בשמחה👍. אגב, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. Meni yuzevich ♦ בית חב"ד לכולם♦ ז' בסיוון ה'תשע"ו ♦ 02:34, 13 ביוני 2016 (IDT)תגובה
שים לב, בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. --Meni yuzevich ♦ בית חב"ד לכולם♦ י"ג בסיוון ה'תשע"ו ♦ 21:09, 18 ביוני 2016 (IDT)תגובה
שלום, תודה על כתיבת הערך על ההתרסקות. ערכתי אותו ונתקלתי במשפט הבא שהסרתי "ההתרסקות עדיין בשלבי חקירה" ורציתי להסביר את ההסרה - ויקיפדיה היא אנציקלופדיה שערכים בה מיועדים גם לקוראים בעתיד (בשונה מעיתון), ולכן משפטים שברור שלא יהיו נכונים עוד שנה או שנתיים אין צורך לציין בערך. במקרים מסוימים אם זה נחוץ אפשר לציין תאריך תוקף (למשל "נכון לינואר 2017, ההתרסקות עדיין בשלבי חקירה"). בברכה, ערן - שיחה00:20, 24 בינואר 2017 (IST)תגובה
לטעמי אין צורך לציין זאת - מי שיקרא משפט כזה בתקופה הקרובה לא יתפלא שההתרסקות עדיין בשלבי חקירה, ומי שיקרא משפט כזה בעתיד (הלא כל כך רחוק) לא ידע את הרלוונטיות שלו (האם החקירה עדיין נמשכת או שהייתה חקירה בינואר). בברכה, ערן - שיחה19:31, 24 בינואר 2017 (IST)תגובה
מפעילי המערכת עוברים על כל הערכים החדשים ומוחקים את הדרוש. והיה ונתקלת בערך לא ראוי, עדיף לבקש את מחיקתו בדף הבקשות מהמפעילים. סימון הדף בתבנית מאט את תהליך המחיקה, משום שהוא מחייב את מפעילי המערכת לבדוק את הגרסאות הקודמות של הדף ולוודא שאכן מדובר בהבל (או בערך לא ראוי).
טיפ: באפשרותך לבקש מחיקה של דפים בקלות ובמהירות על ידי התקנת גאדג'ט: בדף העדפות ← גאדג'טים, תחת הפסקה "ניטור", באפשרותך להפעיל את האפשרות "הוספת לשוניות "מחיקה", "הגנה", "חסימה" ו"הסתרת גרסה" ". כך יהיה באפשרותך לבקש מחיקה של דפים באמצעות לחיצה על כפתור המחיקה שבתפריט "עוד" המופיע בראש הדף.
אחרי בדיקה קצרה, מצאתי שלא אתה העלית את הערך. אין צורך להשתמש בתבנית מחיקה מהירה על ערכים שלא אתה כתבת. המפעילים כבר ידאגו למחוק אותם. אנא הימנע מלהעלות את התבנית {{למחוק}} על ערכים שאינם שלך, כי זה מטעה (עובדה, זה גרם לי לחשוב שהערך הועלה על ידיך ). אלדד • שיחה23:31, 12 בפברואר 2017 (IST)תגובה
עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.
כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.
העלית לוויקיפדיה ברישיון חופשי או ללא רישיון, תמונה שהיא אחד מהדברים הבאים: עטיפת ספר, עטיפת אלבום, כרזת סרט, צילום מסך, סריקת מסמך או לוגו. תמונה כזו מוגנת בזכויות יוצרים ולכן ניתן להעלותה רק ברישיון בשימוש הוגן ורק לערך העוסק בנשוא התמונה. יש לתקן את הרישיון על גבי התמונה ולהחליפו ברישיון בשימוש הוגן.
שלום לך חנה Hanay, את האמת, איני יודע בדיוק איך לעשות זאת. זה בעצם כפי שאת רואה צילום של הגיליון הראשון של התקשרות, אשמח שתעלי את זה ברשיון הוגן, ותשימי את זה בערך המתאים (התקשרות (שבועון)). (אם את לא יכולה או שזה לא חוקי, תמחקי את זה) תודה. Sbl770 - שיחה22:18, 27 במרץ 2017 (IDT)תגובה
הטיפול הוא פשוט, פותחים למצב עריכה, מסירים את הרישיון שהכנסת ואת ייחוס זכויות היוצרים לנתי 770 שלא סביר שהוא בעל זכויות היוצרים, מוסיפים תבנית {{שימוש הוגן}} עם הפרמטרים המתאימים כפי שמופיעם בתבנית. ראיתי שאתה בדוק עריכות אוטומטית, אז זה נושא שחשוב שתלמד. תנסה זה לא קשה.
שלום אדון Sbl770, לא הצלחתי להבין מדוע שחזרת את עריכתי בערך אסתי פרז, במיוחד לאור העובדה שביצעתי שינויים שמשפרים את הערך. זכותך לחלוק עלי אבל רצוי שתתן הסבר קצר לשחזור ולא תסתפק ב"שטויות". מוטיאל - שיחה01:22, 18 במאי 2017 (IDT)תגובה
שלום לך מוטיאל, צודק אתה שלא נתתי הסבר למה שחזרתי. לגופו של ענין, שחזרתי בגלל פרטים נחוצים שהורדת (פעילותה ברשות השידור), אמנם ראיתי שגם הוספת פרטים, וטוב שכך, אבל לא היה לי מספיק זמן לברור את הטוב, ופשוט שחזרתי, אשמח והודה לך אם תוסיף את הפרטים הנחוצים, בלי להסיר פרטים נחוצים. תודה מראש, והרבה הצלחה . בני • שיחה • כ"ב באייר ה'תשע"ז • 08:45, 18 במאי 2017 (IDT)תגובה
בית הכנסת "המרכזי", הוא בית הכנסת חב"ד, אינו חשוב כל כך. הקהילה היום פיצפונת ממש ומעניינת בעיקר את הגרים בה ואת השלוחים אליה, תמונה של בית הכנסת הגדול (באמת) ההיסטורי, מעניקה לקוראים שלנו מידע הרבה יותר נחוץ להם. ביקורת - שיחה21:45, 22 במאי 2017 (IDT)תגובה
ביקורת שלום, זה בית הכנסת הגדול (מזווית אחרת, קדמית) לאחרי השיפוץ, אבל מבחוץ הוא כמו שהיה לפני השואה, גם עכשיו. ולכן כדי להראות לקוראים בצורה הרבה יותר ברורה גם את ההווה וגם את העבר כדאי להשאיר את התמונה הקודמת. בני • שיחה • כ"ז באייר ה'תשע"ז • 21:53, 22 במאי 2017 (IDT)תגובה
1- כל הכבוד על העריכות ועל הוספת דפים חדשים! ראיתי שעשית הרבה.
2- מה זה אומר השחתה? לא שחתתי כלום רק ערכתי משהו ומותר לי.
שבוע טוב Yunes1515 - שיחה16:22, 12 ביוני 2017 (IDT)תגובה
תודה לך Yunes1515 על המדליה!. נראה מדבריך שלא עשית את ההשחתה בכוונה, אבל אם תסתכל פה, תראה שהורדת מהערך מידע חשוב שהוספתי כמה ימים לפני. בני • שיחה • י"ט בסיוון ה'תשע"ז • 19:10, 12 ביוני 2017 (IDT)תגובה
תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "אלימות מינית בחברה החרדית". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.
באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).
אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.
תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:יעקב ויינשטיין". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.
באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).
אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.
שלום. עם כל השמחה שיש לי על שחרורו של רובשקין, זה לא אמור להיות לא בערך על ב' טבת, וודאי לא בערך דונאלד טראמפ. תודה. • בקרה וייעוץ • שיחה • ג' בטבת ה'תשע"ח • 14:14, 21 בדצמבר 2017 (IST)תגובה
תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:הפיצוץ ברכבת התחתית של ניו יורק (2017)". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.
באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).
אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-WMF_Surveys-2018-03-29T18:32:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-Share_your_experience_and_feedback_as_a_Wikimedian_in_this_global_survey-2018-03-29T18:32:00.000Z","replies":["c-WMF_Surveys-2018-03-29T18:32:00.000Z-Share_your_experience_and_feedback_as_a_Wikimedian_in_this_global_survey"],"text":"Share your experience and feedback as a Wikimedian in this global survey","linkableTitle":"Share your experience and feedback as a Wikimedian in this global survey"}-->
Share your experience and feedback as a Wikimedian in this global survey
__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-WMF_Surveys-2018-03-29T18:32:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-Share_your_experience_and_feedback_as_a_Wikimedian_in_this_global_survey-2018-03-29T18:32:00.000Z","replies":["c-WMF_Surveys-2018-03-29T18:32:00.000Z-Share_your_experience_and_feedback_as_a_Wikimedian_in_this_global_survey"],"text":"Share your experience and feedback as a Wikimedian in this global survey","linkableTitle":"Share your experience and feedback as a Wikimedian in this global survey"}-->
Hello! The Wikimedia Foundation is asking for your feedback in a survey. We want to know how well we are supporting your work on and off wiki, and how we can change or improve things in the future. The opinions you share will directly affect the current and future work of the Wikimedia Foundation. You have been randomly selected to take this survey as we would like to hear from your Wikimedia community. The survey is available in various languages and will take between 20 and 40 minutes.
