Tema de 2014: «Los archivos en situación de riesgu; puede faese muncho más».Los documentos audiovisuales, como pelÃcules, programes de radio y televisión, grabaciones d'audiu y videu, contienen los rexistros primarios de los sieglos 20 y 21. Trescendiendo l'idioma y les fronteres culturales, apelando de momentu a la vista y l'oyÃu, al alfabetizado y al analfabeta, los documentos audiovisuales tresformaron a la sociedá al pasar a ser un complementu permanente de la constancia escrita tradicional.
Tol patrimoniu audiovisual mundial ta en peligru; nun puede dicise que se caltuviera niundes. SicasÃ, gracies a iniciatives como'l
DÃa Mundial del Patrimoniu Audiovisual y el
Programa Memoria del Mundu, impúlsase'l pervalible llabor de los profesionales de la preservación pa xestionar los aspeutos téunicos, polÃticos, sociales y financieros, ente otros, qu'amenacien la salvaguardia del patrimoniu.
Nesti contestu, la Conferencia Xeneral aprobó en 2005 la conmemoración d'un DÃa Mundial del Patrimoniu Audiovisual como mecanismu pa concenciar a tol públicu sobre la necesidá de tomar midÃes urxentes y reconocer la importancia de los documentos audiovisuales como parte integrante de la identidá nacional.