בשם מחלקת פרישה עלי להודיעך כי בקשתך לפרוש אינה עולה בקנה אחד עם צרכי ויקיפדיה העברית (להלן: האנציקלופדיה).
עורכי האנציקלופדיה זקוקים לעזרתך בעיצוב דברים ובפרטים טכניים ככל שיעלה בדמיונם הפרוע (והוא אכן מתפרע).
בברכה,
רמ"ד פרישה
ועכשיו ברצינות: אני מבין לליבך שהמטורף החולני הזה יורד לחייך וזה מטריד. אבל לפרוש זה רק לתת לאידיוט הזה את מבוקשו. תעבירי לי במייל את רשימת הערכים שהוא הטריד אותך בהם ואת אלה שהוא עשוי להטריד בהם, ואני אוסיף אותם לרשימת המעקב שלי. אם המופרע הזה ייטפל אליהם שוב, הפעם הוא יחטוף (וירטואלית) ממני. א גוטן שאבעס. קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית!18:06, 30 באוגוסט 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית, ממש ממש לא, אנחנו לא מקבלים את ההודעה, הרוע לא צריך לנצח, הרוע יגיע לגיהנום, ובעצם הוא כבר נמצא בגיהנום, כי רק מי שנמצא שם מבזבז את חייו ומשקיע אותם להציק ולהזיק. אני מחכה לחזרתך לאחר תקופת מנוח קצרה. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך18:25, 30 באוגוסט 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
מצטרף בחום לדברים שנאמרו. אשמח מאוד אם תחליטי, לאחר מנוחה קצרה אשר לה את ראויה ביותר, לחזור אלינו, ואשמח גם לסייע ככל הניתן בהעלמת נוכחותו של הטרול מהמיזם. בברכה, Lionster • שיחה18:36, 30 באוגוסט 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
מצטרף לדברים שמעלי. אם תפרשי מויקיפדיה, את תאכילי את הטרול, שכן זה מטרתו לפגוע במיזם. Hyuna • שיחה • חציל-צילון • 18:44, 30 באוגוסט 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
השחתה היא לא סיבה לפרישה. בהחלט ניתן לטפל בזה. יתכן שחופשה קצרה כן תעזור לך. אני אוהב להתנתק לפעמים מוויקיפדיה. זה דווקא נחמד מדי פעם ומעניק כוחות חדשים :) גילגמש • שיחה18:50, 30 באוגוסט 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית, את לא פורשת! את יכולה לקחת חופשת רגיעה, אבל לא לפרוש! אשמח גם אני לעזור בהגנה מפני הטרול. את יותר מידי חשובה לוויקיפדיה כדי להודיע כאלה הודעות Ovedc • שיחה • אמצו ערך יתום!18:59, 30 באוגוסט 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני מצטרף לאלו מעלי. אם יש משהו שאני יכול לעזור על מנת למנוע את פרישתך אנא הודיעי לי (ואם את מעדיפה, אזי במייל). אביהו • שיחה19:17, 30 באוגוסט 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
מה??? למה את פורשת??? את תתייאשי, הכול בסדר! עיצובית, לא! די! אני לא מאמין שראיתי את זה.... דיי! אל תפרשי! כבר המון משתמשים פונים אלייך שלא תפרשי. את לא יכולה להתעלם מאיתנו! אנחנו צריכים אותך.
--Guycn2 - שיחה20:07, 30 באוגוסט 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
כמו אביהו. אני אעשה הכול כדי למנוע את פרישתך! הרוע אף פעם לא מנצח. ואם אפשר לדעת, איזה טרול חולני גרם לך להגיע למסקנה שאת צריכה לפרוש?! --Guycn2 - שיחה20:09, 30 באוגוסט 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
יקירתי. כשאנשים קטנים עושים צל גדול, זה רק אומר שהשמש שוקעת. במקרה הזה לא מדובר אפילו על איש קטן אלא מיקרוסקופי. הוא לא שווה את העצבים שלך. אישית, אני מרחם עליו וזה קצת יותר ממה שמגיע לו. תחסמי, כולל חסימות טווח, כולל דפי שיחה, ללא חשש טבל ושביעית "בלי סטופקס". לאפות לך משהו טעים? יש הרבה נחמה באוכל טוב (-: Assayas •</smallp> שיחה • 20:49, 30 באוגוסט 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
לא, זה לא באמת קורה, נכון?... אין לי מה להוסיף על קודמיי כאן (מלבד תחושת בחילה נוראית), אני מסכימה עם כל מילה, ומקווה שיימצא פיתרון ושתחזרי בהקדם האפשרי. Ravit - שיחה22:15, 30 באוגוסט 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני מצטרף לדברי קודמיי. אנחנו זקוקים כאן לרוחך הטובה ולתרומותייך. שובי אלינו בבקשה, לאחר הפוגה קצרה. יואב ר. - שיחה22:34, 30 באוגוסט 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
גם אני מופתע לראות את הדף הזה. גם אם לא הסכמנו בדיון ב"אלף מילים" לגבי דרך ההתנהגות במהלך סיורים, אני בטוח מסכים עם האחרים לגבי זה שאת חייבת להשאר איתנו! אנו זקוקים לך. אין לך תחליף! אמנם נהוג לומר שלכל אדם יש תחליף, אבל במקרה זה, אם מישהו אחר יצור עבורנו דברים דומים למה שאת מכינה, או אף אם יכתוב ערכים בנושאים קרובים, זה פשוט לא יהיה אותו הדבר. בך יש משהו יחודי, אז בקיצור, הישארי! הוכחה לנכונות דברי ניתן למצוא בדף ויקיפדיה:ציוני דרך - למרות שבכל פעם מוגשות לא מעט הצעות, הסמלילים שלך הם אלה שאנו בוחרים בסופו של דבר פעם אחר פעם - וזה רק אספקט אחד של תרומתך הייחודית. אם משהו מציק לך, הדרך היא להתמודד איתו (ואני בטוח שקהילת הכותבים תדע להתמודד עם האיום הזה) - לא להרים ידיים ולפרוש. מחכה לראות עריכות שלך ברשימת המעקב שלי, Ldorfman • שיחה22:43, 30 באוגוסט 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית, אני מופתע לראות את הודעתך ואין לי מושג מה הרקע לה, אבל אני יודע שאת אחת מהדמויות החיוניות והחינניות בויקיפדיה. אל תעזבי אותנו!! באהבה רבה, אבנר - שיחה00:32, 31 באוגוסט 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אינני נוהג להגיב על הודעות פרישה, ואינני אוהב את הדרמה הנלווית להן בדרך כלל (והדברים ידועים). אני חורג ממנהגי, כי אני יודע שבמקרה זה לא מדובר בדרמה לשם משיכת תשומת לב מחד גיסא, ושהאבדה לויקיפדיה דווקא משמעותית מאידך גיסא. טלי עיתותיך בידייך, בהחלט, קחי חופש ככל שיידרש לך, ושובי אלינו רעננה ונהדרת כתמיד! --בשם חוג המעריצים, Ijon - שיחה04:58, 31 באוגוסט 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
לכל התוהים, עיצובית סבלה בימים האחרונים מהתקפות של טרול עליה אישית ועל ערכים שהיא כתבה, כנ"ל גם גיל שסייע לה. כנגד טרולים יש להילחם בכל דרך אפשרית בגלל הנזק הרב שהם גורמים, וזו דוגמה אחת מיני רבות. לכן לירון אני מופתעת שאתה מופתע וזאת לאחר שאתה תומך בהצטרפות טרול לסיורים בשיחת ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/אלף מילים#ושוב - האנציקלופדיסט. רוצה לסייע לה? הדרך היא להיאבק בטרולים בכל מקום, ולא לכתוב אני לא מרגיש כל בעיה בנוכחות טרול בסיורים. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך08:23, 31 באוגוסט 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אז אנחנו לא מסכימים לגבי הדרך בה יש לנהוג באנשים המגיעים לסיורים אם הורחקו מקהילת הכותבים, אבל לגבי תרומתה של עיצובית ולגבי זה שעליה להישאר, אנו בדעה אחת. Ldorfman • שיחה13:09, 31 באוגוסט 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אין לי מילים. עיצובית, איני מאמין וכמו המשתמשים שהקדימו אותי איני מקבל את הודעת הפרישה. את חשובה לנו מידי. אין להאכיל את הטרול ולתת לו לנצח. את כל הטרולים יש לחסום. כמו קודמיי, אני מציע שתיקחי חופשה קצרה ובקצרה אני מתכוון ליום-יומיים . מצפה בקוצר רוח לשובך ומקווה שאלו אינן מילות פרידה, ההר אדרניק - שיחה • סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :)09:24, 31 באוגוסט 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית היקרה, ראיתי רק כעת. אל נא תניחי לחוליגן בעל אישיות סוציופתית להרחיק אותך ממקום בו את אהובה ורצויה. אני מבין את רצונך בהפוגה קצרה (גם אני נטלתי לעצמי אחת כזו בנסיבות דומות) - אך מקווה שתשובי אלינו במהרה. Dvh - שיחה18:34, 1 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית, קחי לך מנוחה אם את צריכה, אבל תחזרי אלינו כשתוכלי. את יותר חזקה מזה ואנחנו איתך. בריאן - שיחה20:10, 1 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה. תהא שנת עיצובית דגולה. מצטרף לדברי קודמיי. אחרי החגים יתחדש הכל... מי-נהר - שיחה23:39, 1 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
רק עכשיו נתקלתי בהודעתך ולא נותר לי אלא להצטרף לחבריי המלומדים - אל תפרשי. הרוע לא יזכה בניצחון. תרומתך האישית עצומה בכל מקום ובוויקיפדיה בפרט. אנא, שקלי שנית. Ranbar • שיחה • בואו לתיאטרון - תהנו מהמזגן10:25, 2 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
תגובה
ראשית, אני מודה לכל אחת ואחד מכם על התגובות, ממש לא חשבתי שההרהורים שלי יובילו לכזאת תגובה רבת משתתפים. תגובותיכם גם מוכיחות את הקושי שלי בקבלת החלטה בנושא, מאוד ריגשתם אותי. (תודה גם לכל מי שהתקשר ושלח אימיילים, אתם באמת מדהימים)
בניגוד לאנשים שפרשו מוויקיפדיה בעבר, אני ממש לא רוצה לעשות זאת, אתעצב לעשות זאת ואפסיד מקום שמאוד שמח ומהנה עבורי בחיים.
בתוך ה-30 לפטירתו של אבי לא יכולתי לדבר עם אנשים, היה לי קשה לתפקד, אז נכנסתי וכתבתי לזכרו ערך שאני יודעת שהוא היה אוהב. הדבר הזה היה סוג של שחרור עבורי, הכתיבה כאן העניקה לי משהו שאף אחד לא הצליח,לא משנה כמה חיבקו אותי באהבה.
מי שמכיר אותי במציאות, ורבים מכם אכן כך, ודאי יודע שהגעתי לכאן בכוונות טובות, מתוך רצון אמיתי לתרום. לא להחזיק בתפקידים מיוחדים וכו.. אלא, פשוט ליהנות תוך כדי עשייה.
לצערי, עברתי בשנה האחרונה מתקפות חוזרות ונשנות שניסו לערער את יכולותיי בתור כותבת ובתור מפעילה. כבר ציינתי בעבר כי איני כותבת ברמתם של דוד שי, אביעדוס, גילגמש ועוד כותבים נפלאים ואיכותיים ביותר שוויקיפדיה זכתה בהם. אבל אני באמת חושבת שמקומם של הערכים שלי במרחב הערכים, וכן, בטוח שיש מפעילים טובים ממני, אך אני סבורה שפעילותי טובה מספיק והגונה מספיק.
בכל הזמן הזה אני מרגישה שגם אני, החזקה, עם ההרשאות, לא באמת יכולה להתמודד מול מי שיש לו הרבה יותר זמן פנוי בלנסות ולהציק לי. המתקפה האחרונה לא היתה יחידה, היא היתה פשוט מגעילה ובלתי נסבלת.
אני מאוד מתלבטת, את הודעתי הקודמת בדף השיחה עשיתי בעיניים דומעות, אני שונאת את ההרגשה שאנשים הזויים, מנותקים מהמציאות, שיש בהם ממש רשעות אמיתית יצליחו למנוע ממני לעשות משהו בחיים שאני מאוד אוהבת.
אני מאוד מחבבת, אפילו אוהבת להיות כאן. נאים השכנים בעיניי, ואני רוצה לשבת כאן דרך קבע, העניין הוא כזה, מה קורה במתקפה הבאה? במתקפה הזו חנה, אביעדוס וגיל גילו את הפעילות המשחיתה וסייעו, אך גם זה לא הספיק ובכל פעם שנכנסתי וניסיתי להשלים את הערך אנו זה לא צלח.
סליחה על התגובה הארוכה, לרוב אני מקצרת, רק רציתי להסביר את נקודת המבט שהובילה לדברים שכתבתי. בסופו של דבר אני מסירה את ההודעה, אני אהיה בחופשה חלקית, כדי להירגע מהכל, אבל גם היום לא התאפקתי והגנתי על הערך ראש השנה, זה כנראה חזק ממני, אולי גם מטרולים, מי יודע.
