אני לא בטוח שזה המקום הנכון לבקשה, בכל מקרה אשמח אם תוכלו להפנות אותי למקום הנכון.
אני מאתר ויקיטקסט, ולאחרונה התחלתי לעבוד על מעין פורטל לנושא מידות ותכונות נפשיות, כגון ענוה, שמחה, ידידות וכו'. המידות הללו נזכרות ברבים מהטקסטים הנמצאים בויקיטקסט. אני מעוניין להוסיף לכל מידה ציור פשוט ("סמליל") שמסמל אותה. חיפשתי בויקישיתוף אבל לא מצאתי אף ציור שיכול להתאים. גם לי אין מושג איך לצייר ענוה, שמחה, ידידות וכו' - זה דורש ראש אומנותי יותר ממה שיש לי, ולכן אני פונה לכאן. Erel Segal - שיחה15:47, 13 בספטמבר 2009 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אפשר לומר שפנית למקום הנכון. הבעיה היא לא הסמלילים אלה הכמות. זה פשוט הרבה סמלילים להכין. האם אין לכל קבוצה שם איזה שם ראשי אחד? כך נוכל לצמצם את מספר הסמלילים שעלינו להכין משמעותית MT0 - שיחה16:24, 13 בספטמבר 2009 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
שאלה טובה. אולי אפשר לחלק למידות שהן בין אדם לעצמו (למשל ענוה, שמחה), בין אדם לחברו (למשל חסד, אהבה), בין אדם לציבור (למשל אזרחות טובה, איכות הסביבה), ובין אדם למקום (למשל אמונה, יראת ה'). עדיין יהיו די הרבה מידות בכל קבוצה, אבל זה טוב בתור התחלה. Erel Segal - שיחה15:31, 14 בספטמבר 2009 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אתה מוזמן לתת לנו רשימת נושאים שנכין להם סמלילים אם כך. אני ממליץ לך להתייעץ עם חבריך בויקיטקסט לגבי בחירת הנושאים הראשיים MT0 - שיחה16:27, 14 בספטמבר 2009 (IDT)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
החבר'ה לא הצליחו להחליט מה הכי חשוב, נראה לי שזה לא כל כך משנה, מספיק שיהיו כמה אייקונים לחלק מהנושאים לפי בחירת המעצבים, זה יעזור מאד. Erel Segal - שיחה11:35, 30 באוקטובר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
בלי קשר ועם קשר אני חייב לציין שהטיסה שלקחתי בין פונטה ארנס לפוארטו מונט זה הטיסה היפה ביותר שיש, לצערי הרב לא הייתה לי מצלמה עלי והיא הייתה במטען ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 15:42, 25/10/09
היא הייתה בתיק גב אבל הם לא נתנו לי לעלות איתו לטיסה כי הוא היה גדול מדי, אז לקחתי מה שיכולתי בידיים... וככה שטסים ממערב לפיץ רוי ומעל כל היילו סור וליד צ'ייטן קצת לאחר שהוא התפרץ ומעל כל האיים של פוארטו מונט ואוכלים ת'לב שאין לך מצלמה... ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 23:07, 25/10/09
לי קרה דבר אחר - התכוונתי לצלם איזה הר בשקיעה, ונגמרה לי הבטריה. אמרתי לעצמי שלא נורא, יש לי מלא תמונות של הרים בשקיעה ובמילא עוד חצי שעה אני מגיע לחונין, ושם אני אקנה בטריה. לא עברו חמש דקות, וקבוצה של שישה איילים חלפה על פניי, נעצרה על הכביש 20 מ' ממני, הסתכלה עליי איזה חצי דקה והמשיכה. עידו • שיחה11:02, 26 באוקטובר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
לי קרה דבר יותר גרוע, שנירקלתי בהונדורס עם כריש לוויתן ונגמרה לי הסוללה במצלמה... ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 11:04, 26/10/09
הרבה תודה מאט. אם כבר, אז תזיז את הכיתוב "בני ברק" משמאל לכביש 4. היא כבשה חלק מפ"ת. Ori • PTT 20:56, 30 בדצמבר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אם תסתכלו בערך מחלף בן שמן תראו איי-קון של השירטוט של אותו מחלף, אך אם תלחצו עליו תראו שהשירטוט שונה. האם מישהוא יכול לתקן שכך שהשירטוט שבדף הקובץ יראה גם בערך? בן-ציוןממ - שיחה21:11, 30 בדצמבר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
האיור אמור להתחלף אוטומטית עם עדכון השרת לגרסה החדשה שהעלת, אבל אני, שאין לי סבלנות לחכות לשרת, עשיתי טריק קטן; הקטנתי טיפה את התמונה בערך, והיא השתנתה (דרך אגב, ההקטנה של התמונה גם גורמת לערך להיראות טוב יותר), כך שהכל בסדר עכשיו. אם הכל בסדר, תארכב את הבקשה MT0 - שיחה21:19, 30 בדצמבר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
שלום לסדנאים החמודים. אתם יצרתם עבורי מפת איזורי חפירה על פי מפה שאני העליתי. קיבלתי עדכון למידע מפרויקט תל מגידו ואני מבקשת עדכון קטן במפה. העליתי גירסה חדשה של הקובץ שלי.
השינוים הנדרשים:
שינוי מקום הטקסט בשני מקומות של חפירת ידין
בהזדמנות זאת, צביעה בכחול של מפעל המים.
העליתי כבר את הערך עבורו יוצרו המפות שימור תל מגידו. חיכיתי כדי לקבל מאוניברסיטת תל אביב את מקום החפירות שלהם, אבל הם מתמהמהים. אז בעתיד כאשר אקבל את המידע אני ברשותכם אבקש עדכון נוסף. תודה על כל העבודה הנפלאה שאתם עושים Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה?08:08, 31 בדצמבר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני אשמח על תמונה נקייה ממלל (זה כבר הקובץ עם סיומת HE לעבודה). את המקרא להתאים את כיוון האייקונים לעברית. את חמשת המבנים הצהובים ואת שני הכפרים (נקודות אדומות) שמחוץ למסגרת האדומה של האזור המוכרז - להעלים לחלוטין. לא SVG בבקשה. הרבה תודה Ori • PTT 21:21, 4 בדצמבר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
מאוד קשה למחוק רק את המלל אם אין את המקור, אז עשיתי צבע אחיד, בלי התבליט.
בינתיים נראה ככה, האם זה בסדר? להשלים נקודות אדומות וצהובות, מסגרת אדומה וגבול מקווקוו אפור? Setreset - שיחה18:19, 24 בדצמבר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
לא, זה לא טוב סט. במקרה הזה אני מעדיף את המפה המקורית נקייה. זה אפשרי? Ori • PTT 23:06, 24 בדצמבר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
לא בכלים שיש לי. אם מישהו יודע איך למחוק ולשחזר את מה שמתחת לכתוב באופן איכותי, או להשיג מפה טופוגרפית ממקורות חופשיים, אשמח מאוד ללמוד. הורדתי את ה"בטיפול". Setreset - שיחה02:48, 25 בדצמבר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אורי, למה אתה לא נותן לסט את ההזדמנות לקבל תשובות? לא יפה.
