Lo vilatge a situat en la vallée del Cosin, d'en un autre luòc lo riu, per un brusque retorn, estrenh los ostals a l'èst, al sud e a l'oèst. A una mitat-ora de camina en direccion de Domecy se tròban divèrses « grands monticules nomenats ; lo Gròs-Mont (360 m), la Cremason-Gois (324 m), lo Serral-Sant-Paire (326 m), lo Roumont (302 m), lo Niètre (334 m), fin finala lo Montmarte, elevat d'unitat|357|m , #que se mòstran en la direccion de l'oèst. »[1]
Vault-de-Lugny es distant d'unitat|7|km de Avallon e compren tres caserius : Lo Molin-Rion, Valloux, e Vermoiron. Aquel darrièr a situat sul marge esquèrre del Cosin, a la basa del Montmarte. Valloux A situat sus una pichona éminence sul marge drech.
La municipalitat a una superficie de 1 549 ectaras.
Le village est situé dans la vallée du Cousin, d'ailleurs la rivière, par un brusque retour, enserre les maisons à l'est, au sud et à l'ouest. A une demi-heure de marche en direction de Domecy se trouvent plusieurs « grands monticules nommés ; le Gros-Mont (360 m), le Brûle-Gois (324 m), le Coteau-Saint-Père (326 m), le Roumont (302 m), le Niètre (334 m), enfin le Montmarte, élevé de 357 m, qui se montrent dans la direction de l'ouest. »[2]
Vault-de-Lugny est distant de 7 km d'Avallon et comprend trois hameaux : Le Moulin-Rion, Valloux, et Vermoiron. Ce dernier est situé sur la rive gauche du Cousin, à la base du Montmarte. Valloux est situé sur une petite éminence sur la rive droite.
La preséncia romaine sus la municipalitat a #èsser testificada per la descobèrta de condecoris e de desparièras rèstas de bastiments d'origina romaine.
Al sègle xii , se tròba la mencion d'un vilatge @dénommer « Vallis Oliniaci » .