עיצובית, את מפעילה נהדרת, ובכלל, את נהדרת. אנחנו עוד נכסח את הטרול הזה ונתלונן למשטרה. אל תדאגי. אני שמח ששקלת את פרישתך שוב. אם את מרגישה שאת צריכה הפסקה זה בסדר גמור, אבל רק אל תפרשי! שנה טובה! --Guycn2 - שיחה20:32, 2 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית, נשמח לראותך חוזרת, ואם את נתונה להתקפה, תודיעי ונסייע. לא תמיד האחרים רואים את מה שאת רואה ולפעמים עסוקים גם בדברים אחרים, לכן חשוב לא להתמודד לבד. אנחנו כאן כולנו לסייע לך. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך20:37, 2 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אשמח לראותך שוב פה :) אם קשה לך עם ההרשאות אז ותרי עליהן. אני מסתדר מצוין בלי. היתי בזמנו מפעיל מערכת ואני מאוד שמח שאני כבר לא. גילגמש • שיחה22:24, 2 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית, חג שמח ושנה טובה, אני יכול להבין לליבך. אין ספק שהצקות מאוד מפריעות ומעלות הרהורי פרישה. אמרתי לא פעם שאסור להשלים עם התופעה ההרסנית של התנכלויות וחיסולי חשבונות כלפי כל ויקיפד, לא משנה מה מעמדו, ואני שמח שחברים רבים התגייסו להגנתך, ולחזק את ידיך. אגסי - שיחה22:47, 2 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
גם אני שמח מאוד על חזרתך ואני מבקש גם להעלות על נס את הניסוח האנציקלופדי, הבהיר, והמפורט אשר בו את מעשירה את ויקיפדיה, ומבקש שתמשיכי בתרומתך זו, למען תהליך שיפורו המתמשך של המיזם, שיש לך חלק נרחב ביותר בו. בברכה, Lionster • שיחה22:54, 2 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
גם אני שמח מאוד על חזרתך ועל כך שאת לא פורשת. שתהיה לך שנה טובה ומתוקה, ומי ייתן שאת וכלל ויקיפדיה לא ידעו עוד הצקות והתנכלויות מצד הטרולים. בברכה, MathKnight ✡ (שיחה) 23:00, 2 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
איזה כיף לקרוא שאת שוב איתנו. את כותבת מצויינת, מפעילת מערכת נהדרת ומעצבת בחסד. אנו צריכים אותך בכל הכובעים הללו וגם סתם כעיצובית, המגניבה בדרך ההסתכלות שלה על דברים, החביבה תמיד והתומכת בכולם. שנה טובה לך ולכל בני ביתך. בתקווה להפגש בקרוב מעל דפי ויקיפדיה וגם מחוץ להם, Ldorfman • שיחה00:38, 3 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני מצטרף לכולם ולכולן. אמנם זמן הגישה שלי לרשת פחת מעט אבל אם קורה משהו חריג אל תהססי ליידע גם אותי ואני אעשה כל שביכולתי, ברוח דבריה של חנה, כדי למנוע את ההתנכלות. שנה טובה! Dvh - שיחה00:54, 3 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
הערכים שוב במתקפה וגם דף השיחה שלי. כבר לא משנה לי באיזה טרול מדובר, רק שהגועל נפש לא נפסק. אודה לעזרת מי שמבחין בהנחת תבניות שכתוב על ידי אנונימים. אי משתמשים חדשים. מי שישה זאת פסק כל עוד ראה שכני פורשת, בשנייה שההודעה השתנתה ההתקפה חזרה. ברוא שההתנכלות אישית ומגעילה במיוחד. אודה לעזרתם של הויקיפדים הנחמדים. Itzuvit - שיחהסדנה16:55, 3 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
נעזור לך. די, עד כאן. אי אפשר לרחם עליו. זהו. אני נשאר בדעתי שחשוב מאוד שכבר נתלונן עליו. לא יכול להיות שכל יום הוא יבוא עם משתמש חדש והטרדות חדשות והדבר היחיד שנעשה הוא לחסום כל משתמש שהוא פותח. אל תדאגי, הוא עוד יפצה אותך. אל תעזבי! אין ספק שבגללו את עוברת תקופה לא קלה, אבל תהיי חזקה, ונעזור לך לעבור את זה! --Guycn2 - שיחה17:00, 3 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
לא יודע אם זה משמעותי (מסתבר שלא באמת), אבל אפשר לחסום את הדף שלך לאנונימיים ורשומים חדשים אם תרצי. DGtal 17:06, 3 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני מציע לבצע (וברצינות) את מה שגילגמש הציע בבקשות מהמפעילים. אגב, עיצובית, האם שני האנונימיים החדשים שנחסמו הם בובות קש של האנציקלופדיסט? --Guycn2 - שיחה17:08, 3 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
תודה דיגיטל. האמת שאת דף השיחה שלי אין מצב שאפספס שהשחיתו, וזה פחות בעיה מבחינתי, המו לחפש מתוך הערכים הרבים ברשימת המעקב שלי ובעריכות של אנונימיים וכו... אני מעדיפה שכולם יוכלו לפנות אליי. שמי גם מופיע בחממה ואנונימיים וחדשים הם קהל היעד. לכן, לעת עתה, אשאיר אותו פתוח. הגנתי על דף המשתמש, כי שם אין לאף אחד מה לחפש. ;) Itzuvit - שיחהסדנה17:11, 3 בספטמבר 2013 (IDT).__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
שלום, אני מצטער על ההצקות, אבל עכשיו רק משתמשים רשומים יוכלו לכתוב לך... לפחות לחודש הקרוב. שנה טובה! --Yoavd - שיחה18:00, 3 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
דווקא עכשיו רציתי לציין את ההערכה הרבה שיש לי ולמשתמשים רבים לפועלך בוויקיפדיה. תודה רבה! Lionster • שיחה22:00, 3 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
מצטרף לליאונסטר! בתיאבון ובהצלחה בהמשך פעילותך! אל תיתני לאנציקלופדיסט המעצבן הזה להציק לך! כשאת רואה שהוא כתב משהו - תמחקי ותחסמי אותו בלי לקרוא. Guycn2 - שיחה22:09, 3 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
תודה גיא יקירי. שתהיה לך שנה מדהימה. רני גאה בשיפור החיבור שלך עם ויקיפדיה. שרק יימשך. שמחה שאתה מקשיב ולומד. Itzuvit - שיחהסדנה06:04, 4 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית, אני אומנם בחופשה ארוכה מוויקיפידיה (ארוכה יותר ממה שתכננתי במקור) ומקווה לחזור לפעילות אינטנסיבית יותר בקרוב, אבל לא יכולתי לשבת בחיבוק ידיים כשקראתי את הדברים. אנא השארי איתנה ואל תתני לאף אחד למרר את חייך. אני מצרף לינק לסצינה קצרה ומצחיקה של סרט ילדים (Spy Kids), שבו נחשפת זהותם האמיתית של שני ״בריונים״. אני מקווה שאם לא יחזק אותך זה יעלה חיוך על פנייך. RF - שיחה04:28, 4 בספטמבר 2013 (IDT)http://youtu.be/aT45vQ4PFSs__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
שלום שי, בדקתי ידנית, ראיתי שלא ערכת מחודש דצמבר 2012 עד ה- 1 ביולי 2013. מתאריך זה עד ה-3 בספטמבר שעת מועד פתיחת ההצבעה יש לך 54 עריכות במרחב הערכים (אם לא התבלבלתי קצת בספירה). לא מצאתי עריכות במרחבים משיקים. איך הגעת למסקנה שיש לך 100 עריכות עד מועד פתיחת ההצבעה? עריכות בדפי השיחה לא נחשבים. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך10:40, 4 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
תודה. על אף שאיני בטוחה כי לערך יש חשיבות אנציקלופדית, כני ודאי מעריכה מאוד את ההשקעה. :) שבוע טוב! Itzuvit - שיחהסדנה19:01, 7 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי עיצובית. שוב אומר שאני מאוד מעריך את הסבלנות שאת מגלה כלפיי. אני בטוח שחונכים אחרים כבר היו מתייאשים ממני. לאור הבקשות בדף הבירורים, אודה לך אם תגדירי לי מה אני יכול לעשות לבד וממה עליי להימנע לפני פנייה אלייך. שבוע טוב, Guycn2 - שיחה01:07, 8 בספטמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי גיא. בהמשך לשיחות בינינו. עדיף שבשלב הראשוני תתייעץ על רוב הדברים. כך נמנע תקלות. . אחרי שנעבור כל שלב על מה שעברנו תהיה לך יד יותר חופשית, ככה שלב, שלב בסבלנות. :). תודה על הדברים. והמשך בגישתך החיובית. Itzuvit - שיחהסדנה19:56, 8 בספטמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
מזלטוב! , אוף, רציתי להיות ראשון, ולא חשבתי שמישהו יאחל לה מזל טוב 4 דקות אחרי חצות . בברכה, Guycn2 - שיחה00:15, 10 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
המון המון המון תודה. אנשים טובים באמצע הדרך :) השנה הברכות מגיעות דרך אפליקציות, במייל, בWHATSAPP, בSMS, זה פשוט מרגיש מומולדת שמייח מכל חלקי הטכנולוגיה. שנה הבאה זה יהיה בהולוגרמה עם חיישני תחושה, וסנסורי עומק... . מאוד משמייח לפתוח כך את היום. ייפייי Itzuvit - שיחהסדנה11:15, 10 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
איחולי מזל טוב לאורך כל הדרך מהקריות ועד אלייך (וזו דרך ארוכה למדי)! מאחל לך שתדעי רק רגעי אושר ושמחה במיזם ושבכלל חייך יהיו טובים ושתגשימי את כל שאיפותייך. לכולנו אני מאחל שבשנתך הקרובה נוכל להפגש עמך יותר: בסיורים, במפגשי כותבים/מפגשי עמותה ובכל הזדמנות מתאימה . Ldorfman • שיחה16:23, 10 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית, מזל טוב, כל טוב, שתמשיכי ליהנות ולתרום עוד שנים רבות, וכמובן שתזכי לעצב את הלוגו של הערך המיליון:) אגסי - שיחה16:54, 10 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית - מזל טוב ליום הולדתך. ותראי כמה אנשים באים לדף השיחה הזה לברך אותך. . הרבה אושר, עד 120. Danny-w • שיחה00:06, 11 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
המון המון המון תודה. כל הודעה נקראה בשקדנות ובהערכה רבה. תודה לכל המברכים בכל הפורמטים השונים. אומנם הייתי קצת חולה לאחרונה, אבל מתכננת לחגוג, כמו שצריך, מאוד בקרוב .
שתהיה לכולכם שנה נפלאה, גמר חתימה טובה ויום כיפורים מוצלח והמון אושר ושמחה. יכולה לברך כל אחד ואחד מכם שתרגישו טוב, בבריאותכם, בסביבתכם, ובתחושותיכם. נכתב מכל ה♥ ...ייפיייייייי... Itzuvit - שיחהסדנה14:20, 11 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני חושב שזה שיא חדש של איחור אופנתי. אבל יאמר לזכותי שעד עכשיו הייתי חסום . המון מזל טוב והמשך פעילות משובחת! Lionster • שיחה00:31, 1 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי עיצובית, אולי את מבינה בזה. אני לא מצליח ליצור תמונה במחשב מבלי שהיא תתמלא ברקע מסביב. הכוונה שלי היא לתמונה כמו זו, שאין בה שום רקע מסביב לחצים. תודה, Guycn2 - שיחה16:06, 11 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
תמונה עם רקע שקוף אפשר ליצר רק בפורמטים מסויימים ורק עם ניקוי של הרקע. תוכל לבקש בסדנה להפוך את הרקע לשקוף, או שאני אוכל ליצור לך בשישי. בכל מקרה, יש הסברים בהדרכת הגרפיקה שקישור אליה נמצא בתחתית דף המשתמש שלי. Itzuvit - שיחהסדנה16:17, 11 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
כל הכבוד על המדריך! אבל מכיוון שאין לי פוטושופ, אבל בסדנה להפוך את הרקע לשקוף. בברכה, Guycn2 - שיחה21:59, 11 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי עיצובית, וסליחה שאני חופר לך כאן בזמן האחרון. לפני כשבועיים ביקשתי בדף הבקשות מהמפעילים להסיר את הרשאת הבדוק אוטומטית שלי עקב התנגדות הקהילה שאחזיק בהרשאה זו. האם זה נראה לך תקין שמשתמש בתהליך חונכות נבדק באופן אוטומטי? עדיין יש עריכות שלי שמשוחזרות והמון אזהרות. אם אני לא בשל, אז אני לא בשל וזהו. אני מקווה בעתיד לקבל גם הרשאות מנטר, אבל עדיין לא זה עדיין לא. לדעתי עד שלא אשתפר ואפסיק לקבל אזהרות אני לא יכול להיות בדוק אוטומטית. אני שיקלי להסיר לי את ההרשאה הזו. אמנם הרשאה זו נועדה רק כדי להקל על המנטרים, אבל במקרה שלי באמת יש צורך לבדוק כל עריכה, ואם המנטרים "מדלגים" על העריכות שלי, שהרבה פעמים מזיקות, זה לא טוב. גמר חתימה טובה, Guycn2 - שיחה16:25, 12 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני נגד. תאמין לי שיש כאלו שעוקבים אחרי העריכות שלך (ראה את דף השיחה שלך שמלא שאיומים והאשמות). כתיבה וחתימה טובה, יונה בנדלאק - שיחה19:24, 12 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
נגד הסרת ההרשאה או נגד שאחזיק בהרשאה? זה בדיוק העניין, האיומים והאשמות בדף שיחתי מעידים על כך שלצערי בשלב זה לא ראוי שאהיה אפילו בדוק אוטומטית.. --Guycn2 - שיחה20:00, 12 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
תודה, אבל לצערי אני חייב להגיד שאני קצת מאוכזב מעצמי... אני מחכה לרגע בו אוכל ליצור ערך שיתאים למרחב הערכים בלי שאת תעבדי עליו. בברכה, --Guycn2 - שיחה14:25, 13 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
גיא, אני לא ליד המחשב ולא אוהבת לערוך מהאייפון. רק מטפלת בבעיות. אגב, מאז תחילת החונכות כמעט ולא כתבת, וזאת בדרך הכי טובה ללמוד. נדרשים שינויים קטנים. תוכל לראות אותם לאחר העריכה. זה לא שהערכים לא ראויים. בנוסף, הוא קצר ועדיף לעבות קצת. אם תוכל לעבות זה יהיה טוב. אתה מוכרח להיות סבלני. אין דרך אחרת. Itzuvit - שיחהסדנה14:29, 13 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אגב, אוכל לארחיב את הערך גם לאחר שיועבר למרחב הערכים. זה לא שאם זה לא בדף טיוטה שלי, אי אפשר לשפר --Guycn2 - שיחה14:34, 13 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
תודה רבה שאת משקיעה מזמנך כדי לשפר את הערכים הגרועים שלי! גם הערך באנגלית לא מאוד ארוך, אבל אם ירחיבו אותו שם אני אוסיף גם כאן. בברכה, Guycn2 - שיחה16:36, 17 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני חושבת שפשוט חסר בהם ״בשר״. וגם באנגלית הערך קצר. ממליצה לבחור ערכים שכתוב בהם יותר, זה יקל עלייך מאוד. :) Itzuvit - שיחהסדנה16:39, 17 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
בעקרון, רק אם הייתי יושבת על כל הערכים הייתי רואה את זה. מכיוון שרק נכנסתי וראיתי השחתה. לא יכולתי ליצור את הקישור. ברגע שמנטרים הכל, כפי שאת עשית, זה ברור לעין. אבל כשאני נכנסת מהאייפון, במטרה לבצע פעולות ספציפיות, סבירות שאפספס וזה די ברור למה. לכן בבקשות חשוב לציין. אחרת מתייחסים אליו כאל משחית ראשון. ונותנים לו עוד צ׳אנס. בכל מקרה המון תודה מור על הפניית תשומת הלב לעניין . Itzuvit - שיחהסדנה
לא משנה, בכל מקרה זה לא ברור רק לך זה ברור לכל מי שעובר על היסטוריה הגרסאות בקשר למה שלא הבנת, בפעם הקודמת הוא רשם מלך השכונה ואילו עתה מלך ישראל. מור207 - שיחה16:19, 13 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי עיצובית, שוב סליחה על הניג'וסים בזמן האחרון... אז ככה. אני יכול לשנות בתבנית את הקישור ל"יומן התפקידים", כך שיפנה ישירות אל יומן התפקידים של המשתמש המסוים ולא לכל הפעולות ביומן התפקידים. אני בטוח כיצד לעשות זאת מבחינה טכנית והצלחתי בוויקיטקסט, כך שלא אגרום שום נזק. השאלה היא האם דקה אחרי שאבצע את העריכה אני אראה "שוחזר מעריכות של Guycn2" בהיסטוריית הגרסאות, ואולי אפילו איחסם.
