Communément trucat Bischen-am-Berg lo vilatge de Bischoffsheim fa partida del costat de Rosheim e del arrondissement de Molsheim. Situat al pè de la montanha dicha Bischenberg (363 mètres a lo-dessus del nivèl de la mar) sus la rota en connectant Rosheim a Hipsheim
Communément appelé Bischen-am-Berg le village de Bischoffsheim fait partie du canton de Rosheim et de l'arrondissement de Molsheim. Situé au pied de la montagne dite Bischenberg (363 mètres au-dessus du niveau de la mer) sur la route reliant Rosheim à Hipsheim
Al cors de trabalhs efectuats sul territòri de la municipalitat, de nombrosas descobèrtas an #èsser fachas al fil dels ans. Testifiquen La preséncia de l'òme sul luòc de Bischoffsheim dempuèi la préhistoire (Neolític rubané 5 a 6000 abans J.C.). Los desparièrs vestigis e trobalhas recensés pròvan qu'aquel luòc aviá a l'epòca romaine ja de l'importància.Protegissiá probablament un camp militar romain. Passat jol domeni dels Alamans de contunh dels Mérovingiens, la localité es de contunh donada a la avesque de Estrasburg, #que i a un tribunal episcopal mencionat dempuèi 1070. Lo nom de la municipalitat significa « pòble de l'avesque », e es d'ailà #que ven lo sieu blason. Bischoffsheim #Èsser coma Bishheim-a lo-Saum, donat per Clovis a Sant Rémy #qu'en #dispausar en benefici de lo sieu glèisa. Bischoffsheim #Èsser a divèrsas recuperacions dévasté al cors dels sègles, sustot en lo moment de la Guèrra de las paysans e de la Guèrra de Trenta Ans.
Bischoffsheim I aviá antany dos castèlx, la Oberschloss e lo Niederschloss: lo primièr i aguèt vendut pendent la Revolucion e démoli, lo segond es plan conservat e forma, amb las siás dependéncias una vasta e polida proprietat.
Sul Bischerberg, una image de la Vèrge douloureuse atrasiá dempuèi longtemps un grand pelegrinatge, quand Jean de Manderscheidt, avesque d'Estrasburg, i #far bastir una glèisa en 1590.En 1663, un coatz de Franciscàs #èsser édifié al Bischerberg, la Revolucion #escampilhar los religioses e la glèisa #èsser délaissée. En 1825 los pairesliguoriens se #establir en lo monastèri abandonat e dempuèi alavetz lo pelegrinatge a trobat lo sieu ancian splendeur.
Al sègle xviii, las municipalitats copropriétaires en indivision del Ried e de la bòsc regulatz los sieus litiges e se partejan las tèrras. Après las guèrras de la Revolucion e de la Empèri, Bischoffsheim tròba la siá vocacion agricòla. Lo òrdi, lo avoine, lo blat e la poma de tèrra i an conreat. Lo vilatge es alavetz réputé per la siá produccion de fruchas, de cerises sustot. La viticulture es egalament fòrça present dins lo pòble, aital coma çò ramaderia. A la fin del sègle xx la municipalitat patida un important èxode rural al ponch de pas mai comptar que deu agricultors e viticulteurs. A present la municipalitat s'investís en l'implantacion de zònas d'activitat artesanala e de desvolopament de quartièrs residenciales per una populacion #que se desplaçan en las grandas aglomeracions.
Au cours de travaux effectués sur le territoire de la commune, de nombreuses découvertes ont été faites au fil des années. Elles attestent la présence de l’homme sur le site de Bischoffsheim depuis la préhistoire (Néolithique rubané 5 à 6000 avant J.C.). Les différents vestiges et trouvailles recensés prouvent que ce site avait à l’époque romaine déjà de l’importance.Il abritait probablement un camp militaire romain. Passé sous la domination des Alamans puis des Mérovingiens, la localité est ensuite donnée à l'évêque de Strasbourg, qui y tient une cour épiscopale mentionnée dès 1070. Le nom de la commune signifie « village de l'évêque », et c'est de là que vient son blason. Bischoffsheim fut comme Bishheim-au-Saum, donné par Clovis à Saint Rémy qui en disposa au profit de son église. Bischoffsheim fut à plusieurs reprises dévasté au cours des siècles, notamment lors de la Guerre des paysans et de la Guerre de Trente Ans.
Bischoffsheim avait autrefois deux châteaux, l'Oberschloss et le Niederschloss: le premier fut vendu pendant la Révolution et démoli, le second est bien conservé et forme, avec ses dépendances une vaste et belle propriété.
Sur le Bischerberg, une image de la Vierge douloureuse attirait depuis fort longtemps un grand pèlerinage, lorsque Jean de Manderscheidt, évêque de Strasbourg, y fit construire une église en 1590.En 1663, un couvent de Franciscains fut édifié au Bischerberg, la Révolution dispersa les religieux et l'église fut délaissée. En 1825 les pèresliguoriens s'établirent dans le monastère abandonné et depuis lors le pèlerinage a retrouvé son antique splendeur.
Au sègle xviii, les communes copropriétaires en indivision du Ried et de la forêt règlent leurs litiges et se partagent les terres. Après les guerres de la Révolution et de l'Empire, Bischoffsheim retrouve sa vocation agricole. L'orge, l'avoine, le blé et la pomme de terre y sont cultivés. Le village est alors réputé pour sa production de fruits, de cerises surtout. La viticulture est également très présente dans le village, ainsi que l'élevage. À la fin du sègle xx la commune subi un important exode rural au point de ne plus compter que dix agriculteurs et viticulteurs. À présent la commune s'investit dans l'implantation de zones d'activité artisanale et de développement de quartiers résidentiels pour une population qui se déplacent dans les grandes agglomérations.