La municipalitat de Chelles a situat en lo Soissonais istoric en dependent malgrat aiçò del departament de l'Oise dintre dos massises forestales : Lo bòsc de Retz al sud e lo bòsc de Compenha a l'oèst. Lo territòri (908 ectaras), a pauc près de rectangulaire, s'estend a l'èst e a l'oèst del vallon del pichon riu de Vandy dempuèi lo ponch o lo riu d'aquel nom recep lo ru de Hautefontaine, fins al limit del departament de l'Aisne.
Çò Cap de-luòc a mes en la vallée, un pauc cap al nòrd, sus l' anciana via romaine de Senlis a Soissons dicha Cauçada Brunehaut. Una seccion nomenada Vichelles, ancian caseriu, a amassat al còrs del vilatge per bastiments intermediaris dempuèi la Mièja Edat. Lo masatge caseriu de Bérogne es en la vallée al sud de Chelles. Qualques ostals encara mai al sud forman una separacion trucada las Bourbettes.
La commune de Chelles est située dans le Soissonais historique dépendant cependant du département de l'Oise entre deux massifs forestiers : La forêt de Retz au sud et la forêt de Compiègne à l'ouest. Le territoire (908 hectares), à peu près rectangulaire, s'étend à l'est et à l'ouest du vallon de la petite rivière de Vandy depuis le point ou la rivière de ce nom reçoit le ru de Hautefontaine, jusqu'à la limite du département de l'Aisne.
Le chef-lieu est placé dans la vallée, un peu vers le nord, sur l'ancienne voie romaine de Senlis à Soissons dite Chaussée Brunehaut. Une section nommée Vichelles, ancien hameau, est réunie au corps du village par des constructions intermédiaires depuis le Moyen Âge. Le hameau de Bérogne est dans la vallée au sud de Chelles. Quelques maisons encore plus au sud forment un écart appelé les Bourbettes.