שיחת משתמש:ינון גלעדי

מעבר לסוף הדף

__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Odedee-2010-01-06T17:20:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d0\u05e1\u05d8\u05e8\u05d5\u05d0\u05d9\u05d3\u05d9\u05dd-2010-01-06T17:20:00.000Z","replies":["c-Odedee-2010-01-06T17:20:00.000Z-\u05d0\u05e1\u05d8\u05e8\u05d5\u05d0\u05d9\u05d3\u05d9\u05dd","c-Odedee-2010-01-10T11:22:00.000Z-\u05d0\u05e1\u05d8\u05e8\u05d5\u05d0\u05d9\u05d3\u05d9\u05dd"],"text":"\u05d0\u05e1\u05d8\u05e8\u05d5\u05d0\u05d9\u05d3\u05d9\u05dd","linkableTitle":"\u05d0\u05e1\u05d8\u05e8\u05d5\u05d0\u05d9\u05d3\u05d9\u05dd"}-->

אסטרואידים

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Odedee-2010-01-06T17:20:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d0\u05e1\u05d8\u05e8\u05d5\u05d0\u05d9\u05d3\u05d9\u05dd-2010-01-06T17:20:00.000Z","replies":["c-Odedee-2010-01-06T17:20:00.000Z-\u05d0\u05e1\u05d8\u05e8\u05d5\u05d0\u05d9\u05d3\u05d9\u05dd","c-Odedee-2010-01-10T11:22:00.000Z-\u05d0\u05e1\u05d8\u05e8\u05d5\u05d0\u05d9\u05d3\u05d9\u05dd"],"text":"\u05d0\u05e1\u05d8\u05e8\u05d5\u05d0\u05d9\u05d3\u05d9\u05dd","linkableTitle":"\u05d0\u05e1\u05d8\u05e8\u05d5\u05d0\u05d9\u05d3\u05d9\u05dd"}-->
שלום לך,
בוויקיפדיה אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, ולהסביר בדף השיחה מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

בברכה,‏odedee שיחה 19:20, 6 בינואר 2010 (IST)תגובה

אינני זוכר, לאיזה שינוי אתה מתכוון?

לשינוי הזה. ‏odedee שיחה 13:22, 10 בינואר 2010 (IST)תגובה
האם טרם נזכרת? ‏odedee שיחה 18:56, 13 בינואר 2010 (IST)תגובה
נזכרתי, הבסיס לשינוי הוא עפ"י ידע כללי + ויקיפדיה האנגלית ינון גלעדי - שיחה 18:19, 17 בינואר 2010 (IST)תגובה
אני לא מצאתי לתוספת שלך ביסוס בוויקיפדיה האנגלית, והסרתי אותה. יעזור אם תצביע על מקום מדויק בערך. ‏odedee שיחה 21:47, 17 בינואר 2010 (IST)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05ea\u05de\u05e8\u05d4-2010-01-16T17:36:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4_\u05d5\u05d4\u05de\u05e9\u05d9\u05d7-2010-01-16T17:36:00.000Z","replies":["c-\u05ea\u05de\u05e8\u05d4-2010-01-16T17:36:00.000Z-\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4_\u05d5\u05d4\u05de\u05e9\u05d9\u05d7"],"text":"\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4 \u05d5\u05d4\u05de\u05e9\u05d9\u05d7","linkableTitle":"\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4 \u05d5\u05d4\u05de\u05e9\u05d9\u05d7"}-->

ויקיפדיה והמשיח

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05ea\u05de\u05e8\u05d4-2010-01-16T17:36:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4_\u05d5\u05d4\u05de\u05e9\u05d9\u05d7-2010-01-16T17:36:00.000Z","replies":["c-\u05ea\u05de\u05e8\u05d4-2010-01-16T17:36:00.000Z-\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4_\u05d5\u05d4\u05de\u05e9\u05d9\u05d7"],"text":"\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4 \u05d5\u05d4\u05de\u05e9\u05d9\u05d7","linkableTitle":"\u05d5\u05d9\u05e7\u05d9\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4 \u05d5\u05d4\u05de\u05e9\u05d9\u05d7"}-->

הי ינון, לא הייתי במפגש ולכן אני נורא סקרנית - איך ויקיפדיה תביא את המשיח? תמרה שיחה 19:36, 16 בינואר 2010 (IST)תגובה

אני מקוה בקרוב להעלות לינק לסרטון קצר של דבריי בכנס ינון גלעדי - שיחה 18:16, 17 בינואר 2010 (IST)תגובה
ואם אפשר לקבל את המראה מקום לדבריו של הרמב"ם על המשתגעים. Ranbar - שיחה 16:08, 17 בינואר 2010 (IST)תגובה
לא זכור לי שהזכרתי משתגעים ינון גלעדי - שיחה 18:16, 17 בינואר 2010 (IST)תגובה
היה, היה, שאלמלא המשתגעים אין העולם קיים משהו כזה. Ranbar - שיחה 18:39, 17 בינואר 2010 (IST)תגובה
הקדמה לפירוש המשנה (אדם בונה בית שיעמוד מאות שנים בעוד שנשארו לו עשרות שנים לחיות ועוד דוגמאות מעין אלו)
זה לא אני הזכרתי את זה, היה זה אחד המרצים בתחילת הכנס, אני ציטטתי מהלכות משיח לרמב"ם ינון גלעדי, ינון גלעדי - שיחה 13:46, 7 באפריל 2010 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05e2\u05d6\u05e8-2010-04-07T09:01:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e9\u05d0\u05dc\u05d4_\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05ea-2010-04-07T09:01:00.000Z","replies":["c-\u05e2\u05d6\u05e8-2010-04-07T09:01:00.000Z-\u05e9\u05d0\u05dc\u05d4_\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05ea","c-\u05e2\u05d6\u05e8-2010-04-07T09:06:00.000Z-\u05e9\u05d0\u05dc\u05d4_\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05ea","c-\u05d9\u05e0\u05d5\u05df_\u05d2\u05dc\u05e2\u05d3\u05d9-2010-04-07T09:11:00.000Z-\u05e9\u05d0\u05dc\u05d4_\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05ea"],"text":"\u05e9\u05d0\u05dc\u05d4 \u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05ea","linkableTitle":"\u05e9\u05d0\u05dc\u05d4 \u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05ea"}-->

שאלה אישית

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05e2\u05d6\u05e8-2010-04-07T09:01:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e9\u05d0\u05dc\u05d4_\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05ea-2010-04-07T09:01:00.000Z","replies":["c-\u05e2\u05d6\u05e8-2010-04-07T09:01:00.000Z-\u05e9\u05d0\u05dc\u05d4_\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05ea","c-\u05e2\u05d6\u05e8-2010-04-07T09:06:00.000Z-\u05e9\u05d0\u05dc\u05d4_\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05ea","c-\u05d9\u05e0\u05d5\u05df_\u05d2\u05dc\u05e2\u05d3\u05d9-2010-04-07T09:11:00.000Z-\u05e9\u05d0\u05dc\u05d4_\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05ea"],"text":"\u05e9\u05d0\u05dc\u05d4 \u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05ea","linkableTitle":"\u05e9\u05d0\u05dc\u05d4 \u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05ea"}-->

האם אתה נכדו של חבר כנסת? עזר - שיחה 12:01, 7 באפריל 2010 (IDT)תגובה

אכן כן. מי אתה? ואיך אתה יודע?

בינינו: אני בן של אחד השכנים של הוריך, טרם עברו להתגורר ליד סבתך שתחיה. עזר - שיחה 12:06, 7 באפריל 2010 (IDT)תגובה

עד כמה קרובה היתה השכנות?? ינון גלעדי - שיחה 12:11, 7 באפריל 2010 (IDT)תגובה

עשר מטר לכיוון מערב. אבא שלי צייר חובבן (אם ביקרת בסוכתו), לא כמו אביך, והוא קשור לציירים מקצועיים. מספיק? עזר - שיחה 12:14, 7 באפריל 2010 (IDT)תגובה
סליחהינון גלעדי - שיחה 13:34, 7 באפריל 2010 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Odedee-2010-04-07T10:21:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d1\u05d9\u05ea_\u05d7\u05d5\u05dc\u05d9\u05dd-2010-04-07T10:21:00.000Z","replies":["c-Odedee-2010-04-07T10:21:00.000Z-\u05d1\u05d9\u05ea_\u05d7\u05d5\u05dc\u05d9\u05dd","c-\u05d9\u05e0\u05d5\u05df_\u05d2\u05dc\u05e2\u05d3\u05d9-2010-04-07T10:34:00.000Z-\u05d1\u05d9\u05ea_\u05d7\u05d5\u05dc\u05d9\u05dd"],"text":"\u05d1\u05d9\u05ea \u05d7\u05d5\u05dc\u05d9\u05dd","linkableTitle":"\u05d1\u05d9\u05ea \u05d7\u05d5\u05dc\u05d9\u05dd"}-->

בית חולים

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Odedee-2010-04-07T10:21:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d1\u05d9\u05ea_\u05d7\u05d5\u05dc\u05d9\u05dd-2010-04-07T10:21:00.000Z","replies":["c-Odedee-2010-04-07T10:21:00.000Z-\u05d1\u05d9\u05ea_\u05d7\u05d5\u05dc\u05d9\u05dd","c-\u05d9\u05e0\u05d5\u05df_\u05d2\u05dc\u05e2\u05d3\u05d9-2010-04-07T10:34:00.000Z-\u05d1\u05d9\u05ea_\u05d7\u05d5\u05dc\u05d9\u05dd"],"text":"\u05d1\u05d9\u05ea \u05d7\u05d5\u05dc\u05d9\u05dd","linkableTitle":"\u05d1\u05d9\u05ea \u05d7\u05d5\u05dc\u05d9\u05dd"}-->

שלום, אנחנו לא נוהגים לתת אטימולוגיה של מילים בעברית. המקום לכך הוא ויקימילון. ‏odedee שיחה 13:21, 7 באפריל 2010 (IDT)תגובה


כנראה טעיתי בכותרת שכתבתי : (אטימולוגיה). אם כן, היכן ואיך אפשר להוסיף את המידע שכתבתי??

תודה ינון גלעדי - שיחה 13:34, 7 באפריל 2010 (IDT)תגובה


אולי אפשר להכניס את זה להערה??, בדומה להערה האטימולוגית בערך לגבי המילה אישפוז [הערה מס' 1 - כרגע]?? ינון גלעדי - שיחה 13:43, 7 באפריל 2010 (IDT)תגובה
זה פשוט לא מהותי בערך ששמו בעברית באנציקלופדיה ששפתה עברית. יש אולי עניין אטימולוגי לציין בערך ששמו לועזי, מה המקור (נניח אגורפוביה), אבל בעברית זה מיותר. כמו שאמרתי, המקום הטבעי למידע הזה הוא מיזם ויקימילון, שם האטימולוגיה חשובה ביותר. ‏odedee שיחה 13:59, 7 באפריל 2010 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d3\u05d5\u05e8\u05d9\u05ea-2010-04-08T09:45:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d7\u05d1\"\u05d3\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4-2010-04-08T09:45:00.000Z","replies":["c-\u05d3\u05d5\u05e8\u05d9\u05ea-2010-04-08T09:45:00.000Z-\u05d7\u05d1\"\u05d3\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4"],"text":"\u05d7\u05d1\"\u05d3\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4","linkableTitle":"\u05d7\u05d1\"\u05d3\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4"}-->

חב"דפדיה

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d3\u05d5\u05e8\u05d9\u05ea-2010-04-08T09:45:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d7\u05d1\"\u05d3\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4-2010-04-08T09:45:00.000Z","replies":["c-\u05d3\u05d5\u05e8\u05d9\u05ea-2010-04-08T09:45:00.000Z-\u05d7\u05d1\"\u05d3\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4"],"text":"\u05d7\u05d1\"\u05d3\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4","linkableTitle":"\u05d7\u05d1\"\u05d3\u05e4\u05d3\u05d9\u05d4"}-->

שלום ינון. מלבד שיש צורך בהסכמה בשיחה לפתיחת הערך, הערך שנוצר הוא קצרמר שאין מקומו במרחב הערכים ולכן מחקתי אותו. מוטב להמשיך לדון בשיחה לגבי האם מגיע לחב"דפדיה ערך, מאשר לעבוד לשווא. בברכה, דורית 12:45, 8 באפריל 2010 (IDT)תגובה


תודה דורית. היכן אפשר לדון על ערך שלא קיים?
האם לדעתך גם לאסטרופדיה, לא מגיע ערך?

http://astroclub.tau.ac.il/astropedia/

ינון גלעדי - שיחה 12:51, 8 באפריל 2010 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Gadial-2010-04-15T04:15:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e9\u05e4\u05d4_\u05e4\u05d5\u05e8\u05de\u05dc\u05d9\u05ea-2010-04-15T04:15:00.000Z","replies":["c-Gadial-2010-04-15T04:15:00.000Z-\u05e9\u05e4\u05d4_\u05e4\u05d5\u05e8\u05de\u05dc\u05d9\u05ea"],"text":"\u05e9\u05e4\u05d4 \u05e4\u05d5\u05e8\u05de\u05dc\u05d9\u05ea","linkableTitle":"\u05e9\u05e4\u05d4 \u05e4\u05d5\u05e8\u05de\u05dc\u05d9\u05ea"}-->

שפה פורמלית

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Gadial-2010-04-15T04:15:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e9\u05e4\u05d4_\u05e4\u05d5\u05e8\u05de\u05dc\u05d9\u05ea-2010-04-15T04:15:00.000Z","replies":["c-Gadial-2010-04-15T04:15:00.000Z-\u05e9\u05e4\u05d4_\u05e4\u05d5\u05e8\u05de\u05dc\u05d9\u05ea"],"text":"\u05e9\u05e4\u05d4 \u05e4\u05d5\u05e8\u05de\u05dc\u05d9\u05ea","linkableTitle":"\u05e9\u05e4\u05d4 \u05e4\u05d5\u05e8\u05de\u05dc\u05d9\u05ea"}-->

שלום ינון. הוספת את הערך לקטגוריה "בעיות לא כריעות". מדוע? הערך אינו עוסק בבעיה לא כריעה אלא בפורמליזם המדמ"חניקי שמשמש לתיאור בעיות (ובין היתר, לתיאור בעיות לא כריעות).

