En 1404, lo comte [[Philippe Ier de Nassau-Weilburg|Philippe sègle i de Nassau-Weilburg]] se #apoderar del castèl de Villers-Laquenexy en lo moment de lo sieu atac contra los pòbles messins. Los Écorcheurs franceses la #ocupar en 1444.
En 1518 davant las tropas de Franz von Sickingen la garnisson li calguèt capituler e lo castèl cremat e mai se provesida d'una solida artillerie
Pendent la guèrra de Trenta Ans, en 1635, l'armada de Matthias Gallas aviá ocupat lo País messin e l'estrossejava. Matthias Gallas Èra en garnison dins lo castèl de Villers-Laquenexy.
Villers-Laquenexy A amassat a Laquenexy per decrèt del 12 de genièr de 1813[1].
En 1870, los Alemands bombardavan Mètz dempuèi Laquenexy.
En 1404, le comte [[Philippe Ier de Nassau-Weilburg|Philippe sègle i de Nassau-Weilburg]] s’empara du château de Villers-Laquenexy lors de son attaque contre les villages messins. Les Écorcheurs français l’occupèrent en 1444.
En 1518 devant les troupes de Franz von Sickingen la garnisson dut capituler et le château brûlé bien que pourvue d'une solide artillerie
Pendant la guerre de Trente Ans, en 1635, l’armée de Matthias Gallas avait envahi le Pays messin et le ravageait. Matthias Gallas était en garnison au château de Villers-Laquenexy.
Villers-Laquenexy est réuni à Laquenexy par décret du 12 janvier 1813[2].
En 1870, les Allemands bombardaient Metz depuis Laquenexy.