an 1767), dicha Dupont de l'Eure. 1848 : Cara a las manifestacions popularas, Louis Philippe #abdicar (en en refusant de far intervenir la tropa).
Al ser del 24 de febrièr de 1848, la Republica i aviá proclamat, e Dupont de l'Eure (alavetz Ministra de la Justícia) #èsser nomenat President del Govèrn Provisòri. #Èsser doncas lo primièr President de la Republica francesa ! (Mas pendent qualques meses solament, en esperant l'eleccion de Louis-Napoleon Bonaparte lo 10 de decembre de 1848). L'ostal existís totjorn, carrièra Dupont-de-l'Eure.
A Modèl:La s-, Claville comptava un molin a blat, una briqueterie, dels talhièrs de tissage e una granda fièra a las bestiaux en julhet sul luòc del vilatge (met Bance). Subsisteix Encara lo « quai » en pèira pel déchargement de la ramaderia. A situat près de de lo grand saule (almens bicentenaire ?) Al tronc vuèg, e de la pichona maire.
Plusieurs hameaux chargés d'histoire y sont rattachés, dont celui de Neuville
qui appartenait aux comtes d'Évreux, lesquels l'offrirent au sègle XII à l'abbaye Saint-Sauveur.
La commune existait dès les premiers siècles chrétiens sur la voie romaine qui reliait Évreux à Brionne.
En 1225, le roi Louis VIII offrit le village et les terres à son serviteur Simon de Poissy, en échange de ses bons et loyaux services.
La glèisa Saint-Martin sègle XVI (inscrite aux Monuments historiques) : nef large, chœur à trois pans, tour de 1517, porte ouest et vitraux du sègle XVI, retable du sègle XVII.
Au sègle XVIII, une Maison des Templiers existait dans le hameau de Beaulieu. La commanderie et la chapelle Sainte-Suzanne sont aujourd'hui transformées en habitations.
Fin sègle XVIII, une chaumière de Claville fut la demeure de Jacques Dupont (né au Neubourg en 1767), dit Dupont de l'Eure. 1848 : Face aux manifestations populaires, Louis Philippe abdiqua (en refusant de faire intervenir la troupe).
Au soir du 24 février 1848, la République était proclamée, et Dupont de l'Eure (alors Ministre de la Justice) fut nommé Président du Gouvernement Provisoire. Il fut donc le premier Président de la République française ! (mais pendant quelques mois seulement, en attendant l'élection de Louis-Napoléon Bonaparte le 10 décembre 1848). La maison existe toujours, rue Dupont-de-l'Eure.
Au sègle XIX, Claville comptait un moulin à blé, une briqueterie, des ateliers de tissage et une grande foire aux bestiaux en juillet sur la place du village (place Bance). Il subsiste encore le « quai » en pierre pour le déchargement du bétail. Il est situé près du grand saule (au moins bicentenaire ?) au tronc creux, et de la petite mare.