Lo nom apareis per las primièras fes cap a 674. A Modèl:La s, la municipalitat es orthographiée Salceium. En lo moment de la conquista de la Normandie per Philippe-Auguste apareis Enguerand de Saussay. En 1251, Eudes Rigaud, archevêque de Roan, fa mencion d'un castèl a Saussay, que # es passat una nuèch.
En 1412, Robert la Vaca[1] Crompa lo fief de Saussay a Jacques de Sant-Pierre-Ès-Camps, per la soma de 368 libres. Aquela familha dona lo sieu nom dins lo pòble: Saussay-la-Vaca. En 1789, lo Sr. De la Vaca, baron de Saussay, fa partida nòblas del grand bailliage de Roan[2].
N'en agost 1925, lo conselh municipal demanda lo cambiament del nom de la municipalitat, concedit en genièr 1926, jol nom: Saussay-la-Campanha. Aquel pichon vilatge pas #èsser pas tròp tocat pendent la guèrra perque fasiá pas partida endroits las mai estrategicas, coma Lyons-lo-Bòsc e aqueles pòbles als alentours ont los resistentes s'amagavan énormément en lo bòsc.
Existissiá fins en 1971 una fèsta communale Sant-Adrien, patron de la municipalitat, #qu'èra chômée pels abitants de Saussay.
Le nom apparaît pour la première fois vers 674. Au , la commune est orthographiée Salceium. Lors de la conquête de la Normandie par Philippe-Auguste apparaît Enguerand de Saussay. En 1251, Eudes Rigaud, archevêque de Rouen, fait mention d'un château à Saussay, dans lequel il a passé une nuit.
En 1412, Robert la Vache[3] achète le fief de Saussay à Jacques de Saint-Pierre-Es-Camps, pour la somme de 368 livres. Cette famille donne son nom au village: Saussay-la-Vache. En 1789, M. de la Vache, baron de Saussay, fait partie des nobles du grand bailliage de Rouen[4].
En août 1925, le conseil municipal demande le changement du nom de la commune, accordé en janvier 1926, sous le nom: Saussay-la-Campagne. Ce petit village ne fut pas trop touché pendant la guerre car il ne faisait pas partie des endroits les plus stratégiques, comme Lyons-la-Forêt et ces villages aux alentours où les résistants se cachaient énormément dans la forêt.
Il existait jusqu'en 1971 une fête communale Saint-Adrien, patron de la commune, qui était chômée par les habitants de Saussay.