You can find more information about this survey on the project page and see how your feedback helps the Wikimedia Foundation support editors like you. This survey is hosted by a third-party service and governed by this privacy statement (in English). Please visit our frequently asked questions page to find more information about this survey. If you need additional help, or if you wish to opt-out of future communications about this survey, send an email through the EmailUser feature to WMF Surveys to remove you from the list.
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-WMF_Surveys-2018-04-13T01:31:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-Reminder:_Share_your_feedback_in_this_Wikimedia_survey-2018-04-13T01:31:00.000Z","replies":["c-WMF_Surveys-2018-04-13T01:31:00.000Z-Reminder:_Share_your_feedback_in_this_Wikimedia_survey"],"text":"Reminder: Share your feedback in this Wikimedia survey","linkableTitle":"Reminder: Share your feedback in this Wikimedia survey"}-->
Reminder: Share your feedback in this Wikimedia survey
__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-WMF_Surveys-2018-04-13T01:31:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-Reminder:_Share_your_feedback_in_this_Wikimedia_survey-2018-04-13T01:31:00.000Z","replies":["c-WMF_Surveys-2018-04-13T01:31:00.000Z-Reminder:_Share_your_feedback_in_this_Wikimedia_survey"],"text":"Reminder: Share your feedback in this Wikimedia survey","linkableTitle":"Reminder: Share your feedback in this Wikimedia survey"}-->
Every response for this survey can help the Wikimedia Foundation improve your experience on the Wikimedia projects. So far, we have heard from just 29% of Wikimedia contributors. The survey is available in various languages and will take between 20 and 40 minutes to be completed. Take the survey now.
If you have already taken the survey, we are sorry you've received this reminder. We have design the survey to make it impossible to identify which users have taken the survey, so we have to send reminders to everyone.
If you wish to opt-out of the next reminder or any other survey, send an email through EmailUser feature to WMF Surveys. You can also send any questions you have to this user email. Learn more about this survey on the project page. This survey is hosted by a third-party service and governed by this Wikimedia Foundation privacy statement. Thanks!
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-WMF_Surveys-2018-04-20T00:40:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-Your_feedback_matters:_Final_reminder_to_take_the_global_Wikimedia_survey-2018-04-20T00:40:00.000Z","replies":["c-WMF_Surveys-2018-04-20T00:40:00.000Z-Your_feedback_matters:_Final_reminder_to_take_the_global_Wikimedia_survey"],"text":"Your feedback matters: Final reminder to take the global Wikimedia survey","linkableTitle":"Your feedback matters: Final reminder to take the global Wikimedia survey"}-->
Your feedback matters: Final reminder to take the global Wikimedia survey
__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-WMF_Surveys-2018-04-20T00:40:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-Your_feedback_matters:_Final_reminder_to_take_the_global_Wikimedia_survey-2018-04-20T00:40:00.000Z","replies":["c-WMF_Surveys-2018-04-20T00:40:00.000Z-Your_feedback_matters:_Final_reminder_to_take_the_global_Wikimedia_survey"],"text":"Your feedback matters: Final reminder to take the global Wikimedia survey","linkableTitle":"Your feedback matters: Final reminder to take the global Wikimedia survey"}-->
Hello! This is a final reminder that the Wikimedia Foundation survey will close on 23 April, 2018 (07:00 UTC). The survey is available in various languages and will take between 20 and 40 minutes. Take the survey now.
If you already took the survey - thank you! We will not bother you again. We have designed the survey to make it impossible to identify which users have taken the survey, so we have to send reminders to everyone. To opt-out of future surveys, send an email through EmailUser feature to WMF Surveys. You can also send any questions you have to this user email. Learn more about this survey on the project page. This survey is hosted by a third-party service and governed by this Wikimedia Foundation privacy statement.
תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:מרדכי עזראן". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.
באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).
אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.
תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:גלעד יפת". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.
באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).
אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.
תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:השגת מסמכי הגרעין האיראניים". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.
באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).
אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.
Wikiped201820 שלום, תודה רבה על העזרה בתחום המטוסים והתעופה המשך כך. בקשר להנ"ל אתה צודק שלא שמתי מקור, מיד אני שם. להבא תשתדל להעיר לי על כך לפני שאתה מוחק... בני • שיחה • י' בתמוז ה'תשע"ח • 18:22, 22 ביוני 2018 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d3\u05d2\u05e9_\u05d7\u05d6\u05e7-2018-06-27T08:22:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4:\u05e8\u05e9\u05d9\u05de\u05ea_\u05e2\u05e8\u05db\u05d9\u05dd_\u05d1\u05de\u05d7\u05dc\u05d5\u05e7\u05ea\/:Rites_of_Passage-2018-06-27T08:22:00.000Z","replies":["c-\u05d3\u05d2\u05e9_\u05d7\u05d6\u05e7-2018-06-27T08:22:00.000Z-\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4:\u05e8\u05e9\u05d9\u05de\u05ea_\u05e2\u05e8\u05db\u05d9\u05dd_\u05d1\u05de\u05d7\u05dc\u05d5\u05e7\u05ea\/:Rites_of_Passage"],"text":"\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4:\u05e8\u05e9\u05d9\u05de\u05ea \u05e2\u05e8\u05db\u05d9\u05dd \u05d1\u05de\u05d7\u05dc\u05d5\u05e7\u05ea\/:Rites of Passage","linkableTitle":"\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4:\u05e8\u05e9\u05d9\u05de\u05ea \u05e2\u05e8\u05db\u05d9\u05dd \u05d1\u05de\u05d7\u05dc\u05d5\u05e7\u05ea\/:Rites of Passage"}-->
__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d3\u05d2\u05e9_\u05d7\u05d6\u05e7-2018-06-27T08:22:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4:\u05e8\u05e9\u05d9\u05de\u05ea_\u05e2\u05e8\u05db\u05d9\u05dd_\u05d1\u05de\u05d7\u05dc\u05d5\u05e7\u05ea\/:Rites_of_Passage-2018-06-27T08:22:00.000Z","replies":["c-\u05d3\u05d2\u05e9_\u05d7\u05d6\u05e7-2018-06-27T08:22:00.000Z-\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4:\u05e8\u05e9\u05d9\u05de\u05ea_\u05e2\u05e8\u05db\u05d9\u05dd_\u05d1\u05de\u05d7\u05dc\u05d5\u05e7\u05ea\/:Rites_of_Passage"],"text":"\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4:\u05e8\u05e9\u05d9\u05de\u05ea \u05e2\u05e8\u05db\u05d9\u05dd \u05d1\u05de\u05d7\u05dc\u05d5\u05e7\u05ea\/:Rites of Passage","linkableTitle":"\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4:\u05e8\u05e9\u05d9\u05de\u05ea \u05e2\u05e8\u05db\u05d9\u05dd \u05d1\u05de\u05d7\u05dc\u05d5\u05e7\u05ea\/:Rites of Passage"}-->
תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:Rites of Passage". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.
באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).
אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.
תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:חגית משה". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.
באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).
אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.
תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/קטגוריה:חולי סרטן". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.
באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).
אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.
תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/קטגוריה:מומחי כשרות". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.
באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).
אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.
תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/קטגוריה:ישיבות היסטוריות". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.
באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).
אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.
תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:עפר קובר". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.
באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).
אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.
Wikiped201820 שלום, בדף תבנית לא אמור להיות הרבה מלל שלא חשוב להסברת התמונה, כמו שלא תכתוב שם 'ללא איזור הצ'יק אין', מספיק תמצית של התמונה, אפשר להוסיף בסוגריים שנה של התמונה לדעתי מספיק. בני • שיחה • כ"ז בתמוז ה'תשע"ח • 06:05, 10 ביולי 2018 (IDT)תגובה
Wikiped201820 הייתי קורא לזה 'ראש בקיר', במקום להועיל לכולם ולקחת את המקור מויקינגליש ולשים אתה מעדיף לשחזר עריכות, אז למי הועלת? חבל שאתה לוקח ברצינות אמירות ציניות שלי...
הסר דאגה מליבך אני לא הולך לריב איתך על שטות זו! עוד כמה דקות / ימים / חודשים יבוא מישהו ויעדכן את זה. בטח כל ויקיפדיה מוחאת לך כםיים על שמירת ויקיפדיה בעברית נקייה מדברים ללא מקורות! עלה והצלח! בני • שיחה • ג' באב ה'תשע"ח • 07:36, 15 ביולי 2018 (IDT)תגובה
דבר ראשון תירגע! אולי במקום להכפיש אותי ולהיכנס למלחמת עריכה בתור אנונימי (בערך חברות תעופה ויעדי טיסה מנתב"ג/רומא..) תצרף מקורות לדברים שאתה כותב?
