La música de Canadá reflexó les diverses influencies que conformaron el país.[1] Los aboríxenes, los Británicos, y los franceses fixeron contribuciones úniques al heriedu musical de Canadá.[2] La música foi darréu influyida pola cultura estauxunidense por cuenta de la so proximidá y la migración ente los dos países.[3] Desque'l francés esplorador Samuel de Champlain llegó en 1605 y estableció los primeros asentamientos permanentes en Port Royal y Ciudá de Québec en 1608, el país produció los sos propios compositores, músicos y conxuntos.[4][5]
La industria musical de Canadá produció internacionalmente reconocíos artistes canadienses.[6] Canadá desenvolvió una infraestructura musical, qu'inclúi sales d'ilesies, conservatorios, academies, centros d'artes escéniques, compañíes discográfiques, estaciones de radio y canales de videos musicales.[7][8] L'Academia Canadiense d'Artes y Ciencies alministra los premios de música de Canadá, los Premios Juno, que s'empecipió en 1970.
Historia.
Primero que los colonos europeos llegaren a lo que güei ye Canadá, la rexón taba ocupada por un gran númberu de persones aboríxenes, incluyendo los Salish, Haida y Iroquois, Blackfoot y Huhttps://es.wikipedia.org/wiki/Ayuda:Registroron, los Inuit y Dene al norte, y los Innu y El mio'kmaq al este.[9] Caúna de les comunidaes aboríxenes teníen (y tienen) les sos propies tradiciones úniques musicales. El cantar - cantar ye descomanadamente popular y la mayoría utiliza una variedá de preseos musicales. Siendo atélites y creativos, utilizaron los materiales a mano pa faer los sos preseos mientres miles d'años primero que los Europeos emigraren al Nuevu mundu.
Fixeron calabaces y cuernos d'animales en maraques, munches maraques fueron tallaes y maraviosamente ellaboraes.[10] En zones montiegues, fixeron cuernos de corteza y paliyos de madera talláu.[11] Los tambores yeren fechos xeneralmente de madera tallao y pieles d'animales.[12] Estos preseos musicales apurren el fondu pa cantares y dexen les dances aboríxenes. Mientres munchos años dempués que los europeos fueren a Canadá, les primeres naciones y los pueblos Inuit fueron disuadidos de prauticar les sos ceremonies tradicionales.[13]
Sieglu XXI
El cambéu del mileniu foi una dómina de nacionalismu increíble, siquier na midida de la radio canadiense que se trate.[14] El CD reemplazó'l discu de vinilu y el casete. Poco dempués, el Internet dexó a los músicos a distribuyir direutamente la so música, evitando la selección del "sellu discográficu". La industria canadiense de música sufrió como un resultáu del internet y la esplosión de la música independiente. En 2010, Canadá introdució una nueva llexislación de derechu d'autor.