Aquesta seccion es voida, pas pro detalhada o incompleta. Vòstra ajuda es benvenguda !
Mencionada en los tèxtes dempuèi 1142, Janvry dépendait al Mièja Edat de la châtellenie de Montlhéry. #Existir una commanderie de l'òrdre dels espitalaris de sants Texans de Jerusalem a Modèl:La s- (Fraire Baudoyn commandeur de la "meson del déluge" l'an 1290), de contunh del òrdre de Malta.
Los primièrs senhors de Janvry e Marivaux, sustot los "Baillon", an descrich en las "cronicas istoricas sus Janvry".
Las Guèrras de religions, aital coma la Guèrra de #Cent Ans, an pas daissat mai que ruïnes, e practicament mai d'abitants. La municipalitat comença as repeupler cap a 1558.
Aquesta seccion es voida, pas pro detalhada o incompleta. Vòstra ajuda es benvenguda !
Mentionnée dans les textes dès 1142, Janvry dépendait au Moyen Âge de la châtellenie de Montlhéry. Il exista une commanderie de l'ordre des hospitaliers de saint Jean de Jérusalem au sègle XIII (Frère Baudoyn commandeur de la "meson du déluge" en 1290), puis de l'ordre de Malte.
Les premiers seigneurs de Janvry et Marivaux, notamment les "Baillon", sont décrits dans les "chroniques historiques sur Janvry".
Les Guerres de religions, ainsi que la Guerre de Cent Ans, n'ont laissé que des ruines, et pratiquement plus d'habitants. La commune commence à se repeupler vers 1558.