Aquesta seccion es voida, pas pro detalhada o incompleta. Vòstra ajuda es benvenguda !
La Camina, uèi pichon vilatge de la Nièvre, #èsser a la Mièja Edat una de las vilas los mai importants del Nivernais, gràcia sustot a las siás vinhas. Aital, la vila vesina de La Caritat-sus-Loire, a #èsser creada sus tèrras donadas pels senhors de la Camina. Se pòt egalament pensar que l'importància d'aquela vila aviá per una granda part a la siá posicion géographique, sustot jos las Capétiens, doncas que se trobava, coma lo sieu nom l'indica, dins la frontièra de la Bourgogne e de la Aquitaine, alavetz enemics. Aquela vila, suls bòrds de la Loire, servissiá doncas de ponches de concentracion e de sortida de las armadas de la Bourgogne en lo moment dels atacs contra lo Aquitaine. Aiçò èra egalament un sector important de la defensa de la Bourgogne, coma pòt testificar-ne detla preséncia del donjon de la vila.
La Camina a perdut una granda part de la siá riquesa e de los sieus abitants al XIXe sègle, quand una epidèmia de phylloxéra @frapper las vignobles de la vila.
Aquesta seccion es voida, pas pro detalhada o incompleta. Vòstra ajuda es benvenguda !
La Marche, aujourd'hui petit village de la Nièvre, fut au Moyen Âge une des villes les plus importantes du Nivernais, grâce notamment à ses vignes. Ainsi, la ville voisine de La Charité-sur-Loire, a été créée sur des terres données par les seigneurs de La Marche. On peut également penser que l'importance de cette ville tenait pour une grande part à sa position géographique, notamment sous les Capétiens, puisqu'elle se trouvait, comme son nom l'indique, à la frontière de la Bourgogne et de l'Aquitaine, alors ennemis. Cette ville, sur les bords de la Loire, servait donc de points de rassemblement et de départ des armées de la Bourgogne lors des attaques contre l'Aquitaine. C'était également un secteur important de la défense de la Bourgogne, comme peut en témoigner la présence du donjon de la ville.
La Marche a perdu une grande partie de sa richesse et de ses habitants au XIXe siècle, lorsqu'une épidémie de phylloxéra frappe les vignobles de la ville.