סט, עשיתי את זה בפוטושופ עם כלי שנקרא CLONE STAMP TOOL. אם אתה רוצה להתחיל ללמוד פוטושופ - אני אשמח לעזור. • רוליג - שיחה18:43, 2 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
זה יוצא די הרבה עבודה, אז אם תבחרי שתיים מתוך ארבע התמונות, אני מבטיחה להתאמץ עליהן תמרה ♣ שיחה11:21, 30 בדצמבר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
הי תמרה, אין כמוך. לא הייתי מודעת לכך שמדובר בהרבה עבודה. אני בוחרת את התמונה השניה מימין מס' 22 שהיא בעדיפות ראשונה, והתמונה השמאלית ביותר תמונה 24 . תודה. Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה?11:28, 30 בדצמבר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
הי תמרה, קודם כול תודה. אני גם שיפרתי קצת את הצבעים כי התמונה צולמה ביום ממש אפרורי. אני תמיד מתלבטת בשיפור לגבי השמים. עם מה את עובדת? אני משתמשת בפיקאסה 3 וגם בתוכנה של מייקרוסופט. התמונה מימין מצויינת. התמונה משמאל בהירה מידי. לא רק השמים גם העצים במציאות צבעם ירוק כהה יותר. אני מעוניינת לבסוף שהתמונות תחלפנה את התמונות שנמצאות בויקישיתוף. האם תהיה לך בעיה לעלות את גירסה מעודכנת בוייקישיתוף? אם כן, אני אורידן למחשב שלי ואעדכן . Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה?13:02, 31 בדצמבר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני משתמשת בפוטושופ. הכהיתי קצת את השמאלית. יותר טוב? אני משנה חופשי את השמים בתמונות שאני מצלמת, אם היה אפרורי מדי. בשביל מה יש פוטושופ?... לגבי הויקישיתוף - אין בעיה, את יכולה להעביר אותן לשם. ממילא הקרדיט שלך. תמרה ♣ שיחה13:31, 31 בדצמבר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
שלום לגרפיקאים הטובים של ויקיפדיה! האם תוכלו בבקשה לייצר העתק של המפה המופיעה כאן? יש להקיש על ציור המפה שבתחילת העמוד ואז נפתחת המפה שאני מבקש. יש למחוק את כל הכיתובים והמקרא, וגם את כל האותיות והנקודות העגולות המופיעות בה. לאחר שתהיה מפה כזו, אטריח אתכם שוב כדי להוסיף למפה מספרים. האם זה אפשרי? המון תודה מראש! קלונימוס - שיחה23:00, 31 באוקטובר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני לא יודע למה בכל האתר יש אותה כתובת... מהדף הראשי יש להיכנס ל-The Buchenwald Memorial, משם ל-Outdoor Facilities. בדף שנפתח יש קטע של מפה בתחילת העמוד, וכשמקליקים עליו מגיעים למפה המבוקשת. תודה! קלונימוס - שיחה00:22, 3 בנובמבר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
למרות שהבקשה בעבודה, אם מישהו יכול ליצור מהקובץ שלי או מחדש את המפה הדרושה לפני שאסיים את העבודה הוא יכול ומוזמןMT0 - שיחה23:24, 23 בדצמבר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
שיפצרתי דברים קטנים וטיפלתי בכתב בשביל ויקיפדיה, והכהתי את הרקע קצת. תודה Setreset, מחכים לתגובה של קלונימוס MT0 - שיחה14:48, 4 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אין כמוכם, אני מוריד את הכובע! פשוט מעולה. רק כמה תיקונים קטנים:
מס' 2 צריך להיות: בית קברות של המחנה הסובייטי, 1945 - 50;
ידידי המקצוענים, אודה לכם אם תוסיפו את שמות המחוזות מצפון לדרום: מחוז הצפון, מחוז חיפה, מחוז תל אביב, מחוז המרכז, מחוז ירושלים, מחוז הדרום. למניעת אי הבנה - מחוז המרכז עוטף את מחוז תל אביב ומחוז ירושלים נמצא בקצה הדרום-מזרחי שלו. יש להניח שלא יהיה מקום בתוך המחוזות ועל כן השתמשו בחיצים, יהיה ממש נחמד אם תצבעו כל מחוז בצבע שונה (מותר לכם להשתמש ביותר מארבעה צבעים). תודה שנילי • שיחה19:57, 5 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני לא חושב שטוב לעשות ככה, הייתי מציע לעשות מקרא בצד - איפה שהים התיכון - עם קוביות בצבעים שונים ולידם את שמות המחוזות (כמו שעושים בד"כ במפות רשמיות של ישראל). ככה זה לא נראה טוב.. MT0 - שיחה20:24, 5 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
ההצעה עם המקרא אכן עדיפה, אפשר רק את המקרא "תל אביב" להכניס בין מחוז המרכז לבין ירושלים? כך יהיה גם פחות או יותר לפי הסדר מצפון לדרום. תודה שנילי • שיחה23:26, 5 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אם אתה אוהב לעשות בעצמך גרפיקה, למד כלי חדש שהוא הכלי לציורים כאלה, תוכנת inkscape. אפשר שם לסובב בזווית מוגדרת, והתוצאה וקטורית (קלה מאוד לשינוי). גם ב-GIMP אפשר לעשות את העבודה בצורה מדויקת. Setreset - שיחה20:28, 21 בדצמבר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
תודה לשניכם. ניסיתי להעתיק אובייקטים לאינקסקיפ אבל לא הצלחתי להדביק, וכששמרתי כקובץ ופתחתי את הקובץ בתוכנת אינסקפ, לא הצלחתי לערוך את חלקי התמונה. אשמח להשקיע זמן בתוכנה בהזדמנות עתידית כלשהי. כרגע אשמח עוד יותר לפיתרון או שאשלח את הטיוטה למישהו שיתליח להעלותה לאינסקיפ ומשם אמשיך אשר44 - שיחה00:15, 22 בדצמבר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
הטיפול בבקשה בוצע. איך עכשיו? תרשום את הפרטים של התמונה (מה היא בדיוק מייצגת עם הסבר, או שתפנה אותי לערך המתאים) ואני אעלה אותה לויקישיתוף. Setreset - שיחה17:11, 24 בדצמבר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
תודה, נהדר!, אני אוסיף הסבר בתמונה עם האינסקייפ ואעביר אליך להעלות ואז אצרף לערך. אשר44 - שיחה22:14, 24 בדצמבר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני מעלה גרסה נקייה, ואני אשמח אם מישהו ירים את הכפפה ויכניס את התרגומים, אני אודה לו מאד, כי הסופש נגמר ואני לא יודע מתי אני אתפנה להמשיך במשימה.• רוליג - שיחה19:04, 2 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
תרגום זריז לעברית: הכנרת, טבריה, כפר נחום, חיפה, נצרת, כפר כנא. הרבה תודה Ori • PTT 12:30, 12 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
החלפתי תצא כדי להמנע מלהמציא מחדש את מה שמתחת לכתוב. אם תמצא תצא נקייה אחרת, אני אשמח להחליף אותה. • רוליג - שיחה14:24, 12 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני אשמח על שרטוט בשחור או אדום של שביל הגולן על היעד (SVG). בנוסף, יש לצבוע את כל הגבולות בצבא אחד (כחול נגיד), ובמקומות שבהם יש מובלעת מסומנת בקו סגול משמאל לקו הכחול, זה הגבול התקף כיום - לצבוע את הסגול בכחול, ולמחוק את קו הגבול הקודם שמימין לה בשתי המובלעות. שמות אני אוסיף אח"כ לבד. הרבה תודה, Ori • PTT 16:12, 12 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
צריך למצוא (זה גדול על הכוחות שאני מסוגל לגייס בשעת בוקר זו) דרך לכתוב את זה בצורה נטולת מגדר. אני גם לא בטוח שזאת התמונה הכי מדהימה להקבלת הקשר. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית06:49, 12 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
שלום לסדנאים החמודים. אודי מצא את המיקום המדויק של התל, הרבה יותר קרוב לים (הסימון הקודם הסתמך על מקורות חיצוניים). בעקבות כך יש לעדכן את סימון התל במפה של פיטרי. אני מבקשת למקם את סימון התל בהתאם למפה של התל. תודה Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה?11:29, 13 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
לקחת את הקובץ היפה הזה, ולמחוק ממנו את תוואי הגדר והתוואי המתוכנן וכן את כל השמות. להשאיר את הגבול העירוני בכחול. לצבוע את כל היישובים בתחומי הגבול העירוני בתכלת ואת כל היישובים שמחוץ לו בירקרק (במפה זו אין חשיבות לערבים ויהודים). אני אעשה את היתר. תודה, Ori • PTT 16:28, 12 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
סבבה. זה סימון השביל. שתי הערות למי אם יכול לעזור - 1. משום מה לא כל הכיתובים מופיעים למרות שהם שם + שיפור חזות הטקסט. 2. הקובץ גדול בהרבה ממה שצריך. אם אפשר לקווץ כך שיהיה יותר ממוקד על השביל. Ori • PTT 10:28, 13 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
כפי שייכתב בדף "ויקיפדיה:עבודה עם קבצי SVG " טקסט בקבצי SVG צריך להפוך לתוואי, אחרת הוא לא יופיע יפה בויקיפדיה. בתוכנת inkscape מבוצע באמצעות path->text to path . Setreset - שיחה12:39, 13 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
הפכתי לטקסט. רק חלק נקלט. כשאתה מוריד את זה אצלך אתה רואה טקסט נוסף? Ori • PTT 12:41, 13 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
סבבה לגמרי. תודה. צריך עם זאת לתרגם ק"מ ומיל בקנ"מ, ואני הייתי מעבה קצת את האותיות בשמות המדינות. Ori • PTT 14:50, 13 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
בדיוק ככה, רוליק, אבל הצבעים, צריך לעשות משהו עם הצבעים. אני חושב שרקע בהיר יותר יהיה יותר טוב. את הקנ"מ בשחור, והשבילים בגוון חום אולי. מה נראה לך? בנוסף תעלה את זה כקובץ שלך מסודר. Ori • PTT 11:56, 14 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
בנוסף, תסתכל ב[1] (זה מודרם לא מוצפן) וצריך לסמן את הגן הפנימי בקו מקווקווקוו אדום או משהו, ולתקן את המימדים של המבנה השמאלי מבין השניים. וואלה? Ori • PTT 12:30, 14 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עשיתי רקע שונה במקום קו מקווקווקווקקוקו. אני עדיין מוכן להקטין את הבית ולהוסיף ברכה, ג'קוזי וגן אירועים קטן לאלף איש. ובפעם הבאה שאתה יודע שמישהו כבר עשה מפה, אני אשמח לדעת מראש. וגם, אני לא ידעתי מה לכתוב בקובץ במקור. מאיפה התצא? • רוליג - שיחה13:58, 14 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