כמו כן, האם ראית את ההערה שלי בדף שיחת הקטגוריה? גדי אלכסנדרוביץ' - שיחה 07:15, 15 באפריל 2010 (IDT)תגובה

לגדי שלום: הציטוט שבגללו הוספתי את הערך לקטגוריות הוא:
עבור משפחת שפות תחשיב היחסים, משפט צ'רץ' קובע ששפה מסדר ראשון המכילה, בנוסף לקבוע השוויון, קבוע יחס או קבוע פעולה בעל שני מקומות לפחות, אז קבוצת הנוסחאות של השפה שהן אמיתיות לוגיות, אינה כריעה.
כמו כן ראיתי את הערתך בדף השיחה. אני מבין ומסכים לתוכן דבריך, אך לא למסקנה שהקטגוריה שגוייה. לדעתי המסקנה היא לפצלה ל2 קטגוריות, תוך התיחסות להערתך, ולהערתו של עוזי ו. (אולי עם הפניה מאחת לשניה). אינני יודע איך בדיוק לעשות זאת. אולי לך יש הצעה. נ.ב. מה התכוונת ב- PCP? מערכת הוכחה אינטראקטיבית? צריך להוסיף את הדף הבא: PCP (פירושונים) ְְְינון גלעדי - שיחה 17:22, 15 באפריל 2010 (IDT)תגובה
פספסתי את הציטוט הזה. אם כן, הבעיה שלי אינה עם הקטגוריה אלא בכלל עם זה שהציטוט נמצא בערך, אבל זה ויכוח שלא אכנס אליו. כשאמרתי "הקטגוריה שגויה" הכוונה אכן הייתה שצריך לפצל לשתי קטגוריות, כי במצבה הנוכחי של הקטגוריה שבו היא מערבבת שני דברים שונים (אם כי, כמובן, קשורים זה לזה) היא שגויה. PCP בהקשר זה היא בעיית ההתאמה של פוסט. גדי אלכסנדרוביץ' - שיחה 22:44, 15 באפריל 2010 (IDT)תגובה
לא בטוח שהידע שלי בנושאים אלו, מספיק בשביל לפצל בצורה טובה את הקטגוריה, תוכל לעשות זאת??? ינון גלעדי - שיחה 01:34, 16 באפריל 2010 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-DGtal-2010-04-15T09:45:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05e1\u05e4\u05e8\u05d9\u05d5\u05ea_\u05e2\u05e0\u05e7_\u05d1\u05e2\u05d5\u05dc\u05dd-2010-04-15T09:45:00.000Z","replies":["c-DGtal-2010-04-15T09:45:00.000Z-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05e1\u05e4\u05e8\u05d9\u05d5\u05ea_\u05e2\u05e0\u05e7_\u05d1\u05e2\u05d5\u05dc\u05dd"],"text":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05e1\u05e4\u05e8\u05d9\u05d5\u05ea \u05e2\u05e0\u05e7 \u05d1\u05e2\u05d5\u05dc\u05dd","linkableTitle":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05e1\u05e4\u05e8\u05d9\u05d5\u05ea \u05e2\u05e0\u05e7 \u05d1\u05e2\u05d5\u05dc\u05dd"}-->

קטגוריה:ספריות ענק בעולם

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-DGtal-2010-04-15T09:45:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05e1\u05e4\u05e8\u05d9\u05d5\u05ea_\u05e2\u05e0\u05e7_\u05d1\u05e2\u05d5\u05dc\u05dd-2010-04-15T09:45:00.000Z","replies":["c-DGtal-2010-04-15T09:45:00.000Z-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05e1\u05e4\u05e8\u05d9\u05d5\u05ea_\u05e2\u05e0\u05e7_\u05d1\u05e2\u05d5\u05dc\u05dd"],"text":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05e1\u05e4\u05e8\u05d9\u05d5\u05ea \u05e2\u05e0\u05e7 \u05d1\u05e2\u05d5\u05dc\u05dd","linkableTitle":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05e1\u05e4\u05e8\u05d9\u05d5\u05ea \u05e2\u05e0\u05e7 \u05d1\u05e2\u05d5\u05dc\u05dd"}-->

מה הרעיון? זו קטגוריה מוזרה בלשון המעטה. אציין שהמספר מליון הוא לא כזה מרשים ויש מיליון ספרים בכמעט כל ספרייה לאומית ובמאות ספריות אקדמיות. אגב, אני מוריד את הקטגוריות של ספריות מהערך על הארוורד - הערך הוא לא על הספרייה. אתה כמובן מוזמן לכתוב על ספריית אוניברסיטת הרווארד (אנ'). ‏DGtal12:45, 15 באפריל 2010 (IDT)תגובה

למרות השינוי לעשר מיליון, מספר בהחלט מכובד, הנסיון הזה בעייתי. ראשית, למרבה הפלא קשה מאוד לספור ספרים: איך סופרים ספר עם כמה כרכים? איך סופרים ספר שיש שני עותקים שלו? איך לספור כתב עת? מה עם מפות, קלטות, תקליטורים, ספרי ברייל מרובי כרכים, משחקי קופסא וכו'? איך תספור ספרים אלקטרוניים? שנית, קטגוריות נועדו לסייע לקורא, אבל כמדומני שאף אחד לא ינסה לחפש ספרייה דווקא על פי היקף האוסף שלה. בניגוד לגורדי שחקים, עצם הסטטיסטיקות לא ממש מעניינות איש (גם לא ספרנים), פה איכות האוסף חשובה בהרבה מהכמות. בשוליים: יש פחות מחמישים ערכים על ספריות כמדומני, אז עוד קטגוריות לא יועילו. אשמח לתגובתך. ‏DGtal17:38, 15 באפריל 2010 (IDT)תגובה
הקושי לספור ספרים, זה לא הבעייה של הקטגוריה, אלא של הערכים השונים שמציינים גודל של ספריות, לפי דעתי צריך להיות דף שיש בו דירוג של ספריות, שאחד המדדים הכי חשובים הוא: הגודל וההיקף של הספרייה. השווה: דרוג: של אוניברסיטאות, דוברי שפות, אוכלוסין ועוד. אולי המקום למידע זה הוא לא באמצעות קטגורייה, אינני יודע. אשמח לתגובהינון גלעדי - שיחה 17:47, 15 באפריל 2010 (IDT)תגובה
קטגוריה בטח לא תעזור, היא לא מסדרת את הספריות לפי גודל, אלא רק שמה אותם ב"סל אחד". לדרג ספריות זה אחד הדברים הכי לא הגיוניים כי ספריות לא מתחרות זו בזו - לספרייה אקדמית צרכים ומטרות שונים מספרייה לאומית וספריית בית ספר, ומאפייני הספרות בהיסטוריה של ישראל שונים לחלוטין מהספרות ההנדסית של פינלנד. יש ספריות שעוסקות בזה ויש בזה. אני לא מבין מה זה יתרום לאיש. עדיף לכתוב ערכים על סוגי ספריות. ‏DGtal17:51, 15 באפריל 2010 (IDT)תגובה
הצבתי תבנית חשיבות על הקטגוריה, והעתקתי את הדיון הנ"ל לשיחת קטגוריה:ספריות ענק בעולם. אשמח אם תגיב שם על הדברים. ‏DGtal14:41, 28 ביוני 2010 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d3\u05d5\u05e8\u05d9\u05ea-2010-04-18T20:48:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05de\u05ea\u05de\u05d8\u05d9\u05e7\u05d0\u05d9\u05d5\u05ea-2010-04-18T20:48:00.000Z","replies":["c-\u05d3\u05d5\u05e8\u05d9\u05ea-2010-04-18T20:48:00.000Z-\u05de\u05ea\u05de\u05d8\u05d9\u05e7\u05d0\u05d9\u05d5\u05ea"],"text":"\u05de\u05ea\u05de\u05d8\u05d9\u05e7\u05d0\u05d9\u05d5\u05ea","linkableTitle":"\u05de\u05ea\u05de\u05d8\u05d9\u05e7\u05d0\u05d9\u05d5\u05ea"}-->

מתמטיקאיות

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d3\u05d5\u05e8\u05d9\u05ea-2010-04-18T20:48:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05de\u05ea\u05de\u05d8\u05d9\u05e7\u05d0\u05d9\u05d5\u05ea-2010-04-18T20:48:00.000Z","replies":["c-\u05d3\u05d5\u05e8\u05d9\u05ea-2010-04-18T20:48:00.000Z-\u05de\u05ea\u05de\u05d8\u05d9\u05e7\u05d0\u05d9\u05d5\u05ea"],"text":"\u05de\u05ea\u05de\u05d8\u05d9\u05e7\u05d0\u05d9\u05d5\u05ea","linkableTitle":"\u05de\u05ea\u05de\u05d8\u05d9\u05e7\u05d0\u05d9\u05d5\u05ea"}-->

שלום ינון, בוויקיפדיה לא נהוג לפתוח קטגוריות לנשים בלבד, אלא אם, לצערי, יש הפרדה ברורה לכך מבחינה מקצועית (כמו למשל בספורט). אי לכך, הקטגוריה שיצרת, נמחקה. בברכה, דורית 23:48, 18 באפריל 2010 (IDT)תגובה

מה תגידי משתמש:דורית, על הקטגוריה:נשים במקרא?? ינון גלעדי - שיחה 13:08, 3 בינואר 2017 (IST)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d3\u05e0\u05d9\u05d0\u05dc_\u05d1.-2010-07-29T19:34:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d1\u05e2\u05d9\u05d5\u05ea_\u05dc\u05d0_\u05db\u05e8\u05d9\u05e2\u05d5\u05ea_\u05d1\u05de\u05ea\u05de\u05d8\u05d9\u05e7\u05d4-2010-07-29T19:34:00.000Z","replies":["c-\u05d3\u05e0\u05d9\u05d0\u05dc_\u05d1.-2010-07-29T19:34:00.000Z-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d1\u05e2\u05d9\u05d5\u05ea_\u05dc\u05d0_\u05db\u05e8\u05d9\u05e2\u05d5\u05ea_\u05d1\u05de\u05ea\u05de\u05d8\u05d9\u05e7\u05d4"],"text":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d1\u05e2\u05d9\u05d5\u05ea \u05dc\u05d0 \u05db\u05e8\u05d9\u05e2\u05d5\u05ea \u05d1\u05de\u05ea\u05de\u05d8\u05d9\u05e7\u05d4","linkableTitle":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d1\u05e2\u05d9\u05d5\u05ea \u05dc\u05d0 \u05db\u05e8\u05d9\u05e2\u05d5\u05ea \u05d1\u05de\u05ea\u05de\u05d8\u05d9\u05e7\u05d4"}-->

קטגוריה:בעיות לא כריעות במתמטיקה

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d3\u05e0\u05d9\u05d0\u05dc_\u05d1.-2010-07-29T19:34:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d1\u05e2\u05d9\u05d5\u05ea_\u05dc\u05d0_\u05db\u05e8\u05d9\u05e2\u05d5\u05ea_\u05d1\u05de\u05ea\u05de\u05d8\u05d9\u05e7\u05d4-2010-07-29T19:34:00.000Z","replies":["c-\u05d3\u05e0\u05d9\u05d0\u05dc_\u05d1.-2010-07-29T19:34:00.000Z-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d1\u05e2\u05d9\u05d5\u05ea_\u05dc\u05d0_\u05db\u05e8\u05d9\u05e2\u05d5\u05ea_\u05d1\u05de\u05ea\u05de\u05d8\u05d9\u05e7\u05d4"],"text":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d1\u05e2\u05d9\u05d5\u05ea \u05dc\u05d0 \u05db\u05e8\u05d9\u05e2\u05d5\u05ea \u05d1\u05de\u05ea\u05de\u05d8\u05d9\u05e7\u05d4","linkableTitle":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d1\u05e2\u05d9\u05d5\u05ea \u05dc\u05d0 \u05db\u05e8\u05d9\u05e2\u05d5\u05ea \u05d1\u05de\u05ea\u05de\u05d8\u05d9\u05e7\u05d4"}-->

מדוע הוספת לה קטגוריית בעיות פתוחות? הרי הן בלתי פתירות, בעיה שאי אפשר לפתור היא לא בעיה פתוחה. דניאל ב. 22:34, 29 ביולי 2010 (IDT)תגובה

נראה לי שבעיה שאי אפשר לפתור, היא כן פתוחה, רק שאי אפשר לסגור אותה. אולי כדאי רק לציין בקטגוריה בעיות פתוחות: "ראה גם: קטגוריה:בעיות לא כריעות במתמטיקה". ינון גלעדי - שיחה 16:16, 30 ביולי 2010 (IDT)תגובה
בעיה פתוחה היא השערה שלא יודעים האם הסטטוס שלה הוא "נכונה", "לא נכונה" או "בלתי כריעה". לכן יש למחוק את הקטלוג ואפשר להוסיף קישור ראו גם כפי שאמרת. דניאל ב. 18:04, 30 ביולי 2010 (IDT)תגובה
מסכים. ינון גלעדי - שיחה 21:34, 31 ביולי 2010 (IDT)תגובה

חב"דפדיה

חוץ מהערך עלי', כתבת בה פעם? אתה מוזמן: תציץ ותיפגע. חסיד מחב"דפדיה

__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d7\u05d9\u05e4\u05d4-\u05d7\u05d9\u05e4\u05d4-\u05e2\u05d9\u05e8-\u05e2\u05dd-\u05e2\u05ea\u05d9\u05d3-2011-06-20T11:51:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e1\u05e0\u05d8\u05e0\u05d4-2011-06-20T11:51:00.000Z","replies":["c-\u05d7\u05d9\u05e4\u05d4-\u05d7\u05d9\u05e4\u05d4-\u05e2\u05d9\u05e8-\u05e2\u05dd-\u05e2\u05ea\u05d9\u05d3-2011-06-20T11:51:00.000Z-\u05e1\u05e0\u05d8\u05e0\u05d4"],"text":"\u05e1\u05e0\u05d8\u05e0\u05d4","linkableTitle":"\u05e1\u05e0\u05d8\u05e0\u05d4"}-->

סנטנה

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d7\u05d9\u05e4\u05d4-\u05d7\u05d9\u05e4\u05d4-\u05e2\u05d9\u05e8-\u05e2\u05dd-\u05e2\u05ea\u05d9\u05d3-2011-06-20T11:51:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e1\u05e0\u05d8\u05e0\u05d4-2011-06-20T11:51:00.000Z","replies":["c-\u05d7\u05d9\u05e4\u05d4-\u05d7\u05d9\u05e4\u05d4-\u05e2\u05d9\u05e8-\u05e2\u05dd-\u05e2\u05ea\u05d9\u05d3-2011-06-20T11:51:00.000Z-\u05e1\u05e0\u05d8\u05e0\u05d4"],"text":"\u05e1\u05e0\u05d8\u05e0\u05d4","linkableTitle":"\u05e1\u05e0\u05d8\u05e0\u05d4"}-->

שלום לך. אי אפשר להעלות למרחב הראשי ערך בן חמש מילים. תודה, חיפה-חיפה-עיר-עם-עתיד - שיחה 14:51, 20 ביוני 2011 (IDT)תגובה

