Manuel Alejandro Álvarez-Laviada Alzueta (13 d'avientu de 1892, Trubia – 31 de marzu de 1958, Madrid), foi un escultorasturianu, magar que la mayor parte de so vida la pasara en Madrid, pa onde marchó cola so familia en 1901, por más que nunca perdió los llazos cola so tierra, como lo demuestren el númberu d'obres suyes n'Asturies.
Entamó a dar los primeros pasos nel mundu de la escultura de la mano de so tíu, Cipriano Fogueras. Fizo los sos estudios en Madrid y tuvo pensionái na Academia de Belles Artes de Roma, nesta dómina fizo dellos viaxes per Europa (Francia, Bélxica y Grecia) p'ampliar conocimientos. Durante la so estancia en Roma fadría la so obra Diana (de la que esiste una réplica nel parque d'Isabel la Católica de Xixón), que presentaría na Segunda Bienal de Roma de 1925. En Roma entamaría amistá con escultores como Arturo Martini y Artilio Selva.
1950 Alegoría. Parque Isabel la Católica. Xixón. Esta obra tuvo inicialmente nel edificiu del Institutu Nacional de Previsión de Xixón, que foi valtáu en 2006