הבהאים צודקים (+ביקרתי שם). הבית הלבן עם התריסים הכחולים שייך למבנה השמאלי. מקודם עם סימון העצים היה הרבה יותר טוב. הייתי שמח אם היית מחזיר ומתקן את הבית, ושם קווקוו. עוד תיקון זה הבית השמאלי למעלה. מדובר במבנה אחד שכולל את הסימון האדום הקטן שסימנת וארבעת המשטחים שמצפון לו. ואין בינהם שבילים. זה מרכז המבקרים וזה מבנה אחד. התצ"א מגוגל ארת', ולכן היא מיועדת להשמדה על כל גרסאותיה בסוף טיפול. השם של הקובץ החדש לא ממש משנה אז לונג אז הוא חדש וניתן להעלותו לשיתוף. וואלה? Ori • PTT 14:43, 14 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
נ.ב. לגבי המפה הקיימת באתר לא ידעתי עליה. טעות שלי. הייתי צריך לבדוק. Ori • PTT 14:45, 14 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
העצים פשוט נעלמו לי. החזרתי אותם. ניסיתי לקווקוו את המסגרת, אבל זה פשוט לא נראה טוב, אני לא יודע למה. אני אנסה שוב, אבל בנתיים ככה זה יצא. אני לא יודע מה לרשום בקובץ החדש במקור שלו. גוגל ארד? יש היערות? • רוליג - שיחה23:14, 14 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
בטח שהתעדכן אחי. אני ראיתי מקווקוו. וזה אחלה. תגיד לי מה דעתך על התוצר הסופי. חשבתי אולי לכתוב את שני השמות של האחוזה והקבר בצדדים עם קו. מה אומר? Ori • PTT 01:01, 15 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
לא. לכתוב לגמרי בצד. אחד משמאל למטה ואחד יותר מימין למעלה, ולמתוח קו (בלי ראש חץ). Ori • PTT 01:24, 15 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
זה לא שהטקסט מסתיר מידע משמעותי. רק כמה עצים. ועשיתי ראש חץ עדין, אבל אם תרצה אני אוריד אותו. מבחינתי ככה טוב. • רוליג - שיחה02:04, 15 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי,
לאחר דבריו של דוד שי בכנס היום, הזדמן לי במקרה למצוא ב-commons את צילום המסך של דף הכניסה ל-www.wikimedia.org - File:Www.wikipedia.org screenshot.png. צילום המסך אינו מעודכן וראוי שאחד מאיתנו, דוברי העברית, יעדכן אותו, כך שגם בסקרין-שוט ה"רשמי" של דף הבית נוכל לראות את ה"עברית" במקומה החדש בחלק של ה- +100,000. ניסיתי לבצע צילום מסך שכזה, אולם בשל גודל הדף (ואולי מכיוון שאין לי תוכנה מספיק טובה לשם כך), לא הצלחתי. יש מתנדב? Ldorfman - שיחה01:22, 16 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
הערה: הבעיה העיקרית היא שהתמונה צריכה להציג נכון את כל השפות, אחרת מוחקים אותה. זה אומר שבמחשב של מי שמצלם צריכים להיות הפונטים של כל השפות. אצלי אין. Setreset - שיחה16:36, 16 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
למעשה, צריך להחליף רק חלק מהתמונה, כך שניתן "להדביק" את העדכון על התמונה הקיימת. יש להחליף רק את האזור של ה-+100K ושל האזור שבו היתה העברית קודם לכן, הקבוצה שמתחת. Ldorfman - שיחה02:19, 17 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
ולבדוק שכל שאר השפות מעודכנות למצבן כיום, אחרת אתה מטעה כי אתה מעדכן כביכול לתאריך של היום אבל לא באופן עקבי בכל התמונה. Setreset - שיחה17:01, 17 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
ספקותי אינן קיימות שהאימג'ינג כאן יוכלו לשרטט את המפה הזו בשתי שניות, ולשחרר משימוש הוגן. לא צריך את התמונה של האוטובוס והטרמוואי. Ori • PTT 05:39, 17 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
או קיי. על בסיס מפת הפלאים של סת', ציירתי את המפה הזו:
1. בעיה - כל הטקסט של שמות התחנות (חוץ מגילה) מופיע אצלי אבל לא במפה (המרתי לטקסט והצמדתי לנתיב ומה לא?) - כשאני מוריד את הקובץ מהרשת רואים את הטקסט אצלי, אבל לא כעל הסרוור. יש פתרון? במקרה הכי גרוע אני מצרף 2 תצלומי מסך ומישהו מכם פשוט יוסיף את השמות.
2. לחתוך את הצד שממזרח, מצפון ומדרום לגבול המוניציפאלי (ראו במפת הדמה).
3. להוסיף מקרא מעל לקנ"מ (ראו מלבן שחור במפת הדמה) כדלקמן: לצייר קו כחול כהה דק ולכתוב "גבול העיר ירושלים", קו אדום רציף - "הקו האדום". קו אדום מקווקו - "הארכה מתוכננת". אותו כנ"ל לגבי "הקו הכחול" (רציף ומקווקו).
תיקנתי חלק, תם זמני לכרגע. חתכתי לגבולות, ושיניתי צבע גבול עירוני (אחרת גם הגבול וגם הרכבת כחולים). הבעיה עם הטקסט היתה שאכן לא העברת ל-path. צריך לעשות כך ב-Inscape:
path->object to path או מקש קיצור Shift+Ctrl+C. אתה בודק שזה נעשה כמו שצריך באמצעות לחיצות כפולות מרובות על הטקסט. אם אתה מגיע בסוף לעורך נקודות, משמע שהטקסט הפך לתוואי. אם יש לך סמן מהבהב לעריכת טקסט סימן שזה עדיין טקסט. לחילופין אפשר ללחוץ על האובייקט ועל החץ השני שהוא עורך נקודות תוואי, אם מקבלים את הנקודות סימן שזה תוואי.
עשיתי ניסיון והתמונה מאבדת את מה שרציתי להראות, וזו הסביבה בה הפסל מוצב. צילמתי מס' תמונות של האובייקט עצמו מקרוב. אם מסובך אני תמיד יכולה ללכת בהזדמנות ולצלם תמונה נוספת. אבל אם זה פשוט, אז אשמח לחסוך זאת לעצמי. תודה Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה?20:27, 22 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
סליחה שאני שואל, אבל למה הרחבה הזאת, עם הכביש ותחנת האוטובוס, מעניינת? לא מספיק לצלם את הפסל, או לחילופין - לצלם לכיוון השני כך שיראה היכל הספורט? קומולוס - שיחה11:11, 23 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
צילמתי את כל מה שאמרת, חשבתי שהסברתי זאת ברור לעיל. אני רוצה גם תמונה זאת. אתה מוזמן להיכנס לוויקישיתוף לקטגוריה של עמוס קינן ולראות את כל התמונות שצילמתי Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה?11:15, 23 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני אצטרף לשואלים כי גם לי זה לא ברור. מה החשיבות של כל הרחבה והעצים לתמונה? באיזה ערך יש להראות את המידע הזה שכולל לא רק את הפסל עצמן? האם לרחבה עצמה יש ערך בפני עצמה? • רוליג - שיחה15:59, 23 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
די, שברתם אותי. יותר קל לי ללכת לצלם את התמונה שוב . ולעצם השאלה. כן לרחבה יש חשיבות. יש חשיבות למקום ולסביבה בה שמים מוצג אומנותי. פסל מתייחס לסביבה שלו, ומיקומו מאד חשוב. אז לאחר שתקראו את תשובתי ארכבו את בקשתי. אני אצלם מחדש את התמונה Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה?16:54, 23 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
לא רצינו לשבור אותך, אלא להבין לאיזו מטרה הולכת התמונה. לעניין המהותי, לא כל פסל מתייחס לסביבה שלו. אנדרטת חטיבת הנגב, כמו עבודות נוספות של דני קרוון מתייחסות לסביבה, אך לא הבאת טענה אחת שמצביעה על קשר בין הפסל לסביבתו. • רוליג - שיחה17:29, 23 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
הטיפול בבקשה בוצע. לא מצאתי שום מקור למכנסיים של המדים אז השארתי ככה. לדעתי זה גם נראה ככה הכי טוב. MT0 - שיחה18:23, 24 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
בוצע. אני ממליץ לך להשתמש בגרסת ה-PNG (זאת המוצגת כאן) ולא בגרסת ה-SVG, משהו בה לא נראה טוב על ויקיפדיה. בכל מקרה, אם הכל טוב, נא לארכב MT0 - שיחה18:43, 24 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
הי, האם תוכלו במטותא להפוך את המפה הזאת, המציגה את תחום המושב, מחולק לפי גוברניות וצבוע לפי אחוזי היהודים בכל אחת מהן (מהאנצ' היהודית, מצויה ברשות הציבור; עיבוד "נקי" יותר בספרייה היהודית המקוונת), למשהו עברי ונורמלי?
מרוב גרסאות לא רואים את היער. בוא נגיד שאני אקח את הקובץ שמשמאל מהאנציקלופדיה היהודית (אתה בטוח שזה ללא זכויות יוצרים?)אני אנקה אותה מאנגלית ומכל הריבועים, ואתה תכתוב לי את התעתיק הנכון של השמות (או תציין מקור בו התעתיק מהימן) ואני אכניס אותם כראוי, זה יענה על הצורך? אם חסר מידע - ציין לי בצור מדוייקת איזה מידע לקחת מאיזה מקור ואני אעשה את מה שצריך. מה דעתך? ―רוליג (שיחה | תרומות | מונה) לא חתמה00:00, 10 בינואר 2000 (IST) 16:56, 10 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
כן, פגו זכויות היוצרים. מה זה הקובץ שהוספת? עדיף לעבוד עליו?
הקובץ שהוספתי הוא מתוך הקישור שהבאת [3]. אני יכול להשתמש בו? הוא יותר קל לעיבוד. השאלה שלי אם יש בו את המידע הרצוי ואם יש עליו זכויות יוצרים. אני יכול לנקות אותו ולהוסיף את התעתיקים שכתבת. • רוליג - שיחה21:49, 11 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
לא, המפה מהספרייה היהודית המקוונת לקוחה מ-The Routledge Atlas of Jewish History Ed. 7 של מרטין גילברט, כך שיש עליה זכויות יוצרים. אביעדוס • כ"ו בטבת ה'תש"ע • 22:20, 11 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
(רק קובנה יש רק אחת..) והייתי משלים את כל היישויות הגבולות: קורלנד (מעל קובנה), ומעליו ליבוניה (שנגמרת לפני הים, ר' כאן), ו-דון (מימין ליקטרינוסלב).