אולי במקום לשחזר עריכות של מישהו שידוע כמי שאינו מוצץ מהאצבע מידע ('בדוק עריכות אוטומטית') אז תתאפק ותשים מקור בעצמך? ובקשר למלחמת עריכה, אשמח שתשלח במפורט על מה כוונתך! בני • שיחה • ג' באב ה'תשע"ח • 08:38, 15 ביולי 2018 (IDT)תגובה
אני יצרתי את הטבלה תהליך בחירת השיר הישראלי לאירוויזיון. אבל לא שמתי לב שקיימת פיסקה נוספת לאותה כותרת שפתחתי עם אותו מלל רק בלי טבלה. אז למה שחזרת את הטבלה שאני יצרתי? --Avco123 - שיחה05:29, 9 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה
יוניון ג'ק שלום. תכננתי להוסיף הצבעה, אך כעת אני רואה שעוד שניים הביעו עמדה כמוני במזנון. האם לדעתך עדיין חשוב לפתוח הצבעה? האם זה לא מספיק? בני • שיחה • כ"ט באב ה'תשע"ח • 16:33, 10 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה
יוניון ג'ק שלום. ראשית, תודה רבה על כל העזרה! שנית, אם הבנתי נכון כל הדיון הוא רק על הערכים שאין בהם בשפת המקור את המקביל למילה של בעברית. ולכן שחזרתי שם את עריכתך שבה הוספת עוד 8 ערכים! בני • שיחה • ב' באלול ה'תשע"ח • 18:25, 12 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה
בורה בורה, בשורה התחתונה - אתם מסבכים את ההצבעה שלא לצורך. אפשר להסתפק בשתי אפשרויות בלבד: המילה "של" תופיע בשמות כל הערכים המפורטים בדף ההצבעה, או המילה "של" לא תופיע בשמות ערכים אלו. זה כל מה שצריך. לא צריך 4 אפשרויות. זה מיותר. יוניון ג'ק - שיחה22:10, 12 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה
במזנון זה לא כ"כ היה נראה כך, בכ"מ אני לא אתבייש להסתכל ל'כישלון' בעיניים. אם ההסבר היה מניח את דעתי, מבטיח שהייתי פורש. בני • שיחה • ב' באלול ה'תשע"ח • 19:10, 12 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה
בנושאים של מומחיות פחות משנה מה מניח את דעתנו. אני מניח שגם לשיטתך העמדה שלו אינה בעיה קשה, ומצד שני לדבריו יש בעמדתך שגיאה לשונית. נרו יאיר • שיחה • א' באלול ה'תשע"ח • 19:56, 12 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה
לא זכור לי שבאיזה שהוא שלב הוא אמר שזאת טעות לשונית באופן חותך. הוא אמר שזה לא נשמע טוב, שכך העם מורגל וכדו'. בני • שיחה • ב' באלול ה'תשע"ח • 20:12, 12 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה
אולי לא היה זכור לך, כי לא ציינתי זאת באופן מפורש. אז הנה, לפנות בוקר, ציון מפורש:
בני, אתה טועה – ומטעה. כאמור על ידי חזרתי, אתה לא יודע לתרגם נאמנה את השמות - לא מאנגלית, לא מערבית, ולא משפות נוספות. בחלק נכבד מהשמות המילה "של" גלומה בתוך השם המקורי (כולל בערבית, לדוגמה), רק שהיא לא מופיעה בצורת "של", ובעברית הדרך הנכונה לתרגמם היא בעזרת "של". הנה דוגמה קטנה מערבית: "מטאר חלב אלדולי" - נמל התעופה הבינלאומי של חלב. דוגמה של תרגום מאנגלית: San Francisco Airport - נמל התעופה של סן פרנסיסקו (באנגלית אין "של" - ה"של" תופיע בתרגום לעברית). הפעם אני לא קורא לך לבטל את הצבעת המחלוקת הנוכחית, אני דורש ממך לבטלה. אתה טועה, ומטעה. אילו היה מדובר בערך אחד, ניחא. אבל מדובר בוויקיפדיה, ובהשלכות שיהיו להצבעה הנוכחית על מגוון רחב מאוד של ערכים, ועל כל קוראי ויקיפדיה. אלדד • שיחה05:09, 13 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה
בני, לא ייקוב הדין את ההר. אחידות זה יופי, אבל ההצבעה שפתחת – שגויה מהיסוד ומתנהלת באופן לא נכון ולא מכובד. זו לא בושה לוותר, וזה לא מאוחר לבטל. שקול שוב, ושקלל את הדברים והעצות של ותיקים ממך ומנוסים ממך. חזרתי • ∞ • שיחה06:50, 13 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה
לא אתבייש בשום סיטואציה להסתכל לתוצאה בעיניים. עד כה לא שכנעתם אותי. נראה האם את שאר העורכים כן שכנעתם. אעדכן שבמקרה שאשתכנע ואני פתוח לזה - אפרוש! ובנימה טיפה אישית, אם ההצבעה לא מכובדת לעניות דעתי זאת אשמתך. תראה באיזה זילות אתה מתייחס ליוניון ג'ק. וכבר הערתי בנימוס בדף שיחתך! אעריך אותך יותר לא אם יש לך בויקיפדיה יותר ותק ממני, אלא אם תדע לכבד דעות שונות ממך! בברכת, ברכינו אבינו כולנו כאחד בני • שיחה • בואו להצביע ולהשפיע • ב' באלול ה'תשע"ח • 07:24, 13 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה
אם כן, אנסה להסביר בחטיבת שיחה נפרדת, בתקווה שתבין את הנקודה ותשתכנע:
אין קשר בין שמות תחנות רכבת לבין שמות שדות תעופה. על פי רוב, תחנת רכבת לא מקבלת שם של אישיות - היא תיקרא על שם המקום שהיא נמצאת בו. לעומתה, שדה תעופה בדרך כלל לא ייקרא על שם המקום שהוא נמצא בו, אלא בשם מיוחד, לדוגמה, על שם אישיות ממלכתית, אבי האומה, ראש ממשלה מפורסם, שם אזור מסוים או שכונה מסוימת בעיר שבה הוא נמצא, וכו'. לשמו של שדה תעופה תמצא פעמים רבות שתי גרסאות, שם ישן ושם קודם, כי לא פעם מחליפים את שמות שדות התעופה - פעם הם נקראו על שם מקום מסוים, או על שם אישיות מפורסמת, ואחר כך משנים את שמם לשמה של אישיות מפורסמת אחרת, או לשם מקום אחר. דוגמה בולטת היא שדה התעופה בן גוריון, שנקרא פעם "שדה התעופה לוד". זה לא שדה התעופה של תל אביב ולא שדה התעופה של לוד. זה "שדה התעופה לוד" או "שדה התעופה בן גוריון". לעומת זאת, "שדה התעופה הבינלאומי של חלב" הוא שדה התעופה הבינלאומי של חלב. "שדה התעופה של סן פרנסיסקו" הוא שדה התעופה של סן פרנסיסקו. בדרך כלל יהיו שמות קונקרטיים לשדות התעופה, ואז אין צורך במילה "של". בדקתי מספר ערכים של שמות שדות תעופה בוויקי האנגלית, ואכן, למספר נמלי תעופה, אולי רבים, לא בדקתי, יש גם שמות נוספים. לכן השם הנוכחי שאנחנו משתמשים בו כיום, "שדה התעופה של..." הוא נכון, בכל מקרה. גם אם יש לשדה התעופה הזה שם אחר. לא נתחיל לעשות עכשיו מחקר מדעי, מהו שמו המדויק של כל שדה תעופה. אם תרצה, תוכל לעשות זאת, בכל ערך, באופן פרטני, ולנהל הצבעה על שינוי שם. אבל אני מתנגד חד-משמעית להחלת שינוי שם גורף על כל שמות שדות התעופה שלכאורה יש שם של עיר בשמם. כפי שהסברתי לך כבר, במקרים רבים הכוונה באנגלית (או בשפה אחרת) לשדה התעופה של עיר מסוימת - רק שבשפות האלה, בניגוד לעברית, אין "של", או שה"של" תיכתב במשתמע כי כך מבנה השפה, ולא מקובל להוסיף "של". במקרים שידוע בהם ששמו הרשמי של שדה התעופה הוא על שם העיר שעל ידו, סביר שבעברית מקובל השם ללא "של". אבל תבין, המקרה הנוכחי איננו מקרה ברור שבו מחילים על כל השמות את ברירת המחדל, שהיא, להבנתך, מחיקה גורפת של "של". כפי שהסברתי לך, זה לא מקרה של שחור ולבן, שבו ניגשים להצבעת מחלוקת.
דוגמה למקרה של שחור ולבן, ולהצבעת מחלוקת שהייתה, היא כתיב שמה של המדינה שבאנגלית נקראת Turkey. בעברית הישנה יותר נהגנו לקרוא לה "תורכיה", כמקובל במקורותינו (וכמקובל גם על פי הערבית, תרכיא). בהמשך החל לשמש בעברית הכתיב "טורקיה", שצרם לחלק מאיתנו, כאילו הוא אינו מתעתק באופן נכון את השפה המקובלת. נערכה הצבעת מחלוקת, והוחלט שהערך ייקרא "טורקיה", על פי הטורקית, ולאו דווקא על פי הערבית והכתיב הישן בעברית, ב-ת'. זה מקרה קלאסי של הצבעת מחלוקת. מצב של כן או לא. מצב של שחור או לבן. כפי שהסברתי לך לעיל, במקרה של שדות התעופה אולי יש צורך לבצע מחקר, לבחון כל שם לגופו. אבל אי אפשר להחיל את ההבנה המוגבלת והמצומצמת שלך, שאם באנגלית אומרים את השם Airport ועל ידו שם של עיר, אז כך בדיוק זה יהיה בעברית. באנגלית כך מקובל. בעברית, על פי ההיגיון של השפה שלנו, העברית, את הצירוף האנגלי אפשר לתרגם "נמל התעופה של [שם המקום]" או "נמל התעופה [שם המקום]". היות שבמקרים רבים לנמל התעופה יש גם שם נוסף, עדיף לתרגם "נמל התעופה של [שם המקום]", ולא להשמיט את "של". ייתכן שבמקרים מסוימים ה"של" יהיה מיותר, כאמור, כי כך השתרש השם בעברית. אבל זו לא תהיה שגיאה להשאיר את השמות בשם זה (עם המילה "של"). לעומת זאת, ברגע שאתה מסב במחי יד אחת את כל שמות שדות התעופה לשם בלי "של", אתה קובע לכולם שמות חדשים, שלא בטוח שכך הם נקראים בעברית, או שלא בטוח שזהו התרגום המדויק של שמם, ובוודאי לא בטוח שזהו התרגום המדויק של שמם בשפת המקור.
