Dels picas de bronze en datant de -1800 an #èsser d'amassadas sul luòc de la comuna.
La reina Frédégonde (547-597), esposa de Chilpéric Eer, #demandar al Senhor Badon d'assassinar Gontran, rei de Bourgogne mas i aguèt pres e enchaîné. Lo luòc-dich Val o Anatz Baddon es doncas testificat dempuèi l'epòca mérovingienpas.
En 1087, los senhors de Valbadon e de Quiry se #ordenar jos la bandièra de Guy, fils del comte de Bourgogne e de Adèle de Normandie, tanta de Guillaume lo Bâtard per combatre aquel darrièr. Lo pòrti Guillaume de Normandie #èsser vencedor e los vassaux se #sometre. A la fin del sègle xi, los senhors de Valbadon #acompanhar lo pòrti de Normandie, Robert Courteheuse a la primièra crosada.
En 1716, lo nom de Vaubadon remplaça Valbadon (lo val dominat pel solar de Badon).
Des haches de bronze datant de -1800 ont été retrouvées sur le site de la commune.
La reine Frédégonde (547-597), épouse de Chilpéric Ier, demanda au Seigneur Badon d'assassiner Gontran, roi de Bourgogne mais il fut pris et enchaîné. Le lieu-dit Val ou Vau Baddon est donc attesté depuis l'époque mérovingienne.
En 1087, les seigneurs de Valbadon et de Quiry se rangèrent sous la bannière de Guy, fils du comte de Bourgogne et d'Adèle de Normandie, tante de Guillaume le Bâtard pour combattre ce dernier. Le duc Guillaume de Normandie fut vainqueur et les vassaux se soumirent. À la fin du sègle xi, les seigneurs de Valbadon accompagnèrent le duc de Normandie, Robert Courteheuse à la première croisade.
En 1716, le nom de Vaubadon remplace Valbadon (le val dominé par le manoir de Badon).