אני מאשר לך לשנות. אבל אם אתה רואה שזה לא עובד או יוצר בעיות שבטל את העריכה שלך. (למען הסדר הטוב, תרשום בתקציר העריכה שזה באישורי). יונה בנדלאק - שיחה08:19, 17 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
תודה רבה יונה. בעקרון אני תמיד ממליצה לציין את הדברים בדף השיחה ולתת לאנשים הזדמנות להגיב. בכל אופן, ראה את דבריו של יונה. ותוודא שהשינוי אכן עובד. :) Itzuvit - שיחהסדנה10:25, 17 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
שלום עיצובית ושבוע טוב, אני שמח לראות שאת פעילה בוויקי. לצערי, שכחתי לאחל לך מזלטוב! ליום הולדתך שחל בשבוע שעבר ומגיע לי להיחסם בגלל זיכרוני . אז רציתי לאחל לך מזל טוב, עד מאה ועשרים והמשך פעילות ברוכה בוויקיפדיה. בברכה, ההר אדרניק - שיחה • סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :)08:35, 17 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי דקל, עם כזאת ברכה, איך אפשר שלא?
המון, המון, המון תודה . אהבתי את התמונה . ושתהיה לך שנה נפלאה! 10:26, 17 בספטמבר 2013 (IDT)
לדעתי זה גבולי, אבל בו נהיה זהירים. כדאי להעלות לדיון. בכל מקרה אני בעד. ברגע שתעלה לדיון תפנה אותי ואגיב שם. זה נחמד ומקל על המפעילים. :) Itzuvit - שיחהסדנה06:04, 18 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי עיצובית, אני לא ממש מבינה למה חסמת את המשתמש. מדובר במשתמש שהשחית פעם אחת לפני כמה שעות והלך. כתובות ה-IP מתחלפות, ומאוד סביר שהכתובת כבר עברה למשתמש אחר. מה גם שאין הצדקה בחסימה אחרי השחתה אחת (אפשר גם להזהיר, מה שהיה עוזר במקרה הזה כי המשתמש גם ככה עזב). בברכה, נטע - שיחה06:55, 20 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
חסמתי כי מאופי ההשחתה מדובר באותו משחית שממשיך. חסמתי ליום, כך שאין בעיה עם זה. אם היה מדובר במשחית בודד היה מקום לאזהרה. כשמדובר במשחית מהסוג הספציפי עדיף לחסום. Itzuvit - שיחהסדנה06:59, 20 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני עדיין לא מסכימה, כי מדובר בכתובת IP, וכתובות כאלה מתחלפות לעתים תכופות. המשמעות היא שייתכן שעכשיו כתובת ה-IP הזו משמשת משתמש אחר שאינו משחית. אם זה היה בזמן אמת, את בהחלט צודקת ואפשר ורצוי לחסום, אבל כשיש מרחק כ"כ גדול בין ההשחתה לחסימה היא נראית לי מיותרת. בברכה, נטע - שיחה07:02, 20 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
תודה גיא. אני חושבת שזה מקרה גבולי. אם את חושבת שיש לשחרר. את יכולה לבקש זאת בבקשות מפעילים. כשיש מתקפה אני מעדיפה לחסום ליום. אם מפעילים אחרים יחשבו אחרת, מכבדת את דעתו של כל אדם. לשיקולך. חג שמייח נטע :) Itzuvit - שיחהסדנה07:05, 20 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
מצטער שביקשתי הרשאות מנטר, זה באמת היה רק כי האנונימי התיש אותי וכמעט יצאתי משליטה... יום טוב וחג שמח. Guycn2 - שיחה07:08, 20 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
בדיוק באתי לכתוב בדף שיחתך. אתה עושה עבודה נהדרת בניטור, כשהזמן יגיע, והוא לא רחוק, אבקש עבורך את ההרשאות בבקשות מפעילים, זה ייראה גם אחרת בתור החונכת שלך. רק קצת סבלנות. עבודה טובה מהסוג הזה רק מקדמת אותך. אכתוב גם בדף שיחתך. :) Itzuvit - שיחהסדנה07:16, 20 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
כפי שכנראה ראית, הצעתי את דקל למפעיל נולד לאחר הסכמתו, אך לא אמרתי לך כלום... עיצובית, בבקשה, אני יודע שאני בעייתי, אנא תני לי הזדמנות אחרונה ותסכימי להמשיך לחנוך אותי... Guycn2 - שיחה05:45, 21 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
גיא, כבר עברנו את הגשר הזה מזמן. הכל בסדר. :) למה אתה מעלה דברים ישנים? מישהו אמר לך משהו? מבחינתי הכל בסדר. Itzuvit - שיחהסדנה05:51, 21 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
איזו הקלה להציע מישהו במפעיל נולד, גם הוא מסכים, זו פעולה שרצוי מאוד שאתייעץ איתך ולא אבצע, גם אם המשתמש הסכים. יום טוב, Guycn2 - שיחה05:53, 21 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
ראיתי עכשיו את מפעיל נולד. לדעתי יש כרגע לארכב את ההצעה. אם היית מתייעץ איתי הייתי אומרת לך שזה מה שיקרה. אני באופן אישי מאוד מעריכה את דקל וחושבת שהוא נכס למיזם, אולם זה מוקדם מדי. ברשותך אעשה בקרת נזקים. Itzuvit - שיחהסדנה06:30, 21 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
כשאני נכנסת לערך יונה כהן (מחנך) כשאני מחוברת אני רואה את השינויים. אבל כשאני נכנסת לערך כשאני לא בשם המשתמש שלי אני רואה אותו ללא העריכה שעשיתי בימים האחרונים והתמונות שהעלתי. tshwartz
בדרך כלל, הבעיה המתוארת נובעת מגרסה לא מעודכנת של הדף במטמון של השרת (כלומר לא על המחשב שלך). דרך זריזה לפתור זאת לדבי דף ספציפי היא לפתוח את הדף ואז להוסיף ?action=purge לשורת הכתובת (כבר עשיתי זאת עבור הדף בו מדובר, כך שכנראה לגבי הדף הזה הבעיה נפתרה - ההסבר מיועד לפעמים הבאות שזה יקרה). בקליפת אגוז, התוספת הזאת אומרת לשרת לשמוט את המטמון ולבנות את הדף מחדש על בסיס הגרסה המעודכנת ביותר. הסיבה להבדל בין "אלמוני" ו"רשום" היא שהשרתים לפעמים מחזיקים שתי גרסאות שונות של המטמון, אחת לרשומים ואחת לאלמונים. כנראה יש סיבה טובה לעשות זאת, אבל היא נשגבת מבינתי. קיפודנחש18:31, 25 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני נתקלתי בבעיה הזאת בעבר בעצמי. למשל העליתי את תמונתו של רמי באר לפני יומיים שנשלחה מלהקת המחול הקיבוצית. וקיבלתי תגובה שהם לא רואים את התמונה בערך. זאת תופעה לא נדירה. משתמש רשום רואה תמיד את הגירסה האחרונה, אנונימי לא תמיד. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך18:43, 25 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
כמו שאמר קיפודנחש זו דרך לשיפור ביצועים בשרת במחיר של גרסה שאינה בהכרח העדכנית ביותר. אפשר להשתמש ב?action=purge בסוף הכתובת, או להשתמש ב"קישור קבוע" ואז הקורא שאליו שולחים את הקישור הקבוע יצפה בגרסה האחרונה. ערן - שיחה22:48, 25 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
להשלמת התמונה ("השלמת התמונה" כאן זה מעין משחק מילים, אם כי לא מאד מוצלח): התופעה שחנה מתארת דומה אך לא זהה (תוכן הדף והתמונות מגיעים משרתים שונים, ורענון המטמון של תוכן הדף לא גורם אוטומטית לרענון של התמונות). יש תקופות בהן רענון התמונות היא בעיה אמתית - בעבר היו ימים (ובמקרים נדירים אפילו חודשים) בהם התמונה כבר עודכנה, אך משום מה אחד הגדלים של "ממוזער" עדיין הציג את התמונה הישנה. כתבתי פעם סקריפט שמנסה להתמודד עם זה, אבל הוא לא בדוק היטב, ולא בטוח שהוא עובד, וגם אם כן, הוא לא משפיע על תמונות משיתוף. התרופה ה"בדוקה" היחידה שידועה לי לטיפול בתמונות ממוזערות לא מעודכנות יא לשנות את הגודל (מספיק בפיקסל יחיד - נניח 201 במקום 200). שינוי כזה מאלץ את שרת התמונות ליצור גרסה חדשה לתמונה הממוזערת, והשרת תמיד משתמש בתמונה המעודכנת ביותר. קיפודנחש19:31, 26 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני נוהגת לשנות ב2 פיקסלים כשאני מעלה גרסה חדשה של קובץ שערכתי בסדנה בדיוק מהסיבה הזו. תודה על הפירוט קיפוד. :) Itzuvit - שיחהסדנה22:50, 26 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אופסי. זה היה אמור להימחק. בוצע. תודה נטע. :). החג עובר בסדר. נכנסתי אליו חולה. נקווה שנצא בריאה לגמרי. :) Itzuvit - שיחהסדנה05:53, 26 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
הערך הזה נוצר בארגז החול של ויקיפדיה והועבר לשם על ידי עיצובית, עבר שיפוץ ונראה לי שיכול להכנס למרחב הערכים? בברכה, Nurick - שיחה18:44, 26 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי, אתה פשוט יכול להסיר את תבנית הקצרמר. אם מניחים תבנית השלמה צריך לדעת מה חסר. ובכל מקרה זה כבר לא קצרמר. אז נסתפק בזאת. :) Itzuvit - שיחהסדנה22:43, 26 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
מה ניסית לעשות? כאשר היית בויקינתונים והוספת את הערך לזה האנגלי. האם ניסית גם להוסיף את הערך הרוסי (קוד שפה ru)? אני עשיתי וזה הצליח. יונה בנדלאק - שיחה19:08, 30 בספטמבר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עברתי על זה, וזה נראה לי בסדר עכשיו. שים לב לשינוי הלשוני, אפשר לערוך עוד קצת. מכיוון שמדובר בדף השיחה, לא רואה בעיה עם העניין, אתה יכול להעביר. :) Itzuvit - שיחהסדנה08:34, 1 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
יום ההולדת האחרון שלך לא נחשב. היית חולה. עכשיו את מרגישה טוב, ולכן עכשיו הגיע הזמן לשמוח :) מזלטוב! בברכה, Guycn2 - שיחה20:33, 2 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי, אפשר לחזור על עריכתי זו? היא מתקנת שגיאת הגהה. (פותרת את בעיית הרווח בין הטקסט לנקודה אם אין פרמטר "לשם".) בדקתי את העריכה בדף טיוטה, והכול עובד תקין. תאמיני לי שזה סתם נראה שינוי גדול. בברכה, Guycn2 - שיחה20:36, 4 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי גיא, ערב טוב . מה השינוי שביצעת? אני רואה שכבר ערכת את התבנית. שלח לי קישור לטיוטה בה ערכת. זה אכן נראה במצב עריכה שיש שינוי גדול , אני לא ליד המחשב ולכן לא רואה בדיוק מהו. בכל אופן, אל תערוך תבניות מהסוג הזה בלי התייעצות בטרם העריכה עצמה. האם ערכת והחזרת למצב הקודם, כי נראה שכך עשית. אל תשכח שכל שינוי בתבנית יש לעשות באולם הדיונים, למעט שינוי קוסמטי קל, וגם בכזה לפעמים נדרשת הסכמה באולם. לילה טוב. Itzuvit - שיחהסדנה23:04, 4 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
מדובר באנונימי. אגב, זאת העלאה חוזרת. מחקתי. אשמח אם תוכל לפנות לאנונימי שהערך הועלה במצב כזה בעבר. שאתה מציע לו להירשם ושיעבוד על הערך בטיוטה. ובכל מקרה שלא יעלה שוב אחרת הערך יוגן. :) Itzuvit - שיחהסדנה20:30, 5 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
תודה :) אז אם מדובר היה במשתמש רשום, מה שצריך לעשות זה להעביר לדף טיוטה? ובכל פעם שאנונימי יוצר ערך כזה, לבקש מחיקה ולפנות אליו שהוא מוזמן להירשם כדי לעבוד על הערך בדף טיוטה? Guycn2 - שיחה20:35, 5 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
שלום רב
העליתי בעבר ערך על ראובן כ"ץ הועבר לתיקונים ןבמשך כחודשיים בצעתי תיקונים לפי ההנחיות שלכם
העליתי שוב לפני כמה דקות וישר נמחק(לא שמתי לב שנכנסתי אנונימי)
האם אפשרי שאעלה שוב את הנוסח המתוקן? בתודה מראש יוסי(IDT)
היי, הערך דורש עוד עריכה. למשל, מה שם המגזין? האם זה תורגם מויקיאנגלית? אם כך, אשמח שנתמק בתרגום, כי יש מעט תרגמת לא ברורה בטקסט. הייתי ממליצה שהוא יהיה פחות קצר, תעבה אותו קצת ונמשיך משם... סבבה? Itzuvit - שיחהסדנה09:56, 12 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי עיצובית, וסליחה אם לקח לך זמן למצוא איפה ההודעה החדשה..:) בערך ישנן שתי מילים באנגלית, משום שמדובר בחברה אנגלית ובמגזין אנגלי... בספק אם זה עזר, אבל העברתי את שם המגזין מהערת השוליים לגוף הערך.. בברכה, Guycn2 - שיחה22:49, 17 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי עיצובית,
היום כתבתי ערך חדש - אנתוני בנט.
5 דקות מכתיבתו ברוקולי החל שם מלחמת עריכה אגרסיבית.
מבקש, אם תסכימי לשמש כבוררת.
ובכל מקרה פונה אלייך כמפעילת מערכת לפעול לריסון ברוקולי. הוא אגרסיבי מאוד. משאיר טעפ רע בכל מפגש איתו.
--TheRamtzi - שיחה17:28, 11 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אגב, השלב הבא שלו(זה קורה בכל אירוע איתו) הוא שהוא מתחיל לאיים בחסימה. ואני מבקש למנוע את זה מראש בבקשה.