__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d3\u05d5\u05e8\u05d9\u05ea-2011-07-26T20:37:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d4\u05e4\u05e0\u05d9\u05d4-2011-07-26T20:37:00.000Z","replies":["c-\u05d3\u05d5\u05e8\u05d9\u05ea-2011-07-26T20:37:00.000Z-\u05d4\u05e4\u05e0\u05d9\u05d4"],"text":"\u05d4\u05e4\u05e0\u05d9\u05d4","linkableTitle":"\u05d4\u05e4\u05e0\u05d9\u05d4"}-->

הפניה

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d3\u05d5\u05e8\u05d9\u05ea-2011-07-26T20:37:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d4\u05e4\u05e0\u05d9\u05d4-2011-07-26T20:37:00.000Z","replies":["c-\u05d3\u05d5\u05e8\u05d9\u05ea-2011-07-26T20:37:00.000Z-\u05d4\u05e4\u05e0\u05d9\u05d4"],"text":"\u05d4\u05e4\u05e0\u05d9\u05d4","linkableTitle":"\u05d4\u05e4\u05e0\u05d9\u05d4"}-->

שלום ינון. לרוב, אין אנו עורכים הפניות מאנגלית לעברית. במיוחד לו כשמדובר במושג מוכר. אי לכך, מחקתי את ההפניה שיצרת לקנדידה. בברכה, דורית 23:37, 26 ביולי 2011 (IDT)תגובה

__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Ldorfman-2012-10-05T00:44:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d4\u05ea\u05d5\u05e1\u05e4\u05ea_\u05e9\u05dc\u05da_\u05d1\u05e2\u05e8\u05da_\"\u05d4\u05de\u05d9\u05e1\u05e4\u05d9\u05e8\u05d4\"-2012-10-05T00:44:00.000Z","replies":["c-Ldorfman-2012-10-05T00:44:00.000Z-\u05d4\u05ea\u05d5\u05e1\u05e4\u05ea_\u05e9\u05dc\u05da_\u05d1\u05e2\u05e8\u05da_\"\u05d4\u05de\u05d9\u05e1\u05e4\u05d9\u05e8\u05d4\""],"text":"\u05d4\u05ea\u05d5\u05e1\u05e4\u05ea \u05e9\u05dc\u05da \u05d1\u05e2\u05e8\u05da \"\u05d4\u05de\u05d9\u05e1\u05e4\u05d9\u05e8\u05d4\"","linkableTitle":"\u05d4\u05ea\u05d5\u05e1\u05e4\u05ea \u05e9\u05dc\u05da \u05d1\u05e2\u05e8\u05da \"\u05d4\u05de\u05d9\u05e1\u05e4\u05d9\u05e8\u05d4\""}-->

התוספת שלך בערך "המיספירה"

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Ldorfman-2012-10-05T00:44:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d4\u05ea\u05d5\u05e1\u05e4\u05ea_\u05e9\u05dc\u05da_\u05d1\u05e2\u05e8\u05da_\"\u05d4\u05de\u05d9\u05e1\u05e4\u05d9\u05e8\u05d4\"-2012-10-05T00:44:00.000Z","replies":["c-Ldorfman-2012-10-05T00:44:00.000Z-\u05d4\u05ea\u05d5\u05e1\u05e4\u05ea_\u05e9\u05dc\u05da_\u05d1\u05e2\u05e8\u05da_\"\u05d4\u05de\u05d9\u05e1\u05e4\u05d9\u05e8\u05d4\""],"text":"\u05d4\u05ea\u05d5\u05e1\u05e4\u05ea \u05e9\u05dc\u05da \u05d1\u05e2\u05e8\u05da \"\u05d4\u05de\u05d9\u05e1\u05e4\u05d9\u05e8\u05d4\"","linkableTitle":"\u05d4\u05ea\u05d5\u05e1\u05e4\u05ea \u05e9\u05dc\u05da \u05d1\u05e2\u05e8\u05da \"\u05d4\u05de\u05d9\u05e1\u05e4\u05d9\u05e8\u05d4\""}-->

שלום רב,
התוספת של בערך "המיספירה" מעניינת מאוד ומביאה פן חדש ומיוחד לערך. יחד עם זאת, להדיוטות כמוני, שמבינים הרבה פחות ממך בעניינים שהבאת, סימוכין בסגנון "שיחת כ"ח בסיוון ה'תשנ"א" אינם אומרים יותר מידי. אני יכול לנחש במה מדובר, אולם הייתי מאוד מודה לך אם תביא הפנייה למקור כלשהו בו נוכל לקרוא על מה שהוספת - מקור שמזכיר את הדברים באופן ברור, פרטים על שיחת אותו יום או כל דבר אחר שתמצא ויוכל לבאר את המידע הזה ולשמש סימוכין לנכונותו (הסיפא היא מבלי לפקפק בנכונות הדברים שכתבת, אלא רק כדי שדברים יעשו בצורה בה הם נעשים בוויקיפדיה בדרך כלל). בתודה מראש, ‏Ldorfman‏ • שיחה 02:44, 5 באוקטובר 2012 (IST)תגובה

בקרוב ממש בעזרת ה' ינון גלעדי - שיחה 19:07, 6 באוקטובר 2012 (IST)תגובה
אמתין לכך. חג שמח, ‏Ldorfman‏ • שיחה 15:32, 7 באוקטובר 2012 (IST)תגובה
חלפו שלוש שנים וארבעה חודשים () ומצאתי כעת שבערך הנ"ל, הערת השוליים "שיחת כ"ח בסיוון ה'תשנ"א" נותרה ללא שינוי. התוכל לשפר אותה? Ldorfmanשיחה 23:55, 7 בפברואר 2016 (IST)תגובה
בדוק האם המקור בקישור הבא עונה על בקשתך? http://abc770.org/article/node/999#_ftn67 ינון גלעדי - שיחה 00:28, 8 בפברואר 2016 (IST)תגובה
אני לא בטוח. אני לא יודע אם זה יכול להחשב כאתר המשמש מקור טוב לסימוכין... אולי "ביקורת" יוכל לעזור לנו, או לפחות לציין שזה כן אתר "טוב", אם אכן הוא כזה. Ldorfmanשיחה 00:34, 8 בפברואר 2016 (IST)תגובה
הקישור הבא הוא צילום של המקור באידיש. הקישור הקודם הוא תרגום. ניתן לראות בשורה השלישית את הביטוי 'חצי כדור התחתון', ובעיקר בהערה 67. האם זה מספק?? ינון גלעדי - שיחה 00:36, 8 בפברואר 2016 (IST)תגובה
שכחת לקשר לצילום של המקור באידיש... נמתין להחלטתו של "ביקורת". אולי גם חברנו אריאל יוכל לחוות דעה. בכל מקרה, כל אחד מהם מבין בתחום הרבה יותר מהדיוט כמוני. Ldorfmanשיחה 00:41, 8 בפברואר 2016 (IST)תגובה
המקור באידיש: http://hebrewbooks.org/pdfpager.aspx?req=16067&st=&pgnum=191. נ.ב. השארתי לך הודעה בדף שיחתך בנושא אחר. ינון גלעדי - שיחה 00:46, 8 בפברואר 2016 (IST)תגובה
ביקורת, התוכל לסייע לנו? Ldorfmanשיחה 00:50, 9 בפברואר 2016 (IST)תגובה
המושג מוכר מאד בחב"ד, זו התאוריה של הרבי האחרון על מטרת (מטרתה השמימית של) נסיעת חמיו לארצות הברית, כדי "להעלות" את ארץ העמים של חצי הכדור התחתון שבו לא ניתנה תורה, ועל ידי קביעת מרכז חדש לתורה ב"בית רבנו" (770) שממנו תוץ תורה לכל העולם, תתוקן כל ארץ העמים. זה מופיע בעוד הרבה מקומות והמקור שינון הביא הוא מקור טוב. ביקורת - שיחה 01:07, 9 בפברואר 2016 (IST)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05e7\u05d5\u05d1\u05d9_\u05db\u05e8\u05de\u05dc-2013-06-01T18:07:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05dc\u05d5\u05d8\u05e8\u05ea_\u05d4\u05d9\u05dd-2013-06-01T18:07:00.000Z","replies":["c-\u05e7\u05d5\u05d1\u05d9_\u05db\u05e8\u05de\u05dc-2013-06-01T18:07:00.000Z-\u05dc\u05d5\u05d8\u05e8\u05ea_\u05d4\u05d9\u05dd"],"text":"\u05dc\u05d5\u05d8\u05e8\u05ea \u05d4\u05d9\u05dd","linkableTitle":"\u05dc\u05d5\u05d8\u05e8\u05ea \u05d4\u05d9\u05dd"}-->

לוטרת הים

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05e7\u05d5\u05d1\u05d9_\u05db\u05e8\u05de\u05dc-2013-06-01T18:07:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05dc\u05d5\u05d8\u05e8\u05ea_\u05d4\u05d9\u05dd-2013-06-01T18:07:00.000Z","replies":["c-\u05e7\u05d5\u05d1\u05d9_\u05db\u05e8\u05de\u05dc-2013-06-01T18:07:00.000Z-\u05dc\u05d5\u05d8\u05e8\u05ea_\u05d4\u05d9\u05dd"],"text":"\u05dc\u05d5\u05d8\u05e8\u05ea \u05d4\u05d9\u05dd","linkableTitle":"\u05dc\u05d5\u05d8\u05e8\u05ea \u05d4\u05d9\u05dd"}-->
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף לוטרת הים. הסיבה לכך היא: תוספת לא אנציקלופדית. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, קובי כרמל - שיחהויקיפדיה היא אנציקלופדיה21:07, 1 ביוני 2013 (IDT)תגובה

__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d1\u05d5\u05e8\u05d4_\u05d1\u05d5\u05e8\u05d4-2015-07-15T22:18:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e9\u05de\u05d5\u05ea_\u05de\u05e9\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05dc\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d5\u05ea-2015-07-15T22:18:00.000Z","replies":["c-\u05d1\u05d5\u05e8\u05d4_\u05d1\u05d5\u05e8\u05d4-2015-07-15T22:18:00.000Z-\u05e9\u05de\u05d5\u05ea_\u05de\u05e9\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05dc\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d5\u05ea"],"text":"\u05e9\u05de\u05d5\u05ea \u05de\u05e9\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd \u05dc\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d5\u05ea","linkableTitle":"\u05e9\u05de\u05d5\u05ea \u05de\u05e9\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd \u05dc\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d5\u05ea"}-->

שמות משונים לקטגוריות

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d1\u05d5\u05e8\u05d4_\u05d1\u05d5\u05e8\u05d4-2015-07-15T22:18:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e9\u05de\u05d5\u05ea_\u05de\u05e9\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05dc\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d5\u05ea-2015-07-15T22:18:00.000Z","replies":["c-\u05d1\u05d5\u05e8\u05d4_\u05d1\u05d5\u05e8\u05d4-2015-07-15T22:18:00.000Z-\u05e9\u05de\u05d5\u05ea_\u05de\u05e9\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd_\u05dc\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d5\u05ea"],"text":"\u05e9\u05de\u05d5\u05ea \u05de\u05e9\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd \u05dc\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d5\u05ea","linkableTitle":"\u05e9\u05de\u05d5\u05ea \u05de\u05e9\u05d5\u05e0\u05d9\u05dd \u05dc\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d5\u05ea"}-->

נתקלתי בקטגוריה:קטגוריות לפי מוזיקאים וקטגוריה:קטגוריות לפי מתמטיקאים שפתחת היו. לא זכורות לי שמות קטגוריות כאלה. תוכל להצביע על שמות קיימים כאלה? אם אין, ואתה פתחת, יש לדון תחילה. גם השם וגם מיקומן מתחת לקטגוריות מעליהן אינו תקני. מתייג את משתמש:YoavR. בורה בורה - שיחה 01:18, 16 ביולי 2015 (IDT)תגובה

אכן, אני פתחתי, למה מיקומן אינו תקין?, ומה הייתה מציע לשם הקטגוריות?. לפי דעתי יועיל מאוד מיון פנימי ל290 הקטגוריות לפי אישיםינון גלעדי - שיחה 01:20, 16 ביולי 2015 (IDT)תגובה
שמות הקטגוריות שגויים וגם אין בהן צורך. מתמטיקאים למשל ממוינים דרך קטגוריית האב קטגוריה:מתמטיקאים וכל המסתעף ממנה. לגבי מוזיקאים קיימת כבר הקטגוריה:מוזיקאים. בכל מקרה, אם ברצונך להציע חלוקה פנימית לכלול בקטגוריה:קטגוריות לפי אישים, שזה שינוי גדול, פתח על כך תחילה דיון בדף השיחה של קטגוריה זו. יואב ר. - שיחה 08:09, 16 ביולי 2015 (IDT)תגובה
אני מציע לעצור כל פעילות ולהמשיך את הדיון בשיחת קטגוריה:קטגוריות לפי אישים. יואב ר. - שיחה 08:14, 16 ביולי 2015 (IDT)תגובה
אכן, כפי שחשבתי. ומצטרף להצעה לעצור כל פעילות עד להחלטה. בורה בורה - שיחה 08:20, 16 ביולי 2015 (IDT)תגובה
ינון, כתבתי בדף השיחה של הקטגוריה. נא קרא. יואב ר. - שיחה 07:31, 19 ביולי 2015 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-IKhitron-2015-09-03T13:24:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05dd_\u05e9\u05d4\u05d2\u05d9\u05e2\u05d5_\u05dc\u05d2\u05d9\u05dc_140-2015-09-03T13:24:00.000Z","replies":["c-IKhitron-2015-09-03T13:24:00.000Z-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05dd_\u05e9\u05d4\u05d2\u05d9\u05e2\u05d5_\u05dc\u05d2\u05d9\u05dc_140"],"text":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05dd \u05e9\u05d4\u05d2\u05d9\u05e2\u05d5 \u05dc\u05d2\u05d9\u05dc 140","linkableTitle":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05dd \u05e9\u05d4\u05d2\u05d9\u05e2\u05d5 \u05dc\u05d2\u05d9\u05dc 140"}-->

קטגוריה:אישים שהגיעו לגיל 140

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-IKhitron-2015-09-03T13:24:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05dd_\u05e9\u05d4\u05d2\u05d9\u05e2\u05d5_\u05dc\u05d2\u05d9\u05dc_140-2015-09-03T13:24:00.000Z","replies":["c-IKhitron-2015-09-03T13:24:00.000Z-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05dd_\u05e9\u05d4\u05d2\u05d9\u05e2\u05d5_\u05dc\u05d2\u05d9\u05dc_140"],"text":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05dd \u05e9\u05d4\u05d2\u05d9\u05e2\u05d5 \u05dc\u05d2\u05d9\u05dc 140","linkableTitle":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05dd \u05e9\u05d4\u05d2\u05d9\u05e2\u05d5 \u05dc\u05d2\u05d9\u05dc 140"}-->
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף קטגוריה:אישים שהגיעו לגיל 140. הסיבה לכך היא: אם לא היית כאן כל כך הרבה זמן, הייתי שם אזהרה או חוסם. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:24, 3 בספטמבר 2015 (IDT)תגובה

