Eteaux Es una vila situada ne nautor (a lo-dessus de la Ròca-sus-Foron).
Se pòt i veire de magnificas vistas sus la plana de la Arve.
Se supausa que la siá creacion remontariá a l'epòca romaine, mas es practicament cèrt, qu'aquel #èsser un important ponch de passatge a l'epòca burgonde.
Situat a l'intrada del Caulet de Evires, sus l' anciana via romaine #que connectava Genève a Anecí, aiçò èra un centre de peatge per la traversada dels caulets pré-aupins. En lo passat, an #èsser trobats traces d'aquela via, e se conta #qu'a la fin de la sègle XIX, un paysan i auriá trobat en labourant lo sieu camp, un depaus monetari d'epòca burgonde, compausat de monedas en aur e en sòus, #que #venir partejat entre desparièrs musèus nacionales.
Eteaux est une ville située en hauteur (au-dessus de La Roche-sur-Foron).
On peut y voir de magnifiques vues sur la plaine de l'Arve.
On suppose que sa création remonterait à l'époque romaine, mais il est pratiquement certain, que ce fut un important point de passage à l'époque burgonde.
Situé à l'entrée du Col d'Evires, sur l'antique voie romaine qui reliait Genève à Annecy, c'était un centre de péage pour la traversée des cols pré-alpins. Dans le passé, ont été retrouvés des traces de cette voie, et l'on raconte qu'à la fin du sègle XIX, un paysan aurait retrouvé en labourant son champ, un dépôt monétaire d'époque burgonde, composé de monnaies en or et en argent, qui vint partagé entre différents musées nationaux.