La municipalitat del Pont-de-Beauvoisin, de l'autre costat del Guiers en lo departament de la Savoie, ela, i aguèt ligat l'an 1860, amb la Savoie, a la França.
Es doncas una vila frontièra e, per #encobrir, es lo luòc de qualqu'uns de las gèstas de Louis Mandrin[1]. La familha Cléret, basada dins aquela vila, a fach fortuna al començament de la sègle XVIII a partir de la contrebande de teles índies #que la importation i n'aviá enebit a França. Es amb la familha París la sola familha a aver-i aprofechat a grand escalièr de las opportunités de la posicion transalpine del Dauphiné. Lo un dels pichons-fils, Emmanuel Crétet, vendrà lo primièr dels ministres de l'Interior de Napoleon Bonaparte[2] E primièr director de la Banc de França.
LaModèl:6 e centenaire del rattachement del Dauphiné a la França a donat luòc en 1949 a una manifestacion grandiose dins las doas vilas bessonas : totas las bastissas aguèron decòr, los abitants disfressats, lo tot coronat per una ceremònia presidida per Édouard Herriot, alavetz president de la Cambra dels deputats[3].
La commune du Pont-de-Beauvoisin, de l'autre côté du Guiers dans le département de la Savoie, elle, fut rattachée en 1860, avec la Savoie, à la France.
C'est donc une ville frontière et, pour cela, elle est le lieu de certains des exploits de Louis Mandrin[4]. La famille Cléret, basée dans cette ville, a fait fortune au début du sègle XVIII à partir de la contrebande d'étoffes indiennes dont l'importation était interdite en France. Elle est avec la famille Paris la seule famille a avoir profité à grande échelle des opportunités de la position transalpine du Dauphiné. L'un des petits-fils, Emmanuel Crétet, deviendra le premier des ministres de l'Intérieur de Napoléon Bonaparte[2] et premier directeur de la Banque de France.
Le 6en centenaire du rattachement du Dauphiné à la France a donné lieu en 1949 à une manifestation grandiose dans les deux villes jumelles : tous les bâtiments furent décorés, les habitants déguisés, le tout couronné par une cérémonie présidée par Édouard Herriot, alors président de la Chambre des députés[5].
↑Veire l'istòria detalhada de las vilas del dos Pont sus mil ans per nòta del Musèu Pontois.
↑ 2,0 et 2,1La Savoie al XVIIIe sègle : Noblesa e borgesiá. Jean Nicolas. Ed. La Fontaine de Siloé, 2004. ISBN: 2842062221 i ISBN: 978-2842062224. Error de citacion : Etiqueta <ref> no vàlida; el nom «jeannicolassavoie18e» està definit diverses vegades amb contingut diferent.