שתי פסקאות למעלה. רמצי מעלה ערך קלוקל, וכשמתקנים אז במקום לומר תודה הוא פוצח בעוד מאבק עיקש כהרגלו בקודש. באמת שזה נמאס. זה לא עניין לבוררות, אלא לטיפול משמעתי במי שמתעקש לחולל מהומות בשביל מטרה בלתי ידועה. קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית!07:19, 13 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי, מהצצה ראשונית מדובר בערך קצר (אני ממליצה להרחיב אותו, ובכלל להשתדל לכתוב קצת יותר בהרחבה). ראיתי שאסייאס הגיב לדברים שנאמרו בדף השיחה של הערך. אבקש אם כן לדעת, באיזה אופן נדרשת מעורבותי. אם מדובר בהכרעה מקומית (אי הסכמה טקסטואלית נקודתית) או במשהו כללי? Itzuvit - שיחהסדנה07:29, 13 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני זקוק לעזרה בשביל הערך החדש שהוספתי מסע המלחמה לסיציליה. ברצוני למקם את המפה בתבנית הפתיחה, במקום המפה של סיציליה עצמה (אבל אני לא שולל את האפשרות שאבחר לשלב אותה במקום אחר בטקסט). האם יש לך ניסיון והבנה בתרגומים מסוג זה? לצערי הכלי היחידי שנמצא ברשותי בתחום העיצוב הגראפי הוא תוכנת הצייר של ווינדוס (לא אידיאלי). אשמח אם תוכלי לסייע. אם תרצי עזרה עם שמות המקומות - אנא הודיעי לי ואשתדל לסייע כפי הבנתי. תודה רבה גארפילד - שיחה13:23, 14 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי גארפילד. לצערי, לאחרונה אני לא ממש מעצבת ונדיר שאני פותחת את הפוטושופ. אני ממליצה שתעביר את הבקשה לסדנה בצירוף תרגום. כדי שיוכלו לסייע לך. בברכה, Itzuvit - שיחהסדנה22:28, 14 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
ברצוני לעלות ערך על שם יעל ארליכמן- ציירת ופסלת ישראלית ומסיבה כלשהי הורידו לי את הערך. אשמח להבין מדוע.
תודה תמר
שלום תמר. ראשית, בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: . הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.. שנית, אבדוק את הנושא כשאגיע הביתה. ייתכן והיא לא עמדה בתנאים ליצירת ערכים על אמנים. בברכה, Itzuvit - שיחהסדנה17:19, 15 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי תמר, הערך נמצא כאן. ראשית הוא צריך לעבור ויקיזציה וכן אין בו ממש מידע מלבד רשימת תערוכות, צריך להיות יותר מזה, יש לכתוב על קורות חייב וכו, אך חשוב מזה, בתוך הערך צריכה להיות ברורה החשיבות האנציקלופדית. אני מציעה שתקראי את עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי ציירים ופסלים, ייתכן והיא אכן זכאית לערך, אך במידה והיא עומדת באחד הקריטריונים יש להביא לכך אסמכתאות, למשל, פרסום חוצות של פסל, יש להביא קישור למידע, או תמונה של הפסל הממוקם דרך קבע במקום ציבורי בולט. אני מאמינה שעם קצת עבודה, אפשר יהיה להחזיר את הערך למרחב הערכים. בברכה, Itzuvit - שיחהסדנה07:31, 16 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי נשמה, בעקרון כבר אין לי את הpsd של זה, לכן אצטרך ליצור מחדש. זה ייקח לי קצת זמן להגיע לזה, אבל אגיע בסופו של דבר. Itzuvit - שיחהסדנה06:11, 17 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
בהמשך לדבריו של יונה, ראשית, אתה חסום, אשאיר את ההודעה כיוון שהיא הודעת פרישה, אך גם בהודעה זו אתה מפר את הנהלים ובעצם מבהיר כי אינך מבין אותם. לכן, הצעתי לסייע בנושא. חבל שזאת בחירתך, אך כמובן שנכבד אותה ואתה רשאי לשנות את דעתך. שים לב לדרכו של Ben tetuan שאת חסימתו קיצרתי. אני עדיין סבורה שיש בידך אפשרות לתרום, זאת כמובן בחירה שלך. בברכה, Itzuvit - שיחהסדנה10:06, 21 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי מו סיזלאק, האם כבר הוחלט מה יהיה הנושא המרכזי בטילדה או אם יהיה נושא? באיזה נושא לכתוב וכן הלאה... אגב, אני לא מהכותבים הקבועים, לקחתי חלק כי הטילדה הקודמת עסקה בסדנה לגרפיקה. Itzuvit - שיחהסדנה13:42, 22 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
ראיתי שנבחר נושא, בהצלחה :), לי באופן אישי יש פחות לכתוב, כי אני לא מעורבת בויקימסע, כדאי ורצוי שתפנה לויקיפדים שכן. כל הכבוד על הרמת הכפפה ובהצלחה! Itzuvit - שיחהסדנה11:37, 23 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
שלום רב,
הנני חדש בעסק, ושמחתי לערוך את הערך "גרור ושחרר" אשר מצאתי ברשימת הערכים הממתינים לכתיבתם בתחום המחשבים.
מבחינתי, עשיתי את המיטב. התבססתי על הערך האנגלי Drag and Drop. לא ביצעתי תרגום ישיר של 1 ל- 1, התבססתי על הערך האנגלי, אבל הרחבתי והוספתי את התובנות והידע שלי בנושא.
יש לי מספר קושיות, אשמח לקבל סיוע:
האם מה שכתבתי כבר מופיע בויקיפדיה בערך "גרור ושחרר"? אם לא, מי זה שגורם להופעה?
כיצד ניתן לקשור את הערך העברי לערך האנגלי, כך שלמשל מי שירשום Drag and Drop בויקיפדיה אנגלית, ויבחר את השפה העברית, יוכל להגיע אל הערך שכתבתי?
לא כל כך הבנתי את הנושא של הטיוטה הפרטית: אני מבין שאני יכול לעבוד שם על הטקסטים שלי ואז בשלב מסויים להעלות למרחב הכללי. כיצד אני יכול לעבוד שם על מספר ערכים בו-זמנית (האם לכל ערך יש את הטיוטה שלו?) וכיצד בסופו של דבר אני משחרר לעולם את מה שכתבתי שם?
עיצובית שלום. אני מבקש להפנות את תשומת לבך למפה חדשה של קרב סטלינגרד שהעליתי לתרגום ב"סדנה לגרפיקה". נוכח העזרה הרבה שהענקת לי בתרגום מפות קודמות של הקרב, אני מקווה שתוכלי לסייע לי גם הפעם. בתודה מראש. איש שלום - שיחה23:52, 23 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי איש שלום. ראשית, טוב לראותך . שנית, אנא דאג לכל התרגומים הנחוצים למפה, אני אשתדל להכין אותה בסופ"ש. בברכה, Itzuvit - שיחהסדנה07:28, 24 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
can you check or who can check who was the one that add so much info in this article? Nachum - שיחה15:48, 25 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
someone wrote in this article but the things that he/she wrote made me thinking it is troll. now if you know the BODKIM please ask them to check who is this writer. thanks and sorry for the english. shabat shalom. Nachum - שיחה18:17, 25 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי נחום. יש כבר כרגע בבקשות בדיקה בקשה בעניינו של הטרול הפוטנציאלי שאולי דיברת עליו, הוא פועל במספר מקומות. תוצאות בדיקה מעמיקה יסייעו להבין. בשורה התחתונה, אופי העריכה זאת דרך טובה לדעת, הבדיקה רק מאשרת את הנושא. אגב, אי אפשר סתם לבקש בדיקה כללית על ip. היות ומותר למשתמש להיכנס כאנונימי ולערוך, למעט אם הוא חסום במשתמש שלו ומנסה לעקוף את החסימה. Itzuvit - שיחהסדנה18:30, 25 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אבל כן נדרשת עריכה בערך. אז מן הסתם חשוב שיישארו שם. אני חושבת שזאת עריכה לא נכונה, אם לא פספסתי משהו. Itzuvit - שיחהסדנה18:25, 25 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי עיצובית, וסליחה על הנדנודים :) לדעתי הערך אינו קצרמר. אוכל להסיר את תבנית הקצרמר? בברכה, Guycn2 - שיחה13:12, 26 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
כפי שערן אמר. אל תשכח שקצרמר תלוי גם במושא הערך. יש נושאים שיש הרבה פחות לכתוב עליהם, זה לא המקרה, לכן יש להשאיר את התבנית. Itzuvit - שיחהסדנה16:04, 26 באוקטובר 2013 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
תודה רבה. ובהצלחה בכתיבה . מדי פעם אני "תוקפת" את הבקשות בסדנה, יש לי תקופות פעילות יותר ופחות, אבל למי שיש סבלנות, אני בסוף מגיעה לזה. Itzuvit - שיחהסדנה07:25, 27 באוקטובר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני לא מבין מה הכותרת אומרת, אולי את מבינה. בכל מקרה, בעדכון האחרון הוכנסה אפשרות לתמונות להוסיף פרמטר שפה ובכך להציג את השכבה באותה שפה. מה שאומר שאם ניתן ללהוסיף למפות שכבה של עברית, במקום המצב היום שיוצרים תמונה חדשה, כדאי לבחון את זה. הרחבה את יכולה לראות בויקיפדיה:דלפק ייעוץ#Tech News: 2013-42. אשמח אם תבדקי את האופציה הזו ותנסי אותה. יונה בנדלאק - שיחה08:47, 27 באוקטובר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי יונה, ראשית תודה על המידע. אם אתה כבר כאן, מזמן רציתי לכתוב לך כמה אני מעריכה את פועלך השקול עד מאוד. שנית, כבר היום ניתן להמיר קבצי SVG לעברית בפשטות, על מה שציינת כאן אני לא יודעת, אבל אנסה להעמיק, ייתכן וזה יסייע לחברים בגרפיקה ובכלל. תודה רבה :) Itzuvit - שיחהסדנה15:39, 27 באוקטובר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
תודה על המחמאות, גם פועלך מבורך חבל שבזמן האחרון הפעילות שלך ירדה (אני מקווה שזה מסיבות טובות). מה שעושים בסדנה לגרפיקה זה שלוקחים את המפה מתרגמים אותה ויוצרים מפה חדשה בעיברית, אותו שם של קובץ עם תוספת HE בסוף בדרך כלל. מהדוגמא שיש שם, ישנו פרמטר שפה שאם משנים אותו ניתן להציג שכבות שונות של אותה מפה/תמונה. כך שאותה תמונה מכילה את המידע בעיברית ובאנגלית. אני לא אומר שהשיטה שעובדת היום לא טובה, אך נראה לי שעדיף "לאחד" מפות שבהם רק השמות שונות בין השפות השונות. אם זה משהו מסובך אז חבל על הזמן שזה דורש, אך עם זה פשוט, אני לא רואה סיבה שלא לשנות את אופי העבודה כך שייצרו שכבה חדשה ולא מפה חדשה. -יונה בנדלאק - שיחה19:13, 27 באוקטובר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
דווקא חזרתי לאחרונה לפעילות . אחרי אילוצים שונים ועומס בעבודה. :). לגבי הקבצים. גם היום ניתן לשנות קובץ svg בלי להיכנס לקובץ עצמו. יש כלי לכך. מה גם שהרבה פעמים אנחנו ״מעברתים״ קבצים מבחינת כיוונים וכו. או שיפורים אחרים. מה שכן, זה בהחלט יכול להוסיף אבל זה רק לקבצי svg וייתכן שפשוט יותר למי שעוסק בכך להכניס קובץ חדש, אבל אני לא שוללת כל אפשרות לשיפור. בטח גם אמירקי יתעניין בזה. Itzuvit - שיחהסדנה19:25, 27 באוקטובר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
וכמובן שאמשיך להתייעץ ולא אעביר ערכים למרחב הראשי לפני אישורך :) באמת תודה רבה!! שבוע מקסים, Guycn2 - שיחה15:36, 27 באוקטובר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
בשמחה. ותזכור תמיד לשמור על קור רוח כמו שאתה יודע. אני כאן בשבילך לכל דבר ואל תפסיק לשאול לגבי כל דבר שאתה לא בטוח. Itzuvit - שיחהסדנה15:38, 27 באוקטובר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי עיצובית, סליחה על ההצקות בזמן האחרון, אבל מכיוון שאתמול קיבלתי הרשאות מנטר ואני לא רוצה שיוסרו עוד פעם מסיבה כלשהיא, עדיף שאשאל אותך. האם כאן היה מקום לשחזור מהיר בלי תקציר? תודה, Guycn2 - שיחה16:10, 28 באוקטובר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
לדעתי אף פעם אין סיבה כזו. מה הסיפור להוסיף תקציר שכתוב בו "השחתה"? אני ברוב המקרים (אלא אם אני שוכח או מעוצבן) משתמש בתקציר גם אם זו השחתה ברורה. ובמקרה שלך שיש לך ספק אז ברור שכדאי להשתמש בתקציר (או אף במחיקה רגילה) יונה בנדלאק - שיחה17:41, 28 באוקטובר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
גם אני משחזר את עצמי :) אבל גם השחתות מובהקות ביותר דוגמת זו עדיף להימנע משימוש בשחזור מהיר? לדעתי מיותר לכתוב תקציר כשמשחזרים השחתות מובהקות, כי אין זמן ויש השחתות אחרות הממתינות לשחזור בדף השינויים האחרונים :( Guycn2 - שיחה14:43, 29 באוקטובר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
שלום עיצובית.
ראיתי מה שכתב אריאל בבירורים וגם את מה שכתבת אצלי בדף השיחה.