הצבעת מחלוקת נועדה לשינוי משהו שאין עליו עוררין, שברור לכול מה הנימוקים לכאן ולכאן - ובדרך כלל תתייחס למושג מסוים, שמוכר לכולנו, ואז קל מאוד לחוות עליו דעה, לכאן או לכאן. זה לא המקרה כאן. אם תבדוק, תראה שבערכים מסוימים, לצד "שדה התעופה של [שם מקום]" מופיע לשדה התעופה הזה גם שם נוסף. אז בעברית "של" יתאים בהחלט, וכך גם תראה שהוא נקרא ברשת (לא רק אצלנו; ממש, ברשת, גם בלי המופעים של ויקיפדיה). כי זה אכן שדה התעופה שמשרת עיר מסוימת וכו'. אבל אין להחיל את כללי קריאת שמות תחנות הרכבת על שמות של שדות תעופה. ברוב המקרים, הכתיב עם "של" יהיה מדויק יותר, ולא יגרום לטעויות. אלדד • שיחה11:03, 13 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה
ההסבר הברור ביותר שאני יכול לתת לך הוא שלפעמים אתה לא מכיר ולא יודע כיצד נקרא נמל התעופה בעברית. כמו במקרים של תחנות רכבת - "תחנת הרכבת בת גלים", או "תחנת הרכבת סבידור מרכז", גם לשדות תעופה בדרך כלל יש שם רשמי. אתה לא מכיר את השם הרשמי שלהם, אלא אם כן הוא ידוע לך בוודאות. כשאתה לא בטוח מה השם הרשמי של שדה התעופה, במקרה שהוא מופיע עם שם מקום, אפשר לקרוא לו בעברית "נמל התעופה של [שם מקום]". בעברית, שלא כמו באנגלית (על פי המקובל), אין ברירת מחדל לכתוב את שם שדה התעופה עם שם המקום, בצמידות. זה לא כלל חד-משמעי. מקובל לכתוב (בלי "של") את שמו של שדה התעופה עם השם הרשמי לצדו. לדוגמה, "נמל התעופה הבינלאומי איסטנבול אטאטורק". אם לא ידוע לך השם הרשמי של שדה התעופה בעברית, כלל ברירת המחדל הוא לכתוב את שמו עם המילה "של", ואז אין בכך טעות. אלדד • שיחה13:47, 13 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה
אבל אל תפספס נקודה חשובה. לא אמרתי שזו שגיאה חד-משמעית. אמרתי שאין טעם ואי אפשר לדון בכך בהצבעת מחלוקת. לא מדובר כאן במילה או שם שכולם מכירים. ההתנגדות שלי הייתה להצבעת המחלוקת. זה לא נושא להצבעת מחלוקת. אלדד • שיחה14:00, 13 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה
אני מעריך שכן. כך אתה חוקר (או מביא לבדיקה) את שם נמל התעופה, ומושגת הסכמה. הצבעת מחלוקת עדיף לנהל על משהו חד-משמעי: מילה או מושג ברור, שכולם מכירים, ואז לא מעורבים כאן שיקולים אחרים, ולכולם ברור בדיוק במה מדובר. אלדד • שיחה15:30, 13 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה
הבעיה שלי שלא תחזור ותפתח 24 דיונים במקום ההצבעה כי לא זו היתה הכוונה. הסביר לך אלדד לגבי השמות באנגלית שזו סמיכות עם "של". אז על מה בעצם נותר לדון? בורה בורה - שיחה21:15, 13 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה
אם אתה היית צביון הקהילה, מזמן הייתי בורח! מזל שיש חבר'ה רגועים יותר כמו אלדד ויוניון ג'ק שבשבילי זאת ויקיפדיה! בני • שיחה • ג' באלול ה'תשע"ח • 02:51, 14 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה
גלייכער - אני עוקב אחרי השינויים האחרונים, ובכלל זה עריכותיך, כמו כל אחד. בני - אני מבקש להקפיד ביתר שאת על עריכות שאתה מסמן אותן כבדוקות. דגש - שיחה19:11, 21 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה
גלייכער, אין צורך שתתייג אותי באותה שיחה כל פעם מחדש, אני עוקב אחרי הדף. אני פניתי לבני וממתין לתשובתו. אם יש לך מה לומר לי, אתה מתבקש לעשות זאת בדף המתאים. אין סיבה להטריד את בני בויכוח לא לו. דגש - שיחה19:21, 21 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה
חיים 7 שלום. אם זה היה חד צדדי, הייתי מקשיב. אך אני מודיע לך שלא מרגש אותי איומים, וכל זמן שדברי הרב לא יקרא לי כמו שאני קורא לעצמי, אני אכנה אותו ככל העולה על רוחי. (אם אינך יודע על מה מדובר, תסתכל בדף שיחה שלו). שנה טובה. בני • שיחה • ט"ז באלול ה'תשע"ח • 19:38, 26 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה
דגש לפנות בוקר טוב, הייתי שמח לקבל מקור לכך שזה בעייתי, פשוט לפני שעשיתי את זה, חיפשתי ולא מצאתי! (לא שאני לא מאמין). בני • שיחה • כ' באלול ה'תשע"ח • 05:48, 31 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה
לא, ואני גם לא מבין את ההיגיון שעומד בבסיס התבנית. הקרדיט על תמונה מומלצת מגיע למי שצילם אותה, לא למי שפתח דיון עליה... דגש - שיחה09:23, 7 בספטמבר 2018 (IDT)תגובה
הערכים שכתבת מראים שיש לך ידע רב בעולם התעופה. אני מביע את הערכתי על תרומתך לויקפדיה, שמשקפת רצון לתרום וידע רב בתעופה. מאחל לך הצלחה רבה! Meir22 - שיחה15:25, 12 באוקטובר 2018 (IDT)תגובה
אני מניח ששמעת על סדרת הטלוויזיה "תעופה בחקירה", המסקרת תאונות ותקריות אוויריות. ברשימת הפרקים, הערך לא היה מעודכן בכלל, אז עדכנתי והוספתי רשימה של טיסות בהן עוסקים הפרקים.
צביקה, חודש טוב! טוב לשמוע ממך מדי פעם ! בקשר לתבנית, ניכרת בה ההשקעה הגדולה, ואני לא מתנגד לה, אע"פ שמסופקני כמה תועלת יש לה ולמי. מתעניין האם יש בויקיפדיות המגבילות תבנית זו. טוב שיש שני חודשי אדר להרבות בשמחה... בני • שיחה • ל' בשבט ה'תשע"ט • 15:16, 5 בפברואר 2019 (IST)תגובה
השאלה ששאלת במהלך השחזור בערך קונדור איירליינס לגיטימית, אך אשמח אם בפעם הבאה תשאל אותי באופן ישיר ולא תבצע שחזור מיידי ובכך תמחק את כל השינויים האחרים והנחוצים שהתווספו לערך. לשאלתך בעניין התמונות, שים לב לצורה שבה הערך היה נראה, שורה ארוכה של תמונות (אחת מהן אפילו מוצגת פעמיים) אשר ארוכה מהערך עצמו, זה נראה רע מאוד ואין להן הצדקה ממשית שכן הן לא מעבירות מידע מסויים וקריטי. danielzi - שיחה12:13, 29 בנובמבר 2018 (IST)תגובה
danielzi צהריים טובים, אני חושב שריבוי התמונות באופן פורפורציונאלי (כמו שזה עכשיו) זה רק מועיל. לא באתי לבטל את עריכתך בגלל תוספת המידע, אלא כדי שתשים לב לפעם הבאה לא להוריד סתם תמונות. ואם אתה חושב שצריך להוריד תמונה זו או אחרת, תכתוב את זה בתקציר עריכה, כדי שאני לא אחשוב שזה קרה בטעות... ושוב, תודה רבה! על עריכותיך הרבות בתחום התעופה! בני • שיחה • כ"א בכסלו ה'תשע"ט • 14:35, 29 בנובמבר 2018 (IST)תגובה
עידו כ.ש. שלום, למען האמת איני מבין בנושא ובמבט ראשון זה היה נראה לי לא מתאים בניסוחו לויקיפדיה, אם בכ"ז אתה חושב שזאת הייתה טעות שלי, אני אקבל אם תשחזר את שחזורי! בהצלחה בני • שיחה • י' בטבת ה'תשע"ט • 20:35, 17 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
אפשר לדעת למה שחזרת את עריכתי בדף הנ"ל. אני הסרתי מידע שהועתק מילה במילה ממקור אחר, מה שנחשב הפרת זכויות יוצרים. נא לא לשחזר בלי סיבה או אם אתה לא מבין מה אתה עושה. מקריאת הדף הזה עולה שהעירו לך רבות על שחזורים מיותרים, אתה צריך אצבע קלה פחות על ההדק.
לא כל עריכה של אנונימי המורידה משפט מהערך (ועוד עם הסבר) היא השחתה. תבדוק האם זו השחתה קודם, ראה גם בויקיפדיה:ניטור. אתה מוזמן לשאול מנטרים אחרים מה דעתם. המשפט היה מועתק מילה במילה מתוך המקור שהובא לידו (כפי שנכתב בהסבר ההסרה).
