[[Fila:01163 in dept 01.svg|thumb|left|Localizacion de Foissiat (en verd) en lo departament del Ain.]]
Foissiat Fa partida de la Bressa. La Sâne Mòrta pren la siá font en la comuna.
Modèl:Seccion a sourcer
Se tròba cap a 1270, un Guillaume de Foissiat, en avent castèl e poype. De contunh, fins a la Revolucion, lo fief #far partida del Comtat de Montrevel.
Los comtes de Montrevel #establir sul territòri de Foissiat una châtellenie en dependent dirèctament d'eles, #çò que #provocar qualques començaments de émeutes en los abitants, fòrça individualistes. Una de las questions mai importantas #èsser lo refús dels Foissiatis de participar als corvées de bastiment de las muralles de Montrevel ! Aguèron condemnat a una mitat-franca de multa per larèr !
Modèl:Section à sourcer
On retrouve vers 1270, un Guillaume de Foissiat, ayant château et poype. Puis, jusqu'à la Révolution, le fief fit partie du Comté de Montrevel.
Les comtes de Montrevel établirent sur le territoire de Foissiat une châtellenie dépendant directement d'eux, ce qui provoqua quelques débuts d'émeutes chez les habitants, très individualistes. Une des affaires les plus importantes fut le refus des Foissiatis de participer aux corvées de construction des murailles de Montrevel ! Ils furent condamnés à un demi-franc d'amende par foyer !