מה שרציתי לבקש ממך וממנו, זה שתרשו לי, עד שהנושא יבורר, זה להמשיך לערוך את הערך איטום, עליו הצבתי תבנית "בעבודה", אתמול, שזה ערך שלא עבר עריכה משמעותית מאז 2009 והייתי סבור שאני יכול להרחיב אותו בהרבה. דרול*שיחהו14:03, 29 באוקטובר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
דרול, כשנושא נמצא בבירור מן הראוי שדברים יעצרו ולא להיפך. הערך המתין מ-2009 ואם צריך הוא ימתין עוד קצת. חשוב שלא תמשיך בעריכה. בנוסף, היה מי שביקש את חסימתך כעת, בין היתר כדי למנוע עריכה שלך במרחב הערכים, אני סבורה שיש להמתין לתוצאות הדיון ורק אז לקבל החלטות ובינתיים שתקבל את הדין בנושא ההפסקה. אתה תמיד יכול לערוך בטיוטא פרטית, אנא הישמע לדברים. בברכה, Itzuvit - שיחהסדנה14:31, 29 באוקטובר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
מעניין למה בערך הרווק בפסקת העונה השנייה כאשר מחוברים לחשבון כן רואים את התמונה של דודו אהרון ונטע דנינו הזוכה ואילו כאשר מנותקים מהחשבון ונכנסים לערך כאילו שהתמונה לא קיימת. --בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 00:45, 1 בנובמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עכשיו בדקתי וזה רק מגוגל כאשר נכנסים לערך ולא רשומים לאתר התמונה לא מופיעה. האם יש באג? או סיבה אחרת? בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 05:02, 1 בנובמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
משתמש:קיפודנחש הסביר בעבר שלפעמים יש דיילי בעדכונים. ייתכן שזה גם קשור לסריקה של גוגל שטרם סרקו את הדף המעודכן. זה בדרך כלל מתעדכן תוך מספר ימים. לפי הבנתי. בברכה, 03:42, 2 בנובמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
שלום רב,
אשמח לקבל סיוע בשני ענינים:
1. סידור התמונות בצורה יותר סבירה במאמר
2. איך מעלים את המאמר - מבחינתי יש במאמר כל מה שרציתי לכתוב
תודה,
אליעזר
Ezer58 - שיחה06:08, 4 בנובמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי, ראיתי שאת בסביבה... אנא סורי לחומת ברלין > נפילת החומה. התוכלי לומר לי מה הבעייה בשילוב התמונה שם? אני ממש משתגע! עשיתי ארבעה ניסיונות וזו התמונה השנייה שיש בה בעייה בערך הזה... ממש לא ברור לי למה. Ldorfman • שיחה13:01, 7 בנובמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי גיא, כדי לענות אני צריכה להסתכל על הערך במחשב ולא באייפון. כרגע אין לי זמן אגיב בערב או מחר. בברכה, Itzuvit - שיחהסדנה09:53, 10 בנובמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
צודקת. אבל לדעתי הגיע הזמן להתקדם שלב, ושאת תגידי לי כיצד לשפר ואשפר. ולא שאת תשפרי בעצמך. צודקת, דרושה הרחבה וארחיב. מספיק עם הערכים הקצרים האלה שאני נותן לך. לגבי העריכה- תוכלי לפרט? ישנן בעיות תרגמת? תודה, Guycn2 - שיחה21:13, 13 בנובמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי, לגבי התבנית, אני לא בטוחה למה היא נחוצה. אולי כדאי לפנות לערן כדי לוודא. לגבי הערך יש תרגמת. אתה בעיקר עובר במהלך הטקסט מעבר להווה, אתה מתחיל באוסוולד היה, ומתאר את התכונות בהווה. תעבור ותראה היכן זה קרה בטקסט. אגב, הערך באנגלית הוא " Oswald the Lucky Rabbit ויש לציינו כך בטקסט, באיזור שהעתקת מאנגלית, ולתרגם את התרגום הישיר. הערך באנגלית ממש רחב, לא תרצה להוסיף פסקה נוספת?
באשר למשפט הפתיחה, יש לציין את כל הטקסט, שמתחיל ב"During his days under Disney" אוסוולד הוא אחד הדמויות המצוירות הראשונות בעלות אישיות, ובין היתר הוא בעל חוש הומור מפותח.
בנוגע לתבנית, כמו תבניות חדשות אחרות, כדאי להציע תבניות באולם הדיונים. זו יכולה להיות תבנית שימושית, אבל כדאי לקצר/לתמצת את התיעוד שלה לדעתי. בברכה, ערן - שיחה21:52, 19 בנובמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
שלו' עיצובית,
אינני יודע אם את יכולה לעזור לי אבל אנסה.
אני מרגיש כי גילגמש (וויקיפד מוערך כנראה) רודף אותי אישית.
כרגע מתנהלת מלחמת עריכה בדף "כפייה חילונית" וגילגמש שם בקשה לחסום אותי.
הדבר קרה גם בערך "עדו" בשני המקרים וגם כעת, הזמנתי את גילגמש לנהל דיון רציני בדף השיחה את הוא סרב.
כרגע מתנהל דיון אך נראה לי שגילגמש מנסה לגרום לחסימתי בכדי למנוע את הדיון.
מה עלי לעשות?
אציין שבפעם הקודמת אכן נחסמתי לשבוע על אף שהעורך של הערך וכן הקהל הסכימו לבסוף להצעות העריכה שהצעתי. וכן הערך הוא כעת.
באופן כללי, גם אם אתה בטוח בצדקתך אין הצדקה להפרת הנהלים. כניסה למלחמת עריכה היא לא תשובה. נראה לי שהבקשה כבר מיותרת, תקן אותי אם אני טועה. Itzuvit - שיחהסדנה18:22, 13 בנובמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית, אנא קיראי את הממצאים על פרשת ילדי תימן לפני שאת לוקחת חלק בסתימת פיות מהגרועות שיכולות להיות... האם את מוכנה לתת תשובות למי מההורים שנלקחו מהם ילדיהם? ―Tshuva (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם00:00, 10 בינואר 2000 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אין לי אג׳נדה כזו או אחרת, בניגוד לדרך בה אתה פועל. אני ממליצה לך להרגיע את הרוחות המיותרות והלא מקובלות במחוזותינו. בתקווה שתמשיך לתרום באופן חיובי. Itzuvit - שיחהסדנה18:18, 13 בנובמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני בתקופה של הרבה פחות עיצוב, רק פעם ב.. יש לי מוזה. למתי זה צריך להיות מוכן, כי אם בקרוב, אז לצערי לא אספיק. Itzuvit - שיחהסדנה19:07, 17 בנובמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
ויקיפדיה כתרפיה • על תחרות הכתיבה • מיזמים בפוקוס • דרושים ויקיגמדים • הידעת? ויקיפדיה • קרב איגרוף: סימפסון נגד הומר סימפסון • תשחץ ויקיפדיה
היי. ברשותך, אני פותח פסקה חדשה. ראשית אני מצטער שהזנחתי את העבודה על הערך בימים האחרונים - לא היה לי בכלל זמן. לעצם העניין - הרחבתי את הערך: הוספתי פסקת היסטוריה. הערך עדיין לא גמור ואני אוסיף מידע נוסף לפסקת ההיסטוריה. אבל האם אוכל בינתיים להעביר את הערך למרחב הערכים עם תבנית בעבודה? לא אסיר את התבנית עד שתאשרי. תודה ושבוע טוב, Guycn2 - שיחה22:58, 24 בנובמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי מצטערת שגם לא הייתי פה, ביצעתי עריכות קלות בערך שתוכל לראות אותן בקלות. טוב שהרחבת קצת1 אתה מוזמן להעביר למרחב הערכים :) Itzuvit - שיחהסדנה07:24, 27 בנובמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
על הערך הקצר החדש שלי - משתמש:Guycn2/אלייזה שניידר. בערך האנגלי לא היה הרבה מידע ותרגמתי את כל המידע העיקרי שהיה שם. בואי נסכם שזהו הערך האחרון הקצר שלי, ומעתה והלאה אני יוצר ערכים רק מעל 4,500 בתים? אני צריך להקפיד לבחור ערכים שבוויקיאנגלית יש המון מידע. ואז לא נורא גם אם אתרגם חצי. אני יודע שנמאס לך כבר מהערכים הקצרים שלי, אבל אני מבטיח שזה האחרון, אוקיי? חג שמח:) Guycn2 - שיחה22:20, 28 בנובמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
4,500 זה לא הרבה בכלל. הייתי רוצה להתחרט ולא לכתוב את הערך הקצר על אלייזה שניידר אבל חבל... Guycn2 - שיחה17:27, 29 בנובמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי, בחג לא הייתי באזור. מהסתכלות ראשונית לא ניתן להבין מה חשיבותה האנציקלופדית (ברור שיש, אך לא רואים זאת בערך), האם תוכל להגיד לי מהי? אם כן, זה מידע שצריך להיות בערך לפני שמעלים אותו למרחב הערכים, יש להוסיף ולעבות קצת את הביוגרפיה לפני. Itzuvit - שיחהסדנה18:20, 1 בדצמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
כתבתי אותו בעקבות מיזם אנימציה. נראה לי, שכפי שThe Turtle Ninja הציע, איאלץ לזנוח על העבודה על הערך. אני סבור שיש לערך חשיבות אנציקלופדית, אך אכן לא ניתן להבין אותה מהתוכן הקצר שכתבתי. אשמח לכתוב אותו בעתיד אם לא יכתבו אותו לפניי, ואם ירחיבו משמעותית את הערך האנגלי. חנוכה שמח, Guycn2 - שיחה19:00, 1 בדצמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
יונה ככותב רוב ההסבר במפת מיקום אני דווקא הייתי מציע לא להסתמך עליו כי הוא לא הכי User friendly. למרות שמבחינת כתיבה מרוכזת על כל פרמטר זה אכן רצוי. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 13:46, 3 בדצמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
הוספתי תבליטים. יותר מזה אינני רואה כיצד ניתן להפוך את ההסבר ליותר ידידותי... Guycn2 - שיחה14:40, 3 בדצמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית, ראשית סליחה על ההשתלטות על דף שיחתך. שנית, לדעתי צריך להפריד בין ההסבר של כל פרמטר לדוגמאות. והמילה "הפרמטר" שבהתחלת כל פרמטר קצת מיותרת. גיל, אני דווקא חושב שהתבנית מוסברת כראוי, אולי חסר קצת מידע אבל לפחות המידע מאורגן כראוי. יונה ב. - שיחה15:48, 3 בדצמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני ויקיפדית חדשה, ויוצרת בימים אלה את הדף של רפי אתגר, שנמצא אצלי בסטטוס של טיוטא, כי אנחנו עדיים עובדים עליו. הנה הגישה האליו: משתמש:Eofir2013/רפי אתגר
כפי שאתה רואה, העליתי לדף של רפי גלריית אימג'ים, אבל אני ממש מתקשה לעצב אותה כרצוני. האם תוכל לעזור לי??? ניסיתי להיעזר בדף ההוראות לעיצוב תמונות, אבל לא ממש הסתדרתי:
1. אני צריכה שכל תמונה בגלריה הזו תמוסגר במסגרת עדינה. בעברית המסגרת הזו מוגדרת כ"גבול", אבל לא הצלחתי להבין איפה בדיוק לכתוב את זה, וכל ניסיונותי למסגר את האימג'ים העלו חרס..
2. האם יש אפשרות לצמצם את המרווחים בין האימג'ים בגלריה, כך שיהיו קטנים יותר?
גיא, בהמשך לשיחה במייל. לצערי לאחרונה ובתקופה הקרובה לא יהיה לי כלל זמן ותהליך החונכות צריך זמן ראוי כדי לסייע באמת לנחנך. לאחרונה אין באפשרותי לסייע לך כמו שהייתי רוצה. הייתי שמחה אם אחד הוויקיפדים הוותיקים היה לוקח על עצמו את המשימה. סך הכל עשית דרך לא פשוטה ושיפרת המון. אני חושבת שעם עזרה נוספת תוכל רק להשתפר ולהגיע לסיום כללי של החניכה.
כרגע זה עומד במקום בשל הזמן הפנוי שלי שלצערי הצטמצם עד מאוד. אתה יכול לפנות למי שנראה לך מתאים ולבקש את חניכתו. :) אני עדיין כאן, אבל, לתקופה הקרובה, באופן מאוד מצומצם.
לדוגמא, לא הגיונו שתמתין כל כך הרבה זמן לעזרה עם הערך שכתבת, אומנם הייתי בעיקר בחושך בסערה האחרונה, אבל זאת לא הסיבה למענה שלא זכית לו בזמן סביר, אני פשוט נטולת זמן נוסף, כרגע. אני נכנסת לרגע קט, פה ושם, ומבצעת פעילויות מפעילותיות, זה הכי הרבה לעכשיו מבחינתי. Itzuvit - שיחהסדנה02:57, 21 בדצמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי, הופתעתי לראות שגם את ערה בשעות כאלה... רציתי לבקש ממך משהו, שאולי אין לו חשיבות מאוד גדולה לפעילות השוטפת בוויקיפדיה, אבל עבורי יהיה שימושי מאוד: בוויקישיתוף יש שבעה קבצים מהסדרה ששניים ממנה הבאתי כאן משמאל. השתמשתי בהם בדף השיחה שלי לציון ארכיונים. האם תוכלי ליצור עוד כמה כאלה, זהים בצורתם, אבל בצבעים אחרים של תיקיות? כפי שאת יודעת, אני לא מבין בזה, אבל יכול להיות שזה לא מסובך ומצד שני, יעזור לי מאוד (ואולי בעתיד, גם למישהו אחר, אי-שם בעולם...). זה כמובן לא דחוף - מתי שיהיה לך זמן וכוח. תודה מראש, Ldorfman • שיחה03:38, 21 בדצמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אחלה. אמתין לזה. מתי שיהיה לך זמן... לא דחוף! שמחתי לראותך פה. האמת היא שכבר די דאגתי - החלטתי שאם במשך שבוע נוסף לא אראה פעילות שלך כאן, אתקשר לשאול לשלומך. אני שמח שהכל בסדר (לפחות זה מה שהבנתי). ביי, Ldorfman • שיחה02:40, 13 בינואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
שלום, עיצובית! שבוע נפלא
אני מהעוקבים הסמויים בהתפעלות אחרי עבודתך, ושמתי לב שבין היתר את שותפה במיזם הספרייה הלאומית.
אולי תוכלי לעזור לי בנקודה שמשיקה בין תחום הסדנה לגרפיקה לספרייה הלאומית. - אני עובד בתקופה האחרונה על הערך עקיבא איגר, אם תואילי להציץ בו תראי שהוא ארוך מאד ולא יזיקו לו קצת תמונות, רצוי בצבע כלשהו, מצאתי בספריה הלאומית תיק גדול עם תמונות של הרב איגר נשוא הערך, ביניהן ליטוגרפיה יפהפיה של הרמן שטרוק. הייתי מאד רוצה לעשות בהן שימוש, אבל אין לי מושג ירוק על הפרוצדורה של זכויות יוצרים / העלאה לויקישיתוף וכאלה.
התרשמתי שהעניין בר פתרון, ואשמח מאד אם תוכלי מתי שהוא למצוא לזה זמן. שום דבר לא בוער, הערך עדיין רחוק משלמות ואני ממשיך לעבוד עליו
תודה שהקשבת ביקורת - שיחה08:56, 22 בדצמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
הסרתי בצער רב את האזכור לגבי הבול על יחיעם. מדובר בבול שהונפק ב-5 במאי 1954, ועל פי קטלוג מוריה (מסומן שם כבול 121) השווי המשותף שלו ושל הבול השני שהונפק איתו הוא 12 ש"ח. במציאות אפשר להשיג בכמה שקלים פחות, ככה שאני חושש שזה לא נכון לומר שמדובר באחד הבולים המפורסמים שלו. במקרה הזה החשיבות היא נמוכה מאוד דווקא. סורי, אבל זה פשוט קפץ לי לעיניים... קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית!23:56, 30 בדצמבר 2013 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
שלום רב.
שמי דורון, ואני מוסיקאי פעיל במספר הרכבים. ניסיתי להעלות תמונות ששייכות לי לאתר ויקישיתוף, אבל אחרי מספר שעות מחקו לי אותן בטענה שאין לי זכויות יוצרים על התמונות. הבעיה הראשונה היא שאני לא יודע איך להוכיח שהתמונות שייכות לי (אני המצלם ואני המצולם) ולא מתמצא ברשיונות ואיך להשיג אותם. הבעיה השניה היא שהאתר ויקישיתוף נראה כל כך מבולגן שאי אפשר להבין למי לפנות ולכתוב לו שהתמונות שייכות לי.