משהו עדיין קצת מפריע לי.. אני לא בטוח מה. כאילו משהו "לא נקי" במפה - הקווים, הפונטים? לא יודע.
ואפשר אולי לעשות משהו עם הפוזות של השמות? (שוב, לא יודע מה.. :| אולי להגדיל את המפה?)
שני השלבים הבאים יהיו: א. להוסיף ערים מרכזיות (בעקבות ההערה הקודמת: זה יכול להיכנס בכלל..?); ו-ב. לצבוע את הגוברניות לפי אחוזי היהודים. אביעדוס • כ"ו בטבת ה'תש"ע • 02:19, 12 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
קובנה יש רק אחת. אם הייתי מקבל שקל על כל פעם ששמעתי את המשפט הזה . השלמתי את הישויות שציינת. אם יש עוד ישויות שאתה רוצה שאני אוסיף (שבדיה, ערב הסעודית, מאדים) רק תגיד.
ניסיתי גם לנקות. הוספת הצבע תעשה את זה אחיד יותר בכל מקרה.
הוספתי שתי ערים (מוסקבה ומינסק) ועוד עיגולים על ערים שמצאתי במפה ומחכות לתיעתוק (אפשר כמובן להוריד ולהוסיף לפי הצורך). הכל יכול להיכנס, מקסימום אני אעשה שינויים כדי לאפשר את זה.
ולגבי הצבע, צבעתי את התחום הכהה ביותר במפה, אבל במקרא יש 6 צבעים ובמפה אני מבחין רק ב-4. יש לך מקור ברור יותר לאחוזי היהודים? • רוליג - שיחה11:54, 12 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
יפה מאוד, זה איכשהו הרבה יותר נקי ויפה עכשיו.
האמת שאין לי מושג מנין נלקחו אחוזי היהודים כאן (אם כי אני משער שזה ממפקד האוכלוסין של האימפריה הרוסית (1897)). באמת קשה להבחין בגוונים.. טוב, ניאלץ לוותר על זה בינתיים, עד שנביא מקור.
תחשוב על זה כאילו אנציקלופדיה בריטניקה היתה פתוחה מולי בזמן שכתבתי ערך, אבל כל מה שכתבתי נוסח על ידי מחדש ואוחד עם מקורות נוספים שהיו בידיי. במילים אחרות, אין כל הפרה של זכויות יוצרים.
מעניין לראות בהשוואה את אחוז היהודים מחוץ לתחום המושב, לדוגמה: פסקוב (7,361/1,122,317), סמולנסק (10,903/1,525,279), אורל, קורסק (4,066/2,371,012), חרקוב (12,650/2,492,316), מוסקבה (5,756/2,430,581; בעיר עצמה: 5,070/1,038,591), קורלנד (37,689/674,034), ליבוניה (23,728/1,299,365). אביעדוס • כ"ח בטבת ה'תש"ע • 23:51, 13 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אביעד יקירי, אתה בחור רציני ומרשים בדבקותך, וכבר יצא לי לדון איתך באריכות וללמוד ממך בכל מיני דפים, אבל כאן אנחנו נוהגים להיות יותר תכלס. להעלות את האחוזים על חלק? לוותר על כולם? ומה עם הערים? לצייר בפינה השמאלית מכונת זמן קטנה? רק תגיד לי מה לעשות ואני עושה. • רוליג - שיחה14:02, 14 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אוקיי, אוקיי: נסמוך על המפה הזאת בינתיים, עם אדפטציה קלה בהתאם לנתונים שבאתר. יאללה, תכל'ס: 1. לעדן את קוי הגבול בין הגוברניות. 2. להוסיף את גליציה במקום מה שכתוב עכשיו "אוסטרו-הונגריה", ולדחוף את "אוסטרו-הונגריה" למטה ושמאלה; להוסיף את האימפריה העות'מאנית משמאל לים השחור. 3. ליצור 6 צבעים (אם אפשר בגוני חום-אדמה-ירוק) לאחוזים ולצבוע: 1) 3-5% - פולטבה, טאורידה, יקטרינוסלב, צ'רניגוב; 2) 5-10% - קאליש, פלוצק; 3) 10-13% - סובאלק, קיילצה, בסרביה, ויטבסק, מוגילב, קייב, פודוליה, חרסון, וילנה; 4) 12-15% - ווהלין, קובנה, ראדום, לובלין; 5) 15-17% - לומז'ה, מינסק, פיוטרקוב, שדליץ; 6) מ-17% ויותר - גרודנו, ורשה. 4. להוסיף ערים? נחלים? אגמים ליד פסקוב? אביעדוס • כ"ט בטבת ה'תש"ע • 18:04, 14 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
לא עידנתי בסוף את הקווים, כי עם הצביעה זה כבר נראה אחרת. צבעתי בחום-אדמה-ירוק לבקשתך. הוספתי גם את קו הגבול של גליציה כיאחרת זה סתם מוזר שהיא כתובה ליד אוסטרו-הונגריה. מה עוד היית רוצה להוסיף? נחלים ואגמים נראה לי לא ממש רלוונטי, אבל אפשר אם אתה חושב שכן. ערים אם אתה רוצה להוסיף, אז צריך לתת שמות לנקודות שקיימות, ולהוסיף עוד נקודות אם יש עוד. אם אתה לא רוצה ערים אז אני מוריד את הנקודות בפו אחד. • רוליג - שיחה19:05, 14 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
וואו, זה יוצא ממש נחמד! טוב, הייתי מבקש: להוסיף נהרות ואגמים (לא יותר ממה שמופיעים כאן); לשנות את הפונט (אולי כזה?); להוסיף את הערים המרכזיות, כל עוד הן לא יעמיסו מדי על המפה (אולי עדיף עיגולים מלאים במקום חלולים?) - בערך כמו במפה המקורית, אני מניח - כדאי בפונט אחר מזה שמציין את היחידות המדיניות; לעבות את הגבול השמאלי של תחום המושב (=גבולה המערבי של האימפריה הרוסית) - ועל הדרך לרשום בגדול "האימפריה הרוסית" על כל השטח...; משהו במקרא המפה (באחוזים) נראה קצת גס, לא? אין לי מושג איך אפשר לעדן את זה :| עוד דבר: אולי כדאי לצבוע בצבעי פסטל בהירים (ושונים) את שטחי המדינות (רוסיה, אוסטרו-הונגריה, אוטונומיית גליציה, רומניה, הקיסרות הגרמנית..)? ולבסוף, אולי כדאי - לא יודע - לציין את שאר הגוברניות המזרחיות שנראות במפה. מה דעתך? (זה נראה מעט מוזר שפתאום אחרי הרצועה של פסקוב-דון מופיעים שטחים מתוחמים נטולי שם, לא?) אביעדוס • כ"ט בטבת ה'תש"ע • 01:11, 15 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אין בעיה. אבל קודם תתעתק את הערים שאתה רוצה שאני אוסיף, וגם את הגוברניות שצריך להוסיף. אני בנתיים עובד על השאר. • רוליג - שיחה01:36, 15 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אנחנו צריכים לזכור מה המטרה של המפה, ולא להתחיל להציף אותה בנתונים משניים. למשל, אני חושב ששאר האיזורים לא צריכים לקבל כל אחד צבע משלו, אלא צריכים להיות בצבע אחיד. מה אתה אומר? • רוליג - שיחה01:53, 15 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
כן, אתה צודק. נראה לי שנתחיל מלעדן את הנהרות... קווים דקיקים יספיקו (בכל זאת, זה לא העיקר). אגב, יכול להיות שה"גבול" שחוצה את הגוברנייה שמעל מוסקבה לשניים הוא בעצם רק נהר...?
מקבל. אבל אולי כדאי לייחד צבע אחד לשאר האימפריה הרוסית וצבע אחר למדינות האחרות?
נראה לי שנעזוב את הגוברניות שמחוץ לתחום המושב, פחות קריטי (גם ככה הגבולות שם משתנים כל שלושה עשורים). ערים: סמולנסק, חרקוב, דבינק, ויטבסק, מוגילב, גומל, צ'רניגוב, פולטבה, קרמנצ'וק, יקטרינוסלב, קובנה, וילנה, מינסק, בוברויסק, ז'יטומיר, קייב, ברדיצ'ב, יליזבטגרד, חרסון, ניקולאייב, סימפרופול (ועל הדרך: להוסיף כיתוב של חצי האי קרים), סובאלק, גרודנו, ביאליסטוק, ברסט ליטובסק, קמניץ פודולסק, קישינב, לומז'ה, שדליץ, לובלין, פלוצק, ורשה, ראדום, קאליש, לודז', צ'נסטוחוב, פיוטרקוב, קיילצה. ומחוץ לתחום המושב, למעלה משמאל: ריגה, סנקט פטרבורג. נסתפק באלה (אם זה מעמיס מדי, נוותר).
