שיחת משתמש:Asa13

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Asa13, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, דרור - שיחה 23:06, 9 ביוני 2014 (IDT)תגובה

__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Ben-Natan-2014-06-13T08:25:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d1\u05e8\u05d5\u05da_\u05d4\u05d1\u05d0-2014-06-13T08:25:00.000Z","replies":["c-Ben-Natan-2014-06-13T08:25:00.000Z-\u05d1\u05e8\u05d5\u05da_\u05d4\u05d1\u05d0"],"text":"\u05d1\u05e8\u05d5\u05da \u05d4\u05d1\u05d0","linkableTitle":"\u05d1\u05e8\u05d5\u05da \u05d4\u05d1\u05d0"}-->

ברוך הבא

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Ben-Natan-2014-06-13T08:25:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d1\u05e8\u05d5\u05da_\u05d4\u05d1\u05d0-2014-06-13T08:25:00.000Z","replies":["c-Ben-Natan-2014-06-13T08:25:00.000Z-\u05d1\u05e8\u05d5\u05da_\u05d4\u05d1\u05d0"],"text":"\u05d1\u05e8\u05d5\u05da \u05d4\u05d1\u05d0","linkableTitle":"\u05d1\u05e8\u05d5\u05da \u05d4\u05d1\u05d0"}-->

שלום אסא. אנא תרום לנו לערך טבעונות לסעיף היהדות; טבעונות#השקפה דתית#יהדות. סעיף זה צריך לגדול וכל מי שמבין בנושא יכול לתרום לו רבות. בברכה. ‏Ben-Natan‏ • שיחה 11:25, 13 ביוני 2014 (IDT)תגובה

__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Lionster-2014-06-14T08:07:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d1\u05d9\u05e8\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd-2014-06-14T08:07:00.000Z","replies":["c-Lionster-2014-06-14T08:07:00.000Z-\u05d1\u05d9\u05e8\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd"],"text":"\u05d1\u05d9\u05e8\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd","linkableTitle":"\u05d1\u05d9\u05e8\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd"}-->

בירורים

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Lionster-2014-06-14T08:07:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d1\u05d9\u05e8\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd-2014-06-14T08:07:00.000Z","replies":["c-Lionster-2014-06-14T08:07:00.000Z-\u05d1\u05d9\u05e8\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd"],"text":"\u05d1\u05d9\u05e8\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd","linkableTitle":"\u05d1\u05d9\u05e8\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd"}-->

שלום רב. הדיון שפתחת בבירורים אין מקומו שם, אלא בדף השיחה של הערך, בהתאם למקובל, שכן מדובר במחלוקת עניינית על תוכן. אתה מוזמן להעתיק את הדיון לדף השיחה, ולהזמין עורכים נוספים להביע את דעתם באמצעות לוח המודעות. דף הבירורים הוא לא המקום לדיון כזה, ועל כן הוא נמחק. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 11:07, 14 ביוני 2014 (IDT)תגובה

שלום ‏Lionster‏ זה לא דיון זו תלונה מדוע מחקת אותה ?

__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Gilgamesh-2014-06-15T05:28:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d0\u05d6\u05d4\u05e8\u05ea_\u05d7\u05e1\u05d9\u05de\u05d4-2014-06-15T05:28:00.000Z","replies":["c-Gilgamesh-2014-06-15T05:28:00.000Z-\u05d0\u05d6\u05d4\u05e8\u05ea_\u05d7\u05e1\u05d9\u05de\u05d4"],"text":"\u05d0\u05d6\u05d4\u05e8\u05ea \u05d7\u05e1\u05d9\u05de\u05d4","linkableTitle":"\u05d0\u05d6\u05d4\u05e8\u05ea \u05d7\u05e1\u05d9\u05de\u05d4"}-->

אזהרת חסימה

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Gilgamesh-2014-06-15T05:28:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d0\u05d6\u05d4\u05e8\u05ea_\u05d7\u05e1\u05d9\u05de\u05d4-2014-06-15T05:28:00.000Z","replies":["c-Gilgamesh-2014-06-15T05:28:00.000Z-\u05d0\u05d6\u05d4\u05e8\u05ea_\u05d7\u05e1\u05d9\u05de\u05d4"],"text":"\u05d0\u05d6\u05d4\u05e8\u05ea \u05d7\u05e1\u05d9\u05de\u05d4","linkableTitle":"\u05d0\u05d6\u05d4\u05e8\u05ea \u05d7\u05e1\u05d9\u05de\u05d4"}-->
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
צר לי על שמשתמש:גילגמש נאלץ להשתמש בתבנית אזהרה; אני מציע לכבד את הכללים ולא לבטל שחזור; ביטול שחזור הוא, בדרך כלל, מהווה עבירה על כללי העריכה המקובלים בויקיפדיה ויש להימנע ממנו; אני שמח על שבמקום להיכנס סופית למלחמת עריכה פתחת דיון בדף השיחה, זו הדרך הנכונה ואני הגבתי שם ואשמח לפתח את הדיון. ‏Ben-Natan‏ • שיחה 09:30, 15 ביוני 2014 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d2\u05d0\u05e8\u05e4\u05d9\u05dc\u05d3-2014-06-15T06:28:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e0\u05d9\u05e1\u05d9\u05d5\u05e0\u05da_\u05dc\u05d4\u05db\u05e0\u05d9\u05e1_\u05d0\u05ea_\u05d4\u05d0\u05ea\u05e8_\"\u05e6\u05de\u05d7\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea_\u05d5\u05d8\u05d1\u05e2\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea_\u05d1\u05d9-2014-06-15T06:28:00.000Z","replies":["c-\u05d2\u05d0\u05e8\u05e4\u05d9\u05dc\u05d3-2014-06-15T06:28:00.000Z-\u05e0\u05d9\u05e1\u05d9\u05d5\u05e0\u05da_\u05dc\u05d4\u05db\u05e0\u05d9\u05e1_\u05d0\u05ea_\u05d4\u05d0\u05ea\u05e8_\"\u05e6\u05de\u05d7\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea_\u05d5\u05d8\u05d1\u05e2\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea_\u05d1\u05d9"],"text":"\u05e0\u05d9\u05e1\u05d9\u05d5\u05e0\u05da \u05dc\u05d4\u05db\u05e0\u05d9\u05e1 \u05d0\u05ea \u05d4\u05d0\u05ea\u05e8 \"\u05e6\u05de\u05d7\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea \u05d5\u05d8\u05d1\u05e2\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea \u05d1\u05d9\u05d4\u05d3\u05d5\u05ea\" \u05dc\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd \u05d4\u05d7\u05d9\u05e6\u05d5\u05e0\u05d9\u05d9\u05dd","linkableTitle":"\u05e0\u05d9\u05e1\u05d9\u05d5\u05e0\u05da \u05dc\u05d4\u05db\u05e0\u05d9\u05e1 \u05d0\u05ea \u05d4\u05d0\u05ea\u05e8 \"\u05e6\u05de\u05d7\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea \u05d5\u05d8\u05d1\u05e2\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea \u05d1\u05d9\u05d4\u05d3\u05d5\u05ea\" \u05dc\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd \u05d4\u05d7\u05d9\u05e6\u05d5\u05e0\u05d9\u05d9\u05dd"}-->