אשמח מאד ואודה לך אם תוכלי לעזור לי להבין איך לצרף תמונות, מאחר והתבקשתי על ידי הלייבל שאני עובד מולו לכתוב ערך על אחת הלהקות שאני מנגן בהן.
תודה, דורון ―Boogie100 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם00:00, 10 בינואר 2000 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אנחנו חייבים לדבר, יש לי בעיה.
את חסמת את המחשב החדש שלי בגלל שאני משותף בכתובת IP עם התיכון ליד האוניברסיטה.
חייבים לטפל בזה, דחוף! זוהי ההודעה:
{{כתובת IP משותפת|התיכון ליד האוניברסיטה|חסימה=3|תקופה=שנה ולאנונימים ללא הגבלת זמן|סיבה=השחתות חוזרות נשנות. נחסם במטא-ויקי}}
מה עושים?
את חייבת לבוא! חייבים לדבר וסוף-סוף להכיר! בברכה, החבר הוותיק (והצעיר), עידו כ.ש. - שיחה12:38, 8 בינואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי, בעקרון משתמש רשום יכול לגלוש, אם אני זוכרת נכון. מה הIP? ואני עוד לא יודעת אם אגיע הפעם. לרוב אני מגיע, לאחרונה יש לי אפס זמן... לצערי הרב. ההתמכרות שלי לויקיפדיה סובלת בגלל זה. מממ Itzuvit - שיחהסדנה09:23, 9 בינואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אנחנו חייבים לדבר! צריכים סוף-סוף להיפגש! ולדבר על עניין ה IP. אגב, הכתובת היא 82.80.196.44. זה חשוב! עידו כ.ש. - שיחה09:51, 9 בינואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
דבר ראשון זה לא טוב ככה, אם הייתי מישהו בלי חשבון ויקיפדיה אז לא הייתי יכול לכתוב גם לאף אחד. דבר שני, תנסי לבוא, בבקשה, זה חשוב שנפגש. עידו כ.ש. - שיחה16:21, 9 בינואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
שמי לירון, ואני מרחיבה ערך ויקיפדי במסגרת קורס אקדמי. מסיבה שאינני יודעת, אני מנסה להוסיף את פעולת הרחבת הערך שלי (תוך שימוש ב: [[ ]] וכל הנדרש) אך כתוב לי כי הערך "משחקים בפייסבוק" אינו קיים, על אף שזוהי כותרתי.
האם אפשר לקבל עזרה?
בברכה,
לירון משיח
היי לירון, ראשית בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: . הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.
שנית, הערך שלך מופיע בטיוטה הזו, ועדיין לא פורסם למרחב הערכים. רק לאחר שיופיע כערך במרחב הערכים הוא יופיע כקיים כשצרי את הקישור עם הסוגריים, כרגע השם מתחיל בשם הטיוטה. בהצלחה בכתיבת הערך :) Itzuvit - שיחהסדנה14:26, 9 בינואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
חבר יקר שלום רב,
יצרתי חשבון משתמש חדש והכנסתי את הנתונים שלי, אך כאשר ניסיתי להוסיף תמונות המערכת מראה שיש תמונות אך אני לא רואה אותן משולבות בדף עצמו.
אשמח לקבל עזרה וסיוע כיצד אני משלבת תמונות בדף שלי וכיצד אני מפרסמת אותו מסטטוס "טיוטא" לפורסם.
תודה מקרב לב,
מירי ישראלי אומנות ירוקה
שלום מירי. ראשית, הסרתי פרטים כמו מספר נייד, שנית, האם כבר הסתדרת? לקח לי קצמת זמן להגיב, אשמח לסייע, אומנם באיטיות כי אין לי זמן פנוי רב, אבל בכל זאת אשמח :) Itzuvit - שיחהסדנה08:33, 15 בינואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
שמי אלעד והינני בדרכי לסיום תואר ראשון במדעי ההתנהגות, כחלק מקורס של פסיכו' שיקומית התבקשתי לכתוב עבודה על אחד מנושאי השיקום הרבים.
בחרתי ללכת בכיוון יותר "יעיל" ובמקום לכתוב עבודה חסרת משמעות לבדיקת המרצה החלטתי לעלות ערך לויקיפדיה ובכך להתחיל את צעדי הראשונים בתרומת ידע לכלל האוכ'.
לדאבוני העניין אינו פשוט ומצריך יותר מסתם חיבור לא מסודר של נתונים, אלא ידע אמיתי בהתנהלות באתר.
אבקש עזרה ממך בכתיבת הערך הראשון, והתנהלות והבנה טובה יותר של "ויקיפדיה" על מנת שאוכל לתרום את הקצת שאני יודע לכל המעוניין.
מאחר ואינני בקיא במחשבים והידע שלי מוגבל לשימוש פשוט אשמח לקבל חונכות כלשהיא מכל בעל ניסיון.
אודה על תשובה מהירה, אחרי הכל העבודה היא להגשה ולא לפנאי, ואעריך כל תרומה שינוי ביטול מחיקה הוספה עריכה והצעה למשחק קלפים מעניין ;-).
בברכה והמון תודה, אלעד.
נ.ב- כל חיי התניידתי באמצעות טרמפים ובליבי הבטחתי שכאשר אקנה מכונית כל מושיט אצבע יתקבל בברכה ואני גאה לומר שכך אכן עשיתי.אני מבטיח להמשיך גישה זו גם באוטסדרת המידע הזאת, תודה.
שלום אלעד. אשמח לסייע לך, אולם אני בתקופה מאוד עמוסה ולא יכולה ממש לחנוך. מקווה להתפנות בימים הקרובים ולסייע, אגב הייתי ממליצה על ויקיפד כדוגמת רוליג שגם יכול לסייע בהיבט הטכני של הנושא. בברכה, Itzuvit - שיחהסדנה08:31, 15 בינואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
סידרתי, בעקרון בהתחלה כתבתי שזאת הגרסה הישראלית לאיירון שף, אבל השמטתי את זה וכתבתי פשוט קרב סכינים המילה "בגרסה" הייתה מיותרת. זה מדהים איך המוח עובד, כי עברתי על זה שוב, וכשקראתי ידעתי שהיא לא אמורה להיות אז לא ראיתי אותה חחחח הזוי. תודה אלדד :) Itzuvit - שיחהסדנה13:06, 20 בינואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי חנה, עשיתי מה שיכולתי במסגרת המגבלות ותוך שמירה על האותנטיות של התמונות :) מקווה שזה בסדר. Itzuvit - שיחהסדנה08:19, 8 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
פרשתי. תודה לכל מי שתמך, אהב, וכו... מקווה להתראות במצבים משמחים יותר. אי אפשר להיות קורבן של שני טרולים באופן כזה לאורך זמן, אני אדם עם חיים ושמחת חיים ואין לי מקום לסבול במקום בו אני תורמת. אנסה לסייע לוויקיפדיה במקומות אחרים בהם לא אהיה חשופה ליחס נוראי כזה. כי על אף הכל יש לי אינסוף אהבה למקום. תודה ונשיקות.
עיצובית שלום, צר לי שנפגעת מטרולים וממי שתומך במתנכלים. מניסיון אני יכול להבין לליבך. אני מקווה שתחזרי בקרוב. אני בעד לפעול אקטיבית להחזרת פורשים, ולעצור את גל הפרישות. אני לא יודע איך אפשר למנוע את פגיעתם של טרולים בלתי רשומים. תמיד אמרתי שצריך לפעול בתקיפות נגד מתנכלים, ולהביע הסתיגות מכל תמיכה אקטיבית או פאסיבית במתנכלים. תסתכלי על חצי הכוס המלאה, את זוכה כאן להרבה חיבה והערכה. אגסי - שיחה18:05, 8 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
את יודעת שאנו צריכים אותך. תני לזה קצת זמן אם את באמת צריכה ושובי אלינו במהרה. זה לא יהיה אותו הדבר פה בלעדייך. Ldorfman • שיחה18:19, 8 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
בהחלט מצער מאד מה שקרה פה. כשיש רוע בעולם, אז מגיעים גם לתוצאה הזאת. ומה שקרה היום שהביא להחלטתה של עיצובית, הוא רוע טהור, ששום בקשת מחילה ביום כיפור או מעשה אחר, לא יסיר את הכתם לעולם מעל כותבו. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך18:50, 8 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
מצטרף לתמיכה הבלתי מסויגת, ללא שום סייג וללא שום ספק קל שבקלים. את הרוע המוחלט הזה נמגר בכל הכח ובכל האמצעים שהחוק מעמיד לרשותנו. המטורפים האלה ילמדו שאם מישהו מכה אותנו אנחנו נילחם עד הסוף. לעולם לא ניכנע לאלה שבאו לחרב לנו את הפרויקט המדהים הזה. כל המשתמשים התורמים והפעילים יעמדו כאן כדי להגן עלייך ועל עוד אנשים שסובלים מנחת זרועם של המנוולים האלה. תחזרי. קוריצה • לול התרנגולות • אהמ • המורשת העולמית. פשוט עולמית!19:04, 8 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
מצטרף לברוקולי, חנה, אריאל ושאר התומכים. אנא השארי. אנו נלחמים בטרולית, מוחקים ומשחזרים וחוסמים אותה. בברכה, MathKnight ✡ (שיחה) 19:09, 8 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
גם אני לא ראיתי על מה מדובר, אני לא יודע מה טרולים בדיוק יכולים לעולל שיגרמו למשתמשת כה ותיקה לעזוב. בכל מקרה, עיצובית אני מפציר בך להישאר, כדי להראות לטרולית הזו שאת לא נכנעת להשמצות ולרוע שלה, ושאת נשארת על אפה ועל חמתה. זה הניצחון הקטן הכי טוב שיכול להיות. וחוץ מזה, זה יהיה ניצחון גם בשביל הקהילה כולה. אנחנו צריכים אותך, וחוץ מזה שאנחנו צריכים, אנחנו גם אוהבים. FireSky - שיחה19:31, 8 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית, לא צריך לתת לטרולים עלובים להשפיע עליך. בסך הכל מדובר בחבורה של אנשים מסכנים שביעים את תסכולם הרב בדרך פסולה זו. את ויקיפדית מעולה וחבל מאוד לאבד אותך בגלל בריונות רשת של קומץ טרולים. אני מבקש שתחזרי בך מהודעתך. גילגמש • שיחה20:03, 8 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
+אנחנו מבטיחים להתגייס למנוע את ההטרדות, אם רק נדע עליהן. אף אחד לא צריך לסבול לבד.. יאיר • שיחה20:12, 8 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית, אני מצטרף לכל מה שנאמר לעיל. התרומה שלך למיזם עצומה, גם כמפעילה, גם כעורכת, וגם כגרפיקאית בסדנה והרבה יותר טוב כשאת כאן. ערן - שיחה20:17, 8 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עם רבים אחרים אני תומך בך - אבל למה להעניש אותנו? Don't let them get under your skin! --א 158 - שיחה20:38, 8 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני לא כל כך מכיר את עיצובית, אך יצא לי לא מעט להיפגש עם ערכים שהיא כתבה, תמונות שהיא עיצבה וכוליה, חבל לי מאוד שטרול הצליח במעשיו הזדונים ואני מוכן להשיב מאבק כשיצטרך, מקווה שתחזרי לפעילות בכל זאת, ואני מביע את תמיכתי. קרוקס✡שיחה20:40, 8 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני מצטרף גם כן לתמיכה בעיצובית, ללא כל סייג. אין לאפשר לשום טרול הכי מסכן ועלוב שבעולם להצליח במעשיו. אני מוכן גם לעזור ולסייע ככל שניתן להילחם בטרולית המטורפת הזו. עיצובית, לא זכור לי שקיימנו אי אפעם קשר כלשהו על גבי הוויקיפדיה, אבל אני בהחלט שמתי לב לפעילותך הרבה פה ואני חושב שאת אישה וויקיפדית מקסימה, וחבל מאד שנאבד אותך. אני לא חושב שהייתה פה הבעת תמיכה כלשהי בטרולית ההזויה הזו, וכפי שניתן לראות מדף השיחה בהחלט יש לך את הגב התומך שגם לי היה מאד חשוב אם הייתי מרגיש מותקף ומוטרד. אבל זו זכותך המלאה להחליט שאינך רוצה להיות במקום שבו קיימים מטורפים שכאלו, ואני מחזק אותך בכל החלטה שלא תחליטי. אליסף · שיחה20:52, 8 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עצוב שהיא הצליחה בשלה. עצובה גם העלמת העין והצביעות. אני מקווה שאיכשהו העוולה תפסיק ותוכלי לחזור לעשות את מה שאת נהנית ממנו, אך אני מבין את חוסר הרצון לפעול בסביבה עויינת ובסביבה המאפשרת עויינות. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 21:25, 8 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
קודם כל, כל מי שציין למעלה שוויקיפדיה היא מקום טוב יותר אתך מאשר בלעדייך כמובן צודק. אין לי מושג איזו צורה לבשה ההטרדה הפעם, אבל (ודברים אלו נכתבים למעודדים יותר מאשר לעיצובית עצמה), אין לנו זכות "לדרוש" וללחוץ שמישהו ישקיע מזמנו וממרצו בוויקיפדיה, כאשר ההשקעה הזו גורמת לתורם עצמו נזק. צר לי עד מאד שנגרם לך נזק כזה, אבל אם תעמדי בהחלטתך שעדיף לך בלי (הימור פרטי שלי: לא תצליחי. ההתמכרות הזו היא לא אחת שקל להיגמל ממנה), לפחות אין כל צורך שתחושי על כך אשמה - זו זכותך המלאה להחליט להפסיק לתרום, וההפסד שנגרם לוויקיפדיה לא צריך להיות שיקול עליון עבורך. אישית, אני כמובן מקווה שתשובי לתרום, ומקווה גם שכך או כך, לא תיגרם לך עוד עגמת נפש. להתראות ובהצלחה - קיפודנחש21:39, 8 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
קיפוד נחש יקר, אין צורך לשבור את הדיון. צריך לאפשר לכל הקהילה להוסיף כאן מילות תמיכה, ולהראות לעיצובית שאנו לא מסכימים להתנכלויות חוזרות ונשנות כגון אלו. ברכות אריאל פ. (slav4) • דף שיחה21:43, 8 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני מזועזעת מההתנכלויות החוזרות האלו, זה פשוט לא ייאמן שזה ממשיך. גם מעצבן שלמרות כל המאמצים נראה שאי אפשר למצוא פתרונות טכניים שיחסמו טרולים מלבצע כל פעולה שהיא באתר באופן מוחלט וסופי כדי למנוע פגיעות כאלו. וחוץ מזה אני מסכימה עם כל מילה של קיפודנחש. חיבוק. Ravit - שיחה22:17, 8 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
למרות שאינני מודע למה שהצליחו הטרולים לעולל הפעם, אני מזועזע. עצם הפרישה מעיד על עומק הפגיעה. עיצובית, אני איתך. אל תפרשי, אנא. מי שתומך/ת באלה שופגעים בבר-אדם כמו עיצובית גרוע/ה מהפוגעים עצמם. חד וחלק.