בנוסף, תוכל להכהות / לקווקוו או מה שלא יהיה את האזור האסור להתיישבות בכפרים (במזרח) ואת האזור האסור בשל קרבתו לגבול (הם קצת הגזימו, זה אמור להיות בסביבות 25 מייל), על פי המפה הזאת, ולהכניס את שני אלה למקרא-מפה? זה קצת יעמיס, אבל זה די חשוב. אביעדוס • כ"ט בטבת ה'תש"ע • 02:12, 15 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
לא הבנתי את העניין האחרון. האזור במפה חופף גוברניות שלמות (פולטבה, צ'רניגוב... בסרביה... ועוד). • רוליג - שיחה 02:27, 15 בינואר 2010 (IST) זה לא הגיוני. צריך למצוא מפה מהימנה יותר. ולגבי הערים, אני חושב שנוותר על כולם. זה נראה לי פשוט יותר מדי. • רוליג - שיחה02:27, 15 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
הבעיה היא לא רק טכנית, אלא עקרונית. אם זה איזור שהיה אסור לגור בו, אחוז היהודים בו היה צריך להיות 0. מעבר לכך, הרצועה שמתוארת במפה היא ברוחב של יותר ממאה מייל. רק לשם השוואה, 25 מייל, זה בערך העובי של קו הגבול המעובה בין רומניה לבסרביה, ואילו רוחבה של בסרביה בחלקה המרכזי והצפוני הוא כמאה מייל. חייבים מפה נורמלית בשביל להכניס את הנתון הזה. • רוליג - שיחה03:06, 15 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
שבירה
בהמשך לדיון שלנו מחוץ לדף זה, ניסיתי לעדן את המפה כמיטב יכולתי. אם זה לא מספק, אז כדאי לוותר על מידע (כמו שמות הגוברניות מחוץ למתחם והגבולות בניהם). • רוליג - שיחה11:47, 18 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
יצא מצוין! אפשר עוד לנסות לקווקוו, או שזה ממש בלתי-אפשרי? אביעדוס • ג' בשבט ה'תש"ע • 14:16, 18 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
את האזורים האסורים להתיישבות, ממזרח וממערב. לפחות בקטנה. אביעדוס • ד' בשבט ה'תש"ע • 23:37, 18 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אתה רוצה שנסתמך על המפה ההיא שדיברנו עליה? היא נראית לי מטעה ולא עולה בקנה אחד עם המידע שנתת. זה לא בעיה להסתמך עליה ?יש לך מפה אחרת? אולי אתה רוצה שאני אשתמש בנתון המספרי שהעלית (מרחק של 25 מייל מהגבול), ואצייר את הקו בעצמי? • רוליג - שיחה00:06, 19 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אה, עכשיו אני רואה. יופי. אבל רק עוד תיקון אחד, כי לא הייתי ברור: יש בעצם שני קיווקווים שונים: השמאלי בסדר גמור; אבל הימני הוא אחר: הוא אזור אסור להתיישבות בכפרים, וממדיו כנראה קרובים יותר למה שמופיע במפה הזאת. אביעדוס • ט' בשבט ה'תש"ע • 18:39, 23 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
הקווקווים שונים מבחינת המהות, הם עדיין שני איזורים אסורים להתיישבות (מהסיבות השונות אותן צריך לדעתי להסביר בטקסט ולא במפה). בכל אופן, המפה שאתה מביא כבר הוכחה כשגויה ובעלת נטיה להגזים. עדיין האיזורים המסומנים מכילים בתוכם גוברניות שלמות (פולטבה, צ'רניגוב...) מה שסותר את הנתונים שם. יש לנו נתון אחר להסתמך עליו? ―רוליג (שיחה | תרומות | מונה) לא חתמה00:00, 10 בינואר 2000 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
כן, אתה צודק. טוב, אני מציע שנוותר בשלב זה על הקיווקוו השמאלי, ונסתפק במה שהכנת עד כה לתפארת. נוכל תמיד להוסיף את האזורים האסורים להתיישבות בכפרים, אם וכאשר אתקל במקור מדויק.
התפנה שטח פרסומי בגיליון המתקרב אלינו לטובה של הטילדה הרביעית הבאה. יש מצב למלא אותו בפרסומת מדליקה עבור הפורטל החדש והמרתק? טוקיוני23:34, 12 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
איזה שטח פרסומי אתה צריך? פרסומת אחת גדולה לרוחב? מלבן לאורך? סתם ריבוע? MT0 - שיחה23:45, 12 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עם כתובת "גם אני גולש בפורטל הארכאולוגיה של המזרח הקרוב" . הייתי אפילו כותב בכתב פרוטו-כנעני (...)עם כוכבית ולמטה את הפירוש, ימשוך ויסקרן שנילי • שיחה15:01, 14 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
יש לי הצעה אחרת לסלוגן, מה דעתכם ? את העיצוב אני משאירה לסדנה :
למעמן האמת חנה, חצי מהמיזמים צועקים את הסיסמה הזו, אז היא הופכת לקצת נדושה.. רעיונות אחרים? MT0 - שיחה17:34, 14 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
לא ידעתי, לא ראיתי במייזמים אחרים. הבן שלי העלה את ההצעה הזאת. זה אולי מחזק את המשפט "Great Minds think Alike" . אנסה לחושב על משהו אחר. האם אתה יכול לכתוב לי היכן מופיעה כבר את הסיסמה הזאת. זה מעניין אותי. תודה Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה?04:09, 15 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אורי, רעיון נהדר, אבל אין התייחסות למימד הזמן. בכל זאת ארכאולוגיה . אז ברשותך ארחיב את את הצעתך ל: "המזרח הקרוב, קרוב מתמיד. בוא למסע בנבכי הזמן". מה דעתך? אפשר אולי ליצור גרפיקה שמזכירה את סדרת הטלוויזיה ששמה פרח עכשיו מזכרוני שהיתה בטלוויזיה הלימודית על שני מדענים שהלכו אחורה בזמן. היו שתי דמויות בתוך מעגלים הולכים וקטנים. אבל כאן אפשר להכניס את פסל בדומה לרעיון של שנילי "בעל" או דמות אחרת (מהמזרח הקרוב לא הרחוק) Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה?05:30, 18 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
לא רשמתי זכויות יוצרים על הסלוגאן, אז מה שאת רוצה. אישית אני מעדיף ססמא שאיננה כוללת פנייה ישירה אל הקורא, אלא נותנת סלוגאן תיאורי. אולי - "המזרח הקרוב. פעם וכיום: קרוב מתמיד!" Ori • PTT 05:35, 18 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אז מה דעתך על: "המזרח הקרוב. קרוב מתמיד, מסע בנבכי הזמן". סילקתי את הפניה האישית. המילה זמן עדיין נמצאת. הרעיון של העצוב הגרפי שהעליתי מוצא חן בעיני ולשם כך צריך את המילה זמן. מה דעתך? Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה?05:46, 18 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
לא רוצה להיות הנודניק שהורס, אבל לא נראה לי שמותר להשתמש בתמונות מהסדרה מנהרת הזמן, כי הן עם זכויות יוצרים וניתן להשתמש רק בשימוש הוגן, כמו למשל בערך על הסדרה מנהרת הזמן. שימוש לצורך פרסומת לפורטל הוא לא שימוש הוגן בתמונות האלו עד כמה שאני מבין את המושג. Setreset - שיחה12:43, 18 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
2 הערות. הטלוויזיה לא ממש קשורה. למי שהיה צופה בסדרה לפני הרבה שנים זה אולי אומר משהו, אבל אין טלוויזיות באתרים ארכאולוגיים, גם לא במזרח הקרוב. שנית, בכלל הטלוויזיה וגם בכלל, הכתוב קטן ולא ברור. אם הטלוויזיה תעוף והקובץ יעמוד ישר, אני חושב שזה יהיה יותר עדיף. בנוסף, הצבעים סגול וורוד קצת צועקים, למרות שהרעיון לכתוב קרוב בשני המקרים באותו צבע הוא אנלוגיה טובה Ori • PTT 19:23, 23 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני מסכימה עם אורי. אני מציעה לשנות להוריד את הטלוויזיה ולישר את הקובץ. לגבי הצבעים. אני מציעה שנחליט לאחר שני השינויים לעיל, אז יהיה יותר ברור. תודה רוליג Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה?08:20, 24 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
סליחה על ההתערבות, אבל ממרומי גילי המופלג, אני זוכרת שהעיגולים היו בשחור-לבן בלבד (הנה באמת צדקתי). אולי עדיף להיצמד לזה ובכך גם להקל מעט על עומס הצבע (אפשר להיעזר בזה). דבר שני, ההיגיון שלי אומר שהסגול צריך להיות בפנים ואיל והוורוד בחוץ, כי יותר "חשוך" בפנים. תמרה ♣ שיחה12:54, 24 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
תמרה, כל התערבות שלך היא לטובה. וחוץ מזה גיליתי עכשיו שיש אפילו תבנית להתערבות. משעשע. מקבלת את הצעתך.