אתה מתבלבל. אף אחד לא אומר לך מה לחשוב, אבל לא כל מה שעובר במוחך מתאים להופיע בוויקיפדיה, ואפילו לא בדף המשתמש. אתן לך דוגמה היפותטית, שאולי תעזור לך להבין: זכותי המלאה לחשוב מה שעולה במוחי עליך, על אחותך, או על אמך, אבל בהחלט יתכן (באופן היפותטי, כמובן) שחלק מהמחשבות הללו פסולות מלהופיע בוויקיפדיה, אפילו אם מדובר רק בדף המשתמש שלי. קיפודנחש03:41, 20 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
במקרה שהעלית, זה נכון שאסור לכתוב את זה מכיוון שזה פוגע במשתמש או/ו באיש. אך לו יצוייר שהיית רושם בסגנון דא, אך לא היית מציין מישהו ספציפי, חוץ מלהתריע למשטרה שתשים עליך עין, זה לא היה מפריע לי שזה נמצא בדף משתמש שלך... בני • שיחה • י"ב בטבת ה'תשע"ט • 09:50, 20 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
שלום בני,
תבניות המשתמש נועדו כדי שתוכל לספר על עצמך. התבנית הנ"ל חורגת, גם לדעתי, מהתחום הזה (היא מסיתה לפגיעה בעם אחר). אני מבקש שתסיר אותה (בניסוח הנוכחי שלה, היא איננה יכולה להישאר בדף משתמש כלשהו). נכון, זה דף המשתמש שלך, אבל יש לנו סייגים גם לדפי משתמש. אלדד • שיחה11:43, 20 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
היא לא מסיתה לפגוע בעם, היא "מסיתה" לפגוע בטרור! ואין לי דעה לפגוע בעם מסויים! ואם בכ"ז אתה חושב שזה חורג מכללי ויקיפדיה, אבקש ממך להמציא לי מקור לכך (אלא אם כן ויקיפדיה היא דיקטטורה). בני • שיחה • י"ב בטבת ה'תשע"ט • 12:43, 20 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
לא הבנת!! כדי להילחם בטרור הערבי, צה"ל יסמן שני נקודות, (לדוגמא: בתוך ביתו של הטרוריסט ימ"ש, נקודה בסלון, ונקודה במרפסת) ודחפור D9 יתווה קו ישר. ובא לציון גואל. ואם זה בעייתי, נא להביא מקור, אא"כ ויקיפדיה היא דיקטטורה! בני • שיחה • י"ב בטבת ה'תשע"ט • 12:54, 20 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
הבנתי היטב. בני, זאת הסתה לפגיעה בעם זר. שים לב: ויקיפדיה היא לא הבלוג שלך. אם אתה רוצה לפתוח בלוג, שם תוכל לכתוב דעות לפגוע בערבים, בפלסטינים, או כל דבר שתרצה. לא בוויקיפדיה. ויקיפדיה היא דיקטטורה, אכן, במובן שהיא שומרת על הכלל. שים לב, אני חוזר בפעם השנייה: ויקיפדיה היא לא בלוג. תבניות משתמש הן לגיטימיות בדף המשתמש שלך כדי לספר על עצמך, על חייך וכו' (במה שנוגע לוויקיפדיה). קריאה לפגיעה בעם זר - לא בוויקיפדיה. אלדד • שיחה13:03, 20 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
מי אתה שתחליט מה ויקיפדיה היא כן ומה היא לא? עדיין לא הבאת לכך שום ראייה! ושוב, לא קראתי לפגוע בשום עם, ולא משנה כמה תנסה להוציא את זה ממני, זה לא ישנה את דעתי שאין פה שום אמירה לפגיעה בעם מסוים, כי אם התמודדות (לגיטימית לדעתי, לדעתך אולי לא) בטרור! אלדד וכל מי שמעסיק אותו דעותי, פנו למה שמועיל, ואל תשהו בדברי הבל! בהצלחה! בני • שיחה • י"ב בטבת ה'תשע"ט • 13:08, 20 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
בניגוד למה שניתן לחשוב, אנציקלופדיה שכל אחד יכול לערוך אינה אתר שכל אחד יכול לעשות בו מה בא לו. יש ברשת פלטפורמות חינמיות רבות לשם כך. מה שעשית הוא אולי לא הסתה אבל תמיכה בענישה נגד אוכלוסייה אזרחית בצורה הכי ברברית שיש. אין לזה מקום בוויקיפדיה. אם לא ירדת לעומקם של דבריך (ואתה יודע היטב מדוע הדוגמה על ביתו של המחבל לא מופיעה בתבנית), זה פגם בשיקול הדעת. אנא, משום כבודך, הסר את התבנית בעצמך. ביקורת - שיחה14:43, 20 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
זה מה שיפה בויקיפדיה, שיש כללים, שכשאותם חוצים אז... עדיין לא הבנתי על מה מאלו הכללים חרגתי, ואם תראה לי הוריד את תבנית זו! עוד טעות, אתה פרשת לבד את התבנית כפגיעה באכלוסיה אזרחית, אך אין זה כתוב בתבנית, וזה וודאי לא חד משמעי ממנה. אז אנא בשביל כבודכם והאתר "שלכם" תציגו יפה את הבעיה, ואני אוריד את התבנית. בני • שיחה • י"ב בטבת ה'תשע"ט • 14:50, 20 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
יתכן שאתה באמת לא מבין מה הבעיה. עליך לזכור שתפקיד הכללים האלה לאפשר לכולם לערוך ביחד. ויקיפדיה היא לא מה להפצת הדעות שלך. אם משהו בדף המשתמש שלך פוגע בשלווה של משתמשים אחרים יש פה בעיה. יתכן שבאמת אין כלל מפורש נגד הדבר שכתבת אבל זה לא מאוד חשוב, היות שזה בהחלט עובר על הכלל המהותי של עבודה משותפת. לכן, טוב תעשה אם תסיר את זה בעצמך ונחזור לכתיבה משותפת. אם לא כנראה שצריך לתת למישהו אחר להסיר את זה ובמקרה הצורך למנוע ממך את עריכת דף המשתמש שלך. פעולה דרסטית וקיצונית שאין צורך לנקוט בה. עדיף שתעשה בעצמך. גילגמש • שיחה14:57, 20 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
זה לא חדש בדף משתמש שלי, ולי יש גם תיבות משתמש שמציקות (אם תוכל לפרט מה מציק ולמי, אולי יש טרוריסטים בקרב העורכים הבכירים) בינתיים, עם כל אלו שהעירו לי על זה, אין לי כ"כ אינטראקציה בעריכות (מי כותב פה על מטוסים?), וכמו שזה לא הפריע להם עד עכשיו, לא אמור להפריע להם מעכשיו! בכל מקרה אני לא הולך להוריד את זה, אם תורידו אתם ותשתמשו בכוחניות, לפחות זה יהיה לי לעדות בעתים מזומנים, לאן הכבוד והשתלטנות יכולים להוביל... אלא אם כן תסביר על מה מהכללים עברתי. ובנימה אישית משהו לא מריח לי עם הקואליציה של עורכי הממשקים וכדו בויקיפדיה אל מול אלו שאין בידם הכוח לחסום... בני • שיחה • י"ב בטבת ה'תשע"ט • 15:14, 20 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
שישה עורכים שונים (בעלי השקפות עולם מגוונות מאוד) שסבורים שזה לא מקובל כאן מולך היא ראיה חזקה יותר מכל דף מדיניות שמישהו שרבט אי־שם בעבר הרחוק. אתה חי בקהילה שיתופית, וזה ממש לא "פתוח להבנה". זו יותר התבצרות. — דגש – שיחה16:37, 20 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
אני לא בטוח שלא היה גיוס חברים (ולא במרחב הויקיפדי) ובכל מקרה אם תעשה על זה הצבעה רשמית, אקבל את דעתכם. יש אחד שלא ראה בזה בעיה בדף של הבירורים. בני • שיחה • י"ב בטבת ה'תשע"ט • 17:28, 20 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
זה היה בבקשות ממפעילים, ואכן הבעתי את דעתי שלא מצאתי שום פגם בתבנית המדוברת. ביתר הרחבה: אני סבור שהנימה ההומוריסטית והעמימות שבמסר מצטרפים לכדי אי חריגה מנורמות השיח כאן. יזהר ברק • שיחה • י"ב בטבת ה'תשע"ט • 17:50, 20 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
יזהרברק, חשבתי שתשמח לראות שהאכיפה אינה סלקטיבית ואנחנו נחסום / נפעל גם נגד הסתה פרועה מול אוכלוסיות אחרות, אבל כנראה שאתה מוצא הומור ועמימות בתבנית שמדברת בעברית מדוברת על "יישור שטח" מגורים של אוכלוסייה אזרחית, אז אין כאן הסתה ולכן זו לא דוגמה טובה.
בני, אתה שוב ושוב כורך את הטרוריסטים עם כלל האוכלוסייה. אבל הנה, נגררתי לדיון על תוכן התבנית ולא זו הייתה הכוונה.
