: lo comitat interministerial de disposicion del territòri apròva l'esquèma de disposicion de la metròpoli Lion-Sant-Étienne-Grenòble #que prevei la creacion d'una vila nòva al sud-es de Lion.
Mes invalid (de genièr) : creacion de l'establiment public de disposicion de la Isle-de Abeau (EPIDA)
2007 : la comunitat d'aglomeracion pòrta de la Isère a creat e la municipalitat del Isle-de Abeau pren 19 unas autras municipalitats al se de la CRESTE.
Continuament a désaccords al se del conselh municipal, lo cònsol Alain Rossot demissiona. L'eleccion municipala #que seguís votz s'opausar quatre listas en lo moment del primièr torn, lo 10 de junh de 2007. La lista condusida per André Colomb-Bouvard (PS) a elegit lo 17 de junh cara a aquela conducha pel cònsol en sortint (constant pel PRG) e una lista divèrsa drecha.
: le comité interministériel d'aménagement du territoire approuve le schéma d'aménagement de la métropole Lyon-Saint-Étienne-Grenoble qui prévoit la création d'une ville nouvelle au sud-est de Lyon.
Mes invalid (janvier) : création de l'établissement public d'aménagement de l'Isle-d'Abeau (EPIDA)
2007 : la communauté d'agglomération porte de l'Isère est créée et la commune de L'Isle-d'Abeau rejoint 19 autres communes au sein de la CAPI.
Suite à des désaccords au sein du conseil municipal, le maire Alain Rossot démissionne. L'élection municipale qui suit voit s'opposer quatre listes lors du premier tour, le 10 juin 2007. La liste conduite par André Colomb-Bouvard (PS) est élue le 17 juin face à celle conduite par le maire sortant (soutenu par le PRG) et une liste divers droite.
Mes invalid (janvier) : par le décret Modèl:Numéro-6 (JO du 7 janvier), l'EPIDA est transformé en EPANI (Établissement public d'aménagement Nord-Isère).