לא הבנתי את הסיבה שכתבת?, הקטגוריה הייתה נראית לי מיותרת ריקה ולא עדכנית ולכן מחקתי אותה ינון גלעדי - שיחה 17:22, 3 בספטמבר 2015 (IDT)תגובה
מדובר בקטגוריית תחזוקה. ברגע שבאחד הערכים מישהו יכתוב בטעות חי בשנות 1520-1750, הערך ייכנס אוטומטית לקטגוריה, אני אגלה זאת תוך חצי שעה ואתקן את הערך. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:07, 3 בספטמבר 2015 (IDT)תגובה
סליחה לא ידעתי ינון גלעדי - שיחה 21:31, 3 בספטמבר 2015 (IDT)תגובה
אין בעיה. שכחנו. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:49, 3 בספטמבר 2015 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d1\u05e8\u05d9\u05d0\u05df-2015-12-24T20:50:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e2\u05e6\u05d5\u05e8-2015-12-24T20:50:00.000Z","replies":["c-\u05d1\u05e8\u05d9\u05d0\u05df-2015-12-24T20:50:00.000Z-\u05e2\u05e6\u05d5\u05e8","c-\u05e9\u05d9\u05e2.\u05e7-2015-12-31T17:04:00.000Z-\u05e2\u05e6\u05d5\u05e8"],"text":"\u05e2\u05e6\u05d5\u05e8","linkableTitle":"\u05e2\u05e6\u05d5\u05e8"}-->

עצור

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d1\u05e8\u05d9\u05d0\u05df-2015-12-24T20:50:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e2\u05e6\u05d5\u05e8-2015-12-24T20:50:00.000Z","replies":["c-\u05d1\u05e8\u05d9\u05d0\u05df-2015-12-24T20:50:00.000Z-\u05e2\u05e6\u05d5\u05e8","c-\u05e9\u05d9\u05e2.\u05e7-2015-12-31T17:04:00.000Z-\u05e2\u05e6\u05d5\u05e8"],"text":"\u05e2\u05e6\u05d5\u05e8","linkableTitle":"\u05e2\u05e6\u05d5\u05e8"}-->

אין להציף דפי שיחת משתמשים בהודעות, זה נקרא ספאם. לצורך כך יש את ויקיפדיה:לוח מודעות. בריאן - שיחה 22:50, 24 בדצמבר 2015 (IST)תגובה

לא הצפתי. שלחתי הודעה ל4 משתמשים שנראה לי שיש להם ענין ודעה בנושא. דרך אגב, איך שמת לב לזה? ינון גלעדי - שיחה 22:55, 24 בדצמבר 2015 (IST)תגובה
ארבעה זה גבולי, מה גם שלא ידעתי מתי תעצור. אני עובר מדי פעם על "שינויים אחרונים" שקישור אליו נמצא בתפריט מצד ימין. בריאן - שיחה 22:58, 24 בדצמבר 2015 (IST)תגובה
עם כל הכבוד, לדעתי זה בסדר גמור שתפנה למשתמשים נוספים העוסקים בנושא המדובר ואינם מודעים לדיון. ככל הידוע לי אין כלל בנושא בויקיפדיה. אני אישית אשמח שתפנה את תשומת ליבי למקרים כאלו גם בעתיד. מעתיק כאן את תגובתי בדף השיחה בנוגע לערך על 'עובד', למקרה שלא תראה אותה שם:

למרות שבאופן אישי וכחסיד חב"ד אשמח לראות ערכים כגון אלו, ואני גם רואה בהם חשיבות, אני מניח שלדעת הרוב הם זניחים וחסרי חשיבות אנציקלופדית, ולא סביר שערכים כאלו יתקבלו כאן. אני ממליץ לך להעביר את מה שכתבת לחב"דפדיה. כמו"כ להבא, אם אתה רואה ערכים או דיונים שאוכל אולי לתרום להם אשמח שתפנה את תשומת ליבי במייל, כי אני לא מבקר בויקיפדיה באופן סדיר. --שיע(שיחה) • י"ט בטבת ה'תשע"ו • 19:04, 31 בדצמבר 2015 (IST)תגובה

__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d6\u05d0\u05d1_\u05e7\u05d8\u05df-2016-01-23T22:17:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d9\u05e9\u05d9\u05d1\u05ea_\u05de\u05e7\u05d5\u05e8_\u05d7\u05d9\u05d9\u05dd-2016-01-23T22:17:00.000Z","replies":["c-\u05d6\u05d0\u05d1_\u05e7\u05d8\u05df-2016-01-23T22:17:00.000Z-\u05d9\u05e9\u05d9\u05d1\u05ea_\u05de\u05e7\u05d5\u05e8_\u05d7\u05d9\u05d9\u05dd"],"text":"\u05d9\u05e9\u05d9\u05d1\u05ea \u05de\u05e7\u05d5\u05e8 \u05d7\u05d9\u05d9\u05dd","linkableTitle":"\u05d9\u05e9\u05d9\u05d1\u05ea \u05de\u05e7\u05d5\u05e8 \u05d7\u05d9\u05d9\u05dd"}-->

ישיבת מקור חיים

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d6\u05d0\u05d1_\u05e7\u05d8\u05df-2016-01-23T22:17:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d9\u05e9\u05d9\u05d1\u05ea_\u05de\u05e7\u05d5\u05e8_\u05d7\u05d9\u05d9\u05dd-2016-01-23T22:17:00.000Z","replies":["c-\u05d6\u05d0\u05d1_\u05e7\u05d8\u05df-2016-01-23T22:17:00.000Z-\u05d9\u05e9\u05d9\u05d1\u05ea_\u05de\u05e7\u05d5\u05e8_\u05d7\u05d9\u05d9\u05dd"],"text":"\u05d9\u05e9\u05d9\u05d1\u05ea \u05de\u05e7\u05d5\u05e8 \u05d7\u05d9\u05d9\u05dd","linkableTitle":"\u05d9\u05e9\u05d9\u05d1\u05ea \u05de\u05e7\u05d5\u05e8 \u05d7\u05d9\u05d9\u05dd"}-->

שלום. ראיתי שאתה בוגר ישיבת מקור חיים ורציתי לשאול איזה מחזור הייתה? זאב קטן - שיחה 00:17, 24 בינואר 2016 (IST)\תגובה

מחזור י' ינון גלעדי - שיחה 17:29, 24 בינואר 2016 (IST)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Eldad-2016-02-07T19:38:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d9\u05e6\u05d9\u05e8\u05ea_\u05d4\u05e4\u05e0\u05d9\u05d5\u05ea-2016-02-07T19:38:00.000Z","replies":["c-Eldad-2016-02-07T19:38:00.000Z-\u05d9\u05e6\u05d9\u05e8\u05ea_\u05d4\u05e4\u05e0\u05d9\u05d5\u05ea"],"text":"\u05d9\u05e6\u05d9\u05e8\u05ea \u05d4\u05e4\u05e0\u05d9\u05d5\u05ea","linkableTitle":"\u05d9\u05e6\u05d9\u05e8\u05ea \u05d4\u05e4\u05e0\u05d9\u05d5\u05ea"}-->

יצירת הפניות

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Eldad-2016-02-07T19:38:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d9\u05e6\u05d9\u05e8\u05ea_\u05d4\u05e4\u05e0\u05d9\u05d5\u05ea-2016-02-07T19:38:00.000Z","replies":["c-Eldad-2016-02-07T19:38:00.000Z-\u05d9\u05e6\u05d9\u05e8\u05ea_\u05d4\u05e4\u05e0\u05d9\u05d5\u05ea"],"text":"\u05d9\u05e6\u05d9\u05e8\u05ea \u05d4\u05e4\u05e0\u05d9\u05d5\u05ea","linkableTitle":"\u05d9\u05e6\u05d9\u05e8\u05ea \u05d4\u05e4\u05e0\u05d9\u05d5\u05ea"}-->

שלום ינון,
כשאתה יוצר דף הפניה, אל תשאיר רווח בין הסימן # לבין המילה "הפניה" שאחריו. צריך להיות כך:
#הפניה [[הדף שאליו אתה מפנה]] אלדדשיחה 21:38, 7 בפברואר 2016 (IST)תגובה

אוקיי, תודה, לא ידעתי. ינון גלעדי - שיחה 21:40, 7 בפברואר 2016 (IST)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Ldorfman-2016-02-15T22:24:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d1\u05d9\u05d8\u05d5\u05dc_\u05d1\u05e2\u05e8\u05da_\"\u05d8\u05e7\u05e1\u05d5\u05df\"-2016-02-15T22:24:00.000Z","replies":["c-Ldorfman-2016-02-15T22:24:00.000Z-\u05d1\u05d9\u05d8\u05d5\u05dc_\u05d1\u05e2\u05e8\u05da_\"\u05d8\u05e7\u05e1\u05d5\u05df\""],"text":"\u05d1\u05d9\u05d8\u05d5\u05dc \u05d1\u05e2\u05e8\u05da \"\u05d8\u05e7\u05e1\u05d5\u05df\"","linkableTitle":"\u05d1\u05d9\u05d8\u05d5\u05dc \u05d1\u05e2\u05e8\u05da \"\u05d8\u05e7\u05e1\u05d5\u05df\""}-->

ביטול בערך "טקסון"

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Ldorfman-2016-02-15T22:24:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d1\u05d9\u05d8\u05d5\u05dc_\u05d1\u05e2\u05e8\u05da_\"\u05d8\u05e7\u05e1\u05d5\u05df\"-2016-02-15T22:24:00.000Z","replies":["c-Ldorfman-2016-02-15T22:24:00.000Z-\u05d1\u05d9\u05d8\u05d5\u05dc_\u05d1\u05e2\u05e8\u05da_\"\u05d8\u05e7\u05e1\u05d5\u05df\""],"text":"\u05d1\u05d9\u05d8\u05d5\u05dc \u05d1\u05e2\u05e8\u05da \"\u05d8\u05e7\u05e1\u05d5\u05df\"","linkableTitle":"\u05d1\u05d9\u05d8\u05d5\u05dc \u05d1\u05e2\u05e8\u05da \"\u05d8\u05e7\u05e1\u05d5\u05df\""}-->

הסברתי בתקציר העריכה. אנא קרא אותו. Ldorfmanשיחה 00:24, 16 בפברואר 2016 (IST)תגובה

קראתי אותו ושיניתי את ההוספה לפיו ינון גלעדי - שיחה 00:25, 16 בפברואר 2016 (IST)תגובה
הקטע נראה לי מאוד הכרחי לאור הבלבול הרב השורה בין ערכי גזע, זן ותת-מין ינון גלעדי - שיחה 00:28, 16 בפברואר 2016 (IST)תגובה
ראיתי כעת את התוספת המתוקנת. אחלה. לילה טוב. Ldorfmanשיחה 00:28, 16 בפברואר 2016 (IST)תגובה
בעניין אחר: כל ההמלצות להוסיף קטגוריות שנראות לך נדרשות, צריכות לבוא בדפי השיחה של הקטגוריות - לא בדפי הקטגוריות עצמם (כפי שהוספת בשעה האחרונה). דפי השיחה הם המקום לדיונים ואם לא יהיו מתנגדים, ניתן יהיה להוסיף את הדברים. לא מקובל "ליידע" אותנו בצורה שבחרת. Ldorfmanשיחה 01:23, 16 בפברואר 2016 (IST)תגובה
אבל כן מקובל בויקיפדיה העברית, להוסיף בקטגוריה שמות ערכים חסרים ששייכים לקטגוריה זו. מה ההבדל? ינון גלעדי - שיחה 01:29, 16 בפברואר 2016 (IST)תגובה
אנא עיין ב[[שיחה:קטגוריה:תתי מינים של בעלי חיים]]‏ ינון גלעדי - שיחה 01:34, 16 בפברואר 2016 (IST);תגובה
ההבדל הוא בניסוח. במקרה שלך, אתה פשוט מציע לקהילה דברים מסויימים - לא כתיבה של ערכים ספציפיים.
מה שעשית בשיחת קטגוריה:תתי מינים של בעלי חיים הוא מצויין. כעת צריך רק להתפלל שמישהו יגיב. תוכל לפרסם את הדברים בדף "ויקיפדיה:לוח המודעות" כדי להעלות את הסיכוי לכך. Ldorfmanשיחה 01:38, 16 בפברואר 2016 (IST)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05e2\u05e8\u05df-2016-02-15T23:45:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d6\u05e0\u05d9_\u05e0\u05d2\u05d9\u05e4\u05d9\u05dd-2016-02-15T23:45:00.000Z","replies":["c-\u05e2\u05e8\u05df-2016-02-15T23:45:00.000Z-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d6\u05e0\u05d9_\u05e0\u05d2\u05d9\u05e4\u05d9\u05dd"],"text":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d6\u05e0\u05d9 \u05e0\u05d2\u05d9\u05e4\u05d9\u05dd\u200f","linkableTitle":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d6\u05e0\u05d9 \u05e0\u05d2\u05d9\u05e4\u05d9\u05dd"}-->

קטגוריה:זני נגיפים‏

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05e2\u05e8\u05df-2016-02-15T23:45:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d6\u05e0\u05d9_\u05e0\u05d2\u05d9\u05e4\u05d9\u05dd-2016-02-15T23:45:00.000Z","replies":["c-\u05e2\u05e8\u05df-2016-02-15T23:45:00.000Z-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d6\u05e0\u05d9_\u05e0\u05d2\u05d9\u05e4\u05d9\u05dd"],"text":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d6\u05e0\u05d9 \u05e0\u05d2\u05d9\u05e4\u05d9\u05dd\u200f","linkableTitle":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d6\u05e0\u05d9 \u05e0\u05d2\u05d9\u05e4\u05d9\u05dd"}-->

שלום, שים לב שנגיפים מסווגים כבר לקטגוריה:נגיפים. ערן - שיחה 01:45, 16 בפברואר 2016 (IST)תגובה