לסיכום מה היה לנו: - הגדלת הדמות במרכז, - העברת עיגולים לצבע שחור, - החלפה בצבעים בין סגול לורוד, - החזרת צמד המילים: פרטל ארכאולוגיה (שנעלמו)- למרות שכאן יש לי התלבטות. הפורטל נקרא פורטל ארכאולוגיה של המזרח הקרוב. אבל זה ארוך מידי, אז אולי רק המילה ארכאולוגיה? אשמח לשמוע דעות בנושא Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה?13:42, 24 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
המעבר לצבע היה מכוון. אני זוכר את הסדרה המקורית, אך רציתי להכניס לזה חיים. הפכתי לשחור לבן לדרישתכם. החלפתי את הסגול והוורוק. את הדמות אני לא יכול להגדיל, זאת אומרת אפשר להכניס דמות אחרת, אבל אני לא רואה בכך טעם. החזרתי את המילים (עשיתי את זה כבר קודם, אבל אני לא יודע למה לוקח בשבוע האחרון המון זמן עד שהקבצים מתעדכנים). אני לא חושב שצריך לכתוב את השם המלא של הפורטל כי חלקו השני מופיע בטקסט. קהל היעד שלנו מספיק אינטיליגנטי כדי להבין את העניין בעצמו. איך עכשיו? • רוליג - שיחה20:06, 24 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
רוליג, אתה צדקת עם הירוק. לדעתי יותר מוצלח מהשחור. יש יותר אור בעיניים וגם יותר ברור. אני מצטערת שאני משגעת אותך. לגבי יתר הצבעים נראה מוצלח. לא הבנתי את הקטע של הדמות. למה אי אפשר דמות יותר גדולה. עכשיו בקושי מבחינים בה Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה?21:50, 24 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
את לא משגעת אותי. ככה צריך להיראות תהליך עיצוב. ההבדל היחיד בינו לבין תהליך כתיבת ערך הוא שאני המבצע היחיד. ההחלטות בדף השיחה
הדמות אינה דמות. זה כתם צבע חסר צורה שבגלל הפרספקטיבה שנוצרת מקבל אצל הצופה פרשנות של דמות. אפשר כאמור להכניס דמות, אבל אני לא חושב שנכון להוסיף אוביקט נוסף דומיננטי. יש המון עומס בכל מקרה. אם זה מביא את הצופה לרצות לראות את הדמות הצלחנו כי יצרנו סקרנות אצל הצופה. רוצה להסתכל מקורב? אפשר ללחוץ על התמונה ולגלות את כל הסודות בפורטל. • רוליג - שיחה22:49, 24 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אלמוני העיר בצדק בדף השיחה שסידור הרציפים בתמונה שבערך הוא שגוי. מישהו מכיר את התחנה ויכול לתקן? odedee • שיחה23:14, 8 בדצמבר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
הייתי בתחנה הזאת כל כך הרבה פעמים ואני עדיין לא זוכר את הרציפים . אני אשתדל למצוא מידע לגבי הרציפים..MT0 - שיחה23:22, 8 בדצמבר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
האלמוני העיר שזה נראה כאילו הרציפים באותו מקום, אבל המשמעות בתמונה היא צבע הרציף כצבע המספר, פשוט הדבר לא ברור. יכול להיות שזה הסידור הנכון של הרציפים פשוט צריך ליצור את הקובץ בצורה ברורה. אני לצערי פעם אחרונה שהייתי בתחנה הייתה בקורס מאבטחים של הרכבת לפני 3 שנים וגם זה היה לכמה דקות ככה שאני לא ממש זוכר. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 00:26, 09/12/09
הדבר מאוד לא ברור. אני מציע להניח כרגע שמספרי הרציפים נכונים, ופשוט לשפר את הציור. לא רק מקום הכיתוב לא טוב, כל צורת הרציפים לא ברורה, קשה להבין שיש שם אי עם רציף בכל צד. odedee • שיחה00:30, 9 בדצמבר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
ואם יורשה לי להשכיב את הציור כך שיהיה מאוזן. זה בא יותר טוב בערך Ori • PTT 00:37, 9 בדצמבר 2009 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
מומלץ להשכיב. לדעתי שהרציפים יהיו קצת יותר גדולים יראו יותר טוב ראו תחנת הרכבת הוד השרון. למרות שהפורמט שנמצא בתחנת הרכבת כפר סבא יותר טוב, למרות שהוא טיפה מטושטש. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 01:09, 09/12/09
אני רק צריך קיווץ קטן. מה שמעל לכמה מילמטרים מצפון לקצה הצפוני של סקנדינביה מיותר. אותו כנ"ל, מה שממערב לכמה מילמיטרים ממערב לחוף המערבי של פורטוגל מיותר. אני עושה הרבה, Ori • PTT 04:11, 27 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
הרבה תודה. גם אני אותך. האמת התכוונתי שיהיה קצת יותר למעלה. עד לקצה של סקנדינביה. יש מצב? Ori • PTT 12:05, 27 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אפשר, אבל זה לעשות את (מעט) העבודה שעשיתי מחדש. אנחנו מתכננים להתחיל לטוס לנורדקאפ? כמה זה חשוב לך? קומולוס - שיחה12:29, 27 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אבל רואים את הקצה הדרומי. אם זאת מפה של יעדי טיסה ישירה, לענ"ד, לא צריכים את ריקיאוויק. קומולוס - שיחה19:34, 27 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עכשיו זה אחלה. אירופה היא אירופה וכוללת את אירופה. הרבה תודה איש Ori • PTT 06:00, 28 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אם השאלה היא למה לא רואים טוב את הכתב, הסיבה היא הממשק הגרפי של ויקיפדיה שלא מתמודד עם טקסט בעברית. בתוכנת Inkscape מתקנים באמצעות סימון הטקסט, ואז לחיצה בתפריט path על object to path ואז יהיה בסדר. Setreset - שיחה11:46, 29 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
גם פעם קודמת אמרת אותו דבר. אתה כנראה לא יורד לסוף דעתי או מפספס משהו. אין לי בעיה לסדר רק חבל שכל פעם אתה נתקע בנקודה כל כך קטנה. אתה צריך להיות על הטקסט עצמו, אבל לא בעריכת טקסט אלא עם סמן חץ ראשון (בוחרים את הסמן גם בלחיצה על F1). רק הטקסט צריך להיות בבחירה, לא אובייקט מאוגד כלשהו. אפשר גם עם בחירה יחד של כמה תיבות טקסט. אחר כך עושה object to path.
אתה בודק שזה פעל עם לחיצה על F2. אם אתה רואה את האותיות מוקפות בנקודות של מסילה אז הצלחת. אם לא קורה כלום אז לא. Setreset - שיחה12:26, 29 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
זה רק הפעם השנייה או השלישת שאני לא מסתדר בדבר הזה. בדרך כלל אני עושה את זה ממצב של כתיבת טקסט וזה יוצא 100%. כל אופן, אני לא מגיע לעשות את זה. לא מבין. "אני צריך להיות על הטקסט" באיזה מובן? מה F1? לא מבין... סת', אני מתחנן, סדר את הקובץ הזה אתה, ונמצא דרך, אולי בטלפון, לדבר על זה. Ori • PTT 19:34, 29 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
הבקשה בטיפול. Ori • PTT 07:12, 27 בינואר 2010 (IST)
בקשה קלה (נראה לי): מפה של השרון (אולי בהתבסס על זו?). אביעדוס • א' בשבט ה'תש"ע • 17:20, 16 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אביעד, לקח לי די הרבה זמן להעיף ערבית ואנגלית, וזה קובץ דיי גדול, אז אין לך הרבה ברירה. עכשיו תגיד לי מה בדיוק אתה רוצה. שמות יישובים לא בעיה להוסיף (לדוגמה אור עקיבה חסר), ותגיד לי מה עוד. תבדוק היטב שאין טעויות בכיתובים (שמאל-ימין וכו'). את נחל תנינים ציירתי+התאמת צבע כבישים וצביעת אזורים בנויים שלא היו. לא חושב שיש טעם לצבוע את השרון בצבע אחד כי זה יפגע בצבעוניות של המפה (שיש לה משמעות - יתווסף מקרא), ויהפוך את הכיתוב ללא ברור, מה גם שהמפה דיי ממוקדת. אז? Ori • PTT 07:05, 27 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
הצעה: נסו אולי כמו בתבנית:מפת מיקום/לבנון, כך ששמות הערים הם לינקים. אני מתכוון ליישם בירושלים וגוש דן. זה בנפרד, אחרי שיש מפה שמסכימים עליה כמובן. אפשר ככה לוותר על סימון כל האזורים העירוניים חוץ מהגדולים. Setreset - שיחה10:47, 27 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
ראיתי שני מקרים שבהם יש למעלה-למטה הפוך: אל-ערביה באקה, חביבה צומת; והסוגריים מתהפכים בשתי הגבעות חיים. חוצמזה לא ראיתי טעויות כתיב.