חוץ מזה אני קורא למי שיכול/ה ויודע/ת איך לטפל באכזרים האלה במישור הפלילי, לקום ולעשות מעשה. טכנית אני אישית לא יכול לעשות זאת, אבל אני מתחייב לתמוך - גם כספית - בכל מי שיקח על עצמו את העניין. Mr. W ~ T ~ בית המשפטים העליון22:25, 8 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית היקרה, לא הייתי עד להתקפה הטרולית, אבל בדיעבד, אני מאוד מבין ללבך. מקווה שנשכיל להתמודד בעתיד עם התקפות הטרול, ולמנוע אותן באופן אפקטיבי. ויקיפדיה ממש לא תהיה אותו המקום בלעדייך, בלעדי תרומותייך היפות ונותנות ההשראה. אני מניח שעל רקע תחושתך הנוכחית, אין מנוס מלקיחת פסק זמן, קצר או ארוך, ככל שתרגישי הולם. מקווה שתוכלי לחזור מתישהו, כשתרגישי שהתגברת. אשמח מאוד לראות אותך מחדש בינינו, כשתוכלי לחזור. מצפה לשובך! אלדד • שיחה22:43, 8 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית!
אל תעשי את זה!!!
אני מבין שאת נואשת מהטרולים האידיוטים האלה
אבל כפי שוויקיפדים רבים ציינו, כולנו איתך.
שמעת על ויקיפדים שהכריזו על פרישה או הסרת הרשאות מפעיל, וכל כך הרבה ויקיפדים ניסו למנוע מהם לעשות את זה?
מי הם הטרולים לעומת כל קהילת ויקיפדיה שתומכת בך?
פשוט תתעלמי מהטרולים. הם בוודאי ובוודאי שלא שווים את איבוד שמחת החיים שלך.
אנא ממך, הסירי את בקשתך להסרת הרשאות מפעילה. את אחת הוויקיפדיות והמפעילות הטובות, החרוצות והנחמדות ביותר שבוויקיפדיה ידעה מעולם. לא נחזיק כאן מעמד בלעדייך.
כתבתי לפני התנגשות עריכה: לא מדובר באידיוט משועמם גיא, זהו עניין עם מאפיינים רפואיים מובהקים כפי שברוקולי ציין בצדק. אני בטוח שאם שתי הגברות שעיצובית מתייחסת אליהן, שתמכו בטרולית, היו מודעות לכל הסיפור - הן היו מגיבות באופן שונה לגמרי (עובדה שאחת מהן אף הצטרפה פה לתמיכה). על על פנים, זו אשמתנו שעיצובית חשה חשופה להתקפות עליה. יאיר • שיחה23:49, 8 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
יאיר, כל הנושא של הדבקת תוויות של הפרעה נפשית לבן-אדם שמכירים או לא מכירים הוא לא מקובל לדעתי, ויש לנהוג בעניין הספציפי הזה בזהירות רבה. משתמשת:Dahlia למשל פעילה בארגון "מתמודדים למען מתמודדים", ולכן לא מפתיע שהביעה את דעתה כפי שהביעה בדף השיחה של יעל. להבנתי זה ממש לא מעיד על תמיכתה או אי תמיכתה בפעולה הפוגעת של יעל, כפי שגם מתבטא בהודעת התמיכה שלה כאן. גם אני הבעתי פה את תמיכתי הבלתי מסוייגת - בלי קשר למניעים של יעל, שמי אנחנו שנשפוט אותם. מה שחשוב לדעתי הוא בעיקר מה שאמרת בסוף דבריך - זו אשמתנו שקשה להגן כאן על משתמשים תורמים מפני פעולות והתקפות פוגעות כל כך, וחייבים להתאמץ עוד יותר למצוא לכך פתרון. Ravit - שיחה01:42, 9 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
ראשית, לא הדבקתי תווית לאדם - אמרתי שלעניין יש מאפיינים. אם כי נכון שזו הייתה לשון נקיה, לא צריך להיות מומחה כדי לסווג את התופעה הזו. לא התייחסתי לזה שם (או בכלל עד עכשיו), בין השאר מהטעמים שהזכרת; יחד עם זאת דווקא כאן חשוב להסביר, כדי שעיצובית תבין את הרקע להטרדות, ככל שיש לו משקל בהחלטתה. זה לא אישי כלפיה אלא בעיה אורגנית. יאיר • שיחה01:57, 9 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית, יצאתי לחופשת ויקי של כמה ימים וחזרתי לשמוע את הבשורה העצובה שלך? זה לא בסדר! את יודעת שכל הקהילה מאחורייך. אני לא יודע מה עשתה לך הטרולית, אבל בטוח שכולנו איתך! רק לפני כמה ימים שכנעת ויקיפדים לחזור לפעילות. אל תפגעי בנו ותחזרי במהרה. נעזור לך ולכל מי שנפגע מטרולים. את מאוד חשובה לויקיפדיה. חיזרי אלינו מהר! Ovedc • שיחה • אמצו ערך יתום!08:09, 9 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
גם אני לא נכנסתי הרבה לאתר בזמן האחרון עקב עומס הלימודים, ומאוד הופתעתי לגלות על פרישתך. אני מבקש, בדומה לשאר שכתבו פה, כי תשתדלי לראות דברים להווייתם - כלומר את המחמאה בכך שטרולים למיניהם, אשר חוסר היכולת לעסוק בפעילות יוצרת גורמת להם לנסות ולפגוע ביכולת של אחרים לעשות זאת, בוחרים להיטפל דווקא אלייך. מדובר בהוכחה כי פעילותך עומדת בסתירה לכל מה שהם מייצגים, והדבר רק מראה שאת הולכת בדרך הנכונה. ובאשר לטרולים עצמם, כתמיד אני משתדל לפעול בכל דרך אפשרית על מנת להעיף אותם ואת השטויות שלהם מהמיזם, ואני מקווה שאוכל להשקיע בכך יותר זמן בתקופה הקרובה, לאחר שתיגמר תקופת המבחנים. בכל מקרה, רק תזכרי שאת לא לבד, והקהילה ניצבת לצידך. בברכה, Lionster • שיחה08:18, 9 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
מקדישה לך באהבה פרח שצילמתי. הוא יחכה לך כאן בסבלנות עד שתחזרי. • ♀♂ • קלאו • שיחה • 22:33, 8 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
מאוד מקוממת, מאוד מצערת הפגיעה בעיצובית, אין שום הצדקה להתנהגות כזאת. מקווה שהדברים יסתדרו לטובה.Ewan2 - שיחה02:06, 9 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצו יקירתי! כבר שכחתי את הסיסמה שלי ובכלל אין לי זמן להיות כאן ובטח שלא לשחזר סיסמה, אבל כשמישהו מכאן שלח לי הודעה וסיפר לי שאת הסרת הרשאות,
אל תשאלי באיזו מהירות שחזרתי והנה אני כאן יחד עם כולם מבקשת ממך לא לפרוש! לא להסיר הרשאות! לא לתת לאיש (כשאת יכולה להתעלם ממנו - אין לי ממש מושג מה קרה וזה גם לא משנה כי את חשובה לי ולמיזם) להוריד לך מצב רוח לתרום למיזם ולעשות זאת בפרחים סגולים! קחי את עצמך הצידה ותחשבי עלינו, אנחנו זקוקים לך. אני מקווה שתשני את דעתך. סקרלט - שיחה08:22, 9 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
יקירתי - ההתעללות בך מצד הטרול(ית) הייתה קשה ולא הוגנת. לאף אחד זה לא מגיע ובטח שלא לך. אחרי ההפסקה, אני מאמין ומקווה שתחזרי. קבלי חיבוק וירטואלי חם. דני. Danny-w • שיחה11:03, 9 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
ראשית, אני תמיד מרגישה את תמיכת הקהילה בכללותה, ועל כך יש לי רק תודות רבות לכולכם.
זאת גם אחת הסיבות שהחזקתי את הזמן שהחזקתי, למי שמכיר אותי בעולם האמיתי ודאי ברור לו שלא הייתי נכנעת אל מול בריונות, העניין הוא שכאן זה להלחם ברוחות, וכפי שאמרתי לכמה מכם בטלפון, אני כנראה לא מספיק חזקה בשביל זה.
המטרה שלי היא לתרום מזמני החופשי לידע חופשי, לא להרגיש שמנסים לחבוט בי שוב ושוב. הרשאות המפעיל מעולם לא היו חשובים לי כמו תרומתי לוויקיפדיה, שחלק ממנה אני עושה לזכרו של אבי, אך אבי המנוח לא היה מוכן שבתרומותיי אחווה רגשות כה שליליים.
אני רוצה להאמין שאני אדם חיובי, אני לא נכנסת לויכוחים פוליטיים כי האג'נדה הכי חזקה שלי פה היא לתרום לידע חופשי בדרכים שעומדות לרשותי, כתיבה, עיצוב, הגנה על הכל. כרגע החלטתי לפרוש מעשייה, כי לא ייתכן שאשלם מחיר אישי כבד שלי בו אני מוצאת את עצמי בוכה במהלך יום חופש שלי, זה פשוט לא סביר בעיניי.
אני מקווה שתמצא הדרך להתמודד עם טרולים כאלה ואחרים, ההרשאות לא הועילו לי במאבק מול עלובי הנפש ונטולי החיים, זאת מכיוון שיש לי כאלה.
כל מי שהגיב פה, ועוד רבים אחרים, אתם יודעים מי אתם, עשה כל מה שניתן. מעבר לכך, אני עדיין נותרת בודדה במערכה על שמי הטוב ועל תחושותיי. אמשיך לתרום מזמני דרך העמותה ואולי אמצא, מדי פעם, דרכים לתרום פה. כרגע זקוקה לפסק זמן ארוך מאוד, כזה שאין לי טעם להשאיר בו את הרשאות המפעיל שבעיניי הם זכות שיש להשתמש בה, ולא פרס.
ברשותך, עצה קטנה מנסיון אישי: כשעורכים בויקיפדיה מבלי להכנס לחשבון, התענוג של יצירה לא פחות קטן, ושום טרול לא יכול בכלל לדעת מי את. אם באמת היצירה היא זו שמעניינת אותך ולא חיי החברה, זו דרך. עמית - שיחה09:23, 9 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אישיותה הכובשת של עיצובית אינה יכולה להסתתר תחת כתובת אנונימית. חותמה וכתב ידה מזוהים בכל מקרה הן בסדנה לגרפיקה, הן כמפעילה והן כעורכת. לכן עיצובית, קחי נשימה קצרה ככל שניתן וחזרי אלינו במהירות האפשרית. זוהי קריאה מהמחנה של הטובים, שהוא הרוב. --אילילה - שיחה11:46, 9 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית, אני מחזיק לך אצבעות. לעתים זה קשה, אך מה שלא הורג אותנו, מחזק אותנו. אני מאוד מקווה שמהתנסויות אלה תצאי חזקה יותר. בברכה. ליש - שיחה20:26, 9 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני באמת בכיתי כשקראתי שאת בוכה בגלל טרול. כולנו איתך. הטרול הזה עוד ימצא את עצמו במאסר עולם. אל תתדאגי. אני ממשט לא נותן לך לפרוש. Guycn2 - שיחה20:33, 9 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית יקרה, אין לי מה לחדש מעבר למה שאמרו כאן כל קודמי, ואני חותמת על כל מה שאמרו המעודדים והתומכים. מי שפגעה בך היא צירוף של חולי נפשי ורוע צרוף (אני יודעת רק על אחת, אבל אם היו שתיים, דברי חלים גם על השנייה), ואני מבינה את סלידתך ואת רצונך להתרחק מן הפגע הרע הזה. אני רק מקווה שאחרי תקופת התאוששות והתחזקות, תחזרי אלינו, כי כולנו זקוקים לך כאן, לאישיותך ולתרומותייך. אל תתני לרוע לנצח.שלומית קדם - שיחה21:38, 9 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
למי שלא יודע, מבחינתי הקש האחרון היו הדברים הקשים שהופנו אליי בסדנה לגרפיקה. וזאת אחרי אינספור המפות והבקשות שיעל ביקשה בעבר בסדנה ולקחתי חלק בביצועם. זה פשוט הגעיל אותי שיכולתי להשקיע כל כך הרבה שעות גרפיקה מול אדם כזה.
היה לי חשוב להבהיר.
תודה לכל מי שכתב פה ובמקומות אחרים וגם צלצל. מוקירה מכל הלב והנשמה. עדיין לא הסירו את הרשאותיי בגלל בקשתו של מתניה במטא, שגם אותה אני מעריכה, אך אני זקוקה למינימום חופשה ארוכה מאוד. נשיקות ואהבה ומקווה להתראות בשמחות כמו ויקי אקדמי וכן הלאה. ביממה האחרונה הובאו לידיעתי עוד דברים רבים ופגיעות קשות שהגברת שותפה להם, כולי תקווה שתמצא הדרך לגרום לה להפסיק.
