S'es descobèrt sul territòri de la municipalitat dels ossements de tortuga geganta, de mollusques fluviaux, testificant de la preséncia d'un grand lac o d'un fleuve d'importància en los tempses primitifs.
La preséncia anciana d'òmes en vivent sul territòri de Suèvres a testificat pels enregistres de tutas troglodytes de Balatre (epòca celtique).
Las pèiras de la capèla Santa-Lubin e la siá pèira druidique datan de l'epòca gallo-romaine.
La municipalitat garda las traces de quatre vias gauloises (manlevadas per comerciar) aital coma de nombroses sosterranhes.
La vila i aguèt ocupat per las armadas victorieuses de César : es dins la glèisa de Sant-Lubin de la sègle IX #que se tròba pèiras en portant d'inscripcions en assegurant que la glèisa a #èsser bastida a la localizacion d'un temple romain dédié al dieu Apollon, divinitat de las fonts. Qualques vestigis de temples, una mosaic, dels aqueducs aital coma divèrses objèctes de l'epòca gallo-romaine an #èsser trobats sus la comuna.
La vila i aguèt fortificat a Modèl:La s- e possedissiá a aquela epòca dels murs de enceinte, dels torns adornades d'estrechas homicidas e de amplàries fossés.
A Modèl:La s-, Suèvres i aguèt ocupat per las Normands e se'n #trobar fòrça magolada.
On a découvert sur le territoire de la commune des ossements de tortue géante, de mollusques fluviaux, attestant de la présence d'un grand lac ou d'un fleuve d'importance dans les temps primitifs.
La présence ancienne d'hommes vivant sur le territoire de Suèvres est attestée par les fouilles des grottes troglodytes de Balatre (époque celtique).
Les pierres de la chapelle Saint-Lubin et sa pierre druidique datent de l'époque gallo-romaine.
La commune garde les traces de quatre voies gauloises (empruntées pour commercer) ainsi que de nombreux souterrains.
La cité fut envahie par les armées victorieuses de César : c'est dans l'église de Saint-Lubin du sègle IX que l'on retrouve des pierres portant des inscriptions assurant que l'église a été bâtie à l'emplacement d'un temple romain dédié au dieu Apollon, divinité des sources. Des vestiges de temples, une mosaïque, des aqueducs ainsi que divers objets de l'époque gallo-romaine ont été retrouvés sur la commune.
La cité fut fortifiée au sègle VII et possédait à cette époque des murs d'enceinte, des tours ornées d'étroites meurtrières et de larges fossés.
Au sègle IX, Suèvres fut envahie par les Normands et s'en trouva très meurtrie.