La economía d'Angola ve marcada per un llau, pol gran potencial económicu del que dispón el país y a la vez pola recuperación de la llarga guerra civil qu'asocedió nesti país ente 1975 y 2002.
Anguaño, Angola atopa posiblemente nuna situación económica única na so hestoria. Gracies al potencial que-y apurre sos reservas de petroleu, el país creció una media del 11,1% por ciento añal nel periodu ente 2000 y 2010.[7] El boom del petroleu, favoreció tamién unes tases de medría alzar nos sectores económicos non venceyaos col petroleu.
Sin embargu, a pesar de gociar d'unos bonos indicadores de medría nos últimos años, la clasificación del país nos índices internacionales de desenvolvimientu humano (posición 148ª del mundu IDH y 54,8% de la población en probeza estrema)[8] nun ye bona, lo que pon de manifiestu que la bayura petrolera ta concentrada nunos pocos miembros de l'elite política, ente que la mayoría de la población atopa sumida na más absoluta probeza.[9] Amuesa d'esti contraste, en 2009, la capital angolana (Luanda) pasó a Tokiu como la ciudá más cara del mundu, ente que dos tercios de la población vivíen con menos de dos dólares al día.
Angola cerró col FMI un acuerdu que concluyó en marzu de 2012, pa financiar axustes macroeconómicos y contribuyir al aumentu de los sos reservas internacionales. Los compromisos angolanos concretaron nun axuste fiscal, política monetaria restrictiva y reforzamientu del sistema bancario y financieru local. L'importe de dicha facilidá financiera foi equivalente a 1.400 millones de dólares.
↑ Programa de las Naciones Unidas para el Desarrollo (ed.): «Informe sobre Desarrollo Humano 2011» (castellanu) (2011). Consultáu'l 10 de febreru 2013.