ניסיונך להכניס את האתר "צמחונות וטבעונות ביהדות" לקישורים החיצוניים

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-\u05d2\u05d0\u05e8\u05e4\u05d9\u05dc\u05d3-2014-06-15T06:28:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e0\u05d9\u05e1\u05d9\u05d5\u05e0\u05da_\u05dc\u05d4\u05db\u05e0\u05d9\u05e1_\u05d0\u05ea_\u05d4\u05d0\u05ea\u05e8_\"\u05e6\u05de\u05d7\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea_\u05d5\u05d8\u05d1\u05e2\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea_\u05d1\u05d9-2014-06-15T06:28:00.000Z","replies":["c-\u05d2\u05d0\u05e8\u05e4\u05d9\u05dc\u05d3-2014-06-15T06:28:00.000Z-\u05e0\u05d9\u05e1\u05d9\u05d5\u05e0\u05da_\u05dc\u05d4\u05db\u05e0\u05d9\u05e1_\u05d0\u05ea_\u05d4\u05d0\u05ea\u05e8_\"\u05e6\u05de\u05d7\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea_\u05d5\u05d8\u05d1\u05e2\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea_\u05d1\u05d9"],"text":"\u05e0\u05d9\u05e1\u05d9\u05d5\u05e0\u05da \u05dc\u05d4\u05db\u05e0\u05d9\u05e1 \u05d0\u05ea \u05d4\u05d0\u05ea\u05e8 \"\u05e6\u05de\u05d7\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea \u05d5\u05d8\u05d1\u05e2\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea \u05d1\u05d9\u05d4\u05d3\u05d5\u05ea\" \u05dc\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd \u05d4\u05d7\u05d9\u05e6\u05d5\u05e0\u05d9\u05d9\u05dd","linkableTitle":"\u05e0\u05d9\u05e1\u05d9\u05d5\u05e0\u05da \u05dc\u05d4\u05db\u05e0\u05d9\u05e1 \u05d0\u05ea \u05d4\u05d0\u05ea\u05e8 \"\u05e6\u05de\u05d7\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea \u05d5\u05d8\u05d1\u05e2\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea \u05d1\u05d9\u05d4\u05d3\u05d5\u05ea\" \u05dc\u05e7\u05d9\u05e9\u05d5\u05e8\u05d9\u05dd \u05d4\u05d7\u05d9\u05e6\u05d5\u05e0\u05d9\u05d9\u05dd"}-->

שלום לך אסא13, ראיתי את המחלוקת הרבה שהתעוררה בעקבות הניסיונות שלך להוסיף את קישור האתר (אני מנחש שהוא שלך, אם כי אי אפשר לדעת מי הקים את האתר, ואין מידע על כוונת המחבר באתר עצמו) "צמחונות וטבעונות ביהדות" כקישור חיצוני. אני חושב שאתה פועל באופן שגוי בנושא, ומעורר מהומה רבה שלא תתרום או תסייע בידיך לקידום המטרות שלך. לפיכך, אני ממליץ לך בחום לפנות לחממה, שם תוכל למצוא עורכים ותיקים שישמחו לסייע ולעזור לך בצעדיך הראשונים באתר.
במידה ונתקלת בקשיים, הסבר אותם, ותקבל תשובות ממצות ורציניות מכל אחד מהמשתמשים שתבחר לפנות אליהם. אני מקווה שמהלך זה יסייע לך, ויקל במעט את קשיי הקליטה שאתה חווה כאן (אל דאגה, כולנו עברנו את זה בעצמנו כשהתחלנו לערוך פה).
זכור, הוויקיפדיה היא אמנם חופשית, אך אינה יכולה לקבל כל פרסום לתוכה רק משום שהוא זמין ברשת. ישנה מחויבות ראשית למידע אמין וחשיבות אנציקלופדית לנושאים השונים שאנו מוסיפים לגוף הערכים הקיים (ונכתבו מספר דפי מדיניות בנושאים אלו שהוסכמו על ידי קהילת העורכים בעבר וזמינים לעיונך, במידה ותרצה לחפש אותם). המשך שבוע טוב, גארפילד - שיחה 09:28, 15 ביוני 2014 (IDT)תגובה

__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Ben-Natan-2014-06-16T09:57:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d0\u05d4\u05dc\u05df_\u05d0\u05e1\u05d0-2014-06-16T09:57:00.000Z","replies":["c-Ben-Natan-2014-06-16T09:57:00.000Z-\u05d0\u05d4\u05dc\u05df_\u05d0\u05e1\u05d0","c-Asa13-2014-06-16T11:48:00.000Z-\u05d0\u05d4\u05dc\u05df_\u05d0\u05e1\u05d0"],"text":"\u05d0\u05d4\u05dc\u05df \u05d0\u05e1\u05d0","linkableTitle":"\u05d0\u05d4\u05dc\u05df \u05d0\u05e1\u05d0"}-->

אהלן אסא

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Ben-Natan-2014-06-16T09:57:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d0\u05d4\u05dc\u05df_\u05d0\u05e1\u05d0-2014-06-16T09:57:00.000Z","replies":["c-Ben-Natan-2014-06-16T09:57:00.000Z-\u05d0\u05d4\u05dc\u05df_\u05d0\u05e1\u05d0","c-Asa13-2014-06-16T11:48:00.000Z-\u05d0\u05d4\u05dc\u05df_\u05d0\u05e1\u05d0"],"text":"\u05d0\u05d4\u05dc\u05df \u05d0\u05e1\u05d0","linkableTitle":"\u05d0\u05d4\u05dc\u05df \u05d0\u05e1\u05d0"}-->

בעקבות ההתנגדות שיש להוספת הקישורים אני מציע שוב, אל תנסה להוסיף את הקישורים, מרגע שיש רוב ברור התומך באי-הוספתם, כל נסיון להוסיפם יהיה עבירה על ויקיפדיה:כללי התנהגות בין חברי הקהילה. יש דברים הרבה הרבה יותר חשובים, לטעמי ולניסיוני ברבים מהמקרים הגולשים כלל לא מתייחסים לקישורים החיצוניים ומתמקדים בערך; בוא בבקשה ותסייע לי לשדרג את הערך טבעונות, יש הרבה עבודה לפנינו וזו תהיה כניסה רצינית מאד שתשכיח את כל מה שהיה פה (בכל מקרה כולה מדובר בהתנגדות לכמה קישורים). אתה מעוניין לסייע לשדרג את הערך טבעונות? בברכה. ‏Ben-Natan‏ • שיחה 12:57, 16 ביוני 2014 (IDT)תגובה

