Sant-Nicolas-de-la-Barralha, a unitat|114|m d'altitud en mejana, se tròba prèpa de las municipalitats de Grand-Camp, Sant-Aubin-de-Crétot e Auberville-la-Campanha. Fa partida del parc natural de las Sivelles de la Seine normande. La vila la mai prèpa (Fécamp), #qu'es tanben un pòrt maritim, se tròba Modèl:A unitat. Lo sieu climat es océanique amb estius temperats.
La municipalitat a #èsser victima d'inondacions e de fluïdes de boue en junh 1993 e fin en decembre 1999.
Saint-Nicolas-de-la-Haie, à 114 m d'altitude en moyenne, se trouve proche des communes de Grand-Camp, Saint-Aubin-de-Crétot et Auberville-la-Campèstre. Elle fait partie du parc naturel des Boucles de la Seine normande. La ville la plus proche (Fécamp), qui est aussi un port maritime, se trouve à 29 km. Son climat est océanique avec des étés tempérés.
La commune a été victime d'inondations et de coulées de boue en juin 1993 et fin décembre 1999.
Lo nom de la municipalitat proven de la paraula baïa (lo bòsc) e de Sant-Nicolas, aunorat dempuèi lo XIe sègle[1]. En 1793, la municipalitat se trucava Sant Nicolas de la Barralha. #Prene lo nom de Sant-Nicolas-de-la-Haye l'an 1801[2].
Le nom de la commune provient du mot baïa (la forêt) et de Saint-Nicolas, honoré dès le XIe siècle[3]. En 1793, la commune s'appelait Saint Nicolas de la Haie. Elle prit le nom de Saint-Nicolas-de-la-Haye en 1801[4].