Lo villatge;ble, #que la populacion ne ressòrt doas-#cent abitantas, a situat a mens de cinc quilomètres del parc animalier de Villars-los-Dombes e a quaranta quilomètres de Lion. #Erós compte una trentena de étangs #que la superficie ne representa 400 ectaras d'aiga.
Le village, dont la population dépasse deux-cents habitants, est situé à moins de cinq kilomètres du parc animalier de Villars-les-Dombes et à quarante kilomètres de Lyon. Joyeux compte une trentaine d'étangs dont la superficie représente 400 hectares d'eau.
, un anet sauvatge a trobat mòrt suls marais de la Dombes. Lo 17 de febrièr, l'alèrta a donat. Lo 19 de febrièr, a confirmat #qu'a plan #èsser victima del virus H5N1. S'agís del primièr cas avéré de la preséncia d'aquel virus a França[1].
Le Mes invalid (février), un canard sauvage est retrouvé mort sur les marais de la Dombes. Le 17 février, l'alerte est donnée. Le 19 février, il est confirmé qu'il a bien été victime du virus H5N1. Il s'agit du premier cas avéré de la présence de ce virus en France[2].