אהלן בן נתן אני לא מבין מדוע אתה מציע לי זאת שוב בוודאי שלא אוסיף קישור ללא הסכמה רק בהתחלה הוספתי ומאז שגלגמיש מחק לא הוספתי שוב.
בשמחה מיד שאתפנה אגיע בשמחה לעזור בערך טבעונות!!! תודהAsa13 - שיחה 13:56, 16 ביוני 2014 (IDT)תגובה
אסא בשביל לא לפגוע בהזחת השורות בבקשה תשתדל לכתוב הכל באותה פסקה בלי לרדת שורה אחרת תצטרך להזיח שוב כדי שהמשפט לא יתבלגן, ככה הטכניקה של כתיבת שורות בויקיפדיה עובדת. אני מתכוון שאני מציע לך שוב לא לנסות לשכנע עורכים בדף השיחה לשים את הקישורים; זה ברור שיש התנגדות לכך ויש דברים פי 100 חשובים יותר, האמן לי. אם אתה רוצה לתרום לערך טבעונות אנא פנה אליי כשאתה תהיה פנוי ואני אעבור איתך על מה הוספתי לסעיף העוסק ביהדות ואיך אפשר לשפרו, בברכה. ‏Ben-Natan‏ • שיחה 14:42, 16 ביוני 2014 (IDT)תגובה

חשבתי שמזיחים על כל תגובה ? מה הם הכללים להזחה אך זה עובד? לגבי הקישור ככלל אני מסכים אתך אך במקרה זה אני מזהה דבר אחר וזה עקרוני מאוד גם כאשר בזמנו הוספתי קישור לערך טבעונות גילגמש הוריד לי אותו ללא סיבה הוא לא נימק ולא כתב לי השיטה הזאת לא מקובלת ואין לי חשק להתקדם עד אשר ארגיש שמיצתי את עניין זה, זה מאוד עקרוני ראה שאפילו גארפילד פתח הצבעה ומה הגיב גילגמש על כך.מצטט "להצבעות כאלה אין תוקף ואין טעם לערוך אותן"Asa13 - שיחה 14:48, 16 ביוני 2014 (IDT)תגובה

הי אסא, אתה יכול ללמוד יותר על הזחה בדף - ויקיפדיה:הזחה. ולגבי ההצבעה שאני פתחתי - גילגמש צודק. לכן רשמתי מראש שמדובר בהצבעה עקרונית. הכוונה היא שמקובל בוויקיפדיה לאחר שאין הסכמה בין המתדיינים, לפתוח הצבעת מחלוקת. זו כבר פרוצדורה מורכבת, שבה יש להעלות טיעוני בעד ונגד (מה גם שבפרוצדורה זו אני לא חושב שתהיה לך זכות הצבעה). גארפילד - שיחה 15:08, 16 ביוני 2014 (IDT)תגובה
תודה רבה גארפילד Asa13 - שיחה 00:48, 18 ביוני 2014 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Ben-Natan-2014-06-17T23:36:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05dc\u05d9\u05dc\u05d4_\u05d8\u05d5\u05d1_\u05d0\u05e1\u05d0-2014-06-17T23:36:00.000Z","replies":["c-Ben-Natan-2014-06-17T23:36:00.000Z-\u05dc\u05d9\u05dc\u05d4_\u05d8\u05d5\u05d1_\u05d0\u05e1\u05d0","c-Asa13-2014-06-18T05:29:00.000Z-\u05dc\u05d9\u05dc\u05d4_\u05d8\u05d5\u05d1_\u05d0\u05e1\u05d0"],"text":"\u05dc\u05d9\u05dc\u05d4 \u05d8\u05d5\u05d1 \u05d0\u05e1\u05d0","linkableTitle":"\u05dc\u05d9\u05dc\u05d4 \u05d8\u05d5\u05d1 \u05d0\u05e1\u05d0"}-->

לילה טוב אסא

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Ben-Natan-2014-06-17T23:36:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05dc\u05d9\u05dc\u05d4_\u05d8\u05d5\u05d1_\u05d0\u05e1\u05d0-2014-06-17T23:36:00.000Z","replies":["c-Ben-Natan-2014-06-17T23:36:00.000Z-\u05dc\u05d9\u05dc\u05d4_\u05d8\u05d5\u05d1_\u05d0\u05e1\u05d0","c-Asa13-2014-06-18T05:29:00.000Z-\u05dc\u05d9\u05dc\u05d4_\u05d8\u05d5\u05d1_\u05d0\u05e1\u05d0"],"text":"\u05dc\u05d9\u05dc\u05d4 \u05d8\u05d5\u05d1 \u05d0\u05e1\u05d0","linkableTitle":"\u05dc\u05d9\u05dc\u05d4 \u05d8\u05d5\u05d1 \u05d0\u05e1\u05d0"}-->

כמה שאלות בנושא WIX שלא קשורות לכל הדיונים שהיו עד כה

  1. איפה אפשר ללמוד WIX בצורה מסודרת כאן בארץ?
  2. האם חווית בעיות בהתאמת המערכת הזו לעברית? (RTL)
  3. איך אתה למדת?

אודה לך על המידע! ברכות, ‏Ben-Natan‏ • שיחה 02:36, 18 ביוני 2014 (IDT)תגובה

wix היא פלטפורמה נהדרת שתומכת בחכמת ההמונים ובשיתוף הם נותנים לך ואתה להם זה כל כך מבורך, חבל שהראש הישראלי הויקיפדי בעיקר רואה בה חוסר רצינות בגלל הפרסומת שבה זה כל היופי לדעתי.

בכל אופן המערכת פשוטה מאוד אני לא יודע היכן ניתן ללמוד עליה בארץ אני למדתי לבד פשוט נכנסתי ונסתי ולא חוויתי בעיות כלל כאשר ערכתי לעברית. בהצלחה Asa13 - שיחה 08:29, 18 ביוני 2014 (IDT)תגובה

תאמין לי שויקיפדיה נהדרת ועצמתית הרבה יותר בכל הקשור לחכמת ההמונים, השבתי לך בשיחה:טבעונות לגבי הטמעת קטעים מאתרך לערך, ר"ש. ‏Ben-Natan‏ • שיחה 10:07, 18 ביוני 2014 (IDT)תגובה
אצטט לך מה כתבה לי עורכת בכירה בויקפדיה "שים לב לנקודה נוספת, שהיא אומנם אסטטית אבל עדיין חשובה. ויקיפדיה מנסה לשמור על רמה גבוהה של אמינות גם במקורות שלה ובאתרים שהיא מפנה אליהם. כמו שאמרתי הרבה פעמים קשה לשפוט את האמינות של אתר, וכשאני בא לשפוט אמינות של אתר אני קודם כל מסתכל על איך שהוא נראה. כשהאתר שלך נמצא תחת המערכת של Wix ואינו עצמאי הוא אוטומטית משוייך לקבוצה גדולה של אתרים שרבים מידי מהם לא אמינים." Asa13 - שיחה 11:27, 18 ביוני 2014 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Laugh_Tough-2014-06-19T11:34:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e2\u05e6\u05d4_\u05d9\u05d3\u05d9\u05d3\u05d5\u05ea\u05d9\u05ea-2014-06-19T11:34:00.000Z","replies":["c-Laugh_Tough-2014-06-19T11:34:00.000Z-\u05e2\u05e6\u05d4_\u05d9\u05d3\u05d9\u05d3\u05d5\u05ea\u05d9\u05ea"],"text":"\u05e2\u05e6\u05d4 \u05d9\u05d3\u05d9\u05d3\u05d5\u05ea\u05d9\u05ea","linkableTitle":"\u05e2\u05e6\u05d4 \u05d9\u05d3\u05d9\u05d3\u05d5\u05ea\u05d9\u05ea"}-->

