Las tèrras #aperténer a las templiers al sègle xii.
Cap a 1490, onorable òme e saige Guillaume Basen, mètge, régent en la facultat de medecina de París, senhor del fief dels Troux lez Chevreuse.
La Mes invalid (d'octòbre), lo nòble òme Nicolas Lo Grant, senhor dels Troux, mètge ordinari del rei, constituissi una renda.
En 1644, Anne Hennequin, veusa del senhor de Marly, en se fasent fòrça d'Alexandre Legrand, escàmbia la tèrra e distincion de las Troux amb Anne Desault, veusa del vicomte de Corbeil, contra rendas. Aquela darrièra la revendrà a Guillaume Portèt en 1650.
Lo vilatge i aguèt crompat en 1646 per Guillaume Portèt de Bagnols #que embelleix l'otèl seigneurial ; #èsser un amic fervent de Pòrt-Royal e #recebre en lududes las jansénistes obligada de s'escampilhar en 1661 ; #crompar tanben lo masatge caseriu de Montabé.
Les terres appartinrent aux templiers au sègle xii.
Vers 1490, honorable homme et saige Guillaume Basin, docteur, régent en la faculté de médecine de Paris, seigneur du fief des Troux lez Chevreuse.
Le , le noble homme Nicolas Le Grant, seigneur des Troux, médecin ordinaire du roi, constitue une rente.
En 1644, Anne Hennequin, veuve du seigneur de Marly, se faisant fort d'Alexandre Legrand, échange la terre et seigneurie des Troux avec Anne Desault, veuve du vicomte de Corbeil, contre des rentes. Cette dernière la revendra à Guillaume Dugué en 1650.
Le village fut acheté en 1646 par Guillaume Dugué de Bagnols qui embellit l'hôtel seigneurial ; il fut un ami fervent de Port-Royal et reçut chez lui les jansénistes obligés de se disperser en 1661 ; il acheta aussi le hameau de Montabé.