Versonnex Se situa dins la frontièra suisse près de la municipalitat de Collex-Bossy. Aperten al costat de Ferney-Voltaire, malgrat aiçò, es mai près de Gex. Municipalitats de Ornex a l'oèst, Cessy al nòrd e Grilly a l'èst. Villars-La nòstra-Madama es un caseriu de la comuna.
A traversat pel Oudar e la Lillette, lo sieu afluent. Aquel se tira en la Versoix de contunh en lo lac Léman.
La siá situacion lududa permet d'èsser a parièra distància de las stations d'esquís del #Jurar o se pòt egalament practicar la randonnée, en #èsser, en lo parc natural regional del meteis nom, e del lac Léman.
En essent una municipalitat agricòla, la siá superfícia se compausa principalament de camps. A l'ora d'ara, aqueles camps desapareisson en benefici de grandas residéncias. De per la siá proximitat amb la Soïssa, las municipalitats del país de Gex servisson de vilas dortoirs » a las pendulaires. Versonnex Es pas pas estalviat per aquel fenomèn e los prèmis del terren se vòlon dempuèi divèrses decenis.
Versonnex Possedís tanben los sieus bòsques, principalament al sud de la comuna. Aquelas forman la frontièra amb la Soïssa. Aqueles luòcs son agréables per la passejada, la caça e tota forma de loisirs en plen aire. De per la siá situacion, es pas escassa de passar de divèrsas fes la frontièra pendent una escapade. Es en divertint de comptar las « pèiras - frontièras » cèrtas en datant de còps del temps dels reis a França.
La municipalitat a tanben un pichon plànol d'aiga accolé a la municipalitat de Cessy. Se pòt pas desgraciadament i practicar cap de espòrt nàutic e una autorizacion de persec a requerit se se desira taquiner la carpa.
Versonnex S'inscriu en aquela region particulara #qu'es lo país de Gex, se sap pas pas verdaderament se s'es a Soïssa o a França. Las frontièras an tan mogut al fil dels sègles #qu'es pas escàs #qu'un villatge i aja cambiat de divèrsas fes de nacionalitat al cors de la siá istòria.
Versonnex se situe à la frontière suisse près de la commune de Collex-Bossy. Elle appartient au canton de Ferney-Voltaire, cependant, elle est plus près de Gex. Elle est encadrée des communes d’Ornex à l’ouest, Cessy au nord et Grilly à l’est. Villars-Notre-Dame est un hameau de la commune.
Elle est traversée par l'Oudar et la Lillette, son affluent. Celui-ci se jette dans la Versoix puis dans le lac Léman.
Sa situation lui permet d’être à égale distance des stations de skis du Jura ou l’on peut également pratiquer la randonnée, en été, dans le parc naturel régional du même nom, et du lac Léman.
Étant une commune agricole, sa surface se compose principalement de champs. Actuellement, ces champs disparaissent au profit de grandes résidences. De par leur proximité avec la Suisse, les communes du pays de Gex servent de « cités dortoirs » aux pendulaires. Versonnex n’est pas épargné par ce phénomène et les prix du terrain s’envolent depuis plusieurs décennies.
Versonnex possède aussi ses forêts, principalement au sud de la commune. Celles-ci forment la frontière avec la Suisse. Ces lieux sont agréables pour la promenade, la chasse et toute forme de loisirs en plein air. De par sa situation, il n’est pas rare de passer plusieurs fois la frontière durant une escapade. Il est amusant de compter les « pierres - frontières » certaines datant parfois du temps des rois en France.
La commune a aussi un petit plan d’eau accolé à la commune de Cessy. On ne peut malheureusement y pratiquer aucun sport nautique et une autorisation de pêche est requise si l’on souhaite taquiner la carpe.
Versonnex s’inscrit dans cette région particulière qu’est le pays de Gex, on ne sait pas vraiment si l’on est en Suisse ou en France. Les frontières ont tellement bougé aux fil des siècles qu’il n’est pas rare qu’un village ait changé plusieurs fois de nationalité au cours de son histoire.