הקטגוריה שעשיתי היא של מיני נגיפים שיש בהם כמה זנים. ינון גלעדי - שיחה 16:40, 16 בפברואר 2016 (IST)תגובה
לכל הנגיפים בקטגוריה זו כמה זנים. ערן - שיחה 21:25, 16 בפברואר 2016 (IST)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Assafn-2016-02-16T08:58:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d1\u05d9\u05d8\u05d5\u05dc_\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d4_\u05d1\u05d6\u05df_(\u05d8\u05e7\u05e1\u05d5\u05e0\u05d5\u05de\u05d9\u05d4)-2016-02-16T08:58:00.000Z","replies":["c-Assafn-2016-02-16T08:58:00.000Z-\u05d1\u05d9\u05d8\u05d5\u05dc_\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d4_\u05d1\u05d6\u05df_(\u05d8\u05e7\u05e1\u05d5\u05e0\u05d5\u05de\u05d9\u05d4)"],"text":"\u05d1\u05d9\u05d8\u05d5\u05dc \u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d4 \u05d1\u05d6\u05df (\u05d8\u05e7\u05e1\u05d5\u05e0\u05d5\u05de\u05d9\u05d4)","linkableTitle":"\u05d1\u05d9\u05d8\u05d5\u05dc \u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d4 \u05d1\u05d6\u05df (\u05d8\u05e7\u05e1\u05d5\u05e0\u05d5\u05de\u05d9\u05d4)"}-->

ביטול עריכה בזן (טקסונומיה)

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Assafn-2016-02-16T08:58:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d1\u05d9\u05d8\u05d5\u05dc_\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d4_\u05d1\u05d6\u05df_(\u05d8\u05e7\u05e1\u05d5\u05e0\u05d5\u05de\u05d9\u05d4)-2016-02-16T08:58:00.000Z","replies":["c-Assafn-2016-02-16T08:58:00.000Z-\u05d1\u05d9\u05d8\u05d5\u05dc_\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d4_\u05d1\u05d6\u05df_(\u05d8\u05e7\u05e1\u05d5\u05e0\u05d5\u05de\u05d9\u05d4)"],"text":"\u05d1\u05d9\u05d8\u05d5\u05dc \u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d4 \u05d1\u05d6\u05df (\u05d8\u05e7\u05e1\u05d5\u05e0\u05d5\u05de\u05d9\u05d4)","linkableTitle":"\u05d1\u05d9\u05d8\u05d5\u05dc \u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d4 \u05d1\u05d6\u05df (\u05d8\u05e7\u05e1\u05d5\u05e0\u05d5\u05de\u05d9\u05d4)"}-->

ינון, השימוש במונחים השונים מוגדר היטב בוועדות השונות כגון ICZN, ICBN, ICNCP וכו... אם אתה רוצה לציין דוגמאות בשימוש במונח זן אתה חייב לציין מקור. Assafn שיחה 10:58, 16 בפברואר 2016 (IST)תגובה

לצערי השימוש במונחים השונים מאוד לא מוגדר היטב בויקיפדיה העברית. עיין בערכים המרכזיים: זן (טקסונומיה), גזע (ביולוגיה), ו - תת-מין. וראה בלגן בהגדרות. בפועל בויקיפדיה העברית יש זני דגים, זני נגיפים וזני בקטריות. פשוט עשה חיפוש של המילה זנים ותראה. ינון גלעדי - שיחה 17:42, 16 בפברואר 2016 (IST)תגובה
אם יש שגיאה בויקיפדיה אתה מוזמן לתקן אותה לא להנציח אותה. הערך הספציפי של זן עוסק ברמה הטקסונומיה מתחת לתת-מין בדוגמאות שלך אתה בטח התכוונת בזני נגיפים ל-Strain שזה משהו אחר וזני דגים אני מניח כאשר מדברים על זנים מתורבתים. אם אתה רואה שמתמשים במושג זן למשל לדג ים טוב יהיה אם תתקן את הערך. Assafn שיחה 01:26, 18 בפברואר 2016 (IST)תגובה

Strain

__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Eldad-2016-03-05T21:59:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d7\u05e8\u05d3\u05d5\u05df_\u05e6\u05d1-2016-03-05T21:59:00.000Z","replies":["c-Eldad-2016-03-05T21:59:00.000Z-\u05d7\u05e8\u05d3\u05d5\u05df_\u05e6\u05d1"],"text":"\u05d7\u05e8\u05d3\u05d5\u05df \u05e6\u05d1","linkableTitle":"\u05d7\u05e8\u05d3\u05d5\u05df \u05e6\u05d1"}-->

חרדון צב

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Eldad-2016-03-05T21:59:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d7\u05e8\u05d3\u05d5\u05df_\u05e6\u05d1-2016-03-05T21:59:00.000Z","replies":["c-Eldad-2016-03-05T21:59:00.000Z-\u05d7\u05e8\u05d3\u05d5\u05df_\u05e6\u05d1"],"text":"\u05d7\u05e8\u05d3\u05d5\u05df \u05e6\u05d1","linkableTitle":"\u05d7\u05e8\u05d3\u05d5\u05df \u05e6\u05d1"}-->

שלום ינון,
נדמה לי שנפלה טעות בערך, לא? 75 סנטימטרים, 80 סנטימטרים... לא צריך להיות 7.5 סנטימטרים, 8 סנטימטרים? אלדדשיחה 23:59, 5 במרץ 2016 (IST)תגובה

במחשבה שנייה, מדובר כנראה בכל זאת על זוחל גדול מאוד. עורך אנונימי הפחית למספרים הנ"ל, ולרגע לא הייתי בטוח "מי צודק". :) אלדדשיחה 00:01, 6 במרץ 2016 (IST)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Atbannett-2016-03-22T13:56:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e8\u05d5\u05d1\u05e8\u05d8_\u05e4\u05dc\u05d5\u05d9\u05d3-2016-03-22T13:56:00.000Z","replies":["c-Atbannett-2016-03-22T13:56:00.000Z-\u05e8\u05d5\u05d1\u05e8\u05d8_\u05e4\u05dc\u05d5\u05d9\u05d3"],"text":"\u05e8\u05d5\u05d1\u05e8\u05d8 \u05e4\u05dc\u05d5\u05d9\u05d3","linkableTitle":"\u05e8\u05d5\u05d1\u05e8\u05d8 \u05e4\u05dc\u05d5\u05d9\u05d3"}-->

רוברט פלויד

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Atbannett-2016-03-22T13:56:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e8\u05d5\u05d1\u05e8\u05d8_\u05e4\u05dc\u05d5\u05d9\u05d3-2016-03-22T13:56:00.000Z","replies":["c-Atbannett-2016-03-22T13:56:00.000Z-\u05e8\u05d5\u05d1\u05e8\u05d8_\u05e4\u05dc\u05d5\u05d9\u05d3"],"text":"\u05e8\u05d5\u05d1\u05e8\u05d8 \u05e4\u05dc\u05d5\u05d9\u05d3","linkableTitle":"\u05e8\u05d5\u05d1\u05e8\u05d8 \u05e4\u05dc\u05d5\u05d9\u05d3"}-->

שלום ינון. תודה על ההוספה לתבנית:לטיפול דחוף. יש מספר אנשים עם השם הזה. לאיזה מהם התכוונת? תודה, ‏עמיחישיחה 15:56, 22 במרץ 2016 (IST)תגובה

איש מדעי המחשב - זוכה פרס טיורינג. ד"ש לתמרה, מאשתי חנה (היא הייתה תומכת לידה שלה, וישנו פעם בביתכם.). ינון גלעדי - שיחה 16:00, 22 במרץ 2016 (IST)תגובה
תודה רבה! אני זוכר כמובן . ד"ש לנעם בן דודך ידידי מנוער! ‏עמיחישיחה 10:24, 23 במרץ 2016 (IST)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05e9\u05d9_\u05d0\u05d1\u05d9\u05d3\u05df-2017-01-03T08:27:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05de\u05d7\u05d3\u05e9\u05d9_\u05d4\u05e9\u05e4\u05d4_\u05d4\u05e2\u05d1\u05e8\u05d9\u05ea-2017-01-03T08:27:00.000Z","replies":["c-\u05e9\u05d9_\u05d0\u05d1\u05d9\u05d3\u05df-2017-01-03T08:27:00.000Z-\u05de\u05d7\u05d3\u05e9\u05d9_\u05d4\u05e9\u05e4\u05d4_\u05d4\u05e2\u05d1\u05e8\u05d9\u05ea"],"text":"\u05de\u05d7\u05d3\u05e9\u05d9 \u05d4\u05e9\u05e4\u05d4 \u05d4\u05e2\u05d1\u05e8\u05d9\u05ea","linkableTitle":"\u05de\u05d7\u05d3\u05e9\u05d9 \u05d4\u05e9\u05e4\u05d4 \u05d4\u05e2\u05d1\u05e8\u05d9\u05ea"}-->

מחדשי השפה העברית

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05e9\u05d9_\u05d0\u05d1\u05d9\u05d3\u05df-2017-01-03T08:27:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05de\u05d7\u05d3\u05e9\u05d9_\u05d4\u05e9\u05e4\u05d4_\u05d4\u05e2\u05d1\u05e8\u05d9\u05ea-2017-01-03T08:27:00.000Z","replies":["c-\u05e9\u05d9_\u05d0\u05d1\u05d9\u05d3\u05df-2017-01-03T08:27:00.000Z-\u05de\u05d7\u05d3\u05e9\u05d9_\u05d4\u05e9\u05e4\u05d4_\u05d4\u05e2\u05d1\u05e8\u05d9\u05ea"],"text":"\u05de\u05d7\u05d3\u05e9\u05d9 \u05d4\u05e9\u05e4\u05d4 \u05d4\u05e2\u05d1\u05e8\u05d9\u05ea","linkableTitle":"\u05de\u05d7\u05d3\u05e9\u05d9 \u05d4\u05e9\u05e4\u05d4 \u05d4\u05e2\u05d1\u05e8\u05d9\u05ea"}-->

האם תהיה מוכן לחפש מקורות בשביל הערך? (שימנשמע?) מה, אין? 10:27, 3 בינואר 2017 (IST)תגובה

אני מאוד עמוס, ולכן לא חושב שיהיה לי זמן בקרוב. אבל כדאי לעיין בערך באנגלית אם יש, ובערך אליעזר בן יהודה. כמו כן יש הרבה מידע באנציקלופדיה עברית כרך כו בערך עברית,לשון - העברית בעת החדשה, עמ' 658 ואילך. ינון גלעדי - שיחה 12:41, 3 בינואר 2017 (IST)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05e2\u05e8\u05df-2017-02-09T19:59:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d0\u05e0\u05e8\u05d2\u05d9\u05d9\u05ea_\u05e7\u05e9\u05e8-2017-02-09T19:59:00.000Z","replies":["c-\u05e2\u05e8\u05df-2017-02-09T19:59:00.000Z-\u05d0\u05e0\u05e8\u05d2\u05d9\u05d9\u05ea_\u05e7\u05e9\u05e8"],"text":"\u05d0\u05e0\u05e8\u05d2\u05d9\u05d9\u05ea \u05e7\u05e9\u05e8","linkableTitle":"\u05d0\u05e0\u05e8\u05d2\u05d9\u05d9\u05ea \u05e7\u05e9\u05e8"}-->

אנרגיית קשר

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05e2\u05e8\u05df-2017-02-09T19:59:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d0\u05e0\u05e8\u05d2\u05d9\u05d9\u05ea_\u05e7\u05e9\u05e8-2017-02-09T19:59:00.000Z","replies":["c-\u05e2\u05e8\u05df-2017-02-09T19:59:00.000Z-\u05d0\u05e0\u05e8\u05d2\u05d9\u05d9\u05ea_\u05e7\u05e9\u05e8"],"text":"\u05d0\u05e0\u05e8\u05d2\u05d9\u05d9\u05ea \u05e7\u05e9\u05e8","linkableTitle":"\u05d0\u05e0\u05e8\u05d2\u05d9\u05d9\u05ea \u05e7\u05e9\u05e8"}-->

שלום, אנא שים לב שביטלתי את עריכתך באנרגיית קשר. לא ברור כל כך מה רצית לעשות בעריכה, אבל כאשר קיים ערך שרוצים להפנות אליו מערך אחר משתמשים בהפניה כפי שהיה לפני עריכתך על מנת שהמשתמשים יגיעו ישירות לערך ללא צורך בלחיצה על קישור נוסף. בברכה, ערן - שיחה 21:59, 9 בפברואר 2017 (IST)תגובה

הסברתי את עריכתי בשיחת הערך. הערך אנרגיית קשר לא אמור להפנות לערך הכימי, כי הוא מדבר על נושא אחר. ינון גלעדי - שיחה 22:56, 9 בפברואר 2017 (IST)תגובה
תודה על ההסבר. אתייחס בדף השיחה. בברכה, ערן - שיחה 00:45, 10 בפברואר 2017 (IST)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Hanay-2017-03-16T17:37:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d1\u05d3\u05d5\u05e7_\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea_\u05d0\u05d5\u05d8\u05d5\u05de\u05d8\u05d9\u05ea-2017-03-16T17:37:00.000Z","replies":["c-Hanay-2017-03-16T17:37:00.000Z-\u05d1\u05d3\u05d5\u05e7_\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea_\u05d0\u05d5\u05d8\u05d5\u05de\u05d8\u05d9\u05ea"],"text":"\u05d1\u05d3\u05d5\u05e7 \u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea \u05d0\u05d5\u05d8\u05d5\u05de\u05d8\u05d9\u05ea","linkableTitle":"\u05d1\u05d3\u05d5\u05e7 \u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea \u05d0\u05d5\u05d8\u05d5\u05de\u05d8\u05d9\u05ea"}-->

בדוק עריכות אוטומטית

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Hanay-2017-03-16T17:37:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d1\u05d3\u05d5\u05e7_\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea_\u05d0\u05d5\u05d8\u05d5\u05de\u05d8\u05d9\u05ea-2017-03-16T17:37:00.000Z","replies":["c-Hanay-2017-03-16T17:37:00.000Z-\u05d1\u05d3\u05d5\u05e7_\u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea_\u05d0\u05d5\u05d8\u05d5\u05de\u05d8\u05d9\u05ea"],"text":"\u05d1\u05d3\u05d5\u05e7 \u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea \u05d0\u05d5\u05d8\u05d5\u05de\u05d8\u05d9\u05ea","linkableTitle":"\u05d1\u05d3\u05d5\u05e7 \u05e2\u05e8\u05d9\u05db\u05d5\u05ea \u05d0\u05d5\u05d8\u05d5\u05de\u05d8\u05d9\u05ea"}-->
שלום ינון גלעדי,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, --חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 19:37, 16 במרץ 2017 (IST)תגובה

