Maisoncelles-La-Jourdan es al sud-es de Vire e al sud del Bocage virois. Lo sieu territòri a vorejat a l'èst e al nòrd per la Vire #que pren la siá font 2 quilomètres mai al sud, e a l'oèst pel un de los sieus primièrs afluents, lo ruisseau de Maisoncelles. Al sud, la municipalitat es limitrophe del departament de la Manja.
Lo ponch en culminant (289/290 m) se situa al sud, près del limit de departament, sus la D86. Lo ponch mai bas (173 m) correspond a la sortida de la Vire del territòri, al nòrd-oèst. La municipalitat es bocagère.
Comunas confrontantas de Maisoncelles-la-Jourdan[1]
Maisoncelles-la-Jourdan est au sud-est de Vire et au sud du Bocage virois. Son territoire est bordé à l'est et au nord par la Vire qui prend sa source 2 kilomètres plus au sud, et à l'ouest par l'un de ses premiers affluents, le ruisseau de Maisoncelles. Au sud, la commune est limitrophe du département de la Manche.
Le point culminant (289/290 m) se situe au sud, près de la limite de département, sur la D86. Le point le plus bas (173 m) correspond à la sortie de la Vire du territoire, au nord-ouest. La commune est bocagère.
Comunas confrontantas de Maisoncelles-la-Jourdan[2]
En mai 1828, la foudre tòque la glèisa de Maisoncelles, en provocant la casuda d'una part del campanal sus la nef, en plena celebracion de la messa, e en aucint sièis personas, #que lo cònsol, Modèl:Lo Sr. De Maisoncelles, e en ferint una cinquantena[3].
En mai 1828, la foudre touche l'église de Maisoncelles, provoquant la chute d'une partie du clocher sur la nef, en pleine célébration de la messe, et tuant six personnes, dont le maire, Modèl:M. de Maisoncelles, et en blessant une cinquantaine[3].