עצה ידידותית

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Laugh_Tough-2014-06-19T11:34:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e2\u05e6\u05d4_\u05d9\u05d3\u05d9\u05d3\u05d5\u05ea\u05d9\u05ea-2014-06-19T11:34:00.000Z","replies":["c-Laugh_Tough-2014-06-19T11:34:00.000Z-\u05e2\u05e6\u05d4_\u05d9\u05d3\u05d9\u05d3\u05d5\u05ea\u05d9\u05ea"],"text":"\u05e2\u05e6\u05d4 \u05d9\u05d3\u05d9\u05d3\u05d5\u05ea\u05d9\u05ea","linkableTitle":"\u05e2\u05e6\u05d4 \u05d9\u05d3\u05d9\u05d3\u05d5\u05ea\u05d9\u05ea"}-->

אסא שלום

כדי שלא תחשוב שהכותרת שלי כוללת ציניות, דע שאין לי שום הרשאות או זכויות יתר, אינני יכול לחסום אותך או להפעיל שום סנקציה אחרת. כך שזו באמת עצה ידידותית.

אתה פועל בשבועות האחרונים במרץ רב כדי לקדם את העריכות שלך בשלושה ערכים בלבד, שכוללות בעיקר הוספה של האתר שלך לרשימת המקורות. כתוצאה מעריכות אלה נכנסת לדיונים רבים וארוכים בדפי השיחה של ערכים אלה, בהם קיבלת משוב מאנשים שפעילים בויקיפדיה בעשרות ומאות ערכים כבר שנים רבות. האנרגיה שהושקעה בהסברים, משני הצדדים, בלתי סבירה לחלוטין בהתחשב בנושא העומד על הפרק.

אם אתה מאמין שכולם נגדך, אז אין טעם שתמשיך, מאחר שלא תנצח את כולם. לדעתי לא כולם נגדך, אבל במקרה הזה לא הצלחת לשכנע.

אם חשוב לך להמשיך לתרום לוויקיפדיה, ותר על ה"קרב" שלך, קרא את המשוב שקיבלת ונסה להפנים אותו, כדי שבעריכות הבאות לא תיתקל בהתנגדות כזו. אם מטרתך היא רק להצליח להכניס את הקישור לאתר שלך, האמן לי, מהיכרות עם מקרים כאלה, לא תצליח בכך, וכנראה שבשלב מסוים (קרוב) "תזכה" להתעלמות במקרה הטוב ולחסימה במקרה הרע. במקום זאת, כדאי להיפרד כידידים.

בכבוד ובברכה, צחקשוח (Laugh Tough) - שיחה 14:34, 19 ביוני 2014 (IDT)תגובה

__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Asa13-2014-07-08T08:07:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e6\u05d9\u05de\u05d7\u05e0\u05d5\u05ea_\u05d5\u05d8\u05d1\u05e2\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea_\u05d1\u05d9\u05d4\u05d3\u05d5\u05ea-2014-07-08T08:07:00.000Z","replies":["c-Asa13-2014-07-08T08:07:00.000Z-\u05e6\u05d9\u05de\u05d7\u05e0\u05d5\u05ea_\u05d5\u05d8\u05d1\u05e2\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea_\u05d1\u05d9\u05d4\u05d3\u05d5\u05ea"],"text":"\u05e6\u05d9\u05de\u05d7\u05e0\u05d5\u05ea \u05d5\u05d8\u05d1\u05e2\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea \u05d1\u05d9\u05d4\u05d3\u05d5\u05ea","linkableTitle":"\u05e6\u05d9\u05de\u05d7\u05e0\u05d5\u05ea \u05d5\u05d8\u05d1\u05e2\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea \u05d1\u05d9\u05d4\u05d3\u05d5\u05ea"}-->

צימחנות וטבעונות ביהדות

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Asa13-2014-07-08T08:07:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05e6\u05d9\u05de\u05d7\u05e0\u05d5\u05ea_\u05d5\u05d8\u05d1\u05e2\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea_\u05d1\u05d9\u05d4\u05d3\u05d5\u05ea-2014-07-08T08:07:00.000Z","replies":["c-Asa13-2014-07-08T08:07:00.000Z-\u05e6\u05d9\u05de\u05d7\u05e0\u05d5\u05ea_\u05d5\u05d8\u05d1\u05e2\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea_\u05d1\u05d9\u05d4\u05d3\u05d5\u05ea"],"text":"\u05e6\u05d9\u05de\u05d7\u05e0\u05d5\u05ea \u05d5\u05d8\u05d1\u05e2\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea \u05d1\u05d9\u05d4\u05d3\u05d5\u05ea","linkableTitle":"\u05e6\u05d9\u05de\u05d7\u05e0\u05d5\u05ea \u05d5\u05d8\u05d1\u05e2\u05d5\u05e0\u05d5\u05ea \u05d1\u05d9\u05d4\u05d3\u05d5\u05ea"}-->

מאחר והדיון התארך מאוד ואפשר שעורכים נוספים יפספסו את כל הנאמר שם החלטתי לסכם את כל הטענות שהועלו לגבי הוספת הקישור לאתר צמחונות וטבעונות ביהדות. זאת כתובת הקישור לאתר המדובר http://vegetarianism13.wix.com/1313

  1. האתר הוא אנונימי ולא ידועים מטרותיו ומי ממן אותו
  2. לא ברור מי הכותבים של הטקסט
  3. האתר מוטה מביא רק צד אחד וחשוד בהטפה "לא ניטרלי"
  4. מחר האתר יכול להביא חומרים לא אמינים ולכן לא ניתן לקשר
  5. הטקסטים של האתר נראים כמחקר מקורי. רוצה לומר, טיעונים חדשים שלא נשמעו בעבר, וככל הנראה לא התקבלו לקאנון היהודי
  6. מתעלם ממקורות רבים הסותרים את דבריו
  7. מבסס פסקי הלכה על הגיגים
  8. תרום לערך בויקפדיה חומר, במקום לקשר לאתר.
  9. מי אתה אסא ? אתה לא מפורסם, אתה לא עמותה, וכדומה..
  10. חשוד בקידום האתר

אענה בקצרה.

