En principi una parròquia abans d'èsser una comuna.
Précédemment En dependent de Plumieux, la seccion de Santa-Anne del Cambout a #èsser erigida n'esperital per monseigneur Martial, avesque de Sant-Brieuc e Tréguier en vertu d'una ordonnance datada del 17 de setembre de 1860.
Es lo castèl del Cambout, anciennement fortificat, #qu'a donat lo sieu nom a la nòva parròquia.
Alain del Cambout possedissiá al sègle xii aquela tèrra #que levava del comtat de Porhoët.
Al moment de la Revolucion, Lo Cambout possedissiá encara, elevada, mièja e bassa justícia.
L'anciana capèla del castèl del Cambout, situada davant lo grand portail de l'actuala glèisa, a servit de glèisa paroissiale dempuèi la érection de la seccion de Santa Anne del Cambout en parròquia, siá dempuèi lo 17 de setembre de 1860 e aquel, fins en 1889, epòca de la siá demolicion. I aviá #èsser bastida l'an 1663 ! Abans la creacion de la parròquia, totes los 15 jorns, lo dimenge, un vicari de Plumieux vendiá i dire la messa.
La primièra pèira de la nòva glèisa a #èsser bénite lo 31 de julhet de 1887.
Es per decrèt de l'emperaire Napoleon III signada al palai dels Tuileries lo 13 de genièr de 1866 que la seccion del Cambout a distrach de la municipalitat de Plumieux per formar una municipalitat desparièra #que çò cap de-luòc n'a fixat al Cambout.
Cal saber #qu'a l'epòca totes los pòbles amassats per constituir aquela notícia comuna donavan una populacion de 1 170 abitants. Lo vilatge de la Vila-Jégu en mai d'unitat|10|quilomètres del bourg de Plumieux totalisait a lududes sòl 300 abitants !
Précédemment dépendante de Plumieux, la section de Sainte-Anne du Cambout a été érigée en spirituel par monseigneur Martial, évêque de Saint-Brieuc et Tréguier en vertu d'une ordonnance datée du 17 septembre 1860.
C'est le château du Cambout, anciennement fortifié, qui a donné son nom à la nouvelle paroisse.
Alain du Cambout possédait au sègle xii cette terre qui relevait du comté de Porhoët.
Au moment de la Révolution, Le Cambout possédait encore, haute, moyenne et basse justice.
L'ancienne chapelle du château du Cambout, située devant le grand portail de l'actuelle église, a servi d'église paroissiale depuis l'érection de la section de Sainte Anne du Cambout en paroisse, soit depuis le 17 septembre 1860 et ce, jusqu'en 1889, époque de sa démolition. Elle avait été bâtie en 1663 ! Avant la création de la paroisse, tous les 15 jours, le dimanche, un vicaire de Plumieux venait y dire la messe.
La première pierre de la nouvelle église a été bénite le 31 juillet 1887.
C'est par décret de l'empereur Napoléon III signée au palais des Tuileries le 13 janvier 1866 que la section du Cambout est distraite de la commune de Plumieux pour former une commune distincte dont le chef-lieu est fixée au Cambout.
Il faut savoir qu'à l'époque tous les villages réunis pour constituer cette nouvelle commune donnaient une population de 1 170 habitants. Le village de la Ville-Jégu à plus de 10 kilomètres du bourg de Plumieux totalisait à lui seul 300 habitants !