אתה יכול לקרוא לזה כוחנות או מה שבא לך, אבל על זה משלמים לנו, שני ביורוקרטים טרחו להגיע לדף שיחתך (שאינו נמצא ברשימת המעקב שלנו כמובן) ולהבהיר לך שהתבנית בעייתית וזורעת שנאה ואלימות. לא עשינו את זה בגלל שאמא שלנו אחות של האמא הערבייה של שימון פרס, אלא בגלל שאנחנו סבורים שזה מפר איזון עדין שאנחנו כקהילה משתדלים לשמרו. התבנית הזו תוסר לטובת חיי הקהילה המשותפים, ואני עדיין משאיר לך את הכבוד להודות בטעותך ולסלק אותה במקום שזה יבוצע בידי אחד מאיתנו. כאמור: לא נקבל הסתה פרועה או השתלחויות מכל סוג שהוא ולא משנה אם הנמען הוא להטב או חרדי, אוטיסט או אתאיסט, בריאתן או טבעוני, חבדניק או ערבי. לא לשם כך התכנסנו. ביקורת - שיחה18:01, 20 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
זאת לא השתלחות, יש בעיה שנקראת טרור, ואני בעד פיתרון (אולי הוא אינו מקובל על הרוב, אולי הוא קיצוני, אולי הוא מיושן ולא מתקדם, ואולי...) זה כל התבנית. איזה השתלחות במגזר מסויים יש פה? ואיזה שנאה? נגד מי? נגד הטרור! קריאה לאלימות? קריאה לפעולה נגד הטרור! בני • שיחה • י"ג בטבת ה'תשע"ט • 19:46, 20 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
ביקורת, בינתיים לא ראיתי כלום. רק ראיתי שסולם הפוליטיקלי קורקט עדיין בתוקף. ערבים נמצאים שם די קרוב ללהט"בים. כשתאכוף משהו שיוצא נגד דתיים, תקרא לי. לגופו של עניין. הוא לא דיבר על הרג, אלא על הריסה. האם אין בוויקיפדיה אנשים שהביעו דעתם בעד הריסת בתים של אוכלוסייה אזרחית? כשזה כדי להציל את שרון מתיקים פליליים זה סבבה, וכשזה כענישה קולקטיבית לאוכלוסייה תומכת טרור זה אלימות? יזהר ברק • שיחה • י"ג בטבת ה'תשע"ט • 21:58, 20 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
אתה יכול להחליף את התבנית לקריאה לפעולה נגד הטרור. אתה מציע להרוס מהאוויר ועם דחפורים שטח שבו מתגוררת אוכלוסייה, וההצעה הזו תוסר. אני חייב לפרוש לשנת לילה, אבל מחר התבנית תוסר על ידי אחד משנינו. לילה טוב. מותר לך לעשות חשבון נפש לפני קריאת שמע על המיטה. שוב לילה טוב, תערב לך שנתך. ביקורת - שיחה11:04, 21 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
רשמתי את ההודעה בערך ב-02:00 ומשום מה היא לא נשמרה. משאיר לך אותה פה בינתיים. תיקנתי קלות את התבנית כך שתתייחס בבירור לטרור ולטרוריסטים ולא לאוכלוסייה. בהתאם להבהרתך לעיל. שבת שלום. ביקורת - שיחה11:04, 21 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
בעל הבית על ויקיפדיה, לא מסכים עם העריכה, אבל אתם הבעלי בתים על הדמוקרטיה! אני לא אתווכח, אבל אני שומר את זה להזדמנות... אה, יש דברים יותר חשובים לקריאת שמע שעל המטה, העולם לא מתחיל ולא נגמר בויקיפדיה. שבת שלום לפלסטינים! בני • שיחה • י"ג בטבת ה'תשע"ט • 12:05, 21 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
שלום בני, באתי לפה עקב הבקשה המוזרה שראיתי בוק:במ. באמת שאף אחד לא עדכן אותי בכך, וודאי שלא שלח אותי. ההומור שבתבנית אכן חד ושנון, אך המסקנה עשויה לפגוע, כפי שהרחיבו כולם לעיל. את עמדותיי הפוליטיות אני שומר לעצמי, ונמנע מלהביע אותן בוויקיפדיה, ולמרות/עם זאת אני סבור שהתבנית הזו חורגת מהטעם הטוב. אני מבין אותך ש"בבתי המחבלים" פחות נשמע טוב, אז אוכל להציע לך "במעוזי הטרור", או "במעוזי הטרור העזתיים". אני חושב שבכך נשאר הניחוח של ההומור, אך בלא לפגוע באוכלוסייה נקייה. קובץ על יד • שיחה • 14:36, 21 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
ביקורת הנכבד אשמח אם תסביר לי למה תוך כדי שאתה דואג לרגשותיהם של מהגרי העבודה הערבים היושבים בשטחי ארץ הקודש "האומללים" אתה מוצא לעצמך לנכון לפגוע בענינים הקדושים וחשובים לרבבות יהודים (חסידי חב"ד ושאינם) המקושרים לנשיא ישראל בדורנו. וכל זה בשם אותו היצר האומר לו היום עשה כך ולמחר אומר לו עשה כך עד שלבסוף אומר לו קום ופגע בקדשי ישראל. א. סולטן - שיחה08:56, 27 בדצמבר 2018 (IST)תגובה
סולטן. לא שמתי לב להערתך בשעתו. חלילה לי לפגוע בעניינים חשובים, מספר הבית אינו קדשי ישראל כמובן, וההקשר היה מובן (קיוויתי). אז אם לא הובן: אני מתנצל, חלילה לי מלפגוע בענינים הקדושים וחשובים לרבבות יהודים. ביקורת - שיחה22:51, 6 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
eli , קיפודנחש, אלדד, דגש, ביקורת, דעתכם אחרי השביעי באוקטובר השתנתה? כי פשוט במובן מסוים החלום (שלי) התגשם. כנראה שזה לא היה כזה מופרך כמו שציירתם אותו לפני 4 שנים! בגלל קונספציות כשלכם, אולי הגענו למצב שזו הדרך היחידה לתקומתינו כעם בטוח בארצו מחדש! בני • שיחה • כ"ג בחשוון ה'תשפ"ד • 22:35, 6 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
אני אומר: מי שהשביעי באוקטובר הביא אותו למחשבה המדהימה "תמיד צדקתי", מפסיד את ההזדמנות שהאסון הזה טומן בחובו: לפתוח את העיניים. כל אחד בנקודות שבהן הוא עצם את העיניים.
ולשאלתך: הדרך היחידה היא לרצוח המונים? השתבשה עליך דעתך? לא הבנת מה שכתבו לך למעלה? בכל אופן בוויקיפדיה העברית אין מקום לדעות כאלה. אפשר להפעיל לחץ צבאי מתמשך ולהשיג אותם הישגים. ההישג היחיד שאפשר להשיג מרצח-עם, במידה שאנחנו אלה שמבצעים אותו, הוא "להיות רוצחי-עם". לכן עם ישראל לעולם לא ילך לכיוונים האלה. ביקורת - שיחה22:50, 6 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
שלום Sbl770, ותודה על תרומתך לוויקיפדיה.
ערכת את הערך נמל התעופה רמון מאינטרנט בעל סינון (כדוגמת רימון, אתרוג או נטפרי). עקב בעיה ידועה, לאחר עריכה בעורך החזותי, תוכן הדף ישמר כפי שהוא הוצג לך כך שהתוכן שהוסתר ממך נמחק מהדף או שנמנעה ממך העריכה עקב כך. מאחר שוויקיפדיה לא מעוניינת במחיקה זו, אם ברצונך להמשיך לתרום לוויקיפדיה, עליך להקפיד לערוך בעריכת קוד מקור בלבד, כל עוד אתה משתמש באינטרנט מסונן. ניתן לעשות זאת באמצעות העדפות ← עריכה ← "ביטול זמני של העורך החזותי בזמן שהוא בגרסת בטא".
ניתן לקרוא עוד בעזרה:מסנן אינטרנט.
בברכה, — דגש – שיחה13:40, 22 בינואר 2019 (IST)תגובה
לא רק שמדובר בהשחתה, אתה המשכת ושחזרת דברי שקר במאמר והאשמת אותי בהשחתת העמוד. אף חברת תעופה ממזרח אסיה או מצפון אמריקה לא תכננה אפילו לטוס לשדה התעופה החדש באילת, ובתור אחד שמבין בנושא זה גם לא כדאי. כנ"ל חברת איזיג'ט שציינה ממש לא מזמן על כך שהיא לא מתכוונת לטוס לאילת ואף פתחה טיסות לעקבה במקום. 79.176.49.1022:54, 23 בינואר 2019 (IST)תגובה
מצטער על מה שהיה! רק חבל שלא ציינת את כל זה בתקציר עריכה! כשאנונימי מוריד קטע גדול ללא הסבר זה מה שזה נראה לי. בני • שיחה • י"ח בשבט ה'תשע"ט • 00:17, 24 בינואר 2019 (IST)תגובה
מצטער מאוד. זו גישה פסולה ולא ראויה. אם אין בכוונתך לאמת זאת או לפחות לברר מול העורך (שכפי שיכולת לראות מתקצירי העריכה שלו שהוא לא משחית) ורק מתוך עצלנות גרידא אתה משחזר - אז פשוט אל תגע. כמה קל כמה פשוט. eli - שיחה00:24, 24 בינואר 2019 (IST)תגובה
שלום, לגבי טיסות לופטהנזה. לא יודע מה כתוב באתר שלהם לגבי יעדים. אבל, אם נכנסים להזמנת טיסות באתר הרשמי שלהם, ומקלידים בתור מוצא ETM, שזה הקוד של שדה התעופה רמון ובתור יעד מקישים את FRA או את MUC, אפשר להזמין טיסות. בפעם הקודמת שחיפשתי הייתה טיסה זמינה ראשונה להזמנה ב-14 בפברואר. עכשיו יש רק במרץ. יכול להיות שהלוח שם גמיש עדיין, אבל היעד נמצא אצלם כאפשרות בחירה וניתן להזמין טיסות. בברכה.אודי - שיחה22:44, 3 בפברואר 2019 (IST)תגובה
היי, BAU טס היום לאילת. בטוח שיצא משירות? אותו כנ"ל הגולף סטרים נחת אתמול מסופיה. תודה, • חבר לחיים - אמצו כלב! Ori • PTT 16:37, 7 במרץ 2019 (IST)תגובה
BAU נמכר כבר. יכול להיות שהייתי פזיז מדי והוא עדיין טס. אבל זה אמור להיות בימים הקרובים. או שמשהו השתבש במכירה. לגבי הגאלפסטרים, יש סיכוי שהוא עדיין בשירות. בני • שיחה • א' באדר ב' ה'תשע"ט • 18:12, 7 במרץ 2019 (IST)תגובה
ראיתי את העריכה הזו, וגם את העריכה הזו; את שתיהן אתה סימנת כבדוקות. עם כל הכבוד לעורך שכתב אותן, העריכות הללו הן בולשיט טהור. טכנית וחוקית מועצת עיר לא יכולה להעביר ראש עיר מתפקידו (ודאי לא בהצבעה), וזה גם לא מה שהיה כתוב בכתבה מישראל היום שצורפה כמקור. אין סיבה לסמן עריכות שאתה לא יודע/מבין/מתמצא כבדוקות, השאר אותן למנטרים שמבינים בהן. אנחנו לא בתחרות מי מסמן יותר עריכות ופעילות כזו גורמת רק נזק. דגש — 12:34, 15 ביולי 2019 (IDT)תגובה
תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים. באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:Sbl770". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.
