Esti artículu o seición necesita referencies qu'apaezan nuna publicación acreitada, como revistes especializaes, monografíes, prensa diaria o páxines d'Internet fiables. Pues añadiles tu mesmu o avisar al autor principal del artículu na so páxina d'alderique pegando: {{subst:Avisu referencies|Cantar de los Nibelungos}} ~~~~
Nel Cantar de los nibelungos nárrase la xesta de Sigfrido, un cazador de dragones de la corte de los burgundios, que valiéndose de dalgunos artificios consigue la mano de la princesa Krimilda. Sicasí, una cabileña indiscreción femenina termina provocando una cadena de vengaciones. El traidor Hagen, afaya que Sigfrido nun ye invulnerable por tar bañáu col sangre d'un dragón, darréu qu'esiste una pequeña porción del so llombu au se depositó una fueya de tilu y el sangre nun tocó la so piel. Aprovechando esti puntu feble, mátalu a traición nun regatu.
Pocos años dempués Krimilda abellúgase na corte del rei Etzel (Atila) al casase con él y dexa pasar el tiempu, hasta que nuna llacuada convocada por Etzel, tres una espantible carnicería, Krimilda consigue vengase, los sos hermanos Geiselher y Gernot muerren asesinaos y prinden a Gunter y Hagen. Finalmente ordena esgañotar al so hermanu Gunter pa consiguir que Hagen confiese aú garabó l'ayalga de los nibelungos, pero al negase esti, Krimilda toma la espada de Sigfrido y esgañótalu. Hildebrando de Berna y el rei Etzel contemplen la escena y Hildebrando entrando en cólera pola llaina muerte del embravecíu Hagen toma la so espada y curtia a Krimilda en dos.