En un document notarié en data del "segond jorn de decembre setze #cent ochanta", la mencion del vilatge a fach jol appellation de "TORPOT".
Lo primièr senhor de Trepot es Étienne, dicha lo capitani Grospain, Gentilhomme de l'ostal de Charles Quint. Capitani de cavals-leugièrs a Pavie, #combatre als costats de Andelot, senhor de Myon, en contribuissent a la paissièra de François Eer en 1526.
En 1619, se menciona Henri de Chassagne, genet, senhor de Trepot, de contunh Claude de Chassagne e châtelain de Ornans en 1621..
En 1693, Jean Étienne Pouthier, d'una familha procedenta de Vercel s'intitula senhor de Trepot. En 1735, Ostal Françoise de Pouthier concède als abitants l'usatge de forns particulars al luòc-dich "forn banal" situat sus la localizacion actuala de la crotz de mission del centre. En 1790, lo vilatge comptava 466 abitants. En 2009, el en compte 500.
Dans un document notarié en date du "second jour de décembre seize cent quatre-vingt", la mention du village est faite sous l'appellation de "TORPOT".
Le premier seigneur de Trepot est Étienne, dit le capitaine Grospain, Gentilhomme de la maison de Charles Quint. capitaine de chevaux-légers à Pavie, il combattit aux côtés d'Andelot, seigneur de Myon, contribuant à la prise de François Ier en 1526.
En 1619, on mentionne Henri de Chassagne, écuyer, seigneur de Trepot, puis Claude de Chassagne et châtelain d'Ornans en 1621..
En 1693, Jean Étienne Pouthier, d'une famille originaire de Vercel s'intitule seigneur de Trepot. En 1735, Marie Françoise de Pouthier concède aux habitants l'usage de fours particuliers au lieu-dit "four banal" situé sur l'emplacement actuel de la croix de mission du centre. En 1790, le village comptait 466 habitants. En 2009, il en compte 500.