De per la siá situacion sus la mapa viària, Mazerulles es plan conegudas personas #que se reten dins la vila ducale per la RN 74 o per #çò que desiran retre's en Moselle per aquela meteissa nacionala.
Situada en lo costat de Seichamps, es una pichona municipalitat de 260 abitants #que la superfícia n'excedís pas pas 617 ectaras, e mai se, dempuèi 2004, lo sieu patrimòni s'es enriquit de 41 ectaras 85 ares de bòsc #qu'an #èsser donats a la comuna. Un pichon lotissement dintre a l'ora d'ara en la siá fasa de bastiment. Mercés als 14 pabalhons esperats, aumentèt aperaquí pauc la siá populacion.
De par sa situation sur la carte routière, Mazerulles est bien connue des personnes qui se rendent dans la cité ducale par la RN 74 ou par celles qui souhaitent se rendre en Moselle par cette même nationale.
Située dans le canton de Seichamps, c'est une petite commune de 260 habitants dont la surface n'excède pas 617 hectares, bien que, depuis 2004, son patrimoine s'est enrichi de 41 hectares 85 ares de forêt qui ont été donnés à la commune. Un petit lotissement entre actuellement dans sa phase de construction. Grâce aux 14 pavillons attendus, elle va accroître quelque peu sa population.
Una charte de Renaud, avesque de Toul, de l'an 1110, en portant confirmation dels bens del abbaye de Sant-Epvre de la meteissa vila, menciona la donation #que i aviá #èsser facha a aquela abbaye per Bencelin, chevalier de Mazerules (de Maccroles), de tot aquel #que i aviá dins lo vilatge de Champenoux.
En 1283, los fraires de l'ostal (commanderie) de Robécourt e d'aquela de Sants-Texans del Vièlh Aître près de Nancy, abandonan al pòrti de LorraineTransbordador III quatre liuradas de tèrra a toulois #qu'avián sus la salina de Rosières e sus las rendas e sortidas de Fléville, e aquel prince los dona a cambiament « touz los òmes e totas las femes amb lour tenemens », #que i a dins la vila de Maizerueles, en se reservant la guarda, l'anautita justícia, èca. (òrdre de Malta).
Un títol de 1479 facha mencion d'una granja que las madamas Pécheresses de Nancy possedissián a Mazerules.
Lo 2 de decembre de 1612, Jean Peletier, comissari dels salpêtres al duché de Lorraine, dona los sieus reversales a causa de ascensement a lududes fach de 25 arpents e tres quatrens de bòsques sièis al ban de Mazerules. Per carta brevets del 28 de març de 1618, lo pòrti Henri confirma lo tractat passat, en 1283, entre lo pòrti Transbordador e lo commandeur de Sant Jean en tocant los dreches de mejana e bassa justícia donada auditoria senhor commandeur del vilatge de Mazeruelle
En 1712, la comunitat a pas compausat que d'aperaquí 30 abitants.
Une charte de Renaud, évêque de Toul, de l'an 1110, portant confirmation des biens de l'abbaye de Saint-Epvre de la même ville, mentionne la donation qui avait été faite à cette abbaye par Bencelin, chevalier de Mazerules (de Maccroles), de tout ce qu'il avait au village de Champenoux.
En 1283, les frères de la maison (commanderie) de Robécourt et de celle de Saint-Jean du Vieil Aître près de Nancy, abandonnent au duc de LorraineFerry III quatre livrées de terre à toulois qu'ils avaient sur la saline de Rosières et sur les rentes et issues de Fléville, et ce prince leur donne en échange « touz les homes et toutes les femes avec lour tenemens », qu'il y a en la ville de Maizerueles, se réservant la garde, la haute justice, etc. (ordre de Malte).
Un titre de 1479 fait mention d'une ferme que les dames Pécheresses de Nancy possédaient à Mazerules.
Le 2 décembre 1612, Jean Peletier, commissaire des salpêtres au duché de Lorraine, donne ses reversales à cause d'ascensement à lui fait de 25 arpents et trois quarts de bois sis au ban de Mazerules. Par lettre patentes du 28 mars 1618, le duc Henri confirme le traité passé, en 1283, entre le duc Ferry et le commandeur de Saint Jean touchant les droits de moyenne et basse justice donnés audit seigneur commandeur du village de Mazeruelle
En 1712, la communauté n'est composée que d'environ 30 habitants.