  1. בתחתית האתר כתוב - "אתר צמחונות וטבעונות ביהדות איננו ממון על ידי אף אדם, הפלטפורמה היא חינמית של wix הכתיבה באתר היא בהתנדבות מלאה, מטרת האתר היא לאגד את כל החומר הקיים מהמקורות במקום אחד לנוחיות הרבים, כל מי שיכול לעזור בכתיבת תכנים ובהפניה למקורות מוזמן לפנות בדף צור קשר.
  2. ליד כל טקסט כתוב מי את שם העורך
  3. אין דבר כזה "ניטרלי" שאני הולך לירקן השכונתי אני לא מצפה שלצד הירקות הוא יניח גם בשר, זה לא אתר "מחקרי" גם אתר אנונימוס המקושר מכאן הוא לא "ניטרלי".
  4. טענה "הזויה" מחר נדבר על מחר והיום על היום, צריך להתייחס לאתר "באשר הוא".
  5. טעות גמורה, כל הטקסטים הם ציטוטים מהקאנון היהודי עם מראה מקומות.
  6. זו טענה לא מובנת ודומה לטענה מס' 3 צריך להפנים שזה לא אתר מחקרי אלא אתר המאגד את כל אשר נכתב במקורות מראשונים ואחרונים על "צמחונות".
  7. שטות גמורה אין באתר שום פסקי הלכה גם לא אחד.
  8. ראו ערך טבעונות כותרת יהדות תרמתי שם חומר ניתן לבדוק זאת עם העורך בן נתן, יחד עם זאת לא ניתן להעתיק לערך את כל המקורות ולכן אין קשר בן שני הדברים.
  9. "קבלו את האמת ממי שאמרה" גם אם הוא לא מפורסם.
  10. לידיעת ידידי המלומדים, קישורים חיצוניים מאתר ויקיפדיה אינם תורמים לדירוג האתר במנועי חיפוש תודות לתג nofollow שהותקן בכל קישור. אי לכך, אין בסיס לטענה המגוחכת שהקישורים נועדו לצורך קידום האתר.

אני מעתיק לכם לכאן שיחה שראיתי שכתב העורך גילגמש לעורך בן נתן בדף השיחה שלו "בדרך כלל אני לא עושה את זה, אבל הפעם אגיד. אם תפתח את הצבעת המחלוקת המיותרת על הוספת הקישור לאתר הזה, תאבד את כל שיתוף הפעולה שלי בערכים על טבעונות וצמחונות. אני לא יכול לעבור על סדר היום על בזבוז הזמן הנורא, במיוחד נוכח ההתנגדות הגורפת לתוספת זו. גילגמש • שיחה 21:26, 17 ביוני 2014 (IDT) שמע, אני מעריך אותך מאד, אולי יותר משנדמה לך, ולכן אם המחיר הוא הפסקת שיתוף הפעולה שלך בעריכת הערך אז אני ארד מזה, אני לא חשבתי שתתנגד גם לעצם קיומה של הצבעה בנושא (לא משנה מי יתחילה), אני אדבר אם אסא ואפציר בו לרדת, לפחות לעת עתה, מהעניין. ‏Ben-Natan‏ • שיחה 21:44, 17 ביוני 2014 (IDT) אגב, אני מקווה רק שהפנמת שכל מטרתי לסייע לאסא להתאקלם כאן, אפילו בדיון הזה בקושי השתתפתי, בברכה. ‏Ben-Natan‏ • שיחה 21:45, 17 ביוני 2014 (IDT)"

אני מוסיף עוד ציטוט שנראה לי חשוב מאת העורך גילגמש, "אני לא צמחוני (כפי שבטח שמת לב) אז אני לא חושב שאני יכול לכתוב מאמר על הצמחונות. גישתם זרה לי ונראת לי מוזרה בלשון המעטה. גילגמש.

תמונה של מפגש עורכי ויקיפדיה על המנגל בקישור הבא: https://commons.wikimedia.org/wiki/File%3A11th_Birthday_of_Hebrew_Wikipedia_-_July_2014_(2).JPG

Asa13 - שיחה 11:07, 8 ביולי 2014 (IDT)תגובה

אתה באופן ברור מנסה לקדם את האתר ותכניו ללא שום התחשבות במערכת ויקיפדיה, בלי שיתמוך בך ויקיפד אחד. אתה לא יכול לבוא למקום ולנסות להכתיב לו את הכללים. המאמצים שלך לא מובילים לשום מקום. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 11:24, 8 ביולי 2014 (IDT)תגובה
לשמחתנו הרבה בני האדם לא קוראים מחשבות ולא בוחנים לב וכליות אם אתה סבור כך תוכיח אני לא אחראי להלך מחשבות האדם כי המה הבל.. אני באמת מאמין שהוספת הקישור הזה היא הכרחית ותתמוך מאוד בערך זה. Asa13 - שיחה 12:16, 8 ביולי 2014 (IDT)תגובה
אני לא מבין, אסא ענה לכם על כל הטענות בצורה שיטתית, מה הבעיה בהוספת האתר? תוכלו בבקשה לנמק מדוע עדיין אתם מתעקשים לא להכניס את הקישור שלו לאחר שלכאורה הוא ענה על כל טענותיכם? Beliv780 - שיחה 22:47, 8 ביולי 2014 (IDT)תגובה
__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Yosichen-2014-07-09T10:36:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d0\u05d7\u05ea_\u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d5\u05ea_\u05d1\u05d0\u05ea\u05e8_\u05e9\u05dc\u05da-2014-07-09T10:36:00.000Z","replies":["c-Yosichen-2014-07-09T10:36:00.000Z-\u05d0\u05d7\u05ea_\u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d5\u05ea_\u05d1\u05d0\u05ea\u05e8_\u05e9\u05dc\u05da","c-Asa13-2014-07-10T07:54:00.000Z-\u05d0\u05d7\u05ea_\u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d5\u05ea_\u05d1\u05d0\u05ea\u05e8_\u05e9\u05dc\u05da","c-Ldorfman-2014-07-10T09:38:00.000Z-\u05d0\u05d7\u05ea_\u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d5\u05ea_\u05d1\u05d0\u05ea\u05e8_\u05e9\u05dc\u05da","c-Asa13-2014-07-10T10:01:00.000Z-\u05d0\u05d7\u05ea_\u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d5\u05ea_\u05d1\u05d0\u05ea\u05e8_\u05e9\u05dc\u05da"],"text":"\u05d0\u05d7\u05ea \u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d5\u05ea \u05d1\u05d0\u05ea\u05e8 \u05e9\u05dc\u05da","linkableTitle":"\u05d0\u05d7\u05ea \u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d5\u05ea \u05d1\u05d0\u05ea\u05e8 \u05e9\u05dc\u05da"}-->

אחת הבעיות באתר שלך

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Yosichen-2014-07-09T10:36:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d0\u05d7\u05ea_\u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d5\u05ea_\u05d1\u05d0\u05ea\u05e8_\u05e9\u05dc\u05da-2014-07-09T10:36:00.000Z","replies":["c-Yosichen-2014-07-09T10:36:00.000Z-\u05d0\u05d7\u05ea_\u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d5\u05ea_\u05d1\u05d0\u05ea\u05e8_\u05e9\u05dc\u05da","c-Asa13-2014-07-10T07:54:00.000Z-\u05d0\u05d7\u05ea_\u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d5\u05ea_\u05d1\u05d0\u05ea\u05e8_\u05e9\u05dc\u05da","c-Ldorfman-2014-07-10T09:38:00.000Z-\u05d0\u05d7\u05ea_\u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d5\u05ea_\u05d1\u05d0\u05ea\u05e8_\u05e9\u05dc\u05da","c-Asa13-2014-07-10T10:01:00.000Z-\u05d0\u05d7\u05ea_\u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d5\u05ea_\u05d1\u05d0\u05ea\u05e8_\u05e9\u05dc\u05da"],"text":"\u05d0\u05d7\u05ea \u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d5\u05ea \u05d1\u05d0\u05ea\u05e8 \u05e9\u05dc\u05da","linkableTitle":"\u05d0\u05d7\u05ea \u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d5\u05ea \u05d1\u05d0\u05ea\u05e8 \u05e9\u05dc\u05da"}-->