מקריאת הטקסטים שהפנית אליהם, הבנתי שהשיוך החדש הוא מעין חותמת כשרות או אפילו מחמאה. אז - תודה. ינון גלעדי - שיחה 19:46, 16 במרץ 2017 (IST)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d9\u05e0\u05d5\u05df_\u05d0\u05dc\u05d5\u05df-2017-05-19T09:54:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d1\u05e7\u05e9\u05d4_\u05dc\u05d4\u05e9\u05ea\u05ea\u05e4\u05d5\u05ea_\u05d1\u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05ea_\u05de\u05d7\u05d9\u05e7\u05d4-2017-05-19T09:54:00.000Z","replies":["c-\u05d9\u05e0\u05d5\u05df_\u05d0\u05dc\u05d5\u05df-2017-05-19T09:54:00.000Z-\u05d1\u05e7\u05e9\u05d4_\u05dc\u05d4\u05e9\u05ea\u05ea\u05e4\u05d5\u05ea_\u05d1\u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05ea_\u05de\u05d7\u05d9\u05e7\u05d4"],"text":"\u05d1\u05e7\u05e9\u05d4 \u05dc\u05d4\u05e9\u05ea\u05ea\u05e4\u05d5\u05ea \u05d1\u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05ea \u05de\u05d7\u05d9\u05e7\u05d4","linkableTitle":"\u05d1\u05e7\u05e9\u05d4 \u05dc\u05d4\u05e9\u05ea\u05ea\u05e4\u05d5\u05ea \u05d1\u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05ea \u05de\u05d7\u05d9\u05e7\u05d4"}-->

בקשה להשתתפות בהצבעת מחיקה

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d9\u05e0\u05d5\u05df_\u05d0\u05dc\u05d5\u05df-2017-05-19T09:54:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d1\u05e7\u05e9\u05d4_\u05dc\u05d4\u05e9\u05ea\u05ea\u05e4\u05d5\u05ea_\u05d1\u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05ea_\u05de\u05d7\u05d9\u05e7\u05d4-2017-05-19T09:54:00.000Z","replies":["c-\u05d9\u05e0\u05d5\u05df_\u05d0\u05dc\u05d5\u05df-2017-05-19T09:54:00.000Z-\u05d1\u05e7\u05e9\u05d4_\u05dc\u05d4\u05e9\u05ea\u05ea\u05e4\u05d5\u05ea_\u05d1\u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05ea_\u05de\u05d7\u05d9\u05e7\u05d4"],"text":"\u05d1\u05e7\u05e9\u05d4 \u05dc\u05d4\u05e9\u05ea\u05ea\u05e4\u05d5\u05ea \u05d1\u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05ea \u05de\u05d7\u05d9\u05e7\u05d4","linkableTitle":"\u05d1\u05e7\u05e9\u05d4 \u05dc\u05d4\u05e9\u05ea\u05ea\u05e4\u05d5\u05ea \u05d1\u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05ea \u05de\u05d7\u05d9\u05e7\u05d4"}-->

שלום רב! אני ויקיפד חדש. ערך שכתבתי מועמד למחיקה. מאז תחילת ההצבעה הרחבתי ושיפרתי את הערך בצורה משמעותית מאוד. ההצבעה לקראת סיומה ואשמח אם תוכל, לעיין בו ולהביע דעה. ינון אלון - שיחה 12:54, 19 במאי 2017 (IDT)תגובה

__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Aviados-2018-01-26T14:44:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d7\u05d9\u05d5\u05d5\u05d8-2018-01-26T14:44:00.000Z","replies":["c-Aviados-2018-01-26T14:44:00.000Z-\u05d7\u05d9\u05d5\u05d5\u05d8"],"text":"\u05d7\u05d9\u05d5\u05d5\u05d8","linkableTitle":"\u05d7\u05d9\u05d5\u05d5\u05d8"}-->

חיווט

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Aviados-2018-01-26T14:44:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d7\u05d9\u05d5\u05d5\u05d8-2018-01-26T14:44:00.000Z","replies":["c-Aviados-2018-01-26T14:44:00.000Z-\u05d7\u05d9\u05d5\u05d5\u05d8"],"text":"\u05d7\u05d9\u05d5\u05d5\u05d8","linkableTitle":"\u05d7\u05d9\u05d5\u05d5\u05d8"}-->

שלום. מחקתי את הדף שהעלית, מכיוון שהוא היה לא יותר מאולטרא-קצרמר טריוויאלי. זה לא ערך. שבת שלום, אביעדוסשיחה 16:44, 26 בינואר 2018 (IST)תגובה

זה ערך שצריך להיות קיים. אתה מכיר מישהו שיכול לכותבו בצורה יותר מקיפה??? ינון גלעדי - שיחה 18:59, 27 בינואר 2018 (IST)תגובה
יש הרבה ערכים שצריכים להיות קיימים; זו אינה סיבה להעלות משהו שלא ראוי להיות במרחב הערכים. אביעדוסשיחה 01:15, 28 בינואר 2018 (IST)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d3\u05d5\u05d2'\u05e8\u05d9\u05ea-2018-02-04T02:19:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d4\u05e6\u05d1\u05ea_\u05ea\u05d1\u05e0\u05d9\u05ea_\u05d7\u05e9\u05d9\u05d1\u05d5\u05ea-2018-02-04T02:19:00.000Z","replies":["c-\u05d3\u05d5\u05d2'\u05e8\u05d9\u05ea-2018-02-04T02:19:00.000Z-\u05d4\u05e6\u05d1\u05ea_\u05ea\u05d1\u05e0\u05d9\u05ea_\u05d7\u05e9\u05d9\u05d1\u05d5\u05ea"],"text":"\u05d4\u05e6\u05d1\u05ea \u05ea\u05d1\u05e0\u05d9\u05ea \u05d7\u05e9\u05d9\u05d1\u05d5\u05ea","linkableTitle":"\u05d4\u05e6\u05d1\u05ea \u05ea\u05d1\u05e0\u05d9\u05ea \u05d7\u05e9\u05d9\u05d1\u05d5\u05ea"}-->

הצבת תבנית חשיבות

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d3\u05d5\u05d2'\u05e8\u05d9\u05ea-2018-02-04T02:19:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d4\u05e6\u05d1\u05ea_\u05ea\u05d1\u05e0\u05d9\u05ea_\u05d7\u05e9\u05d9\u05d1\u05d5\u05ea-2018-02-04T02:19:00.000Z","replies":["c-\u05d3\u05d5\u05d2'\u05e8\u05d9\u05ea-2018-02-04T02:19:00.000Z-\u05d4\u05e6\u05d1\u05ea_\u05ea\u05d1\u05e0\u05d9\u05ea_\u05d7\u05e9\u05d9\u05d1\u05d5\u05ea"],"text":"\u05d4\u05e6\u05d1\u05ea \u05ea\u05d1\u05e0\u05d9\u05ea \u05d7\u05e9\u05d9\u05d1\u05d5\u05ea","linkableTitle":"\u05d4\u05e6\u05d1\u05ea \u05ea\u05d1\u05e0\u05d9\u05ea \u05d7\u05e9\u05d9\u05d1\u05d5\u05ea"}-->

שלום ינון. הצבת תבנית חשיבות על הערך צורת היקום, אולם אין לך זכות הצבעה, ולכן לפי המדיניות, אינך רשאי להציב תבניות חשיבות. הסרתי את התבנית. דוג'רית - שיחה 04:19, 4 בפברואר 2018 (IST)תגובה

__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05e0\u05e8\u05d5_\u05d9\u05d0\u05d9\u05e8-2018-03-08T22:45:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05de\u05d7\u05d9\u05e7\u05ea_\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd-2018-03-08T22:45:00.000Z","replies":["c-\u05e0\u05e8\u05d5_\u05d9\u05d0\u05d9\u05e8-2018-03-08T22:45:00.000Z-\u05de\u05d7\u05d9\u05e7\u05ea_\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd"],"text":"\u05de\u05d7\u05d9\u05e7\u05ea \u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd","linkableTitle":"\u05de\u05d7\u05d9\u05e7\u05ea \u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd"}-->

מחיקת קישורים

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05e0\u05e8\u05d5_\u05d9\u05d0\u05d9\u05e8-2018-03-08T22:45:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05de\u05d7\u05d9\u05e7\u05ea_\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd-2018-03-08T22:45:00.000Z","replies":["c-\u05e0\u05e8\u05d5_\u05d9\u05d0\u05d9\u05e8-2018-03-08T22:45:00.000Z-\u05de\u05d7\u05d9\u05e7\u05ea_\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd"],"text":"\u05de\u05d7\u05d9\u05e7\u05ea \u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd","linkableTitle":"\u05de\u05d7\u05d9\u05e7\u05ea \u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd"}-->

שלום רב. כשערכת את הערך כפר חב"ד העריכה שלך גרמה למחיקת קישורים. ככל הנראה לא עשית זאת בכוונה והדבר נגרם בגלל הסינון של ספק האינטרנט, אבל האחריות היא עליך שזה לא יקרה. כשאתה עורך עליך לוודא אילו שינויים נגרמו בעקבות זאת. נרו יאירשיחה • כ"ב באדר ה'תשע"ח • 00:45, 9 במרץ 2018 (IST)תגובה

איך אני יכול לשים לב לשינויים שלא עשיתי בשעת עריכת הדף?? ינון גלעדי - שיחה 01:41, 9 במרץ 2018 (IST)תגובה
אסביר בקצרה: אינטרנט רימון מפעיל מערכת שקוראת את טקסט הדף שאמור להיות מוצג לך, מסירה ממנו מה שלא מתאים לרוחה ומציגה לך את הדף המצונזר, כאשר אתה עורך בעורך החזותי ורוצה לשמור, המערכת "מצלמת" את מה שאתה רואה ושומרת אותו במקום מה שהיה בדף לפני כן, לכן דברים שהוסתרו ממך יוסרו עם שמירתך מהדף, כך אתה בעצם "מצנזר" את ויקיפדיה עבור כולם. מאחר שוויקיפדיה לא מעוניינת בשירות הזה, אתה עלול להיות מואשם בצדק בהשחתה. הפתרון הוא להציג שינויים ולהעתיק את מה שהוסר ומוצג בצד ימין, לחזור למצב עריכה ולהדביק את המוסר במקומו, כעת הצג שינויים שוב ותראה שרק מה שרצית השתנה ולא עשו לך "מיגו דזכי לנפשיה זכי נמי לחבריה"..., או לעבוד עם "עריכת קוד מקור" (מה שאני עושה כשאני עובד עם אינטרנט מסונן). • בקרה וייעוץשיחה • כ"ב באדר ה'תשע"ח • 01:45, 9 במרץ 2018 (IST)תגובה
כל הבעיה היא רק כאשר עובדים עם 'עריכה' - העורך החזותי, אבל כאשר עובדים עם 'עריכת קוד מקור' אין את הבעיה?? ינון גלעדי - שיחה 20:59, 10 במרץ 2018 (IST)תגובה
אמת.• בקרה וייעוץשיחה • כ"ד באדר ה'תשע"ח • 22:43, 10 במרץ 2018 (IST)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05e0\u05e8\u05d5_\u05d9\u05d0\u05d9\u05e8-2018-03-24T20:07:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05db\u05e4\u05e8_\u05d7\u05d1\"\u05d3-2018-03-24T20:07:00.000Z","replies":["c-\u05e0\u05e8\u05d5_\u05d9\u05d0\u05d9\u05e8-2018-03-24T20:07:00.000Z-\u05db\u05e4\u05e8_\u05d7\u05d1\"\u05d3"],"text":"\u05db\u05e4\u05e8 \u05d7\u05d1\"\u05d3","linkableTitle":"\u05db\u05e4\u05e8 \u05d7\u05d1\"\u05d3"}-->

כפר חב"ד

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05e0\u05e8\u05d5_\u05d9\u05d0\u05d9\u05e8-2018-03-24T20:07:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05db\u05e4\u05e8_\u05d7\u05d1\"\u05d3-2018-03-24T20:07:00.000Z","replies":["c-\u05e0\u05e8\u05d5_\u05d9\u05d0\u05d9\u05e8-2018-03-24T20:07:00.000Z-\u05db\u05e4\u05e8_\u05d7\u05d1\"\u05d3"],"text":"\u05db\u05e4\u05e8 \u05d7\u05d1\"\u05d3","linkableTitle":"\u05db\u05e4\u05e8 \u05d7\u05d1\"\u05d3"}-->

שלום ינון גלעדי,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "כפר חב"ד" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו עם נימוק לביטול, ללא דיון בדף שיחה, איננה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, נרו יאירשיחה • ח' בניסן ה'תשע"ח • 23:07, 24 במרץ 2018 (IDT)תגובה

הטענה שנכתבה למחיקת הקטע שכתבתי הייתה, שמדובר על תוכנית תאורטית בלבד, ולכן כתבתי את התוכן שוב בקיצור מובהק, תוך ציון שזו תוכנית שלא מומשה בנתיים. אם תשווה בין העריכה הנוכחית לקודמתה תראה את ההבדלים הרבים. ינון גלעדי - שיחה 23:24, 24 במרץ 2018 (IDT)תגובה
חוץ מזה, אינני מבין מדוע ידו של המוחק על העליונה? אם אני עשיתי עריכה סימן שאני סובר שהיא לגיטימית, אם פלוני מחק לי את עריכתי סימן שהוא סובר שהעריכה אינה לגיטימית. מדוע אני הוא זה שצריך לנמק את טענתי בדף השיחה, ואם לא אצליח לשכנע, לא יתנו לי לערוך שוב והמצב בערך ישאר לפי דעת המוחק. למה לא להפך: שהמצב בערך יישאר כפי שערכתי, והמוחק יצטרך לנמק את טענותיו בדף השיחה ואם לא יצליח לשכנע יישאר המצב כפי שאני ערכתי?? אשמח לתגובתך (ובאם יש לך מראי מקום במדיניות ויקיפדיה אשמח שתפנה אותי). ינון גלעדי - שיחה 23:31, 24 במרץ 2018 (IDT)תגובה
כמובן לא מועיל לשנות, מעט או הרבה, את הניסוח, כל עוד הנימוק של ההתנגדות (שמדובר בתוכנית בלבד) עומד בעינו. אכן, כל המשנה ידו על התחתונה, כאשר מדובר בעריכה חדשה שיש לה התנגדות. זה נמצא גם בדפי המדיניות, תוכל לברר עוד בדלפק הייעוץ. נרו יאירשיחה • ח' בניסן ה'תשע"ח • 23:41, 24 במרץ 2018 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-GuySh-2019-07-09T05:51:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05dd_\u05d1\u05ea\u05e0\"\u05da_\u05e9\u05e0\u05de\u05e6\u05d0_\u05de\u05de\u05e6\u05d0_\u05d0\u05e8\u05db\u05d9\u05d0\u05d5\u05dc\u05d5\u05d2\u05d9_\u05d4-2019-07-09T05:51:00.000Z","replies":["c-GuySh-2019-07-09T05:51:00.000Z-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05dd_\u05d1\u05ea\u05e0\"\u05da_\u05e9\u05e0\u05de\u05e6\u05d0_\u05de\u05de\u05e6\u05d0_\u05d0\u05e8\u05db\u05d9\u05d0\u05d5\u05dc\u05d5\u05d2\u05d9_\u05d4"],"text":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05dd \u05d1\u05ea\u05e0\"\u05da \u05e9\u05e0\u05de\u05e6\u05d0 \u05de\u05de\u05e6\u05d0 \u05d0\u05e8\u05db\u05d9\u05d0\u05d5\u05dc\u05d5\u05d2\u05d9 \u05d4\u05e7\u05e9\u05d5\u05e8 \u05d0\u05dc\u05d9\u05d4\u05dd","linkableTitle":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05dd \u05d1\u05ea\u05e0\"\u05da \u05e9\u05e0\u05de\u05e6\u05d0 \u05de\u05de\u05e6\u05d0 \u05d0\u05e8\u05db\u05d9\u05d0\u05d5\u05dc\u05d5\u05d2\u05d9 \u05d4\u05e7\u05e9\u05d5\u05e8 \u05d0\u05dc\u05d9\u05d4\u05dd"}-->

