Se tròba traces de Prémesques dempuèi 1132. Prémesques S'escriviá alavetz Prémeca. Un títol de sant-Pierre de Lille en 1143 lo nomena Primeca. Un autre de sant Aubert en 1159 lo transforma en Premeske. Per venir Premecq e fin finala Prémesques. Lo vilatge aperteniá als comtes de Flandre.
Fasiá antany partida de la Flandre wallonne e del diocèse de #Virar. Prémesques A #èsser a divèrsas recuperacions entrebolit per la guèrra de#Cent Ans .#Èsser encara experimentat en lo moment de las guèrras #que #far Louis XIV, lo poderós rei de França. Lo passatge de la siá armada victorieuse i aguèt marcat pel Pillage e los incendis. #Çò que se podiá pas preveire a aquela epòca, aiçò èra aquel ivèrn épouvantable #que #desolar la Flandre. Qualques rigors indistintes sortián del cercle de las previsions umanas, e la famine #quèir sul vilatge coma sul país, implacable e invincible!
E de contunh los ancians se'n remembran, la guèrra de 1914-1918 #destruir practicament la comuna. Prémesques #Conéisser, en mai de las destruccions e dels orrors de la guèrra, l'aucupacion e las dificultats de ravitaillements.
Per tot #encobrir Prémesques a recebut la Crotz de guèrra. Lo glèisa, coma l'ensems del pòble, a #èsser redusida dins l'estat de ruïnes e li a calgut èsser rasada. I aviá vist lo jorn en 1804...
Çò qu'a conegut uèi a #èsser reconstruite en 1928.
On retrouve des traces de Prémesques depuis 1132. Prémesques s'écrivait alors Prémeca. Un titre de saint-Pierre de Lille en 1143 le nomme Primeca. Un autre de saint Aubert en 1159 le transforme en Premeske. Pour devenir Premecq et enfin Prémesques. Le village appartenait aux comtes de Flandre.
Il faisait autrefois partie de la Flandre wallonne et du diocèse de Tournai. Prémesques a été à plusieurs reprises troublé par la guerre de Cent Ans .Il fut encore éprouvé lors des guerres que fit Louis XIV, le puissant roi de France. Le passage de son armée victorieuse fut marqué par le Pillage et les incendies. Ce que l'on ne pouvait prévoir à cette époque, c'était cet hiver épouvantable qui désola la Flandre. Des rigueurs pareilles sortaient du cercle des prévisions humaines, et la famine tomba sur le village comme sur le pays, implacable et invincible!
Et puis les anciens s'en souviennent, la guerre de 1914-1918 détruisit pratiquement la commune. Prémesques connut, en plus des destructions et des horreurs de la guerre, l'occupation et les difficultés de ravitaillements.
Pour tout cela Prémesques a reçu la Croix de guerre. L'église, comme l'ensemble du village, a été réduite à l'état de ruines et a dû être rasée. Elle avait vu le jour en 1804...
Celle qui est connue aujourd'hui a été reconstruite en 1928.