Situat en lo massís del Morvan, a 478 m d'altitud (al nivèl de la comuna), lo vilatge se tròba a l'extrèm nòrd de la Saône-e-Loire, estretament limitrophe de la Nièvre e mai largament del enclave de Ménessaire, ligada a la Còsta d'Aur. La municipalitat a situat a la cœur del Parc natural regional del Morvan e ne presenta totas las caractéristiques: de païsatges vallonnés, barralhas en pèiras, ramaderia de charolais, comèrci del bòsc, randonnée (VTT, équitation, camina a pè...)
La municipalitat s'estend sus 34,8 km² e compte 472 abitants segon lo darrièr recensement de la populacion en datant de 2007. Amb una densitat de 13,6 abitants per km², Cussy-en-Morvan a conegut un ascens de 1,7% de la siá populacion per çò qu'es de 1999. Compòrta una quarentena de caserius.
Situé dans le massif du Morvan, à 478 m d'altitude (au niveau de la mairie), le village se trouve à l'extrême nord de la Saône-et-Loire, étroitement limitrophe de la Nièvre et plus largement de l'enclave de Ménessaire, rattachée à la Côte d'Or. La commune est située au cœur du Parc naturel régional du Morvan et en présente toutes les caractéristiques: paysages vallonnés, fermes en pierres, élevage de charolais, commerce du bois, randonnée (VTT, équitation, marche à pied...)
La commune s'étend sur 34,8 km² et compte 472 habitants selon le dernier recensement de la population datant de 2007. Avec une densité de 13,6 habitants par km², Cussy-en-Morvan a connu une hausse de 1,7% de sa population par rapport à 1999. Elle comporte une quarantaine de hameaux.
Aquesta seccion es voida, pas pro detalhada o incompleta. Vòstra ajuda es benvenguda !
Cussy Apareis per las primièras fes en un tèxt escrich l'an 936, jos la forma Cociacum (de contunh Cuceium, Cucei).
En 1455, Jean de Marrey, genet, senhor dels Jorns faches l'aquesiment de la distincion de Marrey la , de Catherine de Courvol, esposa de Texans de Marrey, chevalier, sire de Villaines[1]. Philippe III lo Bon, pòrti de Bourgogne, en céde la mouvance a Michel de Chaugy, dicha lo Desafia, lo Data|31|de
Aquesta seccion es voida, pas pro detalhada o incompleta. Vòstra ajuda es benvenguda !
Cussy apparaît pour la première fois dans un texte écrit en 936, sous la forme Cociacum (puis Cuceium, Cucei).
En 1455, Jean de Marrey, écuyer, seigneur des Jours fait l'acquisition de la seigneurie de Marrey le Mes invalid (juin), de Catherine de Courvol, épouse de Jean de Marrey, chevalier, sire de Villaines[3]. Philippe III le Bon, duc de Bourgogne, en céde la mouvance à Michel de Chaugy, dit le Brave, le Mes invalid (janvier)[4].