קטגוריה:אישים בתנ"ך שנמצא ממצא ארכיאולוגי הקשור אליהם

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-GuySh-2019-07-09T05:51:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05dd_\u05d1\u05ea\u05e0\"\u05da_\u05e9\u05e0\u05de\u05e6\u05d0_\u05de\u05de\u05e6\u05d0_\u05d0\u05e8\u05db\u05d9\u05d0\u05d5\u05dc\u05d5\u05d2\u05d9_\u05d4-2019-07-09T05:51:00.000Z","replies":["c-GuySh-2019-07-09T05:51:00.000Z-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05dd_\u05d1\u05ea\u05e0\"\u05da_\u05e9\u05e0\u05de\u05e6\u05d0_\u05de\u05de\u05e6\u05d0_\u05d0\u05e8\u05db\u05d9\u05d0\u05d5\u05dc\u05d5\u05d2\u05d9_\u05d4"],"text":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05dd \u05d1\u05ea\u05e0\"\u05da \u05e9\u05e0\u05de\u05e6\u05d0 \u05de\u05de\u05e6\u05d0 \u05d0\u05e8\u05db\u05d9\u05d0\u05d5\u05dc\u05d5\u05d2\u05d9 \u05d4\u05e7\u05e9\u05d5\u05e8 \u05d0\u05dc\u05d9\u05d4\u05dd","linkableTitle":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d9\u05e9\u05d9\u05dd \u05d1\u05ea\u05e0\"\u05da \u05e9\u05e0\u05de\u05e6\u05d0 \u05de\u05de\u05e6\u05d0 \u05d0\u05e8\u05db\u05d9\u05d0\u05d5\u05dc\u05d5\u05d2\u05d9 \u05d4\u05e7\u05e9\u05d5\u05e8 \u05d0\u05dc\u05d9\u05d4\u05dd"}-->

שלום לך. ראיתי את הקטגוריה הנ"ל שיצרת. רציתי לבדוק איתך עד כמה הקטגוריה הזאת באמת נחוצה ומדוע יש רק ערך אחד בתוכה ? גיא - פתרון למחיקה 08:51, 9 ביולי 2019 (IDT)תגובה

אתה די צודק, בעצם טעיתי בשם של הקטגוריה, התכוונתי לעשות קטגוריה על אישים מהתנך שנמצא חפץ שלהם. יש עוד כמה כאלו, ועוד לא היה לי זמן להכניסם לקטגוריה. לא אכעס אם תמחוק אותה בנתיים.
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Atbannett-2019-08-02T14:27:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05ea\u05d1\u05e0\u05d9\u05ea:\u05dc\u05d8\u05d9\u05e4\u05d5\u05dc_\u05d3\u05d7\u05d5\u05e3-2019-08-02T14:27:00.000Z","replies":["c-Atbannett-2019-08-02T14:27:00.000Z-\u05ea\u05d1\u05e0\u05d9\u05ea:\u05dc\u05d8\u05d9\u05e4\u05d5\u05dc_\u05d3\u05d7\u05d5\u05e3"],"text":"\u05ea\u05d1\u05e0\u05d9\u05ea:\u05dc\u05d8\u05d9\u05e4\u05d5\u05dc \u05d3\u05d7\u05d5\u05e3","linkableTitle":"\u05ea\u05d1\u05e0\u05d9\u05ea:\u05dc\u05d8\u05d9\u05e4\u05d5\u05dc \u05d3\u05d7\u05d5\u05e3"}-->

תבנית:לטיפול דחוף

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Atbannett-2019-08-02T14:27:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05ea\u05d1\u05e0\u05d9\u05ea:\u05dc\u05d8\u05d9\u05e4\u05d5\u05dc_\u05d3\u05d7\u05d5\u05e3-2019-08-02T14:27:00.000Z","replies":["c-Atbannett-2019-08-02T14:27:00.000Z-\u05ea\u05d1\u05e0\u05d9\u05ea:\u05dc\u05d8\u05d9\u05e4\u05d5\u05dc_\u05d3\u05d7\u05d5\u05e3"],"text":"\u05ea\u05d1\u05e0\u05d9\u05ea:\u05dc\u05d8\u05d9\u05e4\u05d5\u05dc \u05d3\u05d7\u05d5\u05e3","linkableTitle":"\u05ea\u05d1\u05e0\u05d9\u05ea:\u05dc\u05d8\u05d9\u05e4\u05d5\u05dc \u05d3\u05d7\u05d5\u05e3"}-->

שלום ינון. תודה רבה על ההצעות לתבנית. נא לספק מקורות או בינוויקי שמהם יוכלו להיכתב הערכים שהצעת. תודה רבה, ‏עמיחישיחה 17:27, 2 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה

טופל ינון גלעדי - שיחה 14:55, 5 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה
תודה! ‏עמיחישיחה 15:26, 5 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-37.142.166.177-2020-06-11T21:49:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d7\u05e9\u05d1\u05d5\u05df-2020-06-11T21:49:00.000Z","replies":["c-37.142.166.177-2020-06-11T21:49:00.000Z-\u05d7\u05e9\u05d1\u05d5\u05df"],"text":"\u05d7\u05e9\u05d1\u05d5\u05df","linkableTitle":"\u05d7\u05e9\u05d1\u05d5\u05df"}-->

חשבון

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-37.142.166.177-2020-06-11T21:49:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d7\u05e9\u05d1\u05d5\u05df-2020-06-11T21:49:00.000Z","replies":["c-37.142.166.177-2020-06-11T21:49:00.000Z-\u05d7\u05e9\u05d1\u05d5\u05df"],"text":"\u05d7\u05e9\u05d1\u05d5\u05df","linkableTitle":"\u05d7\u05e9\u05d1\u05d5\u05df"}-->

שלום יש לי חשבון ומישהו מהמשפחה שלי שדר איתי רוצה לפתוח גם האם זה אפשרי כי ראיתי שהיה רשום שזה בובות קש?--37.142.166.177 00:49, 12 ביוני 2020 (IDT)תגובה

אני חושב שפנית לאדם הלא נכון. אין לי שום מושג, כדאי לפנות לויקיפד וותיק ומצוי יותר בענינים. ינון גלעדי - שיחה 01:41, 12 ביוני 2020 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-MediaWiki_message_delivery-2020-09-25T18:51:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-We_sent_you_an_e-mail-2020-09-25T18:51:00.000Z","replies":["c-MediaWiki_message_delivery-2020-09-25T18:51:00.000Z-We_sent_you_an_e-mail"],"text":"We sent you an e-mail","linkableTitle":"We sent you an e-mail"}-->

We sent you an e-mail

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-MediaWiki_message_delivery-2020-09-25T18:51:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-We_sent_you_an_e-mail-2020-09-25T18:51:00.000Z","replies":["c-MediaWiki_message_delivery-2020-09-25T18:51:00.000Z-We_sent_you_an_e-mail"],"text":"We sent you an e-mail","linkableTitle":"We sent you an e-mail"}-->

Hello ינון גלעדי,

Really sorry for the inconvenience. This is a gentle note to request that you check your email. We sent you a message titled "The Community Insights survey is coming!". If you have questions, email [email protected].

You can see my explanation here.

MediaWiki message delivery - שיחה 21:51, 25 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה


__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d9\u05e0\u05d5\u05df_\u05d2\u05dc\u05e2\u05d3\u05d9-2020-11-10T20:24:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d1\u05d3\u05d9\u05e7\u05ea_\u05d6\u05db\u05d5\u05ea_\u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05d4-2020-11-10T20:24:00.000Z","replies":["c-\u05d9\u05e0\u05d5\u05df_\u05d2\u05dc\u05e2\u05d3\u05d9-2020-11-10T20:24:00.000Z-\u05d1\u05d3\u05d9\u05e7\u05ea_\u05d6\u05db\u05d5\u05ea_\u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05d4"],"text":"\u05d1\u05d3\u05d9\u05e7\u05ea \u05d6\u05db\u05d5\u05ea \u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05d4","linkableTitle":"\u05d1\u05d3\u05d9\u05e7\u05ea \u05d6\u05db\u05d5\u05ea \u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05d4"}-->

בדיקת זכות הצבעה

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d9\u05e0\u05d5\u05df_\u05d2\u05dc\u05e2\u05d3\u05d9-2020-11-10T20:24:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d1\u05d3\u05d9\u05e7\u05ea_\u05d6\u05db\u05d5\u05ea_\u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05d4-2020-11-10T20:24:00.000Z","replies":["c-\u05d9\u05e0\u05d5\u05df_\u05d2\u05dc\u05e2\u05d3\u05d9-2020-11-10T20:24:00.000Z-\u05d1\u05d3\u05d9\u05e7\u05ea_\u05d6\u05db\u05d5\u05ea_\u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05d4"],"text":"\u05d1\u05d3\u05d9\u05e7\u05ea \u05d6\u05db\u05d5\u05ea \u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05d4","linkableTitle":"\u05d1\u05d3\u05d9\u05e7\u05ea \u05d6\u05db\u05d5\u05ea \u05d4\u05e6\u05d1\u05e2\u05d4"}-->

לבדיקת זכות ההצבעה, משמש סקריפט בהעדפות. תחת הלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה". לאחר השמירה, יש לרענן את הדף באמצעות CTRL + F5. לאחר מכן יש להגיע לדף המשתמש האישי, ושם ללחוץ על הקישור "בדוק זכות הצבעה" שבתיבת הכלים. לאחר הזנת התאריך המתאים (תאריך תחילת ההצבעה), יש ללחוץ על הקישור "בצע בדיקה" ולחכות להצגת התוצאה. למידע טכני נוסף ראו כאן. ינון גלעדי - שיחה 22:24, 10 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d9\u05e0\u05d5\u05df_\u05d2\u05dc\u05e2\u05d3\u05d9-2020-11-19T19:41:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d7\u05d5\u05e7\u05d9_\u05d4\u05d3\u05d5\u05d0\u05e8_\u05d4\u05e8\u05d5\u05e1\u05d9_\u05d1\u05e1\u05d5\u05e3_\u05d4\u05de\u05d0\u05d4_\u05d419_\u05d5\u05ea\u05d7\u05d9\u05dc\u05ea_\u05d4\u05de\u05d0\u05d4_\u05d420-2020-11-19T19:41:00.000Z","replies":["c-\u05d9\u05e0\u05d5\u05df_\u05d2\u05dc\u05e2\u05d3\u05d9-2020-11-19T19:41:00.000Z-\u05d7\u05d5\u05e7\u05d9_\u05d4\u05d3\u05d5\u05d0\u05e8_\u05d4\u05e8\u05d5\u05e1\u05d9_\u05d1\u05e1\u05d5\u05e3_\u05d4\u05de\u05d0\u05d4_\u05d419_\u05d5\u05ea\u05d7\u05d9\u05dc\u05ea_\u05d4\u05de\u05d0\u05d4_\u05d420"],"text":"\u05d7\u05d5\u05e7\u05d9 \u05d4\u05d3\u05d5\u05d0\u05e8 \u05d4\u05e8\u05d5\u05e1\u05d9 \u05d1\u05e1\u05d5\u05e3 \u05d4\u05de\u05d0\u05d4 \u05d419 \u05d5\u05ea\u05d7\u05d9\u05dc\u05ea \u05d4\u05de\u05d0\u05d4 \u05d420","linkableTitle":"\u05d7\u05d5\u05e7\u05d9 \u05d4\u05d3\u05d5\u05d0\u05e8 \u05d4\u05e8\u05d5\u05e1\u05d9 \u05d1\u05e1\u05d5\u05e3 \u05d4\u05de\u05d0\u05d4 \u05d419 \u05d5\u05ea\u05d7\u05d9\u05dc\u05ea \u05d4\u05de\u05d0\u05d4 \u05d420"}-->

חוקי הדואר הרוסי בסוף המאה ה19 ותחילת המאה ה20

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d9\u05e0\u05d5\u05df_\u05d2\u05dc\u05e2\u05d3\u05d9-2020-11-19T19:41:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d7\u05d5\u05e7\u05d9_\u05d4\u05d3\u05d5\u05d0\u05e8_\u05d4\u05e8\u05d5\u05e1\u05d9_\u05d1\u05e1\u05d5\u05e3_\u05d4\u05de\u05d0\u05d4_\u05d419_\u05d5\u05ea\u05d7\u05d9\u05dc\u05ea_\u05d4\u05de\u05d0\u05d4_\u05d420-2020-11-19T19:41:00.000Z","replies":["c-\u05d9\u05e0\u05d5\u05df_\u05d2\u05dc\u05e2\u05d3\u05d9-2020-11-19T19:41:00.000Z-\u05d7\u05d5\u05e7\u05d9_\u05d4\u05d3\u05d5\u05d0\u05e8_\u05d4\u05e8\u05d5\u05e1\u05d9_\u05d1\u05e1\u05d5\u05e3_\u05d4\u05de\u05d0\u05d4_\u05d419_\u05d5\u05ea\u05d7\u05d9\u05dc\u05ea_\u05d4\u05de\u05d0\u05d4_\u05d420"],"text":"\u05d7\u05d5\u05e7\u05d9 \u05d4\u05d3\u05d5\u05d0\u05e8 \u05d4\u05e8\u05d5\u05e1\u05d9 \u05d1\u05e1\u05d5\u05e3 \u05d4\u05de\u05d0\u05d4 \u05d419 \u05d5\u05ea\u05d7\u05d9\u05dc\u05ea \u05d4\u05de\u05d0\u05d4 \u05d420","linkableTitle":"\u05d7\u05d5\u05e7\u05d9 \u05d4\u05d3\u05d5\u05d0\u05e8 \u05d4\u05e8\u05d5\u05e1\u05d9 \u05d1\u05e1\u05d5\u05e3 \u05d4\u05de\u05d0\u05d4 \u05d419 \u05d5\u05ea\u05d7\u05d9\u05dc\u05ea \u05d4\u05de\u05d0\u05d4 \u05d420"}-->