האמת היא שגם ההצעה של Setreset נשמעת טוב, אבל יש לזה חסרונות (אי אפשר להגיע לרמת הפירוט כמו במפה הזאת). מה עושים? אביעדוס • י"ג בשבט ה'תש"ע • 18:33, 27 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
משלבים. אפשר להוריד את השמות של ערים ראשיות, לשמור כקובץ נפרד (עם קישור מהמפה המקוצצת למפה עם כל השמות בתוכה), ולשים אותם כקישור בתבנית. את הערים המשניות אפשר להשאיר במפה. Setreset - שיחה18:50, 27 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
סת', אני לא יודע יותר מגרפיקה פשוטה ב-PNG וקצת SVG. אתה רוצה לקחת את זה מכאן? Ori • PTT 05:59, 28 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עם סבלנות אז כן, כי ניתקו אותי מהאינטרנט עד לתאריך לא ידוע והחיבור שלי כעת אקראי, ואם תרשום לי את שמות הערים שאתה רוצה שיהיו בלינק במקום בתמונה. Setreset - שיחה22:27, 28 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
למה ניתקו? תראה מה נעשה, אני אסיים לעבוד עם אביעד על המפה, ומשם נמשיך, ne. Ori • PTT 07:09, 29 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
לעבור על המפה, לבדוק שכל היישובים ישנם, ושאין בעיה של ימין-שמאל למעלה-למטה או שמות חסרים. מאחורי זה תחשוב אם זה מה שאתה רוצה, כלומר אם זה מספק אותך ועונה על הכוונה שלך כשביקשת, או שיש לך עוד צרכים. יהיה מקרא על הים לצבעים ויתווסף הכיתוב "הים התיכון" "נחל תנינים" ו"הירקון". השאלה אם אתה רוצה עוד משהו. וואלה? Ori • PTT 19:52, 29 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
יש לך רעיון למה אפשר להשוות (רשימת יישובים או משהו)? אביעדוס • ט"ו בשבט ה'תש"ע • 20:04, 29 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
חסרים: כפר פינס ועין עירון ליד פרדס חנה; מענית ליד גבעת חביבה, ומעבר לכביש, מעל מצר, מייסר, ומעליו חריש; הכתם האורבני משער מנשה ומעלה לא תואם; אור יהודה? גבעת עדה? חנה-כרכור פרדס ואל-ערביה באקה; כפר הרא"ה בין אלישיב לחיבת ציון; מכמורת / מבואות ים? בית יצחק (שער חפר); ארסוף קדם; בית ברל; אורנית. זהו בינתיים. אביעדוס • ט"ו בשבט ה'תש"ע • 17:30, 30 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
עשיתי עוד תיקון במקרא. אני גם חושב שזו לא צריכה להיות מםה רגישה. אבל אתה הקליאנט. אם אין הערות, תאשר ותארכב. Ori • PTT 20:41, 1 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
האם מישהו יכול ליצור איור של מקרופג' כפי שהוא נראה בסדרה המצוירת היה היה - החיים? הוא נראה כמו ראש של צפרדע בצבע צהוב עם עיניים כחולות בולטות כמו קוז'אק של מכוניות משטרה, בעל 2 גלגלים אחוריים וגלגל 1 קדמי, ושימש לבליעת חיידקים, זיהומים ושאר מזיקים. בברכה, MathKnightהגותי (שיחה) 21:57, 3 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
תמונה לא נועדה לוויקיפדיה אלא ליצירת אמנות תחת שימוש הוגן. אחרי שיסתיים הטיפול בבקשה אמחק את הקבצים מהשרת, אם יש חשש להז"י. בברכה, MathKnightהגותי (שיחה) 14:37, 5 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
MT0, לדעתי התלתן קטן מדי ביחס לאליפסה. חוץ מזה, נראה לי שפורטל הלכה היה יוצא דופן בזה שנבחרו שני אלמנטים להופיע בו מבלי שזה ייראה כל כך עמוס. פה הסמליל עם התלתן והדגל כן נראה עמוס. Kulystab • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? • י"ט בשבט ה'תש"ע • 20:20, 2 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני מסכים. תלתן שאחד מהעלים שלו חורג מהאליפסה יהיה מושלם. הדגל עושה מיותר Ori • PTT 21:31, 2 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
בבקשה סמל לפורטל שמבוסס על (ב/איתן)
הדגל לא מיותר, הוא פשוט מייצג רק את אירלנד ולא את כל האי. איתן - שיחה21:51, 2 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אבל ביקשו שיחרוג מהמסגרת אחכה לעוד תגובות ברשותך. אין לי בעיה לשנות במידה ותהיה הסכמה לכך.. MT0 - שיחה00:09, 3 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אם תגדיל את התלתן עוד קצת ימינה ולמטה (כמו בוורד, שמגדילים תמונה באלכסון) ככה שהגבעול שלו יישק לקצה התחתון של האליפסה, אני מאמין שזה ייראה טוב. את קצה העליון לא צריך לשנות; זה טוב שהוא טיפה חורג, כמו בסמלילי פורטל אחרים. Kulystab • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? • י"ט בשבט ה'תש"ע • 00:16, 3 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
חנה, ברוב המכריע של סמלילי הפורטלים המופיעים בעמוד הראשי יש חריגה קטנה מהמסגרת. הסמליל של הפורטל החמוד והמאמי הוא היוצא-דופן, מאחר שבמקרה שלו, הגדלה של המנורה וחריגה מהמסגרת לא תיראה יפה, בין היתר בגלל ההתאמה בין הזווית של המסגרת לזווית של המנורה. בתלתן זה הפוך. Kulystab • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? • י"ט בשבט ה'תש"ע • 13:39, 3 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
לא ידעתי שחריגה מהמסגרת היא חובה עיצובית. בכל מקרה מיקום החריגה של התלתן לא נראה לי מתאים. אם כבר חריגה אז לי נראה יותר מימין למעלה כך שימשיך את הקו של הרקע ולא ישבור אותו Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה?23:11, 3 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
א. חובה עיצובית זה כמעט אוקסימורון.
ב. לא היתה לי שום בעיה לעשות את הסמליל של הפורטל המאמי עם תמונת מראה של האובייקט כך שיבלוט, אבל זה נראה לי פחות מתאים לאובייקט הספציפי.
ג. אני חושב שהתלתן הוא מקרה דומה לכך בשל צורתו הסימטרית והרכה. אני בעד למקמו באמצע ללא חריגה מהאליפסה.
ד. גם אני אוהב חריגה מהמסגרת, ואולי הפעם החריגה היא תהיה דווקא בכך שבניגוד לרוב הסמלילים - דווקא זה לא יחרוג. חריגה באי חריגה. • רוליג - שיחה01:11, 4 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
רוליג, אני אוהבת את העיצוב של סמליל פורטל הארכאולוגיה. אם לא הובנתי הערתי בנושא "חובה עיצובית" היתה בלשון . אני גם חושבת שהתלתן לא צריך לחרוג ממסגרתו. החריגה נראית מאולצת. Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה?06:59, 4 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
ברור שכרגע החריגה נראית מאולצת, כי מרכז הכובד של התלתן (נקודת המפגש של עליו) לא במרכז האליפסה. האם אתם יכולים בשביל הדיון להגדיל את התלתן כמו שכתבתי קודם (עדיף) או להזיזו כך שמרכז הכובד יהיה במרכז האליפסה? Kulystab • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? • כ"ב בשבט ה'תש"ע • 23:54, 5 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
היי שוב,
כמי שעוסק רבות בעדכון דף הפרסומים על ויקפדיה העברית בתקשורת, הגעתי למסקנה כי דרוש איור מסויים אשר יעטר באופן קבוע את חלקו העליון של הדף (מול תוכן העניינים). האיור צריך להיות כזה שניתן יהיה לשלבו כתמונה גדולה, וצריך לבטא את אופי הדף - אזכורים של ויקיפדיה בכל אמצעי התקשורת: עיתונות, רדיו, טלוויזיה ואתרי אינטרנט. כפי שאני רואה את זה, הגלובוס של ויקיפדיה (הרגיל - לא זה שלרגל יובל ה-100,000) צריך להכלל באיור, אולם יכול להיות שיהיו לכם רעיונות אחרים. אין פה מקום לתחרות או הצבעה על האיור הנבחר - המטרה היא להוסיף צבע וקישוט לדף ברוח המקום ויתכן שמספר מעצבים יוכלו לשתף פעולה להשגת התוצאה הרצויה. בתודה רבה על תרומתכם, Ldorfman - שיחה01:34, 16 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
יפה מאוד מאט, הייתי צובע את המסך הגדול בכחול, שזה לא יראה כמו חור שחור בקובץ SVG Ori • PTT 00:41, 18 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
האם ניתן להחליף את מסך המחשב בטלוויזיה? כעת יש שני מחשבים - ועוד אחד עם סימן כרוכית (מה הקשר למייל???) עליו... Ldorfman - שיחה14:34, 18 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
המסך הגדול זה מסך טלוויזיה. והלפטופ הוא מייצג את האינטרנט - ומכאן השטרודל. MT0 - שיחה15:58, 18 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
את זה הבנתי. הבעייה היא שהמסך שמייצג "טלוויזיה" הוא למעשה מסך LCD ולא נראה כל כך כטלוויזיה, אלא כמסך מחשב. הלפטופ מייצג את האינטרנט, אולם אינו צריך לייצג מיילים - אנו לא משתמשים במדיה זו לתקשורת עם הציבור - אין ניוזלטר לוויקיפדיה. לפיכך, הכרוכית מיותרת. Ldorfman - שיחה02:42, 20 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אפשר להוריד את הכרוכית, וגם להכחיל את מסך הטלויזיה. אולי אפילו להוסיף מעט מאותו כחול גם לכל האובייקטים האחרים לשם הסגנון העיצובי. להכחיל את הכותרת בעיתון, ולשים כתם כחול על הטרנזיסטור וכדומה. • רוליג - שיחה07:41, 20 בינואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
