Antany, Lo artisanat e la pichona cultura retenián totes los abitants sul sòl soiséen. Èran jardiniers, cultivateurs e vignerons.
Als XVIIIe e XIXe de sègles, una soixantaine de vignerons produsissiá un vin “leugièr e fin” sus mai de 40 ectaras de vinha. De contunh, lo extraction de la pèira meulière #atraire una man de œuvre exteriora.
La populacion es passada de 121 abitants l'an 1644 a 1534 armas l'an 1896. Lo recensement de 1999 comptava 7220 soiséens (7 308 armas al darrièr recensement de 2008).
Lo bòsc de Sénart #que voreja Soisy #èsser un luòc propice a la meditació e a o prec. Sant-Louis, en caçant en bòsc de Sénart, i auriá concedit a un gentilhomme l'autorizacion d'i fondar un prieuré, lo Hermitage.
Aquel ancian bòsc del druidisme vei la disposicion de las siás rotas forestalas e dels encreuaments, començar jol regna de Louis XIV. Es lo luòc de caça reiala ont Louis XV #trobar #çò que venguèt la Marquise de Pompadour. Aquel #èsser tanben un endroit d'inspiracion pels escrivans, los poètas e los musicians de renom (Montesquieu, Voltaire, Rameau... Mai tard, Delacroix, Nadar, Edmond de Goncourt e Alphonse Daudet).
Autrefois, l’artisanat et la petite culture retenaient tous les habitants sur le sol soiséen. Ils étaient jardiniers, cultivateurs et vignerons.
Aux XVIIIe et XIXe siècles, une soixantaine de vignerons produisait un vin “léger et fin” sur plus de 40 hectares de vigne. Puis, l’extraction de la pierre meulière attira une main d’œuvre extérieure.
La population est passée de 121 habitants en 1644 à 1534 âmes en 1896. Le recensement de 1999 comptait 7220 soiséens (7 308 âmes au dernier recensement de 2008).
La forêt de Sénart qui borde Soisy fut un lieu propice à la méditation et à le prière. Saint-Louis, chassant en forêt de Sénart, aurait accordé à un gentilhomme l’autorisation d’y fonder un prieuré, l’Hermitage.
Cette ancienne forêt du druidisme voit l’aménagement de ses routes forestières et des carrefours, commencer sous le règne de Louis XIV. C’est le lieu de chasse royale où Louis XV rencontra celle qui allait devenir la Marquise de Pompadour. Ce fut aussi un endroit d’inspiration pour les écrivains, les poètes et les musiciens de renom (Montesquieu, Voltaire, Rameau... plus tard, Delacroix, Nadar, Edmond de Goncourt et Alphonse Daudet).