אני מחפש ידע על חוק מסויים (שאולי היה קיים ואולי לא) ברוסיה בתקופת המינהל הראשי לדואר וטלגרף או קצת לפניה, או (מקסימום) 3 שנים אחרי הפסקת קיומה (בתחילת קיום ברית המועצות). ניחשתי ממקור מסויים שהיה חוק שחייב אזרחים לשלוח דברי דואר דווקא דרך הגוף הממשלתי - (לא ברורה הסיבה: אולי כלכלית, אולי 'קומוניסטית'). המקור מספר על אדמו"ר חסידי (רבי שלום בער שניאורסון מחב"ד) שגר ברוסיה ושלח דואר על ידי שליח פרטי, אך מכיוון שמאוד הקפיד על 'דיני ממונות', הוא קנה בול וקרע אותו. אם מישהו יכול לתת מידע על חוק שכזה או דומה לזה, או לתת הסבר (תורני) אחר לסיפור, אשמח לתגובה. מתייג את בעלי הידע בהיסטוריהדבירותם, אמרי אביטן, קובץ על יד, האלקושי, בראנד, Funcs, H. sapiens, אריה ענבר, על הטוב, Kippi70, איש שלום, Jakednb, Shaun The Sheep, Ewan2, david7031, HaShumai, דזרט, מי-נהר, Polskivinnik, ‏biegel, ‏Alon112, ‏יודוקוליס, צורייה בן הראש, מגבל, NilsHolgersson2, Eldad, HanochP, MoranM נרשמתי כמה פעמים!!, פעמי-עליון ‏, פיינרמן, Shimon Tregubov, בעלי הידע בחב"דלחיים 2 sbl770 אבגד דוב מגדיאל קער א וועלט הצורב יאללה בלגן ידך-הגדושה שיע.ק השקפה MOSHE AMOZIGH איש הישראלי חב"דפדיה Йосеф Бен Меламед, בעלי הידע במדינות העולםבר, Ofek j, ניב, Funcs, Yuvalby07, DimaLevin, Kulystab, Ewan2, דן וינקלר, David.r.1929, יודוקוליס, biegel, Alon112, דזרט, ספסף, אוהד בר-און, ‏ ובעלי הידע ברוסיתIKhitron, יואל,דוד55, Bazarin, Eldad, Shimon Tregubov, רמי (לא ממש יכול לקרוא, אבל מבין היטב את השפה ומודע לחלק מהנויאנסים שלה) ‏. ינון גלעדי - שיחה 21:41, 19 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

לא מכיר חוק כזה. עם זאת ב־1843 נקבע לראשונה באימפריה תעריף דואר אחיד למשלוח תכתובות (למעט דואר בינלאומי), ללא קשר למרחק, מה שאפשר לפשט באופן משמעותי את דמי הדואר ואיסוף התכתובות. עד שנות 1860 לא היה חובה לשלוח דרך המדינה, ב־1864, הממשלה באימפריה הרוסית הנהיגה תשלום חובה על התכתבות חוץ עם בולי דואר. ב־16 באפריל 1918, על מנת לרכז את פעילות הדואר, כמו גם כדי להילחם בחרם על ידי הטלגרף ועובדי הדואר של המשטר הקודם, הוצא צו על ארגון ניהול עסקי הדואר והטלגרף ואלה הפכו לחלק משירות הדואר הסובייטי, אם כי השירות נתקל בקשיים לוגיסטיים מובנים במהלך מלחמת האזרחים. הצו אסר במפורש על כל גופי המשטר הסובייטי להתערב בענייני הדואר (כל רצון כזה היה צריך להגיש לוועדת הדואר ולממשל, כחלק מהתהליך לריכוז סמכויות תחת גוף אחד). ב־1919 משלוח דואר הפך לחינמי. ייתכן שמכאן נובע מקור הסיפור החסידי. DimaLevin - שיחה 22:01, 19 בנובמבר 2020 (IST)תגובה
מש:DimaLevin, תודה רבה על כל המידע המחכים. כתבת: 'ייתכן שמכאן נובע מקור הסיפור החסידי' לא הצלחתי להבין מדבריך, איזה תקופה יכולה להוות הסבר לסיפור. תוכל להסביר טיפה יותר. ינון גלעדי - שיחה 23:03, 19 בנובמבר 2020 (IST)תגובה
הנוהג שסיפרתי עליו היה תקף משנת 1864 עד לפרוץ המהפכה, בזמן המהפכה הרוסית ועד 1919 שירות הדואר סבל מאנרכיה ולא היה נוהל מסודר. בשנת 1919 המשלוח הפך לחינמי. DimaLevin - שיחה 23:05, 19 בנובמבר 2020 (IST)תגובה
מש:DimaLevin, סליחה שאני שואל שוב, אבל לא הבנתי מה המקור האפשרי לסיפור החסידי, לדעתך. מה התכוונת במילים "ב-1864 הממשלה באימפריה הרוסית הנהיגה תשלום חובה על התכתבות חוץ עם בולי דואר"? מה הכוונה 'תשלום חובה'? אני אסביר את שאלתי. לא ידועה לי כל הקפדה תורנית ממונית ביהדות, המחייבת אדם להשתמש בשירותי דואר של מדינה מסויימת. ולכן אני מניח שהיה משהו בחוק שחייב זו ואז הייתה הקפדה תורנית לעשות זאת בגלל שהחוק חייב זאת (בהלכה זה נקרא דינא דמלכותא דינא). לא הצלחתי להבין האם מהנתונים ההיסטוריים שהבאת מצאת הסבר תורני לסיפור החסידי שהבאתי. ינון גלעדי - שיחה 23:14, 19 בנובמבר 2020 (IST)תגובה
אני מניח שהאדמו"ר הרש"ב הקפיד לשלוח למראית עין באמצעות דואר ממשלתי, לאור הכנסת חובת תשלום על משלוח באמצעות בולי דואר ולכן גם הרבי עשה זאת, אבל איני בטוח אם זה המקור אך זו הנחה שלי. הרבי הרש"ב חי ברוסיה עד מותו ולכן אני יוצא מנקודת הנחה שאולי החובה שהנהיגה הממשלה אילצה אותו לבצע את המשלוח בדואר, אך אני מעט מסתייג מלחשוב כך כי לפי הסיפור נראה שהשתמש בשליח פרטי אך לא ברור מתי זה קרה. אם זה קרה לפני המהפכה, אז ייתכן שהגיוני שיעשה זאת ואין לזה שום קשר לקומוניסטים. אם עשה זאת בזמן המהפכה, אז לא היתה לו סיבה לשמור על דיני ממונות כי הייתה מלחמת אזרחים ולא היה שירות דואר פעיל באופן סדיר וזה לא משנה כיצד שלח את התכתובות שלו. DimaLevin - שיחה 23:27, 19 בנובמבר 2020 (IST)תגובה
לא הבנתי עד הסוף, אבל תודה בכל זאת. ינון גלעדי - שיחה 00:01, 20 בנובמבר 2020 (IST)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Eldad-2022-06-19T06:27:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d1\u05d4\u05de\u05e9\u05da_\u05dc\u05e9\u05d9\u05d7\u05ea\u05e0\u05d5-2022-06-19T06:27:00.000Z","replies":["c-Eldad-2022-06-19T06:27:00.000Z-\u05d1\u05d4\u05de\u05e9\u05da_\u05dc\u05e9\u05d9\u05d7\u05ea\u05e0\u05d5"],"text":"\u05d1\u05d4\u05de\u05e9\u05da \u05dc\u05e9\u05d9\u05d7\u05ea\u05e0\u05d5","linkableTitle":"\u05d1\u05d4\u05de\u05e9\u05da \u05dc\u05e9\u05d9\u05d7\u05ea\u05e0\u05d5"}-->

בהמשך לשיחתנו

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Eldad-2022-06-19T06:27:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d1\u05d4\u05de\u05e9\u05da_\u05dc\u05e9\u05d9\u05d7\u05ea\u05e0\u05d5-2022-06-19T06:27:00.000Z","replies":["c-Eldad-2022-06-19T06:27:00.000Z-\u05d1\u05d4\u05de\u05e9\u05da_\u05dc\u05e9\u05d9\u05d7\u05ea\u05e0\u05d5"],"text":"\u05d1\u05d4\u05de\u05e9\u05da \u05dc\u05e9\u05d9\u05d7\u05ea\u05e0\u05d5","linkableTitle":"\u05d1\u05d4\u05de\u05e9\u05da \u05dc\u05e9\u05d9\u05d7\u05ea\u05e0\u05d5"}-->

היי ינון,
תיקנתי את שמה של הקטגוריה בערך. בכל אופן, היות שהתוודעתי כעת לנושא "השערת גולדבך החלשה" עקב התיקון של שם הקטגוריה בערך, יש לי שאלה קטנה: אני מבין שההשערה אומרת שכל מספר אי-זוגי שגדול מ-5 הוא סכום של שלושה מספרים ראשוניים. אז, נגיד, המספר 7, ממה הוא מורכב? 1 + 2 + 3? לא, זה נותן 6 (ו-4 לא בא בחשבון, כי הוא לא מספר ראשוני). אז, אם כך, לא הבנתי איך מתקיימת ההשערה במספר הזה. אלדדשיחה 09:27, 19 ביוני 2022 (IDT)תגובה

2+2+3=7 לא נאמר בהשערה שהראשוניים צריכים להיות שונים זה מזה. 2A01:6500:A040:4ECA:46AB:CA65:353F:698414:34, 19 ביוני 2022 (IDT)תגובה
תודה רבה! אלדדשיחה 15:09, 19 ביוני 2022 (IDT)תגובה
אתה רוצה להגיד לי שהערך הזה, וערכים נוספים, שויכו לקטגוריה הנ"ל כשעדיין אין ערך על תורת המספרים האדיטיבית עצמה? אלדדשיחה 16:30, 19 ביוני 2022 (IDT)תגובה
לצערי אתה צודק. אני מתכנן כבר כמה זמן לכתוב את הערך אך לא מוצא זמן. זה לא כל כך קשה. תרצה לעזור? ינון גלעדי - שיחה 19:17, 19 ביוני 2022 (IDT)תגובה
לא, לא אוכל, אבל תודה על ההצעה . אני עמוס מאוד בימים אלה, וגם... אני לא מתמטיקאי. אומנם אהבתי מתמטיקה בעבר, ולמדתי בתיכון מתמטיקה ברמה גבוהה, אבל באוניברסיטה תחומי הלימוד שלי היו שונים לחלוטין. אלדדשיחה 22:41, 19 ביוני 2022 (IDT)תגובה
תודה על התגובה. מקוה שאמצא זמן לכך. ינון גלעדי - שיחה 00:16, 20 ביוני 2022 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-DGtal-20230105073100","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d2\u05d5\u05d3\u05d5\u05ea_\u05e8\u05d1\u05e0\u05d9\u05dd-20230105073100","replies":["c-DGtal-20230105073100-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d2\u05d5\u05d3\u05d5\u05ea_\u05e8\u05d1\u05e0\u05d9\u05dd"],"text":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d2\u05d5\u05d3\u05d5\u05ea \u05e8\u05d1\u05e0\u05d9\u05dd","linkableTitle":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d2\u05d5\u05d3\u05d5\u05ea \u05e8\u05d1\u05e0\u05d9\u05dd"}-->

קטגוריה:אגודות רבנים

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-DGtal-20230105073100","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d2\u05d5\u05d3\u05d5\u05ea_\u05e8\u05d1\u05e0\u05d9\u05dd-20230105073100","replies":["c-DGtal-20230105073100-\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d2\u05d5\u05d3\u05d5\u05ea_\u05e8\u05d1\u05e0\u05d9\u05dd"],"text":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d2\u05d5\u05d3\u05d5\u05ea \u05e8\u05d1\u05e0\u05d9\u05dd","linkableTitle":"\u05e7\u05d8\u05d2\u05d5\u05e8\u05d9\u05d4:\u05d0\u05d2\u05d5\u05d3\u05d5\u05ea \u05e8\u05d1\u05e0\u05d9\u05dd"}-->

שלום, גיליתי היום את הקטגוריה הזאת והיא נראית לכאורה ככפולה עם קטגוריה:ארגונים רבניים הוותיק יותר. האם תתנגד לאיחוד? ‏DGtal‏ - שיחה 09:31, 5 בינואר 2023 (IST)תגובה

אין לי התנגדות. תודה ששאלת. שמח לראות נימוס והתחשבות בויקיפדיה. ינון גלעדי - שיחה 20:34, 12 בינואר 2023 (IST)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d0\u05d9\u05d9\u05dc-20240212111000","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05ea\u05d5\u05db\u05dc_\u05dc\u05de\u05e6\u05d5\u05d0_\u05dc\u05d9?-20240212111000","replies":["c-\u05d0\u05d9\u05d9\u05dc-20240212111000-\u05ea\u05d5\u05db\u05dc_\u05dc\u05de\u05e6\u05d5\u05d0_\u05dc\u05d9?"],"text":"\u05ea\u05d5\u05db\u05dc \u05dc\u05de\u05e6\u05d5\u05d0 \u05dc\u05d9?","linkableTitle":"\u05ea\u05d5\u05db\u05dc \u05dc\u05de\u05e6\u05d5\u05d0 \u05dc\u05d9?"}-->

תוכל למצוא לי?

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d0\u05d9\u05d9\u05dc-20240212111000","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05ea\u05d5\u05db\u05dc_\u05dc\u05de\u05e6\u05d5\u05d0_\u05dc\u05d9?-20240212111000","replies":["c-\u05d0\u05d9\u05d9\u05dc-20240212111000-\u05ea\u05d5\u05db\u05dc_\u05dc\u05de\u05e6\u05d5\u05d0_\u05dc\u05d9?"],"text":"\u05ea\u05d5\u05db\u05dc \u05dc\u05de\u05e6\u05d5\u05d0 \u05dc\u05d9?","linkableTitle":"\u05ea\u05d5\u05db\u05dc \u05dc\u05de\u05e6\u05d5\u05d0 \u05dc\u05d9?"}-->

את מה שכתבת פה, הנקודה השנייה? איילשיחה 13:10, 12 בפברואר 2024 (IST)תגובה

אייל' אבי שיחיה היה נוכח בשיעורים, אני מניח שהוא ידע מי מתלמידי הרב הדרי סיכם והעלה על הכתב את השיעורים והאם זה כבר נדפס? כתוב לי במייל פרטי ואקשר אותך עם אבי או עם תלמידי הרב הדרי. מיילי [email protected] ינון גלעדישיחה 15:41, 6 ביוני 2024 (IDT)תגובה