ראשית, ויקיפדיה זה אתר של מידע, ולא של קישורים חיצוניים. הקישורים החיצוניים שמובאים - הם רק תוספת צדדית. אם לא הצלחת לשכנע אף אחד מהמשתמשים הותיקים שהאתר אמין וטוב - אז אין טעם להתווכח. מסיבה זו, אני לא שאף אחד לא חייב לך הסבר כלשהוא. אבל, מאחר ויתכן שזה יראה למישהו כפגיעה ללא סיבה, אני מוצא לנכון להסביר על אחת הבעיות באתר הנ"ל.

אני מצטט מתוך האתר: "הותרה אכילת הבהמה רק בזמן הקרבת הקורבן בבית המקדש, אם שחט לא לצורך הקורבן ולא הביאו להקריב קורבן לה' במשכן, דם יחשב לאיש ההוא ומתחייב כרת.". 1. לא כתוב מי טוען זאת. 2. לא מובא דעות החולקים - מצויין כאילו זה מוסכם על כולם. 3. מדוע באתר לא כתוב הפסוק הזה: "כי ירחק ממך המקום אשר יבחר ה' אלהיך לשום שמו שם וזבחת מבקרך ומצאנך אשר נתן ה' לך כאשר צויתך ואכלת בשעריך בכל אות נפשך". 4. מחקר מקורי שלא התקבל (ראה 5 למעלה). 5. אתר זה אינו דומה ל"אנונימוס" (למשל) שמביא רק פגיעה בבעלי חיים והוא לא מסתיר זאת, אבל זה פשע להביא דעה אחת מהמקורות, ולהציג אותה כאילו כולם מסכימים עליה?. לא בדקתי את כל האתר, אבל מספיק שנמצא בעיה אחת בשביל לפסול אותו.

אם באמת העניין חשוב לך, אתה מוזמן להוסיף מידע שרלוונטי לערכים בנושא. בברכה. יוסי2 - שיחה 13:36, 9 ביולי 2014 (IDT)תגובה

הבדיקה שלך שטחית מידי לכן אענה לך רק על הראשון: באותה שורה בדיוק כתבתי שזו מחלוקת רבי ישמעאל ורבי עקיבא ולסיום כתבתי צפה בשיעור במלואו בקישור הבא הרב אלחנן סמט "דם שפך" עם כפתור ישירות ללימוד סוגיא זו. יתר הדברים ששאלת השבתי להם מעלה ראה 10 טענות ומענות Asa13 - שיחה 15:57, 9 ביולי 2014 (IDT)תגובה
"באותה שורה בדיוק" - ממש לא נכון, כתבת זאת בפיסקה שאחריה.
כתבת בפיסקה שאח"כ: "כפי הנראה בחוש מפסוקי התורה זה פשט גמור וזו מחלוקת רבי ישמעאל ורבי עקיבא" - לא כתבת במה הם נחלקו, וגם לא הצגת בשום מקום באתר את הדעה החולקת. אנסח שוב את טענתי המרכזית: השמטת מידע חשוב (שעשוי לשנות את דעת של הקורא) - הינה ככתיבת מידע שגוי. הפנייה לצפייה בשיעור אינה פוטרת אותך מהחובה לא להשמיט פרטים, שהרי אתה לא מצפה שכולם יכנסו לשיעור. בברכה. יוסי2 - שיחה 10:28, 10 ביולי 2014 (IDT)תגובה
מה לא ברור כאן ? אני מעתיק את הקטע במלואו "כפי הנראה בחוש מפסוקי התורה זה פשט גמור

וזו מחלוקת רבי ישמעאל ורבי עקיבא, בבית מדרשו של רבי ישמעאל הושתת הלימוד על פשוטו של מקרא והיגיון ולא על פלפולים המבוססים על אותיות יתרות או חסרות במקרא. כן נקט בגישת "דיברה תורה כלשון בני אדם"וכך כמו הפשט המופיע בספר ויקרא י"ז סובר רבי ישמעאל שהשחיטה ואכילת הבשר הייתה אסורה כאשר היא איננה משמשת לקורבן וזאת לפני הכניסה לארץ. צפה בשיעור במלואו בקישור הבא הרב אלחנן סמט "דם שפך"Asa13 - שיחה 10:54, 10 ביולי 2014 (IDT)תגובה

הכל ברור. מה סובר ר' עקיבא - אתה לא מביא בכלל. זה נקרא השמטת מידע חשוב. בפרט שהלכה כר' עקיבא. נדמה לי שנגמרו לך התירוצים, ובמקום לענות בצורה עניינית אתה פשוט מעתיק קטע מהאתר. חבל שהגעת למצב כ"כ מביש. יוסי2 - שיחה 11:02, 10 ביולי 2014 (IDT)תגובה
אתה מפספס בענק. הטענה שלך איננה טענה כלל, זה לא אתר מחקרי ולא פסיקת הלכות, אלא ליקוט של מקורות ביהדות על "צמחונות" הטענה שלך מבישה מאוד שכן אתה מנסה לדחוק את הדחוק יותר ויותר, מה שייך שאביא את דעתם של הסוברים אחרת הרי זה לא מחקר ולא פסיקת הלכה אלא אוסף מקורות מהיהדות של אותם אלו שאמרו אחרת.Asa13 - שיחה 11:09, 10 ביולי 2014 (IDT)תגובה
אדם שרוצה לסייע לבעלי חיים - ומביא אתר של מקרי התעללות בבעלי חיים - זו זכותו, והוא לא צריך גם להראות מקרים של סיוע לבעלי חיים. האתר עשוי לגרום לאנשים לסייע לבעלי חיים, ואין בכל שום פסול. אדם שרוצה לקדם "צמחונות" בשם היהדות - אבל ההלכה מתנגדת לזה (אכילת בשר ועוף בשבת ויו"ט ועוד) - לא יכול לצטט רק מקורות שבעד צמחונות, כי בכך הוא מסלף את ההלכה היהודית. אתר כזה יכול לעודד אנשים לצמחונות נגד ההלכה, וזה ממש לא לגיטימי. יוסי2 - שיחה 11:26, 10 ביולי 2014 (IDT)תגובה
מה נאמר ביהדות על צמחונות זהו!!! זה האתר !!! ויקפדיה מחויבת להלכה ?? מה זאת השטות הזאת ממתי ויקיפדיה מחויבת להלכה, שנית אני צמחוני דור שלישי דתי ומבית דתי ואין "חיה" כזאת שהצמחונות היא נגד ההלכה. ועוד ממתי לומדים הלכה מאתר כזה, אין בטענותך כלום.Asa13 - שיחה 11:33, 10 ביולי 2014 (IDT)תגובה
ראשית, אם אתה מתחיל לכעוס, כנראה שעניתי לך טוב. תודה לך על המשוב. שנית, אני מחוייב להלכה - ואני חלק מויקיפדיה (ויש עוד הרבה כמוני כאן). שלישית, גם אנשים שאינם מחוייבים להלכה - רוצים לשמור על כבודה. אולי תחפש קצת במקורות ותגלה שייתכן שזה נגד ההלכה. שיהיה לך בהצלחה. יוסי2 - שיחה 12:00, 10 ביולי 2014 (IDT)תגובה

