La municipalitat compren 5 caserius #qu'un vièlh provèrbi ne permet de memorizar lo nom d'aquelas separacions:Néron, Saizy per la Fin, #prene un Réconfort de Veau e de Peis. La vinha èra antany present al Couchant del finage e al Nòrd del masatge caseriu de Peis.
Néron
Final
Réconfort
Veau
Peis
Ela culmini a una altitud mièja de 310 mètres e a environat al Nòrd e a l'Oèst pel Finage de Vignol al Sud e Sud-Oèst per Moissy-Moulinot, a l'Èst e Nòrd-Es per Neuffontaines, e Anthien, al Sud-Es.
La commune comprend 5 hameaux dont un vieux proverbe permet de mémoriser le nom de ces écarts:Néron, Saizy par la Fin, prit un Réconfort de Veau et de Poisson. La vigne était autrefois présente au Couchant du finage et au Nòrd du hameau de Poisson.
Néron
Fin
Réconfort
Veau
Poisson
Elle culmine à une altitude moyenne de 310 mètres et elle est entourée au Nord et à l'Ouest par le Finage de Vignol au Sud et Sud-Ouest par Moissy-Moulinot, à l'Est et Nord-Est par Neuffontaines, et Anthien, au Sud-Est.
Al sègle xvii la tèrra de Saizy dépendait de las châtellenies de Cantieradas-lo-Comte e de Neuffontaines. Del abbaye el rèsta pas de l'epòca de la fondacion que la sala del capítol e la sacristie. Las bastissas aguèron vendut a la Revolucion e partiellement démolis. Los nòus bastiments son del sègle xix e convertis uèi dins ostal de convalescence.
Philippe Levaquay #qu'èra aumônier a la Revolucion i aguèt condemnat a mòrt per aver-i agut intencion anti-revolucionària. I aguèt executat sul Luòc Brutus a Nivèrns al meteis temps que lo abbé Hugues Chotier, curé de Teigny.
Au sègle xvii la terre de Saizy dépendait des châtellenies de Monceaux-le-Comte et de Neuffontaines. De l'abbaye il ne reste de l'époque de la fondation que la salle du chapitre et la sacristie. Les bâtiments furent vendus à la Révolution et partiellement démolis. Les nouvelles constructions sont du sègle xix et convertis aujourd'hui en maison de convalescence.
Philippe Levaquay qui était aumônier à la Révolution fut condamné à mort pour avoir tenu des propos anti-révolutionnaires. Il fut exécuté sur la Place Brutus à Nevers en même temps que l'abbé Hugues Chotier, curé de Teigny.