Lo bourg de Sant-Jean-lo-Blanc a situat approximativement al centre del territòri communal, leugièrament al nòrd del intersection de las rotas départementales 106 (de La Ferté-Macé a Aunay-sus-Odon) e 298 (del Bény-Bocage a Condé-sus-Noireau), o mai lèu dels intersections, perque las doas vias an una seccion comuna sus 300 mètres. La D106 connècta de Sants-Texans a Lassy e Vassy al sud e a Aunay-sus-Odon al nòrd, la D298 a Montchauvet a l'oèst e a Pontécoulant e Condé-sus-Noireau a l'èst.
Sants-Texans-lo-Blanc es totalament situat en la conca de la Druance e doncas del fleuve çò Adorna. La Druance limita lo territòri al nòrd-oèst e al sud, e la trauèssa a l'oèst. A l'èst, es un pichon afluent de la Druance #que separa Sant-Jean e Lénault, lo ruisseau dels Vali.
Lo ponch en culminant (290 mètres) a situat tot al nòrd, sul limit amb Lo Plessis-Grimoult, sus una pendenta del Mont Pinçon #qu'arriba a sus la municipalitat vesina l'altitud de 362 mètres. Lo ponch mai bas (137 mètres) es çò confluisson del ruisseau del Val e de la Druance, près de la capèla de Marsangle.
Le bourg de Saint-Jean-le-Blanc est situé approximativement au centre du territoire communal, légèrement au nord de l'intersection des routes départementales 106 (de La Ferté-Macé à Aunay-sur-Odon) et 298 (du Bény-Bocage à Condé-sur-Noireau), ou plutôt des intersections, car les deux voies ont une section commune sur 300 mètres. La D106 relie Saint-Jean à Lassy et Vassy au sud et à Aunay-sur-Odon au nord, la D298 à Montchauvet à l'ouest et à Pontécoulant et Condé-sur-Noireau à l'est.
Saint-Jean-le-Blanc est entièrement situé dans le bassin de la Druance et donc du fleuve l'Orne. La Druance limite le territoire au nord-ouest et au sud, et le traverse à l'ouest. À l'est, c'est un petit affluent de la Druance qui sépare Saint-Jean et Lénault, le ruisseau des Vaux.
Le point culminant (290 mètres) est situé tout au nord, sur la limite avec Le Plessis-Grimoult, sur une pente du Mont Pinçon qui atteint sur la commune voisine l'altitude de 362 mètres. Le point le plus bas (137 mètres) est le confluent du ruisseau des Vaux et de la Druance, à proximité de la chapelle de Marsangle.