”אם אתה מתחיל לכעוס, כנראה שעניתי לך טוב” (לעיל) אם באת לכאן מתוך כוונה להכעיס, מקומך לא איתנו! כל הכותבים והעורכים נמצאים פה לצורך שיפור האנציקלופדיה לטובת כולם. מאלה שבאים להכעיס, אנו מבקשים לעזוב. ראה זאת כעצה להמשך הדרך קריצה. Ldorfmanשיחה 12:38, 10 ביולי 2014 (IDT)תגובה

ממש לא באתי להכעיס. ראיתי בכעסו תגובה שמחזקת את דברי. אני מתנצל על דברי - ואני לוקח אותם בחזרה. יוסי2 - שיחה 12:40, 10 ביולי 2014 (IDT)תגובה
תודה. Ldorfmanשיחה 12:48, 10 ביולי 2014 (IDT)תגובה

אני לא כועס כעת ולא כעסתי מקודם, אני פשוט לומד להכיר את ויקיפדיה הישראלית הנה מחקו לי עוד פעם הודעה שכתבתי בכיכר העיר, אתם מפספסים דבר אחד גם אם כל העורכים יהיו נגדי זה עדין לא אומר שאתם צודקים, מדוע למחוק מה החשש להתעמת עם האמת ? דברי מכוונים ל Ldorfman. בקשר לטענותך אני חבר בקבוצת טבעונים דתיים בפייס קבוצה סגורה המונה כמה אלפים אם אעתיק את דבריך שהצמחונות נוגדת את ההלכה זה יהיה ביזיון, כמובן שלא אעשה זאת, בקשר להלכה אני מציע לך את "ויקישיבה" מה שכן אני שוקל להעלות את ההתעלמות הגורפת של העורכים לרשתות החברתיות. עד עתה לא קיבלתי נימוק אחד הולם מדוע נלחמים בי. יום נהדר Asa13 - שיחה 13:01, 10 ביולי 2014 (IDT)תגובה

__DTSUBSCRIBEBUTTONDESKTOP__{"headingLevel":2,"name":"h-Laugh_Tough-2014-07-10T15:07:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d4_\u05d4\u05e2\u05d9\u05e7\u05e8\u05d9\u05ea_\u05d0\u05d9\u05e0\u05d4_\u05d1\u05d0\u05ea\u05e8_\u05d0\u05dc\u05d0_\u05d1\u05d4\u05ea\u05e0\u05d4\u05dc\u05d5\u05ea_\u05e9\u05dc_\u05d0\u05e1\u05d0-2014-07-10T15:07:00.000Z","replies":["c-Laugh_Tough-2014-07-10T15:07:00.000Z-\u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d4_\u05d4\u05e2\u05d9\u05e7\u05e8\u05d9\u05ea_\u05d0\u05d9\u05e0\u05d4_\u05d1\u05d0\u05ea\u05e8_\u05d0\u05dc\u05d0_\u05d1\u05d4\u05ea\u05e0\u05d4\u05dc\u05d5\u05ea_\u05e9\u05dc_\u05d0\u05e1\u05d0","c-Asa13-2014-07-10T16:42:00.000Z-\u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d4_\u05d4\u05e2\u05d9\u05e7\u05e8\u05d9\u05ea_\u05d0\u05d9\u05e0\u05d4_\u05d1\u05d0\u05ea\u05e8_\u05d0\u05dc\u05d0_\u05d1\u05d4\u05ea\u05e0\u05d4\u05dc\u05d5\u05ea_\u05e9\u05dc_\u05d0\u05e1\u05d0"],"text":"\u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d4 \u05d4\u05e2\u05d9\u05e7\u05e8\u05d9\u05ea \u05d0\u05d9\u05e0\u05d4 \u05d1\u05d0\u05ea\u05e8 \u05d0\u05dc\u05d0 \u05d1\u05d4\u05ea\u05e0\u05d4\u05dc\u05d5\u05ea \u05e9\u05dc \u05d0\u05e1\u05d0","linkableTitle":"\u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d4 \u05d4\u05e2\u05d9\u05e7\u05e8\u05d9\u05ea \u05d0\u05d9\u05e0\u05d4 \u05d1\u05d0\u05ea\u05e8 \u05d0\u05dc\u05d0 \u05d1\u05d4\u05ea\u05e0\u05d4\u05dc\u05d5\u05ea \u05e9\u05dc \u05d0\u05e1\u05d0"}-->

הבעיה העיקרית אינה באתר אלא בהתנהלות של אסא

__DTSUBSCRIBEBUTTONMOBILE__{"headingLevel":2,"name":"h-Laugh_Tough-2014-07-10T15:07:00.000Z","type":"heading","level":0,"id":"h-\u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d4_\u05d4\u05e2\u05d9\u05e7\u05e8\u05d9\u05ea_\u05d0\u05d9\u05e0\u05d4_\u05d1\u05d0\u05ea\u05e8_\u05d0\u05dc\u05d0_\u05d1\u05d4\u05ea\u05e0\u05d4\u05dc\u05d5\u05ea_\u05e9\u05dc_\u05d0\u05e1\u05d0-2014-07-10T15:07:00.000Z","replies":["c-Laugh_Tough-2014-07-10T15:07:00.000Z-\u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d4_\u05d4\u05e2\u05d9\u05e7\u05e8\u05d9\u05ea_\u05d0\u05d9\u05e0\u05d4_\u05d1\u05d0\u05ea\u05e8_\u05d0\u05dc\u05d0_\u05d1\u05d4\u05ea\u05e0\u05d4\u05dc\u05d5\u05ea_\u05e9\u05dc_\u05d0\u05e1\u05d0","c-Asa13-2014-07-10T16:42:00.000Z-\u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d4_\u05d4\u05e2\u05d9\u05e7\u05e8\u05d9\u05ea_\u05d0\u05d9\u05e0\u05d4_\u05d1\u05d0\u05ea\u05e8_\u05d0\u05dc\u05d0_\u05d1\u05d4\u05ea\u05e0\u05d4\u05dc\u05d5\u05ea_\u05e9\u05dc_\u05d0\u05e1\u05d0"],"text":"\u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d4 \u05d4\u05e2\u05d9\u05e7\u05e8\u05d9\u05ea \u05d0\u05d9\u05e0\u05d4 \u05d1\u05d0\u05ea\u05e8 \u05d0\u05dc\u05d0 \u05d1\u05d4\u05ea\u05e0\u05d4\u05dc\u05d5\u05ea \u05e9\u05dc \u05d0\u05e1\u05d0","linkableTitle":"\u05d4\u05d1\u05e2\u05d9\u05d4 \u05d4\u05e2\u05d9\u05e7\u05e8\u05d9\u05ea \u05d0\u05d9\u05e0\u05d4 \u05d1\u05d0\u05ea\u05e8 \u05d0\u05dc\u05d0 \u05d1\u05d4\u05ea\u05e0\u05d4\u05dc\u05d5\u05ea \u05e9\u05dc \u05d0\u05e1\u05d0"}-->

הדיון לעיל נגרר לכיוון ההלכתי, וזו לדעתי לא הבעיה העיקרית בתהליך שקורה כאן.

