Lo vilatge de Annoisin-chatelans se situa suls contreforts e lo scenari del Isle-Crémieu, a qualque 40 km a l'èst de Lion just a lo-dessus de la municipalitat de Crémieu sus la rota de Lagnieu.
La municipalitat se caracteriza per un abitat escampilhat #que proven de la fusion de doas bourgs d'importància comparabla, Annoisin puslèu virada cap a Crémieu e Chatelans a qualques dos quilomètres, puslèu virada per çò qu'es d'ela cap al val-de Amby. (Hières-Sus-Amby e Optevoz) A aquel caractèr istoric, cal apondre n'impòrt de Crémieu, los dos caserius de Michalieu e del Mollard.
Le village d'Annoisin-chatelans se situe sur les contreforts et le plateau de l'Isle-Crémieu, à quelque 40 km à l'est de Lyon juste au-dessus de la commune de Crémieu sur la route de Lagnieu.
La commune se caractérise par un habitat dispersé qui provient de la fusion de deux bourgs d'importance comparable, Annoisin plutôt tournée vers Crémieu et Chatelans à quelque deux kilomètres, plutôt tournée quant à elle vers le val-d'Amby. (Hières-sur-Amby et Optevoz) À ce caractère historique, il faut ajouter en montant de Crémieu, les deux hameaux de Michalieu et du Mollard.
Lo scenari de larina a #èsser ocupat dempuèi lo debut del primièr millenaire, se'n tròba encara las traces sul luòc de larina al nòrd de la comuna (oppidum de contunh camp mérovingien)[1].
Lo primièr tèxt conegut sus Annoisin tanh la Parròquia e la siá Glèisa 1172 – 1275 epòca dels Reis Capétiens.
Antany Ligat a Optevoz, Chatelans a #èsser ligat a la municipalitat de Annoisin al començament del vinten sègle.
Le plateau de larina a été occupé dès le debut du premier millenaire, on en retrouve encore les traces sur le site de larina au nord de la commune (oppidum puis camp mérovingien)[2].
Le premier texte connu sur Annoisin concerne la Paroisse et son Église 1172 – 1275 époque des Rois Capétiens.
Autrefois rattaché à Optevoz, Chatelans a été rattaché à la commune d'Annoisin au début du vingtième siècle.