שתזרח על כולכם השמש, גם במקומות סגורים. . אני פה כבר כמעט שלוש שנים של שכרון חושים. מקווה שיהיה בי את הכוח לשוב... שאו ברכה! Itzuvit - שיחהסדנה18:42, 10 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
בהצלחה בכל מקום אחר שלא תהיי בו עיצובית! ותדעי שאנחנו מחכים לך פה בזרועות פתוחות תמיד FireSky - שיחה19:40, 10 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני המום!! זו דרישה לא לגיטימית לבקש ממך להשאר ולספוג. אבל, אנו כקהילה עלינו להוקיע מתוכינו מעשים שכאלו, וכן לבקש ממך שאחרי שתתאוששי תחזרי אלינו מחוזקת • חיים 7 • (שיחה) • י' באדר א' ה'תשע"ד • 19:44, 10 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית, לא כל בני האדם מתנהגים כמו הטרול. יש כאן קהילה שלמה שתומכת ומעריכה אותך. אז את מתייאשת בגלל אדם מסכן ואומלל אחד? Guycn2 - שיחה20:50, 10 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
מצטרף לנהי (ולא בציניות) את אחת מהכותבות והעורכות החשובות בויקי העברית. תרומתך תחסר לעם. הוי ארצי - שיחה19:21, 13 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
תודה על מילוי בקשותיי בסדנה לגרפיקה. היום גם אני הותקפתי על ידי הטרולית, שהעלתה את המאמצים והשיטות לחבל בוויקיפדיה לגבהים חדשים, ועכשיו אני מבין טוב יותר איך את מרגישה. בברכה, MathKnight-at-TAU ✡ שיחה15:59, 18 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
צר לי שגם אתה נפגעת. אני רק מתנחמת בעובדה שברור לי שאתה אדם חזק ממני. ולגבי הסדנה, בשמחה. ושוב מזל טוב אביר. Itzuvit - שיחהסדנה18:37, 18 בפברואר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
איפה את? לא רואים אותך? לא שומעים אותך? בטח שמת לב שהתחיל מיזם גלאם בשיתוף עם המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס. אז ביום שישי, ה-21 במרץ, יערך סיור מאחורי הקלעים במוזיאון. תוכלי למצוא פרטים מלאים על הסיור בדף הפרויקט. מצפה לראותך בסיור ובערכי הקומיקס והקריקטורה :) Talmor Yair - שיחה10:33, 2 במרץ 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
שלום עיצובית. באתי כדי להפנות את תשומת לבך לאיחוד הדרוש הנוגע לערך שכתבת וראיתי את הודעת הפרישה. חבל. אני מקווה שזה זמני. שובך לשלום, אורי • שיחה02:45, 11 במרץ 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אין לי מושג איך כל הפרשיה נעלמה מעיני, אני גם לא שופט אותך על החלטותייך. רק מקווה בשביל כולנו שזה משהו זמני ושתתאוששי מהר. גם אנשים חזקים מאד היו מתקשים לעמוד בכזה דבר. אבל חשוב שתדעי שתרומתך למיזם לא יכולה להימדד במילים, כמעט כל קורא נהנה ממנה גם אם אינו יודע זאת. אנחנו זקוקים לך, וחשוב מאד שההרגשה הזאת לא תדחק לשולי התודעה אלא תלווה אותך צמוד-צמוד גם בחופשתך. מי יתן ותהיה קצרה ככל הניתן. ביקורת - שיחה10:54, 13 במרץ 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית יקירתי: צר לי על כך שדווקא בחודש שבו הגיעו ההטרדות לשיאן לא הייתי פעיל. אל תתני לבריוני רשת מנוולים לגזול ממך את הנאותייך. אני כרגיל אעשה כל שיידרש כדי לסלקם מכאן. מייחל לשובך הקרוב. Dvh - שיחה21:57, 23 במרץ 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
הי עיצובית, ראיתי שאת הכותבת העיקרית של הערך, ורציתי לדעת מהיכן המידע על הזוכים בפרס בעבר? ניסיתי לחפש בגוגל, אך ללא הצלחה. גם לא הצלחתי למצוא את דף הבית של הפרס (ובדרך כלל אני מחפש היטב בגוגל, משום מה לא הולך עם הפרס הזה). רק רציתי לוודא כמה דברים לגבי ערך על אחד מהזוכים בפרס, דורון עזורי (למשל - האם הוא באמת זכה בפרס הזה). אשמח אם תוכלי לסייע בהכוונה ולו הקטנה ביותר. במידה ואת לא פעילה כאן יותר (כפי שרמזו חלק מהתגובות מעלי) - אני מאחל לך כל טוב, ושתשובי לפעילותך המבורכת והמיטיבה למיזם ויקיפדיה. מי ייתן והשוורץ יהיה איתך! גארפילד - שיחה16:55, 25 במרץ 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
ראה [1] ועריכות עוקבות. זה מידע שהגיע ממוזיאון ישראל (משתמש:Talmoryair, שעבד שם כוויקיפד הבית ומנהלת מרכז המידע לאמנות ישראלית, ד"ר אליסון קופיאצקי). נויקלן17:15, 25 במרץ 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
תודה רבה נויקלן, אבל זה לא עוזר לי להבין מהיכן המידע. לא הגיוני שפרס שנטען שהוא מהחשובים בתחום העיצוב בישראל, לא יהיה מידע מרוכז עליו בשום מקום במרשתת. אחכה לתשובות אולי מטלמוריאיר תבוא הישועה. גארפילד - שיחה17:21, 25 במרץ 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
ישנם כתבות רבות אודות הפרס והזוכים באינטרנט, מעריב, ידיעות ועוד. ניתן למצוא גם דרך "פרסי מוזיאון ישראל לאמנות ולעיצוב". --אילילה - שיחה20:00, 25 במרץ 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אגב ישנו "פרס סנדברג" על שם אותו אדם המוענק לבוגרי אחת המגמות בבצלאל, זה אותו פרס? ביקורת - שיחה23:39, 25 במרץ 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
יש פרס סנדברג לאמנות ומענק סנדברג לעיצוב במוזיאון ישראל. בנוסף, יש פרס נוסף ושונה בבצלאל. Talmor Yair - שיחה10:13, 26 במרץ 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
Talmor Yair, תודה רבה. שיערתי שזה משהו כזה. אולי כדאי להזכיר זאת בערך, כי למעשה מדובר בפרס ע"ש אותה דמות ולאותה מטרה. ביקורת - שיחה10:25, 26 במרץ 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
שלום עיצובית. אם אפשר בבקשה תבנית עיצוב לערכים על בתי קברות בבקשה ותודה ושיהיה שבת שלום. פארוק - שיחה09:55, 4 באפריל 2014 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
גם אם עדיין לא בא לך לחזור. חשוב שתדעי שיש, ואני בטוח שאני מדבר בשם כולם/ן, מי שמחכה לך כאן. זו תזכורת. שבת שלום, ושבוע נפלא. ביקורת - שיחה09:04, 30 במאי 2014 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי עיצובית, טוב שוב לראות אותך ואת תרומותיך העיצוביות! אין ספק שאת חסרה לוויקיפדיה ולסדנה בפרט. בינתיים, הנה קובץ שממחיש ניסיונות עיצוביים לטובת ויקיפדיה בנושאים שונים. בברכה, MathKnight ✡ (שיחה) 21:22, 18 ביוני 2014 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
בנוגע לסמליל לכבוד יומולדת 11 לוויקיפדיה העברית, לירון ביקש ממני להפוך את הרקע של הסמליל שלי לשקוף (Transparent). גרסת הדמו של תוכנת הפוטושופ שהורדתי נגמרה, ואין לי כלים לעשות זאת, אז חשבתי אולי את יכולה לעשות זאת בשבילי. אם כן, אני מאוד אשמח
על הכנת סמליל מדהים לכבוד יום הולדתה ה-11 של ויקיפדיה. שנינו יחד- צוות מנצח נ.ב. אם עדיין לא ראית, הוא נבחר • אלעד • כתבו לי • ה-סדנה • 00:31, 8 ביולי 2014 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
ברכות על הבחירה. גם אני הצבעתי לכם. אפשר קישור להצבעה שהייתה כדי שאוכל לדעת אם הייתה לי זכות הצבעה? נועמאורי - שיחה12:42, 8 ביולי 2014 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
כדי שלא אשכח, אני מאחלת לך יום לפני, מזל טוב ליומולדתך. מאחלת לך הרבה שמחה ומקווה שגעגועינו יחזירו אותך בהקדם לכאן. ובינתיים זר עבורך אילי - שיחה08:07, 9 בספטמבר 2014 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
מזלטוב! שיאירו לך הימים בגוונים וצבעים נפלאים כמו שאת מאירה לכולנו וביתר עוז בכפל כפליים... מי-נהר - שיחה01:25, 10 בספטמבר 2014 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
את אחת ויחידה, אז חזרי אלינו במהרה. דעי שתרומתך נדרשת, ובינתיים, מזל טוב ושתהיה לך שנה נהדרת! Ldorfman • שיחה01:46, 10 בספטמבר 2014 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית, המון מזלטוב! ליום הולדתך!!! את כל כך חסרה כאן, אני מקווה שתשובי לפעילות שוטפת בוויקיפדיה, ואם תרצי לחזור להיות מפעילה זה יהיה נהדר. בברכה, Guycn2 - שיחה14:39, 10 בספטמבר 2014 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
קודם כל - המון ברכות ליום ההולדת וסליחה על האיחור. שנית, מאד אשמח לחוות דעת עיצובית. בערך הנכתב "שירי מכות מצרים" אני מתלבט בצורה להבאת הציטוטים מהשיר (וממקורות אחרים). ניסיתי בפסקה שירי מכות מצרים#החזרה נצחית של חטא ועונש להשתמש בתבנית:ציטוטון. האם זה נראה טוב יותר לדעתך מטקסט רגיל? חשבתי להשתמש בזה, אם זה משפר, בציטוטים של שורה ומעלה (פרט לציטוטים מהתנ"ך שיהיו בפורמט זה בכל אורך). Ranbar • שיחה • בואו לתיאטרון - תהנו מהמזגן15:39, 17 בספטמבר 2014 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
תודה • תולדות המקבץ השבועי • חוויית כתיבת ערך מומלץ • צוק איתן - הגרסה הויקיפדית • קרב איגרוף - עמוד ענן נגד צוק איתן • הקומיקס בויקיפדיה • מה זה "ביכורים"?
שלום Itzuvit/ארכיון23,
הצבת בעבר תבנית {{בעבודה}} על הערך לולה בר אבנר, וזמן מה לא ערכת אותו.
לנוחותך, ישנה רשימה שמתעדכנת באופן תדיר, שמרכזת את הערכים עליהם הצבת את התבנית ואותם לא ערכת כבר תקופה.
ניתן למצוא רשימה זו כאן.
יש לשים לב: אם טעיתי, והתבנית הונחה על ידי אחר/ת, אשמח להודעה בדף שיחתי. ניתן לבטל את ההודעה בעתיד על ידי הוספת שם המשתמש בדף הזה.
בברכה, OfekBot - שיחה09:32, 24 בספטמבר 2014 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
צהרים טובים, ב"כרטיס הברכה שהכנת" מופיעה פעמיים הפרמטר "צבע טקסט". ניתן למחוק אחד מהם (הראשון?) כי הוא בכל מקרה נדרס על ידי הנתונים האחרונים. (לדעתי ניתן למחוק את |צבע טקסט=VIOLET). יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה12:40, 27 בנובמבר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
בגלל שהדף שלך ממשיך להוסיף בדף תחזוקה, ובגלל שאינך פעילה, הרשתי לעצמי לשנות זאת. השינוי לא משפיע כלל על תצוגת דף המשתמשת שלך. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה18:46, 4 בדצמבר 2014 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית אם חזרת (ואני מקווה שחזרת) את יכולה בבקשה לתת כמה קישורים לדפים שיכולים לעזור לי בעיצוב העלאת תמונות וכו' ובנוסף בדיוק בגלל מיקרים כמו שלך החלטתי לעשות מעשה ולנסות להילחם כנגד הטרולים ולנסות לקבל הרשאת מפעיל מערכת כדיי שאוכל לחסום טרולים אך כאשר כתבתי במזנון את זה או במפעיל נולד אני נענתי בשלילה וזה מאוד מתסכל מה לעשות? NoyaRoyYacov - שיחה18:11, 10 בינואר 2015 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
משפט שתמיד רצית להוריד? לא עדיף לרצות להוריד את כל הדף ההוא? מחכים לך. מתי שתרגישי שזה בא בטוב. בשם כולם, ביקורת - שיחה19:14, 16 באוגוסט 2015 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
מזלטוב! שיהיה לך יומולדת שמח ביותר, הרבה אושר ושמחה וכיף בכל פעולה שאת עושה, תעשי רק דברים שעושים לך טוב :) מתגעגעים... Ravit - שיחה11:22, 12 בספטמבר 2015 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
מזל טוב ותחזרי כבר לעזאזל. כמה צריך להתחנן?? אין לך רחמנות?? אני מבטיח לשרת אותך בחינם. אני אהיה עבד שלך. אצחק בקול מכל בדיחה שלך. אתן לך מיליון לייקים. אשתחווה לך. העיקר שתחזרי כבר... Mr. W ~ T ~ בית המשפטים העליון02:29, 9 בספטמבר 2016 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
לעולם לא אשכח את הזמן הרב שהשקעת כדי לעזור לי בתחילת דרכי בוויקיפדיה.
עזיבתך היא אחד הסיפורים העצובים ביותר שאירעו בוויקיפדיה. כולי תקווה שלסיפור הזה יהיה happy end ובסוף תחזרי... Guycn2 · ☎ 13:05, 10 בספטמבר 2016 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
שלום לך, עיצובית. אני פונה אלייך שוב בבקשה לחזור לפעילות, משום שעכשיו מתחילים בתכנונים לקראת הערך ה-200,000, ובהם רעיונות ללוגו חדש. לפי הנאמר במזנון, נשאר רק מעצב אחד פעיל בסדנה לגרפיקה. עזרתך נדרשת תמיד, אבל עכשיו יותר. אנא, בואי! מועדים לשמחה, שלומית קדם - שיחה00:21, 19 באוקטובר 2016 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עיצובית היקרה, כל כך מרגש לראות אותך כאן! לעולם לא אשכח איך עזרת לי בתחילת דרכי בוויקיפדיה... אני אהיה מאושר מאוד אם תחזרי לכאן לפעילות שוטפת :) Guycn2 · ☎15:27, 2 ביוני 2017 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
תוך כדי ניטור, שפשפתי את עיני, מצמצתי, הבטתי שוב, חשבתי שאולי בגלל השעה אני הוזה... ולא! זו באמת החתימה שלך ואת כאן! איזה יופי! אני רואה בחזרתך אלינו מתנת יום הולדת מוקדמת! יגאל, חזרתה אלינו של אישיות בסדר הגודל הזה היא ידיעה למבזק בהול של ויקיפדיה:חדשות! כן ירבו חדשות כאלה (בעצם, כמו זאת, אין עוד). Ldorfman • שיחה01:38, 5 ביוני 2017 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
מצטרף לשמחים. באשר ל"זה בקטנה", כבר אמרו חז"ל "אחד המרבה ואחד הממעיט ובלבד שיכוון לבו לשמים" - העיקר שאת כאן איתנו. דוד שי - שיחה06:56, 6 ביוני 2017 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
וואו, זמן רב שלא הייתי פה ורק עכשיו ראיתי שחזרת. ברוכה השבההההה!!!! ♥ אמנם אני כבר לא נמצא כאן והפסקתי לערוך כאן ממזמן (לימודים וזה) ומנצל את החופש שנותר לי לפני הגיוס המתקרב (אוג' 17 הנה אני באאאא). בכל מקרה, מאוד כיף לראות אותך שוב! היית חסרה כאן מאוד!!! Hyuna • שיחה • חציל-צילון • 18:09, 13 ביוני 2017 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי!!! לא הייתי בטוח אם באמת חזרת... ועכשיו אני רואה שכן! ברוכה השווה! אלדד • שיחה03:17, 16 ביוני 2017 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני אף פעם לא זכיתי לראות אותך ממש בויקיפדיה אך ראיתי את פעילותך לפני פרישתך מויקיפדיה, וברוך שובך. איתי - שיחה16:26, 16 ביוני 2017 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
ביידיש נהוג לומר: אנא פי'ל חילם וילא פי'ל עילם?. אוי כמה שהתגעגעתי. כך משאירים אותי לבד בחושך בפינה? Assayas - שיחה19:52, 17 ביוני 2017 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->