אני מעתיק לכאן חלק נוסף מהדיון בשיחה:צמחונות שלא הובן כנראה (על פי הסיכום של אסא):

” אסא שלום, העובדה שאתה, בעל האתר, נאבק כדי להוסיף את הקישור, מחלישה מאוד את הטיעון שלך.

בלי קשר בכלל להסכמה או ויכוח על תוכן האתר, יש כאן כמה בעיות:

  1. האתר אינו מוכר כבר סמכא. הפתרון שוויקיפדים יבחנו אותו וישתכנעו באיכות התוכן אינו סביר. זה לא תפקידם של ויקיפדים והגושפנקא של ויקיפד כזה או אחר אינה מספיקה כשלעצמה.
  2. ויקיפדיה אינה פלטפורמה לקידום אתרים, ונראה שזו לפחות חלק מהסיבה לדיון כאן.
  3. בניגוד לרוב האתרים שאנו מפנים אליהם, נראה שכאן האתר הוא בשליטתך ובבעלותך. זה אומר שאתה יכול לערוך את התוכן כרצונך אחרי שהקישור הוסף לוויקיפדיה. אין שום ערובה לכך שמה שנראה טוב היום יישאר טוב גם מחר. כמו כן, אף אחד לא מכיר אותך ולא יודע מה האג'נדה שלך. כאשר מקשרים לאתרי עיתונים, אפשר לפחות להניח שהתוכן יהיה זהה גם בעתיד, והאג'נדה של רוב העיתונים ידועה.
  4. ויקיפדיה צריכה לשמור על נקודת מבט נייטרלית. כאשר מקשרים לאתר כמו אנונימוס, שיש לו אג'נדה ברורה, דרך לא נכונה (ולמרבה הצער, נפוצה) היא להציג דעה שמופיעה באנונימוס כעובדה ולתת את אנונימוס כסימוכין. הדרך הנכונה היא לייחס מפורשות את האמירה שמופיעה בערך לאנונימוס. למרבה הצער יש עורכים שמשתמשים בדרך הראשונה, ואז צריך לתקן, ולעיתים להתווכח על כך (לא אתפלא אם צריך לעשות זאת גם בערך הזה). במקרה של האתר שלך, יהיה צריך לכתוב ״האתר של אסא טוען כי...״ וכל עוד האתר שלך לא ידוע בפני עצמו, זו אמירה שאינה מתאימה לאנציקלופדיה.

” אסא הנכבד, בחודש האחרון כל מה שאתה עושה בויקיפדיה הוא להתווכח על קישור לאתר שלך. בדפי השיחה שהוזכרו לעיל ועכשיו כאן. אם אינך מבין שזה בהגדרה נסיון לקדם אותו אז אין מה להמשיך לדבר.

אינך יכול להעיד על עיסתך ולטעון כי האתר שלך הוא האמת והאיכות בהתגלמותה. מקורות איכותיים עוברים ביקורת עמיתים ומפורסמים בידי גופים שזכו למוניטין. באתר שלך לא זה ולא זה.

ויקיפדיה אינה פלטפורמה לקידום אג'נדות. גם הקישור לאתר אנונימוס הוסר כי הוא אינו נייטרלי ולא קושר כראוי לתוכן באתר.

אתה מנסה להטיל על ויקיפדים אחרים את נטל ההוכחה שאין אמת בדבריך, ומבקש מהם "צפה בשיעור במלואו". כתבתי לך בעבר שזה לא תפקידם של ויקיפדים. את המוניטין לאתר שלך עליך ליצור בעצמך, וכל עוד קיימת מחלוקת על נושא הצמחונות, קישור לאתר בעל עמדה ברורה, גם אם יש לו מוניטין, יהיה כהערה להבעת העמדה וייחוסה לאתר.

כשמביאים לך דוגמאות להטייה של הכתוב אצלך, והסברים למה אין מקום לקישור לאתר כזה כפי שניסית להוסיף, אתה מתעלם. אתה מזלזל בדברי אחרים וקורא להם "טענות ומענות", ומציג "סיכומים" של הדיון שאתה צד בו, שאתה, בעל האתר הנדון, כתבת בעצמך, ו"מוכיחים" שאתה צודק. ואתה טוען שנלחמים בך, בעוד אתה הלוחם העיקרי ויוזם כל המלחמה. נראה לי שהרצון לגרום לאתר שלך להופיע בויקיפדיה מאפיל על המשוב של כל הכותבים כאן, על דרך ארץ ועל השכל הישר.

יש לציין שנעשה נסיון להוסיף מחדש את הקישור על ידי משתמש אלמוני. נסיון זה שוחזר. כמו כן הובעה תמיכה בדבריך על ידי משתמש:Beliv780 שעות בודדות לאחר שנפתח החשבון, וזו הפעולה היחידה בחשבון. אני חושד שזו בובת קש. עכשיו אתה גם מתחיל לאיים בפרסום ברשתות חברתיות. אלה פעולות לא לגיטימיות.

אני אומר במפורש כפרפרזה לדברי לירון: בבקשה לך מכאן. לא אוסיף לכתוב בדף שלך או להתייחס לדבריך. צחקשוח (Laugh Tough) - שיחה 18:07, 10 ביולי 2014 (IDT)תגובה

חוצפה ללא גבול - אתה מעלה בי טענות ועלילות ורומז לדברים אסורים ומסיים "לא אוסיף לכתוב בדף שלך או להתייחס לדבריך" אז לא בשבילך אלא בשביל הקוראים הנוספים, ראשית אינני מכיר כלל את משתמש:Beliv780 ההשגות או האינטואיציה שלך טועה לגמרי!!! חלילה לי מלרמות וחלילה לחשוד בכשרים.

הטענה החוזרת שהאתר שלי לא פוטרת התייחסות לטענות מדוע לא לקשר בקישורים החיצונים לחומר שתורם. לא כתבת דבר אחד של אמת למעלה(שיחה מס' 8 - צמחונות וטבעונות ביהדות) פירטתי את 10 הטענות שהועלו כבר ועניתי על כולם נכוחה, זה לא קשה להיכנס לערך צמחונות ולראות שבקישורים החיצונים כן מקושר אתר אנונימוס :)Asa13 - שיחה 19:42, 10 ביולי 2014 (IDT)תגובה