בדצמבר 2018 התבקשת (בפסקה #תיבת משתמש אחת יותר מדי) על ידי מספר עורכים, בהם מפעילי מערכת וביורוקרטים (משתמש:אלי גודין, משתמש:ביקורת, משתמש:Eldad ומשתמש:קובץ על יד) להסיר תיבת משתמש הקוראת לפגיעה ברברית באזרחים. לא נענית לבקשה וביקורת נאלץ להסיר את תיבת המשתמש. באוגוסט האחרון ביקשת למחוק דף המשתמש, ועכשיו שוב העלית אותו, עם התבנית האמורה.
החזרתי את התבנית לנוסח שקבע בזמנו ביקורת. אני לא רואה סיבה לחזור שוב על הדיון המייגע מהפעם הקודמת. אלא אם ביורוקרט יקבע שמקובל עליו נוסח שונה, זה או נוסח זה או הסרת התבנית. Dovno - שיחה21:13, 22 באפריל 2020 (IDT)תגובה
הדיון לעיל היה על הנוסח "בערים הפלסטיניות". הנוסח שבני העלה הפעם הוא הנוסח "במעוזי הטרור", שאותו הציע לו קובץ על יד כנוסח מתוקן למעלה. בן עדריאל • שיחה • כ"ט בניסן ה'תש"ף 21:29, 22 באפריל 2020 (IDT)תגובה
קראתי את כל הדיון הקודם, וכפי שכתבתי, אני לא רואה סיבה לחזור עליו שוב. מבחינתי החזרתי לגרסה שנקבעה ע"י ביורוקרט (לאחר שהמשתמש סירב שוב ושוב לשנות את הנוסח בעצמו). הנוסח שביקורת קבע בזמנו מתבסס על ההסברים ש-Sbl770 עצמו נתן למשמעות דבריו באותה תיבת משתמש (כהסבר מדוע זו לא הסתה לאלימות, כי אלו יכולות להיות שתי נקודות משני צידי אותו בית מחבל. אין בתי אזרחים בין "מעוז טרור" ל"מעוז טרור"?). אם ביורוקרט יחליט שגם ניסוח אחר מקובל עליו, ניחא. עד אז, התחליף היחיד הקביל בעיני הוא הסרת התבנית לגמרי. Dovno - שיחה21:46, 22 באפריל 2020 (IDT)תגובה
כפי שכתבתי, אני לא מתכוון לחזור על דיון ארוך (מדי) שכבר היה. נתת בזמנו תירוץ לכך שהתבנית אינה פוגענית כיוון שהיא יכולה להתפרש כמתייחסת לצד אחד של בית מחבל מול צידו השני של הבית שלו, וזו הגרסה אליה שינה בסוף ביקורת (לאחר ששוב ושוב סירבת לעשות זאת בעצמך). זה שלאחר מכן קובץ על יד הציע ניסוח שונה שקיבלת לא משנה את העובדה הפשוטה שהתוכן פוגעני ומסית לפגיעה באזרחים וביורוקרט קבע גירסה מוסכמת. השג אישור מביורוקרט ותוכל להשאיר את הגרסה הזו. עד אז - אל תחזור על שינוי זה, אחרת באמת לא תהיה ברירה אלא לחסום אותך מעריכת דף המשתמש שלך (דבר שממש אינני רוצה לעשות). נתתי לך חלופה אחת קבילה והיא הסרת התבנית בכלל (מומלץ!). Dovno - שיחה15:20, 27 באפריל 2020 (IDT)תגובה
בני, שחזרתי את הגרסאות הרלוונטיות כדי להקל עליך להיזכר מה היה "הנוסח שקבעו אז". גם אני ממליץ לך למחוק את תיבת המשתמש, ולהתמקד במרחב הערכים. יש לנו אנציקלופדיה לכתוב. ביקורת - שיחה15:35, 27 באפריל 2020 (IDT)תגובה
עם Dovno א"א ממש לדבר, ביקורת, אשמח לשמוע את דעתך האם אתה רואה בעיה בנוסח 'מעוזי הטרור'?
הנוסח שביקורת קבע היה מבוסס על ההסבר שלך מדוע לא מדובר בהכרח בקריאה לפגיעה באזרחים. לשינוי לנוסח "בין מעוזי הטרור" צריך (א) להגדיר למה הכוונה בדיוק ב"מעוזי הטרור", ו-(ב) להראות שאין שום אוכלוסיה אזרחית בין _אף זוג_ מתוך אותם "מעוזי הטרור". אחרת גם השינוי המוצע הוא קריאה ישירה לפגיעה באוכלוסיה אזרחית. ושוב: הכי טוב להסיר בכלל את התבנית הזו, שאינה תורמת לא לכתיבת אנציקלופדיה ולא לקהילה שמנסה לכתוב כאן אנציקלופדיה באופן שיתופי. Dovno - שיחה10:44, 28 באפריל 2020 (IDT)תגובה
פעם ראשונה שאני רואה הודעה ממך ללא שטלתנות וכוחנות! לגופו של עניין, א), מעוזי הטרור זה כל מקום שבו המפקדה של הטרור, זה יכול להיות בצפון סיני, זה יכול להיות בעיריית מוסול של 2014 וכך בכל מקום שמשם יוצא טרור, האזרחים לא פונקציה פה, לא מדברים עליהם, כמו שלא מדברים על עולם החי, וכמו שלא מדברים על ההתחממות הגלובלית, אני בעד יש קשה בטרור. ב), אני נגד פגיעה באזרחים חפים מפשע. בני • שיחה • ד' באייר ה'תש"ף • 11:34, 28 באפריל 2020 (IDT)תגובה
אז "שתי נקודות בין מעוזי הטרור" לא כוללת אף פעם אוכלוסיה אזרחית? אין אזרחים שחיים בין צפון סיני לבין עיריית מוסול? אני לא מתייחס כאן בכלל לשאלה האם אתה בעד או נגד פגיעה בחפים מפשע (זה בינך לבין עצמך ואני לא קורא מחשבות). אני (ואחרים) אומרים לך שמה שכתבת בדף המשתמש שלך הוא קריאה מפורשת לפגיעה בחפים מפשע (בין אם אתה מצהיר שאתה בעד זה או נגד זה) ואין מקום לאמירות כאלו בוויקיפדיה. Dovno - שיחה11:45, 28 באפריל 2020 (IDT)תגובה
צודק, שגיתי בציטוט הניסוח המדויק ("בין" מול "ב"). עדיין אין בין זה לבין כתיבת אנציקלופדיה דבר פרודקטיבי ואין מקום לקריאות אלו במיזם. Dovno - שיחה13:04, 28 באפריל 2020 (IDT)תגובה
ההבדל הוא גדול. לאחר שהובאר שזה לא קריאה לפגיעה בחפים מפשע, יוכל כבודו להסביר מה הסיבה אם כן שאין מקום לקריאות אלו בדף המשתמש שלי? אני ככל אחד מהמשתמשים שרוצה לספר על עצמו... בני • שיחה • ד' באייר ה'תש"ף • 13:55, 28 באפריל 2020 (IDT)תגובה
כי יש דברים שלא ראוי שמשתמשים יכתבו על עצמם במיזם שיתופי (לא מדובר באתר פרטי או בדף פייסבוק אישי), ובפרט כשמדובר בדברים שמספר משתמשים ותיקים שונים אמרו לך שמתפרש בעיניי הקורא בתור קריאה לפגיעה בחפים מפשע, בין אם זו היתה כוונתך או לא. Dovno - שיחה14:07, 28 באפריל 2020 (IDT)תגובה
הערך שכב ככה הרבה זמן, לא הפריע לאף אחד! עכשיו התעוררתם אחרי שזה לא הפריע לאף אחד. אין הבדל בין איך שהוא כעת לאיך שהיה לפני, כי אם הניסוח. אם אתה רוצה, אפשר לשים כוכבית ולהדגיש שאין הכוונה חפים מפשע. עכשיו הדיקטטורה מחליטה בעד הטרור. מה השלב הבא? נגד ימניים? נגד חרדים? בני • שיחה • ד' באייר ה'תש"ף • 15:26, 28 באפריל 2020 (IDT)תגובה
(א) זה לא ערך אלא דף משתמש, (ב) לצערי הפכת עכשיו את "אל תשים בדף המשתמש שלך קריאה לפגיעה באוכלוסיה אזרחית" להיות "הדיקטטורה מחליטה בעד הטרור". אז להבהרה: לא לאפשר לך לקרוא לפגיעה באזרחים (בין אם זו כוונתך או לא - כך רבים פירשו ומפרשים את שכתבת), אינה "בעד הטרור". פייסבוק או טוויטר הם פלטפורמות יותר מתאימות לכתוב הגיגים אלו מאשר אנציקלופדיה. Dovno - שיחה15:39, 28 באפריל 2020 (IDT)תגובה
אף על פי שהשקפת העולם שבני מציג בדף המשתמש שלו שונה עד מאוד מהשקפת העולם שלי, אני מבקש להביע תמיכה בזכותו להביע אותה. תמיכה בהרס בתים המשמשים לשיגור רקטות כנגד ישראל אינה שקולה לקריאה לפגיעה בחפים מפשע, אלא רק סיכון אפשרי המתחייב ממנה. אם נאמץ את הגישה הזו, הרי שדינה של כל הצהרה הנוגעת לנושא שנוי במחלוקת יחייב מחיקה דומה: "משתמש זה תומך בשחרורו של גלעד שליט" - ומה עם האוכלוסיה החפה מפשע שמשוחררי עסקת המחבלים תעמיד בסיכון? "משתמש זה אוהב המבורגר" - ומה עם הסבל הנורא של הפרות החפות מפשע בבית המטבחיים? "למשתמש זה יש אייפון" - ומה עם הסבל הנורא של הפועלים שמייצרים אותו בתת-תנאים במזרח הרחוק? מעטים הדברים שאין להם פוטנציאל להיות פוגעניים עבור פלוני זה או אחר. כפי שאמר ד"ר ג'ורדן פיטרסון: "על מנת שנהיה מסוגלים לחשוב, אנחנו חייבים לקחת את הסיכון שדברינו יפגעו במישהו". אפשר לבקש להסיר, אפשר להצביע על הבעייתיות, אפשר לומר בכנות "אני מוצא את הדברים פוגעניים מנימוקים אלה ואלה", וזכותו של המשתמש תהיה לסרב או להיעתר. מחיקה יזומה תהיה פוגענית וכוחנית שלא לצורך. למעט ביטויים מובהקים של גזענות או לשון הרע, דוגמת "מוות לכל נמנמני הסלעים" או "משתמש זה חושב שפינוקיו שקרן", כלי המחיקה וההשתקה צריך להישאר מחוץ לדפי המשתמש. רז עודד - שיחה11:20, 13 במאי 2020 (IDT)תגובה
תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:דרך ארץ (תנועה)". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.
באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).
אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.
תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/קטגוריה:נפטרים מדלקת כבד". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.
באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).
אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.
תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "סם שולמן". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.
באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).
אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.
תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:זאב אלון". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.
באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).
אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.
אכן. למרות שהדבר כבר הוסבר לך לפני קצת יותר משבוע, הצבעת היום בתשע הצבעות שונות ללא זכות הצבעה. אתה כמובן מוזמן להביע את דעתך, אולם ההצבעה הלא תקינה גורמת לטירחה מיותרת למשתמשים אחרים שצריכים לסדר אח"כ את דפי ההצבעה. Dovno - שיחה21:15, 22 באפריל 2020 (IDT)תגובה
אז נא להפסיק להצביע, כיוון שכאמור אתה גורם טרחה מיותרת לאחרים ללא צורך. או, לחלופין, אם ברצונך להביע את דעתך ללא שאכפת לך אם תיספר, הוסף אותה מראש בפרק נפרד ולא בגוף ההצבעה עצמה. תודה, Dovno - שיחה15:21, 27 באפריל 2020 (IDT)תגובה
בהמשך לדבריי ודברי Dovno, ובפרט לאור תגובתך כאן, אודיעך כי אם לא תתחיל לבדוק את עניין זכות ההצבעה בטרם תצביע, אסיר את ההצבעות שלך באופן גורף, בלי לבדוק כלל אם אתה אכן זכאי להצביע. לא ייתכן ששוב ושוב נצטרך להסיר הצבעות שלך ולבדוק אם אתה זכאי או לא, ואתה לא תייר כאן. בהיעדר התנגדות מנומקת מהבירוקרטיםמשתמשת:Funcsמשתמש:ארז האורז אני מתכוון לפעול כך עד להפנמה של העניין. דגש חזק - שיחה14:02, 28 באפריל 2020 (IDT)תגובה
לדעתי הצבעה במזיד כשהמשתמש יודע שאין לו זכות הצבעה ושזה ידרוש מעורך אחר לערוך אחריו, שקולה כמעט להשחתה. מילא בפעם הראשונה שהצביע, אבל לאחר שהעירו לו מספר פעמים, כבר לא יכול לטעון שאינו יודע. אולי יש כאן נסיון מכוון להטעות את הקהילה. לכן, בשלב ראשון אסיר את הרשאת ה"מנטר", כיוון שלדעתי אי אפשר לקרוא למשתמש כזה "אמין". אם זה יימשך, נראה אלו עוד סנקציות צריך להטיל. בריאן - שיחה16:31, 28 באפריל 2020 (IDT)תגובה
הייתי עסוק מעט ביומיים האחרונים, ולכן רק עכשיו הגעתי לכאן. אני מסכים לגמרי עם דבריו של בריאן לעיל, ועם הצעד (הראשוני, בשלב זה) שננקט כלפיך. אם אתה מעוניין להיות חלק מהקהילה, אתה לא אמור לפעול באופן שנתפס כהשחתה ברורה (הרי כבר ברור לך, מכל הפניות שנעשו אליך עד כה, שאין לך זכות הצבעה...). כדי שלא יינקטו סנקציות נוספות, מציע שתחזור לנהוג על פי מה שמקובל בוויקיפדיה. אלדד • שיחה12:05, 29 באפריל 2020 (IDT)תגובה
האיומים אינם מרשימים, להוריד אותי ממנטר, לא מרגש. אתה יכול גם להוריד מבדוק עריכות באם זה עושה לך טוב. שום דבר לא נעשה במטרה להרגיז. בני • שיחה • ה' באייר ה'תש"ף • 16:39, 29 באפריל 2020 (IDT)תגובה
תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "[[{{{1}}}]]". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.
באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).
אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.
שלום Sbl770, הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "טיסה 8303 של פקיסטן אינטרנשיונל איירליינס" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.
תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:רשימת הפרסים והמועמדויות של שרה ברייטמן". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.
באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).
אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.
תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:רשימת הפרסים והמועמדויות של ג'סטין ביבר". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.
באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).
אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.
שלום Sbl770, הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "טיסה 1344 של אייר אינדיה אקספרס" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.
שלום, בד"כ אינני נוהג להתכתב במייל לצרכי ויקיפדיה, באם זה ממש דחוף, תרשום לי את המייל ואצור עמך קשר. בני • שיחה • כ"ב בחשוון ה'תשפ"א • 08:54, 9 בנובמבר 2020 (IST)תגובה
שבוע טוב,
ראיתי שהצבעת נגד חשיבות לערך בשביל הנשמה.
ביום שישי דיברתי עם אחד ממקימי הפרויקט, והוא אמר לי שהחוברות מחולקות בתפוצה של 45-90 אלף עותקים בשנה (ולפי המדיניות יש חשיבות אם "הספר נמכר בלמעלה מעשרת אלפים עותקים").
אני מכיר את העמותה מכמה מקומות ויש לי מספר חוברות שלהם בבית.
אני חושב שלעמותה יש חשיבות (ואפילו משרד החינוך מכיר בה ומחלק עותקים שלה בבתי הספר הממ"ד).
אני אשמח אם תשקול מחדש את הצבעתך.
ישר כח!
נ.ב. אם אתה רואה את ההודעה אחרי יום ראשון ב3:00 היא כבר לא רלוונטית. מושך בשבט • שיחה • י"ח בשבט ה'תשפ"א • 19:08, 30 בינואר 2021 (IST)תגובה
שלום Sbl770,
אחד מעורכי ויקיפדיה קרא את הערך נמל התעופה הבינלאומי אלמטי שכתבת והוא סבור שהערך אינו במצב הראוי למרחב הערכים ויש להעבירו לטיוטה. הערך סומן כערך הדורש עבודה משמעותית על מנת שניתן יהיה להשאירו במרחב הערכים, למשל, ניסוח מחדש של חלקים נרחבים, גיבוי במקורות חיצוניים וכיוצא בכך. אם לא יבוצעו בערך השיפורים הנדרשים, הוא עשוי לעבור לטיוטה, ודיון על כך מתקיים בדף השיחה של הערך. שים לב כי גם לאחר העברה לטיוטה, ניתן להמשיך ולשפר את הערך, ולהעבירו חזרה למרחב הערכים אם תובע תמיכה בכך.