נראה לי שהבקשה מוצתה. ככה נראות טלוויזיות בימינו, כך שאיני מבין מה הבעיה חח אבל נו..שיהיה MT0 - שיחה23:23, 8 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
הי, האם ניתן לשפץ תמונות ברזולוציה נמוכה, מסוג זו שמופיעה בערך על מנחם שינקין? אביעדוס • כ"ד בשבט ה'תש"ע • 22:34, 7 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אפשר להגדיל אותה אבל זה לא עוזר לרזולוציה (אפילו פוגם בה). בשביל לטפל בקבצים פגומים צריך תוכנות מקצועיות ואנשי מקצוע מיומנים. (כמובן שזה לא שולל טיפול בניגודיות, צבעים, קונטרסט ועוד.. שאותם אפשר לעשות בקלות בתוכנות פשוטות - ראה לדוגמה את התיקון שעשיתי לשינקין) MT0 - שיחה23:27, 7 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
ניסיתי לשפר, כולל הגדלת הרזולוציה. מטו, אתה לא נעלבת בסמליל ה-100 כשמישהו הציע לפנות ל"מקצוענים" מבחוץ? ודרך אגב, בויקיפדיה הגרמנית עובדים בסדנה מקצוענים ברמה הגבוהה ביותר, הם עושים דברים מדהימים. Setreset - שיחה12:30, 8 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
כן די נעלבתי, אבל איך זה קשור לשאלתו של אביעד? בסך הכל נתתי תשובה כללית לשאלה כללית שהוא שאל (שלא עסקה בייחוד בתמונה בערך על מנחם שינקין, או בשיפורה). לא הפנתי אותו לשום מקצוען. MT0 - שיחה20:03, 8 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
זה עניין סובייקטיבי, מה זה "תמונה טובה". רזולוציה אי אפשר לשפר, והתמונה הזו סרוקה ברזולוציה נמוכה למדי. מה שMT0 עשה זה רק לשפר את הניגודיות. קומולוס - שיחה23:09, 8 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
כן, את זה הבנתי. אני מתכוון לשאול לדעתם של באי הדף, מי מהתמונות עדיפה. אביעדוס • כ"ה בשבט ה'תש"ע • 23:18, 8 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
בהמשך לדיווח שניתן במפגש באוניברסיטת ת"א, העמותה שוקלת לנסות להציע את העיר חיפה כעיר מארחת של ויקימניה ב-2011. לצורך הדבר צריך לוגו יפה שכולל את מראה העיר חיפה ואת השנה. ראו לוגו מתחרה כאן. אנו צריכים את הלוגו עד מחר - יום שני 8 בפברואר. רעיונות? דרור - שיחה14:41, 7 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
מציע לקחת תמונה של מקדש הבאב והגנים הבהאיים, לדוגמה זו, ועל בסיסה לבנות את הלוגו. אפשר שהחלק האדום של הלוגו של ויקימאניה יכסה את הכיפה של המקדש. מציע גם שחיפה תיכתב בשלוש השפות: עברית, אנגלית וערבית. Kulystab • שיחה • האם המלחמה הגדולה גדולה על ויקיפדיה? • כ"ג בשבט ה'תש"ע • 14:59, 7 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
בבקשה - ספינה לסמל את חיפה כעיר נמל, ביחד עם בתי הזיקוק המפורסמים ומקדש הבהאיים. פשוט לשינויים (צבעים, גופנים וכו'..) MT0 - שיחה17:05, 7 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
הערה נוספת, אני כמעט בטוחה שבתי הזיקוק אינם בשטחה של העיר חיפה. האם כדאי לשים זאת בסמליל? מה עוד שהם מקור לזיהום אויר . זו לא הדרך שבה אנו רוצים להציג את העיר חיפה Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה?18:05, 7 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
לטעמי הם סמל בולט של חיפה החדשה, וסוגיית השטח המוניציפלי (לענ"ד כן בחיפה) וזיהום האוויר לא רלוונטיות. קומולוס - שיחה18:23, 7 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
ברור לי מהתשובה שלך שאתה לא גר באזור, אני כן גרה. סמל לזיהום אוויר מאד גדול באזור חיפה לא צריך להיות בסמליל של ויקימניה. זה ממש לא נושא שיווקי ומושך. אני גם לא חושבת שעריית חיפה תרצה שהעיר תזוהה עם בתי הזיקוק. יש מספיק אתרים יפים ומפורסמים בחיפה שיכולים להיכנס לסמליל Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה?18:40, 7 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
חנה, גרתי בנווה שאנן במשך כעשר שנים ועזבתי לא מזמן למרכז. אני מרגיש מספיק חיפאי כדי להתייחס לנושא. חבל שאת לא טורחת להכיר את הפרטים הבסיסיים הנוגעים לאותו "זיהום אוויר נורא". הלבניות הן מגדלי קירור. כשהיו בשימוש (הוצאו לגמלאות ב-2008) פלטו קיטור בלבד, ולא זיהמו את האוויר, בניגוד לארובות אחרות מפורסמות פחות בבתי הזיקוק ובמפרץ. מציע להשאיר את סוגיית התמיכה של עיריית חיפה לעיריית חיפה. אפשר לשאול אותם ולשנות בדיעבד במקרה הבלתי סביר שתהיה להם התנגדות. איזה סמלים אחרים של העיר חיפה יותר מפורסמים? אני חושב שאם כבר, את לוקה בחיפאיות יתר. מה שמכירים מבחוץ זה הבהאים והלבניות. קומולוס - שיחה18:54, 7 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
קומולוס, חבל שאתה לא טורח לשאול אותי מה אני יודעת או לא יודעת. אני יודעת בדיוק מהן הלבניות. הייתי בהן בסיור פרטי ושמעתי את כל ההסברים. האם אתה היית בסיור בבתי הזיקוק?. זה לא משנה את העובדה שהן סמל בתי הזיקוק ובתי הזיקוק הם מקור לזיהום. טוב שעברת מנווה שאנן, כי זה האזור עם בעיות זיהום הכי קשות בכל חיפה ותחלואת האסמה והסרטן שם מאד גבוהות. והגורם לכך הם בתי הזיקוק ותחנת החשמל הישנה שברוך השם נסגרה לאחרונה. אני דרך אגב תושבת נשר ולא חיפאית. ולגבי חיפה להלו מספר הצעות: קו המתאר המאד מיוחד של העיר מאד ידוע, אפשר להשתמש בו, הבוהן של המפרץ ידוע מאד, כיפת הזהב כמובן, ואפשר להשתמש בנמל, סטלה מאריסHanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה?19:08, 7 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אבל מה לעשות שאלו המאפיינים החזותיים המוכרים של העיר? התעשיה, הנמל, הבהאים. הלבניות הן סימן הכר מובהק של חיפה, אני חושב שתהיה זו טעות לא לכלול אותן. קומולוס - שיחה20:43, 7 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
קומי, הלבניות מזעזעות. עיר שווה חיפה. חבל שאתם מפרסמים אותה בארובות שבכלל נמצאות באזור גלילי בעמק זבולון. אין מספיק מראות על הכרמל? מגדלי פנורמה? הרדאר בוילה הישנה בסטלה מאריס? אוניברסיטת חיפה? אפילו הגשר התלוי בפארק נשר. Ori • PTT 21:23, 7 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
מחשבה שלישית - אני הייתי שם את מגדל המפרש במקום הארובות. גם יפה וגם סמל-סמל של העיר. אפילו עם המנופים שבתמונה Ori • PTT 21:24, 7 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
כל העצמים הם המפרסמים הכי טובים של חיפה (לא שאני בטוח שהם ידועים לעין זרה - שאינה ישראלית), ולכן - אני בעד הסמליל הנוכחי. MT0 - שיחה 21:57, 7 בפברואר 2010
אולי אפשר להקטין את הלבניות (להשאיר אותן) ולהוסיף גם את מגדל המפרש. אגב, בתי הזיקוק הם בשטח חיפה - זה נקבע לא מזמן ע"י וועדת גבולות ערים והם אף משלמים לחיפה ארנונה. אני גם מסכים שזהו אחד מסמלי העיר. בכל מקרה אין צורך לריב - אם נזכה (אמן ואמן), תהיה לנו אפשרות גם לשנות את הסמליל לצורך הפרסומים בהמשך (אז נוכל לקיים הצבעת מחלוקת על נושא הלבניות ). Ldorfman - שיחה23:08, 7 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
חנה, אני מאוכזב. אני הולך לרבע שעה ואת כבר לוקחת לי ככה את המילה האחרונה? סיכמנו שהיא שלי! ברצינות - אין צורך לחזור שוב ושוב על אותם טיעונים (טוב, נו, ארבע חמש פעמים מילא, אבל זה מספיק, באמת). קומולוס - שיחה23:22, 7 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
לא לקחתי לך דבר, אחרים נכנסו וחשבו כמוני. אני הגבתי אליהם. לא לדאוג בשיחה ביננו אתה אמרת את המילה האחרונה. וגם עכשיו זו אינה תגובה. אז עדיין אתה אמרת את המילה האחרונה Hanay • שיחה • ראית את פורטל הארכאולוגיה?23:54, 7 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
אני מנסה לשמור קובץ SVG שערכתי ב-illustrator. כשאני פותח אותו בדפדפן אני רואה רק את האות הראשונה של כל מילה עברית. למישהו יש מושג מה עושים? Valleyofdawn - שיחה22:48, 11 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->
תנסה לסמן את הטקסט (או את כל הגרפיקה כולל הטקסט) ואז להפוך אותו לצורה. עושים זאת עם פקודת Type > Create Outlines.
היי, האם אפשר לחתוך את תמונתו של מרדכי בר-און, אותה צילמתי, מגובה החזה/כתפיים ומעלה וברוחב הכתפיים ? זאת בתנאי שהמומחים הנכבדים מסכימים עמי, בעל הכישורים האמנותיים העלובים, שיש לעשות זאת צחי לרנר - שיחה04:25, 13 בפברואר 2010 (IST)__DTREPLYBUTTONSCONTENT__-->